Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 18. feb, 2023 14:54

@TG12

Du hr ret. Han mangler fart til at spille Salahs plads.

Men både Elliott og Carvalho er ikke Klopp spillere. Sidstnævnte er ikke en gang i truppen til i dag. Den transfer fremstår mere og mere underlig. Han virker fuldstændig fejl castet.

Kan Elliott være en slags Iniesta for os?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 24. mar, 2023 12:20

Hvorfor er folk egentlig så overbeviste om, at Jude Bellingham vil være en gevinst for os fra dag 1? Har han ikke en ekstremt fri rolle hos Dortmund? Det passer da ikke særlig godt ind i Klopps system, hvor de andre midtbanespillere som Fabinho og Henderson har fyldt så lidt i denne sæson. Det går i hvert fald ikke med ham og Thiago inde på samme tid. Jeg vil langt hellere se en Declan Rice blive hentet. Knap så dyr, men fylder på midtbanen som ingen anden, og det er jo vitterligt, det vi har manglet, efter Gini smuttede og resten af midtbanespillerne i denne sæson har tabt pusten. Lad Keita og Ox smutte frit, sælg Thiago og hent Rice og Mount. Lej Curtis Jones og Carvalho ud, og så må vi se, om de kan hæve niveauet andetsteds, for det kommer ikke til at ske hos os i den nærmeste fremtid.

Edit: Og forsøg at hente Guehi - smid evt. Gomez oven i handlen.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » mandag, 27. mar, 2023 19:12

Tom_Jorsal skrev:
fredag, 24. mar, 2023 12:20
Hvorfor er folk egentlig så overbeviste om, at Jude Bellingham vil være en gevinst for os fra dag 1? Har han ikke en ekstremt fri rolle hos Dortmund? Det passer da ikke særlig godt ind i Klopps system, hvor de andre midtbanespillere som Fabinho og Henderson har fyldt så lidt i denne sæson. Det går i hvert fald ikke med ham og Thiago inde på samme tid. Jeg vil langt hellere se en Declan Rice blive hentet. Knap så dyr, men fylder på midtbanen som ingen anden, og det er jo vitterligt, det vi har manglet, efter Gini smuttede og resten af midtbanespillerne i denne sæson har tabt pusten. Lad Keita og Ox smutte frit, sælg Thiago og hent Rice og Mount. Lej Curtis Jones og Carvalho ud, og så må vi se, om de kan hæve niveauet andetsteds, for det kommer ikke til at ske hos os i den nærmeste fremtid.

Edit: Og forsøg at hente Guehi - smid evt. Gomez oven i handlen.
Haaland gjorde det da meget fint da han kom til City fra Dortmound og de spillede ikke med en ægte spidsangriber, før denne sæson.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 27. mar, 2023 20:01

YES!
Jeg har gået længe og håbet på at læse lidt rygter om at vi skulle have kig på James Ward-Prowse i So'ton.
Fantastisk frisparksskytte og hårdarbejdende midtbanespiller.
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... dium=email
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » mandag, 27. mar, 2023 21:03

Cynwal skrev:
mandag, 27. mar, 2023 20:01
YES!
Jeg har gået længe og håbet på at læse lidt rygter om at vi skulle have kig på James Ward-Prowse i So'ton.
Fantastisk frisparksskytte og hårdarbejdende midtbanespiller.
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... dium=email
Fin spiller - men £40m og han bliver 29 i år, der tror jeg vi kan gøre det bedre.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 28. mar, 2023 07:37

TG12 skrev:
mandag, 27. mar, 2023 21:03
Cynwal skrev:
mandag, 27. mar, 2023 20:01
YES!
Jeg har gået længe og håbet på at læse lidt rygter om at vi skulle have kig på James Ward-Prowse i So'ton.
Fantastisk frisparksskytte og hårdarbejdende midtbanespiller.
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... dium=email
Fin spiller - men £40m og han bliver 29 i år, der tror jeg vi kan gøre det bedre.
Jeg havde ikke lige tjekket alderen. Mente han var omkring 26-27, 29 er ikke ligefrem prototypen på en FSG spiller.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 28. mar, 2023 13:00

Måske er Chelsea til at tale med? De skal have økonomien balanceret inden d. 30 juni, så deres salg kan blive registreret i 2022/23 regnskabet. De har jo fyret omkring £600 M. de sidste to vinduer.

https://www.thetimes.co.uk/article/0bca ... e7e047a193
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 28. mar, 2023 13:16

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 28. mar, 2023 13:00
Måske er Chelsea til at tale med? De skal have økonomien balanceret inden d. 30 juni, så deres salg kan blive registreret i 2022/23 regnskabet. De har jo fyret omkring £600 M. de sidste to vinduer.

https://www.thetimes.co.uk/article/0bca ... e7e047a193
Ang. Chelsea og deres økonomi, så mangler jeg stadig en forklaring på følgende:
Hvor er regnskabspåvirkningen fra Abramovich' eftergivelse af Chelseas gæld til ham? Et beløb i størrelsesordnen £ 2 milliarder (eller ca. 18 mia DKK)
En Googlesøgning på ovenstående afslørede, at han lavede samme trick i 2009, dog var beløbet "kun" på 2 mia DKK, altså en tiendedel af det beløb som blev eftergivet i 2022. Men får Chelsea bare lov til at have gældsat sig til op over begge ører, hvorefter SugarDaddy eftergiver den uartige teenagertøs, og eftergiver hende kreditkortregningen? Det MÅ så gu da ha' en regnskabsteknisk indflydelse på driftsregnskabet, da det er en direkte susidiering af regnskaberne fra ejerens side af.
FFP min bare r.. hvis det ikke skal med i regnskaberne også.

....men da rart at se, at Todd Boehly's vanvittige "nyt-nyt-nyt" købetrang i bedste Jeppe K stil kan få lidt konsekvenser, da Chelea nu er tvunget til at lave et positivt regnskabsresultat efter 2 år med bragende driftsunderskud. Jeg siger ikke nej til Mason Mount til en bargin price. ....eller andre brugbare i deres overskudslager. Måske Klopp kunne få gang i Conor Gallagher igen? Han så sgu spændende ud, da han var udlejet til Palace.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 28. mar, 2023 13:56

Xavi Simons ligner efterhånden en spiller som kan blive til noget. Lidt mål fra midtbanen ville ikke være, at foragte...

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 03. apr, 2023 23:42

Ifølge The Times vil Bellingham rigtig gerne til Liverpool. Man må sige han har hovedet skruet rigtigt på :D

https://www.liverpool.no/nyheter/2023/4 ... l-bla-opp/

https://www.thetimes.co.uk/article/at-t ... -d7rlb8kvq

Mount og Caicedo skal også være på Klopps shoppingliste.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 04. apr, 2023 16:07

Hr. Drejer skrev:
mandag, 03. apr, 2023 23:42
Ifølge The Times vil Bellingham rigtig gerne til Liverpool. Man må sige han har hovedet skruet rigtigt på :D

https://www.liverpool.no/nyheter/2023/4 ... l-bla-opp/

https://www.thetimes.co.uk/article/at-t ... -d7rlb8kvq

Mount og Caicedo skal også være på Klopps shoppingliste.
Hvis vi kunne få fingre i både Bellingham og Mount, ville det være et scoop. I min optik ville det i givet fald være vanvittigt at håbe og tro på yderligere forstærkninger til midtbanen, hvis det skulle lykkes. Og reelt ville jeg heller ikke kunne se behovet. Fabinho, Hendo og især Bajcetic kan alle have en stor rolle i samspil med de to. Og derudover vil Elliott også kunne bruges til aflastning.

Men uanset hvad der sker på midtbanen, så skal vi også have fundet em løsning i forhold til angrebet. De presser ikke samlet og virker stadig meget usammenspillet. Hvad er rangordenen? Salah, Diaz, Nunez, Gakpo og Jota. Hvem er vores tre startere i en finale? Og hvor starter de? Umiddelbart har jeg Diaz i venstre og Salah i højre. Jeg tror, at jeg ville foretrække Nunez på 9eren. Men jeg har ikke set ham spille positionen nok til at være sikker.
Kloppite

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 04. apr, 2023 16:09

Jeg synes ikke Mount har udviklet sig specielt meget i de sidste par år.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 04. apr, 2023 16:23

texy skrev:
Hr. Drejer skrev:
mandag, 03. apr, 2023 23:42
Ifølge The Times vil Bellingham rigtig gerne til Liverpool. Man må sige han har hovedet skruet rigtigt på :D

https://www.liverpool.no/nyheter/2023/4 ... l-bla-opp/

https://www.thetimes.co.uk/article/at-t ... -d7rlb8kvq

Mount og Caicedo skal også være på Klopps shoppingliste.
Hvis vi kunne få fingre i både Bellingham og Mount, ville det være et scoop. I min optik ville det i givet fald være vanvittigt at håbe og tro på yderligere forstærkninger til midtbanen, hvis det skulle lykkes. Og reelt ville jeg heller ikke kunne se behovet. Fabinho, Hendo og især Bajcetic kan alle have en stor rolle i samspil med de to. Og derudover vil Elliott også kunne bruges til aflastning.

Men uanset hvad der sker på midtbanen, så skal vi også have fundet em løsning i forhold til angrebet. De presser ikke samlet og virker stadig meget usammenspillet. Hvad er rangordenen? Salah, Diaz, Nunez, Gakpo og Jota. Hvem er vores tre startere i en finale? Og hvor starter de? Umiddelbart har jeg Diaz i venstre og Salah i højre. Jeg tror, at jeg ville foretrække Nunez på 9eren. Men jeg har ikke set ham spille positionen nok til at være sikker.
Dejligt med dit input igen Texy! Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 04. apr, 2023 17:25

Hvis alle er klar og i topform, så ville jeg starte med Diaz, Nunez og Salah.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 04. apr, 2023 18:23

Emmy skrev:
tirsdag, 04. apr, 2023 17:25
Hvis alle er klar og i topform, så ville jeg starte med Diaz, Nunez og Salah.
Enig! ....men meget gerne på den der "frit roterende" måde, som Mané, Firmino og Salah spillede på, da de var allermest frygtet. Som forsvarer for modstanderen anede du aldrig, hvor du havde dem, og den rykken rundt gjorde ofte forsvaret møre, så der pludselig var én eller flere, som svigtede enten zonen eller manden, afhængig af forsvarstypen.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar