hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » lørdag, 30. aug, 2014 10:46

trist med Agger jeg syntes stadig han er den bedste forsvarsspiller Liverpool har. Det er så ufatteligt træls han smutter. Seriøs Johnson er jo helt væk til kæmpe løn ud med ham.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mambo » lørdag, 30. aug, 2014 11:02

Icipher skrev:
texy skrev:
Icipher skrev:
Emmy skrev:
Mambo skrev:Respekt for Aggers beslutning, men hold kæft hvor er det absurd.
Absurd og latterligt at man skal forære en trods alt så dygtig spiller væk. Nu ender vi med fire midterforsvarer hvor Kolo bliver 4. valg. Det er ikke stærkt nok efter min mening. Det er en plads hvor der plejer at være mange skader og så er det ikke godt at forære en dygtig spiller væk.
Enig. At pakke kufferten og tage hjem som 29-årig når man burde være på toppen rent sportsmæssigt er en falliterklæring af dimensioner. Fair nok at man savner Danmark, men ambitionsniveauet må da i den grad fejle noget hvis han vælger at tage til Brøndby.
Agger har altid gjort det meget klart, at livet handler om mere end fodbold for ham. I en tid med lejesvende, der kun interesserer sig for deres egen lønningspose, der synes jeg da at Aggers holdning er fantastisk at støde på. Her er en spiller, hvor følelser og velvære ikke nødvendigvis er til salg.

Agger har også flere gange gjort det klart, at han kun vil spille fodbold, så længe han synes, at det er sjovt. Og han synes åbenbart kun, at det er sjovt, hvis han spiller for en klub, som han brænder for.

Jeg tager hatten af for Agger. At hive Brøndby ud af dyndet kan somend vise sig at være en større sportslige udfordring end at forsøge at kvalificere Napoli til CL.

Men i Guder, hvor jeg håber, at vi ikke sælger. Om ikke andet, så har vi vel forhåbentligt råd til at vente til januar, så vi lige kan se, om vores nye forsvar virker.
Ah, det er da noget man ser rimeligt tit, især fra de brasilianske spillere der vælger at tage hjem i en tidlig alder (Pato etc.). At nogle af disse spillere så ikke har verdens største arbejdsmoral er så en anden sag, men faktum er at i min optik er det en kende for tidligt. Som 33/34-årig ville jeg have stor forståelse for Aggers behov for at vende hjem, meeeeen ikke som 29-årig.
Nu har den brasilianske liga også et noget højere niveau end Superligaen. Derudover kom Pato til Europa som et ungt talent, men slog aldrig igennem. Men han er stadig ung og kan sagtens nå at vende tilbage og få succes i Europa. Så synes ikke man kan sætte lighedstegn mellem Aggers skifte og Patos skifte.

Jeg må erklære mig enig i Texy om at det er prisværdigt og på en eller anden måde opløftende, at der stadig findes spillere som sætter loyalitet og klubfølelse højere end penge og prestige.

Når det så er sagt, så er det sgu også sørgeligt, at se Aggers potentiale blive spildt i Superligaen. Jeg havde håbet, at han var kommet til en anden stor europæisk klub, hvor han kunne have nogle gode år på højeste niveau inden han vendte hjem til Brøndby. Eller at hans kærlighed til Liverpool vil blive gengældt og at man fandt en ordning hvor han stadig kunne blive i klubben som 3./4. valg.

Jeg hørte engang at klubfølelse i professionel fodbold døde med Torben Boyes pension, men Agger viser at den trods alt stadig eksisterer og har noget at sige.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » lørdag, 30. aug, 2014 12:58

Hvad Agger gør er hans egen sag, men set fra mit perspektiv er det en uheldig sag for LFC, da vi sælger alt for billigt. De mangl. Transferindtægter var vi ikke mange der i juni havde medtaget i regnestykket.
We need a new Fowler...

Haekle
Indlæg: 37
Tilmeldt: onsdag, 19. jun, 2013 15:40

Re: hvem skal ud

Indlæg af Haekle » lørdag, 30. aug, 2014 13:02


Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » lørdag, 30. aug, 2014 13:09

Når han nu alligevel ikke skal/ville komme til at spille hos Liverpool, så må jeg RÅBE: YEEEEEEEEEESSSS!!!!!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: hvem skal ud

Indlæg af rnh » lørdag, 30. aug, 2014 13:13

Trist dag for liverpool men en fantastisk dag for Brøndby og Dansk fodbold.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » lørdag, 30. aug, 2014 13:19

Jesper skrev:
Emmy skrev:
Jesper skrev:Når man ser hvordan aftalen formentlig skrues sammen, så får alle parter noget ud af det: http://m.bt.dk/fodbold/afsloering-her-e ... y-om-agger
Derudover ser jeg det som en slags tak for god og tro tjeneste. Agger har formentlig også en tanke omkring sine børn, når Brøndby er kommet ind i billedet nu. Og så skal man vel ikke fornægte, at manden dybest set bare vil trives på og uden for banen. Grønkjær er vel et meget godt eksempel på en der gjorde det samme.
Slutteligt forlænger det formentlig hans karriere.
Jeg kan ikke se at Liverpool får andet ud af det end sparede lønkroner og en dårligere trup. Talentdelen er værdiløs.
Undskyld, det må du sige udelukkende sige af mangel på bedre viden. Højbjerg i München eksempelvis, men der er kommet mange ud i de de senere år, specielt før de har fået gennembrud på 1. holdet
Og selv undskyld men hvis du tager dine Brøndby briller af så er ser ingen talenter fra den klub der er værd at samle på. Og var du ikke Brøndby fan ville du også synes det var et komplet latterligt valgaftenen Agger.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af Surf » lørdag, 30. aug, 2014 13:24

Er jeg den eneste, om nu spekulerer jeg nok lidt, der synes det siger lidt om Aggers fighter mentalitet og lyst til at vinde pokaler på højeste niveau? Jeg respekterer det, og er glad for at se ham i Brøndby (havde dog hellere beholdt ham i LFC), men jeg synes godt nok det er lidt vattet. Altså ikke rent loyalitetsmæssigt, dér har jeg respekt, men i min verden bør man altid stræbe efter højest mulige niveau, og det lugter langt væk af pension (og følgende mistede procent i ydeevne), og det forstår jeg ikke når man kan begå sig på højeste niveau.

Ved så ikke, om det er fordi han ved, at han kun kan spille i 2-3 år endnu.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: hvem skal ud

Indlæg af Icipher » lørdag, 30. aug, 2014 13:26

Torskedumt til den pris. Det er sgu for uambitiøst, Agger.

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af STMO » lørdag, 30. aug, 2014 13:31

Den Agger handel er ikke god for klubben. Synes at den og Reina handelen mere har fokus på sparede løn kroner, end hvad man kunne have fået ud af det totaløkonomisk ved at vente til den rigtige transfer mulighed dukker op. Jeg synes, det er dårligt købmandsskab.
Noget andet er, at han var langt fra en startopstilling efter Lovren købet. Så muligheden for at spille har nok vejet tungt set fra Aggers eget perspektiv.

Brugeravatar
Olle
Indlæg: 182
Tilmeldt: lørdag, 16. aug, 2014 09:05

Re: hvem skal ud

Indlæg af Olle » lørdag, 30. aug, 2014 13:41

Emmy skrev:
Jesper skrev:
Emmy skrev:
Jesper skrev:Når man ser hvordan aftalen formentlig skrues sammen, så får alle parter noget ud af det: http://m.bt.dk/fodbold/afsloering-her-e ... y-om-agger
Derudover ser jeg det som en slags tak for god og tro tjeneste. Agger har formentlig også en tanke omkring sine børn, når Brøndby er kommet ind i billedet nu. Og så skal man vel ikke fornægte, at manden dybest set bare vil trives på og uden for banen. Grønkjær er vel et meget godt eksempel på en der gjorde det samme.
Slutteligt forlænger det formentlig hans karriere.
Jeg kan ikke se at Liverpool får andet ud af det end sparede lønkroner og en dårligere trup. Talentdelen er værdiløs.
Undskyld, det må du sige udelukkende sige af mangel på bedre viden. Højbjerg i München eksempelvis, men der er kommet mange ud i de de senere år, specielt før de har fået gennembrud på 1. holdet
Og selv undskyld men hvis du tager dine Brøndby briller af så er ser ingen talenter fra den klub der er værd at samle på. Og var du ikke Brøndby fan ville du også synes det var et komplet latterligt valgaftenen Agger.
I Chelsea render Andreas Christensen rundt. Han er et kæmpe talent. Nikolai Laursen er i Brøndby. Et stort talent. De store talenter skal jo komme et sted fra og jeg mener ikke at der er større chance for at de bliver født i det nordvestlige England fremfor Sjælland.

Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: hvem skal ud

Indlæg af Martin E » lørdag, 30. aug, 2014 13:42

Vores sidste 6 års bedste midtforsvar er væk, dumt af Liverpool da vi skal spille mange kampe, og lovren er jo ikke topklasse endnu han mangler stadig overblik og at placer sig.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: hvem skal ud

Indlæg af Icipher » lørdag, 30. aug, 2014 13:43

Surf skrev:Er jeg den eneste, om nu spekulerer jeg nok lidt, der synes det siger lidt om Aggers fighter mentalitet og lyst til at vinde pokaler på højeste niveau? Jeg respekterer det, og er glad for at se ham i Brøndby (havde dog hellere beholdt ham i LFC), men jeg synes godt nok det er lidt vattet. Altså ikke rent loyalitetsmæssigt, dér har jeg respekt, men i min verden bør man altid stræbe efter højest mulige niveau, og det lugter langt væk af pension (og følgende mistede procent i ydeevne), og det forstår jeg ikke når man kan begå sig på højeste niveau.

Ved så ikke, om det er fordi han ved, at han kun kan spille i 2-3 år endnu.
Nej, det er du ikke. Jeg tænker umiddelbart at han må være så hæmmet af skader, eller være i så dårlig fysisk stand at han simpelthen ikke er i stand til at spille på fuld tryk i en af de store europæisk ligaer. Det er den eneste grund jeg kan komme op med. At han som 29-årig allerede har hjemve kan jeg ikke tage seriøst.

Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: hvem skal ud

Indlæg af Martin E » lørdag, 30. aug, 2014 13:43

Jesper skrev:Når han nu alligevel ikke skal/ville komme til at spille hos Liverpool, så må jeg RÅBE: YEEEEEEEEEESSSS!!!!!
Underligt indlæg
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

hvem skal ud

Indlæg af Emmy » lørdag, 30. aug, 2014 13:57

Surf skrev:Er jeg den eneste, om nu spekulerer jeg nok lidt, der synes det siger lidt om Aggers fighter mentalitet og lyst til at vinde pokaler på højeste niveau? Jeg respekterer det, og er glad for at se ham i Brøndby (havde dog hellere beholdt ham i LFC), men jeg synes godt nok det er lidt vattet. Altså ikke rent loyalitetsmæssigt, dér har jeg respekt, men i min verden bør man altid stræbe efter højest mulige niveau, og det lugter langt væk af pension (og følgende mistede procent i ydeevne), og det forstår jeg ikke når man kan begå sig på højeste niveau.

Ved så ikke, om det er fordi han ved, at han kun kan spille i 2-3 år endnu.
Nej du er ikke ene. Det er hamrende uambitiøst og for mig er udtryk for at han er færdig på topplan. Kroppen er nok smadret og det må man jo respektere. Men jeg synes det er en elendig handel for os.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar