Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5699
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 25. jan, 2015 08:56

Jesper skrev:Jeg tænker nogle gange på, at Suarez måske om et år - pga Barcelonas transferkarantæne - igen kunne blive en Liverpool spiller. Suarez er en emotionel og følsom mand, og samtidig ret så intelligent omkring sit fodboldspil, vil jeg konkludere efter at have læst hans bog. Og med det i mængde, og med mange Barcelona-kampe i bagagen, så synes jeg godt man så småt kan konkludere, at Suarez ikke nødvendigvis har taget det rette sportslige valg, hvis man udelukkende skal se på, hvor Suarez performer bedst. Jeg synes på ingen måde at Suarez har gjort det dårligt (barca er min klub nummer to og ser derfor også dem), men den måde, hvor spillet centreres om Suarez kompetencer, det bliver aldrig en del af en Barcelona spillestil.
Det betyder, at nok vil Suarez sikkert igennem det næste år få sportslig succes sammen med sin klub, men jeg tror - og det er helt for egen regning - at han simpelthen vil savne at være sit holds superstjerne og at spillet bygges op om ham. Derfor kunne et håb være, at når der kigges ind i krystalkuglen, at Suarez er Liverpool spiller om et år.
Jeg tror ikke klubben har pengene til, at købe ham tilbage.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11353
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » søndag, 25. jan, 2015 17:21

Jesper skrev:Derfor kunne et håb være, at når der kigges ind i krystalkuglen, at Suarez er Liverpool spiller om et år.
Jeg er klar som Hofreporter igen, og arbejder gerne over, hvis dette skulle ske :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 25. jan, 2015 17:43

Det mest realistiske er vel Lavezzi nu. Og Balotelli ryger.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sirsvansealot » søndag, 25. jan, 2015 18:10

Hvis jeg var Rodgers eller transferkomiteen, ville jeg se at komme ud af busken og forsøge at få lavet aftaler med en del af disse spillere. Jeg vil mene, at mange af disse ville kunne forstærke os. Khedira, Milner, Reid, Ayew, Alves, Abate, Konoplyanka, Vlaar, Ings…
Hvad tænker I?

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ol-8397159

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 25. jan, 2015 18:27

Delph kan udelukkes nu, han har forlænget med AV til 2019
"We're not racist, we only hate the mancs"

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sirsvansealot » søndag, 25. jan, 2015 18:42

Emmy skrev:Delph kan udelukkes nu, han har forlænget med AV til 2019
Jeps. Han er heller ikke på Echos liste

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » søndag, 25. jan, 2015 19:54

sirsvansealot skrev:Hvis jeg var Rodgers eller transferkomiteen, ville jeg se at komme ud af busken og forsøge at få lavet aftaler med en del af disse spillere. Jeg vil mene, at mange af disse ville kunne forstærke os. Khedira, Milner, Reid, Ayew, Alves, Abate, Konoplyanka, Vlaar, Ings…
Hvad tænker I?

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ol-8397159
Det kommer altsammen an på, om vi forsætter med 3-4-3-systemet ind i næste sæson.

Milner ville være en absolut ønskespiller at få på en fri, men vil vi kunne tilbyde ham noget, City ikke kan? Med det nuværende system vil han have større chancer for spilletid i City umiddelbart, da han trods sin alsidighed primært passer til Hendersons plads. Det samme gælder i øvrigt Khedira. Skifter vi system er det selvfølgelig en anden snak, da Milner kan spille wing, box-to-box og til dels full back. Alene af de grunde er jeg klart for, hvis muligheden skulle opstå systemskifte eller ej.

Forsætter vi med 3-4-3'eren vil Alves eller Litchsteiner være langt mere oplagte at hente på en fri til at overtage eller dække højre wing back. Begge har i perioder udvist verdensklasse på netop den position. Dog kræver positionen en vis hurtighed, som jeg er lidt tvivl om de stadig besidder. Men i det mindste ville de begge med deres erfaring udgøre et perfekt alternativ til unge Markovic, som måske også ville få mulighed for at slå sine folder og udvikle sig længere fremme på banen.

Afhængig af angribersituationen til sommer kunne Danny også være en god backup til Sturridge og en ny angriber. Han passer i hvert fald bedre til Rodgers stil end Lambert og Balotelli, men der skal heller ikke så meget til...

Til forsvaret behøver vi ikke at hente nogle spillere, hvis vi forsætter med 3-4-3-systemet, hvor backs som Johnson, Flannogan og især Wisdom sagtens kan spille på begge sider af sweeperen. Derudover får vi også Coates og Ilori hjem. Smutter både Lovren og Touré, kunne man overveje Schar eller Reid.
sirsvansealot skrev:
Emmy skrev:Delph kan udelukkes nu, han har forlænget med AV til 2019
Jeps. Han er heller ikke på Echos liste
Fint for mig, da han højst ville være en opgradering ift. Allen. Desuden er der langt mere perspektiv i at hente enten de Jong, Milner eller Khedira til midtbanen.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 25. jan, 2015 20:46

sirsvansealot skrev:Hvis jeg var Rodgers eller transferkomiteen, ville jeg se at komme ud af busken og forsøge at få lavet aftaler med en del af disse spillere. Jeg vil mene, at mange af disse ville kunne forstærke os. Khedira, Milner, Reid, Ayew, Alves, Abate, Konoplyanka, Vlaar, Ings…
Hvad tænker I?

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ol-8397159
Generelt håber jeg, at vi ikke henter for mange nye spillere til sommer. Der vil dog blive efterladt et naturligt tomrum af Gerrard og Johnson. Men 3 spillere og muligvis en målmand er det maksimale antal, som jeg håber på.

På Echo's liste finder jeg disse navne interessante.

Alves - Som den rutinerede erstatning for Johnson.
Khedira - Forestiller mig, at han kan udgøre et stærkt makkerpar med Hendo på midten.
Lichtsteiner - Et andet rutineret alternativ til Johnson.
Milner - Henter man ham, så behøver man måske ikke en erstatning for Johnson, men kan nøjes med Flanno, Manquillo og Wisdom.

Det er for mig de eneste 4 brugbare navne på listen for os. Og vi skal maksimalt hente to af dem, da der optimalt set hentes en stærk angriber som Lacazette, Benzema, Higuain eller en anden på den slags niveau.

Milner er interessant, fordi han tilbyder en arbejdsindsats, der er sammenlignelig med Kuyts samtidig med at han er ganske dygtig teknisk. Derudover kan han spille både kanten, wing backen og muligvis også en central rolle, hvis det er påkrævet.

Khedira er dog min top-prioritet, hvis jeg skal vælge på Echo's liste.
Kloppite

steffanp
Indlæg: 127
Tilmeldt: tirsdag, 20. aug, 2013 12:34
Geografisk sted: Frederikshavn
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af steffanp » søndag, 25. jan, 2015 22:55

Oomph242 skrev:
Jesper skrev:Jeg tænker nogle gange på, at Suarez måske om et år - pga Barcelonas transferkarantæne - igen kunne blive en Liverpool spiller. Suarez er en emotionel og følsom mand, og samtidig ret så intelligent omkring sit fodboldspil, vil jeg konkludere efter at have læst hans bog. Og med det i mængde, og med mange Barcelona-kampe i bagagen, så synes jeg godt man så småt kan konkludere, at Suarez ikke nødvendigvis har taget det rette sportslige valg, hvis man udelukkende skal se på, hvor Suarez performer bedst. Jeg synes på ingen måde at Suarez har gjort det dårligt (barca er min klub nummer to og ser derfor også dem), men den måde, hvor spillet centreres om Suarez kompetencer, det bliver aldrig en del af en Barcelona spillestil.
Det betyder, at nok vil Suarez sikkert igennem det næste år få sportslig succes sammen med sin klub, men jeg tror - og det er helt for egen regning - at han simpelthen vil savne at være sit holds superstjerne og at spillet bygges op om ham. Derfor kunne et håb være, at når der kigges ind i krystalkuglen, at Suarez er Liverpool spiller om et år.
Jeg tror ikke klubben har pengene til, at købe ham tilbage.
Vi laver bare en indsamling hvor vi hver LFC fan donerer et beløb, om et år må der være lidt i sparerbøssen :D

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » mandag, 26. jan, 2015 10:36

Karim Benzema fra Real M. står klar i kulisserne og sammen med Lazarette fra Lyon.

"Tabloidavisen hævder, at Brendan Rodgers vil forsøge at hente Karim Benzema samt den anden franske angriber Alexandre Lacazatte fra Lyon. Tilsammen vil de koste i omegnen af £63 millioner - svarende til 630 millioner kroner."

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... riber-hen/
20 mål i 21 kampe for Lazarette..... Køb Køb Køb Køb !! Selvom han nok bliver en dyr herre, til sommer.. ;)
You'r Never Walk Alone. ///

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 26. jan, 2015 11:14

DAGGER! skrev:Karim Benzema fra Real M. står klar i kulisserne og sammen med Lazarette fra Lyon.

"Tabloidavisen hævder, at Brendan Rodgers vil forsøge at hente Karim Benzema samt den anden franske angriber Alexandre Lacazatte fra Lyon. Tilsammen vil de koste i omegnen af £63 millioner - svarende til 630 millioner kroner."

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... riber-hen/
20 mål i 21 kampe for Lazarette..... Køb Køb Køb Køb !! Selvokg m han nok bliver en dyr herre, til sommer.. ;)
Hvorfor vente til sommer.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » mandag, 26. jan, 2015 11:30

Hvorfor i alverden skulle Benzema dog have interesse i at skifte til os?
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » mandag, 26. jan, 2015 12:21

zalcos skrev:Hvorfor i alverden skulle Benzema dog have interesse i at skifte til os?
Af samme grund som Alexis og Di Maria havde interesse i at skifte til Arsenal og United i sommer. De spillede fast og fantastisk for Barcelona og Madrid, men fik alligevel at vide, at de ikke var ønsket længere, fordi deres klubber skulle bruge penge til andre ting (læs: Suárez og James).

Taget i betragtning, at de to klubber har fået for vane at ville hente mindst ét kæmpenavn i næsten hvert sommervindue, så er det da ikke utænkeligt, at Benzema kunne gå hen og få samme besked til sommer - uagtet at han spiller fantastisk for tiden. Og der viser Di Maria og Alexis eksemplerne, at spillere sagtens kan presses ud, uanset hvor vigtige brikker, de tidligere har været.

Når det er sagt; selv hvis Benzema rent hypotetisk skulle ende med at forlade Madrid til sommer, så er vi selvfølgelig nødt til at være med i Champions League og i øvrigt være villige til at betale både en stor transfersum og en sikkert rigtig høj løn, for at have en chance for at få fingre i ham.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » mandag, 26. jan, 2015 12:33

Aarde skrev:
zalcos skrev:Hvorfor i alverden skulle Benzema dog have interesse i at skifte til os?
Af samme grund som Alexis og Di Maria havde interesse i at skifte til Arsenal og United i sommer. De spillede fast og fantastisk for Barcelona og Madrid, men fik alligevel at vide, at de ikke var ønsket længere, fordi deres klubber skulle bruge penge til andre ting (læs: Suárez og James).

Taget i betragtning, at de to klubber har fået for vane at ville hente mindst ét kæmpenavn i næsten hvert sommervindue, så er det da ikke utænkeligt, at Benzema kunne gå hen og få samme besked til sommer - uagtet at han spiller fantastisk for tiden. Og der viser Di Maria og Alexis eksemplerne, at spillere sagtens kan presses ud, uanset hvor vigtige brikker, de tidligere har været.

Når det er sagt; selv hvis Benzema rent hypotetisk skulle ende med at forlade Madrid til sommer, så er vi selvfølgelig nødt til at være med i Champions League og i øvrigt være villige til at betale både en stor transfersum og en sikkert rigtig høj løn, for at have en chance for at få fingre i ham.
Jojo. Jeg er med på hvorfor Real Madrid kunne være interesseret i at komme af med ham. Men i mit lille hovede er han et kæmpe navn for vores klub at få ind. Jeg tænker han hellere vil være "garanteret" CL i hhv endten scum eller arsenal fx. Han ville jo kunne spille sig på selv Citys hold. Jeg ser os som en klart mindre attraktiv klub desværre. Jeg vil dog elske at tage fejl.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 26. jan, 2015 13:24

Jeg tror ikke de henter nogen. Sidste år kom de også for sent det glippede på dagen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar