Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJJ
Indlæg: 2390
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » lørdag, 29. jan, 2022 09:09

Cynwal skrev:
fredag, 28. jan, 2022 13:40

AJJ skrev:
fredag, 28. jan, 2022 12:05
Cynwal skrev:
fredag, 28. jan, 2022 12:03
AJJ skrev:
fredag, 28. jan, 2022 09:57
Og i øvrigt tak for sidst til Tottenham (Willian) :-)

Og angiveligt også slået Man U i kampen om ham også.

Kan vi nu få £18-20 mio for Minamino, som vi kun betalte £7,5 mio for, så er det sgu godt arbejde.
Det er jo som at se en ung, spændstig Sadio Mané, da han kom fra Southampton.
....og var det ikke Chelski, der snød os med Willian i sin tid?
Tottenham snød os, men blev selv snydt af Chelsea i allersidste øjeblik - efter Willian havde gennemført lægetjek hos Tottenham.
Ohhhh- Spicy! Spurs delen af Willian-gate havde jeg helt glemt/fortrængt
Og så kan du jo ovenikøbet glæde dig over, at der endelig kom en columbianer til klubben. Du må så nøjes med en angriber i stedet for en midterforsvarer ;)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 29. jan, 2022 09:58

Mo Chatra
@MoChatra

Liverpool will pay £12.5m for Luis Diaz when the deal is signed with two further instalments of £12.5m in each of 2023 and 2024 (with add-ons on top, as and when they're triggered). There will still be substantial sums available for more signings in the summer.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 29. jan, 2022 09:59

YNWA! skrev:
fredag, 28. jan, 2022 21:09
TG12 skrev:
fredag, 28. jan, 2022 21:08
Hvordan er det med CL?

Ændrede de ikke reglerne således han godt må spille for os selvom han har spillet for Porto i gruppespillet?
Jo. Han må godt spille for os i CL.
Diaz-overgangen vil gi Klopp et dilemma når han skal ta ut Champions League-troppen

Jürgen Klopp må tenke seg godt om før han tar ut vårens Champions League-tropp.

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/1 ... e-troppen/

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 29. jan, 2022 12:01

AJJ skrev:
lørdag, 29. jan, 2022 09:09
Cynwal skrev:
fredag, 28. jan, 2022 13:40

AJJ skrev:
fredag, 28. jan, 2022 12:05
Cynwal skrev:
fredag, 28. jan, 2022 12:03
AJJ skrev:
fredag, 28. jan, 2022 09:57
Og i øvrigt tak for sidst til Tottenham (Willian) :-)

Og angiveligt også slået Man U i kampen om ham også.

Kan vi nu få £18-20 mio for Minamino, som vi kun betalte £7,5 mio for, så er det sgu godt arbejde.
Det er jo som at se en ung, spændstig Sadio Mané, da han kom fra Southampton.
....og var det ikke Chelski, der snød os med Willian i sin tid?
Tottenham snød os, men blev selv snydt af Chelsea i allersidste øjeblik - efter Willian havde gennemført lægetjek hos Tottenham.
Ohhhh- Spicy! Spurs delen af Willian-gate havde jeg helt glemt/fortrængt
Og så kan du jo ovenikøbet glæde dig over, at der endelig kom en columbianer til klubben. Du må så nøjes med en angriber i stedet for en midterforsvarer ;)
Tak for den ;) Når/hvis Luis Diaz ankommer, håber jeg ikke at han skal modnes ligeså længe som D. Sanchez har skulle bruge hos Spurs, på at komme i retning af at blive den spiller, som jeg troede han ville være fra dag ét hos os. You can't win them all!!

Bortset fra det, så skal jeg da lige love for, at Spurs fansene lader galden flyde over Levy og ledelsen i Tottenham, for at sidde på hænderne og fedtspille:
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... gn=organic
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2390
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » lørdag, 29. jan, 2022 17:38

Cynwal skrev:
lørdag, 29. jan, 2022 12:01
AJJ skrev:
lørdag, 29. jan, 2022 09:09
Cynwal skrev:
fredag, 28. jan, 2022 13:40

AJJ skrev:
fredag, 28. jan, 2022 12:05
Cynwal skrev:
fredag, 28. jan, 2022 12:03
AJJ skrev:
fredag, 28. jan, 2022 09:57
Og i øvrigt tak for sidst til Tottenham (Willian) :-)

Og angiveligt også slået Man U i kampen om ham også.

Kan vi nu få £18-20 mio for Minamino, som vi kun betalte £7,5 mio for, så er det sgu godt arbejde.
Det er jo som at se en ung, spændstig Sadio Mané, da han kom fra Southampton.
....og var det ikke Chelski, der snød os med Willian i sin tid?
Tottenham snød os, men blev selv snydt af Chelsea i allersidste øjeblik - efter Willian havde gennemført lægetjek hos Tottenham.
Ohhhh- Spicy! Spurs delen af Willian-gate havde jeg helt glemt/fortrængt
Og så kan du jo ovenikøbet glæde dig over, at der endelig kom en columbianer til klubben. Du må så nøjes med en angriber i stedet for en midterforsvarer ;)
Tak for den ;) Når/hvis Luis Diaz ankommer, håber jeg ikke at han skal modnes ligeså længe som D. Sanchez har skulle bruge hos Spurs, på at komme i retning af at blive den spiller, som jeg troede han ville være fra dag ét hos os. You can't win them all!!

Bortset fra det, så skal jeg da lige love for, at Spurs fansene lader galden flyde over Levy og ledelsen i Tottenham, for at sidde på hænderne og fedtspille:
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... gn=organic
Det er jo altid det store spørgsmål.
Hit the ground running eller
Bliver succes - men skal bruge tid eller
Ikke succes?

Fx Jota Vs Hendo Vs Minamino

Tottenham gamblede vel lidt ved at gå efter Luis Diaz. De er ikke der i fødekæden pt, hvor de kan få en sådan spiller.

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 29. jan, 2022 19:12

Fabio Carvalho som der også går nogle rygter omkring. Har forlænget indtil til sommer.

Spændende om vi laver endnu et Fulham røveri.


https://www.fulhamfc.com/news/2020/may/ ... -goes-pro/

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 30. jan, 2022 06:21

Oomph242 skrev:
lørdag, 29. jan, 2022 19:12
Fabio Carvalho som der også går nogle rygter omkring. Har forlænget indtil til sommer.

Spændende om vi laver endnu et Fulham røveri.


https://www.fulhamfc.com/news/2020/may/ ... -goes-pro/
Er han er godt talent?, ser spændende ud
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 30. jan, 2022 08:28

Den medisinske testen vil sannsynligvis pågå i to dager

Luis Diaz får en ukelønn på rundt 90 000 pund i Liverpool.

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/1 ... -to-dager/

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 30. jan, 2022 09:57

Niels K skrev:
søndag, 30. jan, 2022 08:28
Den medisinske testen vil sannsynligvis pågå i to dager

Luis Diaz får en ukelønn på rundt 90 000 pund i Liverpool.

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/1 ... -to-dager/
Stadig sindssygt mange penge, men "billigt" ift dagens marked. Hvis han er blot tilnærmelsesvis så god som hypen antyder ligner det et røverkøb.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 30. jan, 2022 10:09

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » søndag, 30. jan, 2022 15:03

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 30. jan, 2022 19:28

Jeg synes, at det er utroligt fedt, at vi har fået hentet Diaz. Jeg tror på, at han besidder kvaliteten til at matche vores andre dygtige offensive spillere. Og jeg tror, at Klopp kan gøre ham endnu bedre, end han er.

Når det er sagt, så synes jeg, at man underkender Mané's værdi og kvaliteter en del, hvis man her før Diaz overhovedet har sparket til en bold i den røde trøje konkluderer, at nu kan vi bare skyde Mané af.

Mané har haft nogle udfald. Men han er stadig verdensklasse i min optik. Vanvittigt god offensivt samtidig med at han arbejder uhyre godt defensivt af en spiller, der reelt har sin fokus den anden vej. Hvis vi ikke kan forlænge med Mané, så vil jeg i hvert fald foretrække at beholde ham, indtil han har kontraktudløb. I øvrigt fuldstændig som jeg har det med Salah. Det eneste der kan ændre min holdning på det område er, hvis et salg af spilleren betyder, at en andet stort navn kan komme ind (tænkt ekstremt eksempel: Salah ud - Mbappé ind).

Lige nu står vi med 5 stærke offensive kort til de tre pladser. Det er den slags bredde, der giver ro på i forhold til skader, og samtidig giver manageren mulighed for rotation. Og med Origi, Ox, Minamino stadig i truppen, er der ingen undskyldning for ikke at kæmpe med på alle fronter.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 30. jan, 2022 20:07

texy skrev:
søndag, 30. jan, 2022 19:28
Jeg synes, at det er utroligt fedt, at vi har fået hentet Diaz. Jeg tror på, at han besidder kvaliteten til at matche vores andre dygtige offensive spillere. Og jeg tror, at Klopp kan gøre ham endnu bedre, end han er.

Når det er sagt, så synes jeg, at man underkender Mané's værdi og kvaliteter en del, hvis man her før Diaz overhovedet har sparket til en bold i den røde trøje konkluderer, at nu kan vi bare skyde Mané af.

Mané har haft nogle udfald. Men han er stadig verdensklasse i min optik. Vanvittigt god offensivt samtidig med at han arbejder uhyre godt defensivt af en spiller, der reelt har sin fokus den anden vej. Hvis vi ikke kan forlænge med Mané, så vil jeg i hvert fald foretrække at beholde ham, indtil han har kontraktudløb. I øvrigt fuldstændig som jeg har det med Salah. Det eneste der kan ændre min holdning på det område er, hvis et salg af spilleren betyder, at en andet stort navn kan komme ind (tænkt ekstremt eksempel: Salah ud - Mbappé ind).

Lige nu står vi med 5 stærke offensive kort til de tre pladser. Det er den slags bredde, der giver ro på i forhold til skader, og samtidig giver manageren mulighed for rotation. Og med Origi, Ox, Minamino stadig i truppen, er der ingen undskyldning for ikke at kæmpe med på alle fronter.
Men desværre har vi stadig en midtbane som halter. Det er selvfølgelig bedre nu hvor Elliott er tilbage.
Men Henderson har spillet meget og virker træt. Thiago er jeg bange for vi ikke har set den sidste skade hos i denne sæson. Oxlade og Keita er bare ikke gode nok. Curtis Jones Lidt for umoden.

Jeg synes det er bekymrende, så nemt vores modstander kommer igennem os og skaber chancer.

Mon ikke vi er lidt afhængige af de penge en Mané kan indbringe. Så stort er vores transferbudget nok heller ikke.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 30. jan, 2022 20:27

Jeg synes, at vi har en kongemidtbane, Hendo, Fab, Thiago, Milner, Keita, Jones, Elliott, Ox og til dels Morton. Der er rigeligt, at vælge imellem, selv i diverse skadesperioder.

Det er muligt, at modstanderne kommer til chancer imod os, men det ser jeg i langt højere grad som en kalkuleret risiko man tager, ved at stå med PLs højeste bagkæde. Og resulatet er, at vi har scoret flere mål end suveræne Man City - samtdig med at vi trods alt har lukket 4. færrest mål ind.

Der skal en ny midtbane ind til sommer, Gerne en stabil en af slagsen. Men det er 1) fordi Milner stopper og 2) fordi en af Keita og Ox nok også forsvinder.

Hvis den her Twitter-bruger (som er en konto, der i min optik er ret tidlig med info om LFC) har ret, så lader det til, at Klopp også godt er klar over, at der skal friske kræfter ind til sommer.

Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 30. jan, 2022 21:08

texy skrev:
søndag, 30. jan, 2022 20:27
Jeg synes, at vi har en kongemidtbane, Hendo, Fab, Thiago, Milner, Keita, Jones, Elliott, Ox og til dels Morton. Der er rigeligt, at vælge imellem, selv i diverse skadesperioder.

Det er muligt, at modstanderne kommer til chancer imod os, men det ser jeg i langt højere grad som en kalkuleret risiko man tager, ved at stå med PLs højeste bagkæde. Og resulatet er, at vi har scoret flere mål end suveræne Man City - samtdig med at vi trods alt har lukket 4. færrest mål ind.

Der skal en ny midtbane ind til sommer, Gerne en stabil en af slagsen. Men det er 1) fordi Milner stopper og 2) fordi en af Keita og Ox nok også forsvinder.

Hvis den her Twitter-bruger (som er en konto, der i min optik er ret tidlig med info om LFC) har ret, så lader det til, at Klopp også godt er klar over, at der skal friske kræfter ind til sommer.

Jeg synes det halter når Thiago er skadet og det er han meget. Jeg synes ikke Oxlade og Keita er gode nok hvis det er mesterskabet der sigtes efter.

Det irriterende at vi ikke var med i Denis Zakaria kampen. €5m +add ons. Det er sku et røverkøb.

Besvar