Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 09. jun, 2022 16:17

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 09. jun, 2022 16:06
Det ligner også et køb af Calvin Ramsay. En ny højreback. Vi har i forvejen Trent, som vel er selvskreven, og en ung Bradley. Altså en fast starter, og to talenter. Vil Klopp prøve Trent på midten i denne sæson, siden han køber endnu en til den position?
Mon ikke Ramsay er et køb til fremtiden (18 år). Jeg tror ikke der forventes meget af ham i de næste par sæsoner.

Jeg håber virkelig der også er penge til en god midtbanespiller i dette transfervindue. Gerne en med lidt mål i eller en gamechanger. Det mangler vi…

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 09. jun, 2022 18:24

Emmy skrev:
onsdag, 08. jun, 2022 13:04
Hvis vi så hans rette niveau i kampene mod os, hvor han var en konstant trussel og kilde til uro, så kan han simpelthen blive et gigantisk køb
Han var pisse irriterende. Ham og Everton (ikke skodklubben, men spilleren) var pisse irriterende. Og det kan vi jo godt li'.
Corner taken quickly...

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » tirsdag, 14. jun, 2022 14:18

Mon vi køber flere?

Jeg mener vi mangler en midtbane, ideelt Bellingham, eller Rice.

herudover synes jeg faktisk holdet ser fornuftigt ud antaget Ramsey, Nunez og Carvalho er signet.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 14. jun, 2022 18:57

TG12 skrev:
tirsdag, 14. jun, 2022 14:18
Mon vi køber flere?

Jeg mener vi mangler en midtbane, ideelt Bellingham, eller Rice.

herudover synes jeg faktisk holdet ser fornuftigt ud antaget Ramsey, Nunez og Carvalho er signet.
Jeg tror ikke, at vi henter flere denne sommer. Vi forlænger med Keita, og går nok samtidig i gang med at arbejde på at kunne hente en midtbanespiller tidligt næste sommer.

Har dog læst lidt løse rygter om, at vi skulle være interesserede i at skrive med Jobe (IKKE Jude) Bellingham til september, når han fylder 17. Men det kom så vidt jeg kan huske ikke fra nogen seriøs kilde.

Med lidt held får vi lavet en forhåndsaftale med Gnabry til januar om at signe ham på en fri transfer næste sommer, hvor Salah smutter.

Vil gerne have forlængelser til Gomez (jeg synes han er meget bedre end hans spilletid indikerer), Bobby (han er et stærkt 2-3 valg i angrebet - og kanon for den sydamerikanske gruppe på holdet) og Keita på plads denne sommer også, så vi ikke er pressede næste sommer i forhold til at finde erstatninger.

Salah har jeg desværre opgivet.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 14. jun, 2022 23:36

texy skrev:
tirsdag, 14. jun, 2022 18:57
TG12 skrev:
tirsdag, 14. jun, 2022 14:18
Mon vi køber flere?

Jeg mener vi mangler en midtbane, ideelt Bellingham, eller Rice.

herudover synes jeg faktisk holdet ser fornuftigt ud antaget Ramsey, Nunez og Carvalho er signet.
Jeg tror ikke, at vi henter flere denne sommer. Vi forlænger med Keita, og går nok samtidig i gang med at arbejde på at kunne hente en midtbanespiller tidligt næste sommer.

Har dog læst lidt løse rygter om, at vi skulle være interesserede i at skrive med Jobe (IKKE Jude) Bellingham til september, når han fylder 17. Men det kom så vidt jeg kan huske ikke fra nogen seriøs kilde.

Med lidt held får vi lavet en forhåndsaftale med Gnabry til januar om at signe ham på en fri transfer næste sommer, hvor Salah smutter.

Vil gerne have forlængelser til Gomez (jeg synes han er meget bedre end hans spilletid indikerer), Bobby (han er et stærkt 2-3 valg i angrebet - og kanon for den sydamerikanske gruppe på holdet) og Keita på plads denne sommer også, så vi ikke er pressede næste sommer i forhold til at finde erstatninger.

Salah har jeg desværre opgivet.
Jeg tror der bliver købt en til midtbanen.

Mon ikke Klopp har haft et par transfer betingelser med i sin forlængelse :D

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 15. jun, 2022 10:48

texy skrev:
tirsdag, 14. jun, 2022 18:57
TG12 skrev:
tirsdag, 14. jun, 2022 14:18
Mon vi køber flere?

Jeg mener vi mangler en midtbane, ideelt Bellingham, eller Rice.

herudover synes jeg faktisk holdet ser fornuftigt ud antaget Ramsey, Nunez og Carvalho er signet.
Jeg tror ikke, at vi henter flere denne sommer. Vi forlænger med Keita, og går nok samtidig i gang med at arbejde på at kunne hente en midtbanespiller tidligt næste sommer.

Har dog læst lidt løse rygter om, at vi skulle være interesserede i at skrive med Jobe (IKKE Jude) Bellingham til september, når han fylder 17. Men det kom så vidt jeg kan huske ikke fra nogen seriøs kilde.

Med lidt held får vi lavet en forhåndsaftale med Gnabry til januar om at signe ham på en fri transfer næste sommer, hvor Salah smutter.

Vil gerne have forlængelser til Gomez (jeg synes han er meget bedre end hans spilletid indikerer), Bobby (han er et stærkt 2-3 valg i angrebet - og kanon for den sydamerikanske gruppe på holdet) og Keita på plads denne sommer også, så vi ikke er pressede næste sommer i forhold til at finde erstatninger.

Salah har jeg desværre opgivet.
Altså Paul Joyce bekræftede jo vi var interesseret i Aurelien Tchouameni, spørgsmålet er om det var før Mane's udmelding om han vil væk var kendt, og købet af Nunez? Hvis begge var i støbeskeen kunne det tyde på vi er efter en midtbane mand.

Jobe kunne sikkert være spænende, men synes altid det er meget svært med søskende, oftest er én af dem markant bedre end den anden, Brian/Michael, Thaigo/Rafinha, Phil/Gary, Thoragan/Eden. Jobe/Jude kan være anerledes, men han er et "wildcard" og prisen bliver sikkert ikke billig grundet hans ældre brors talent.

Gomez, så jeg helst solgt godt solgt, jeg har aldrig været fan, men tror også det vil være bedre for ham selv.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » onsdag, 15. jun, 2022 10:50

Oomph242 skrev:
tirsdag, 14. jun, 2022 23:36
texy skrev:
tirsdag, 14. jun, 2022 18:57
TG12 skrev:
tirsdag, 14. jun, 2022 14:18
Mon vi køber flere?

Jeg mener vi mangler en midtbane, ideelt Bellingham, eller Rice.

herudover synes jeg faktisk holdet ser fornuftigt ud antaget Ramsey, Nunez og Carvalho er signet.
Jeg tror ikke, at vi henter flere denne sommer. Vi forlænger med Keita, og går nok samtidig i gang med at arbejde på at kunne hente en midtbanespiller tidligt næste sommer.

Har dog læst lidt løse rygter om, at vi skulle være interesserede i at skrive med Jobe (IKKE Jude) Bellingham til september, når han fylder 17. Men det kom så vidt jeg kan huske ikke fra nogen seriøs kilde.

Med lidt held får vi lavet en forhåndsaftale med Gnabry til januar om at signe ham på en fri transfer næste sommer, hvor Salah smutter.

Vil gerne have forlængelser til Gomez (jeg synes han er meget bedre end hans spilletid indikerer), Bobby (han er et stærkt 2-3 valg i angrebet - og kanon for den sydamerikanske gruppe på holdet) og Keita på plads denne sommer også, så vi ikke er pressede næste sommer i forhold til at finde erstatninger.

Salah har jeg desværre opgivet.
Jeg tror der bliver købt en til midtbanen.

Mon ikke Klopp har haft et par transfer betingelser med i sin forlængelse :D
Det er jeg også sikker på. Oxlaide på vej ud og så står vi med

Hendo
Thiago
Fab
Keita
Jones

med alder, skadeshistorik - + en Jones, der endnu ikke kan regnes som et pålideligt kort til maskinrummet på midtbanen - in mente - så mangler vi naturligvis en driftsikker spiller. Og det blev så ikke Tchouameni.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » onsdag, 15. jun, 2022 12:00

AJJ skrev:
onsdag, 15. jun, 2022 10:50
.......så står vi med

Hendo
Thiago
Fab
Keita
Jones

med alder, skadeshistorik - + en Jones, der endnu ikke kan regnes som et pålideligt kort til maskinrummet på midtbanen - in mente - så mangler vi naturligvis en driftsikker spiller. Og det blev så ikke Tchouameni.
Glemmer du ikke Harvey Elliot? ....og evt. Carvalho på en 10'er plads?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 15. jun, 2022 12:48

Cynwal skrev:
onsdag, 15. jun, 2022 12:00
AJJ skrev:
onsdag, 15. jun, 2022 10:50
.......så står vi med

Hendo
Thiago
Fab
Keita
Jones

med alder, skadeshistorik - + en Jones, der endnu ikke kan regnes som et pålideligt kort til maskinrummet på midtbanen - in mente - så mangler vi naturligvis en driftsikker spiller. Og det blev så ikke Tchouameni.
Glemmer du ikke Harvey Elliot? ....og evt. Carvalho på en 10'er plads?
Jeg tror de er for unge til vi skal satse på de for alvor kan gøre en forskel næste sæson.

Et frækt bud på en midtbane kunne være Gundogan - der er rygter om City ikke vil forlænge. Han kan noget vores midtbane generelt ikke er gode til - score mål.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 15. jun, 2022 14:00

Ja, vi mangler mål fra midtbanen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » onsdag, 15. jun, 2022 14:18

David Lynch skrev via den norske hjemmeside, at der ikke er planer om at indkøbe til midtbanen denne sommer, men først i 2023. Det er dumt i mine øjne, for så bliver bredden på midtbanen for svag/lille, og så kan vi ikke spille for fuld tryk i alle turneringer, som f.eks. i denne netop overståede.
Jeg er klar over, at der næppe er penge til en Jude Bellingham (eller tilsvarende) denne sommer, men så bør man finde mere økonomisk fornuftige spillere. Evt en Bosman-spiller.

https://www.liverpool.no/kommentar/2022 ... /auth.html

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 15. jun, 2022 15:07

Så vi er afhængig af...1. Ingen skader til vores midtbanespillere i et år med VM midt i sæsonen, 2. At Jones og/eller Elliott slår igennem centralt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 15. jun, 2022 15:19

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 15. jun, 2022 15:07
Så vi er afhængig af...1. Ingen skader til vores midtbanespillere i et år med VM midt i sæsonen, 2. At Jones og/eller Elliott slår igennem centralt.
Men en Henderson kan ikke længere klare 40 kampe med et højt niveau. Thiago kan heller ikke, Keita mangler også at bevise det. Jeg vil mene vi skal købe mindst en kvalitets midtbanespiller, hvis vi skal vinde mesterskabet. Tottenham, City og Chelsea må formodes at opruste kraftigt. United og Arsenal tror jeg ikke bliver en trussel..

Vi mangler sku mål, assist og en gamechanger fra den midtbane. Gerrard og Coutinho kunne det. Henderson havde sine momenter...

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 15. jun, 2022 15:58

Oomph242 skrev:
onsdag, 15. jun, 2022 15:19
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 15. jun, 2022 15:07
Så vi er afhængig af...1. Ingen skader til vores midtbanespillere i et år med VM midt i sæsonen, 2. At Jones og/eller Elliott slår igennem centralt.
Men en Henderson kan ikke længere klare 40 kampe med et højt niveau. Thiago kan heller ikke, Keita mangler også at bevise det. Jeg vil mene vi skal købe mindst en kvalitets midtbanespiller, hvis vi skal vinde mesterskabet. Tottenham, City og Chelsea må formodes at opruste kraftigt. United og Arsenal tror jeg ikke bliver en trussel..

Vi mangler sku mål, assist og en gamechanger fra den midtbane. Gerrard og Coutinho kunne det. Henderson havde sine momenter...
Han spillede knap 3900 minutter sidste sæson i 57 kampe, 7. Flest minutter af alle.

Men det er nok rigtigt han næppe kan fortsætte sådan, han er en ældre spiller efterhånden

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » onsdag, 15. jun, 2022 16:26

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 15. jun, 2022 14:00
Ja, vi mangler mål fra midtbanen.
Nu har du lige fået din ønskede kolde brøndgraverrøv til toppen, og straks er du klar med næste "Det skal jeg da ha', Thorkild" ;)
Nå Spøg til side: Jeg er fløjtende ligeglad hvorfra målene kommer, bare vi scorer nok af dem. Vi scorede immervæk 94 mål i PL sidste år, altså tæt på et snit på 2½ mål pr. PL kamp, så det er i mine øjne ikke der, at skoen trykker.
Jeg vil hellere have en god tekniker med hestelunger, som løber solen sort, og kreativt finder de rigtige huller, men samtidig også har taktisk forståelse for at dække rigtigt op. LIdt en spiller som Kanté, da han var på toppen. .....og får vi den rigtige spiller, så er jeg fløjtende ligeglad med om han laver 1-2-3 eller 18 mål en sæson. Bare han udfylder sin midtbanerolle.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar