Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » søndag, 02. okt, 2022 01:19

Det er vel også ved at være til lidt tid siden vi hev én hjem til start elveren, som ikke var skadet ved ankomst ? Eler røg på skadeslisten hurtigt.
Og så er der dem som floppede.
Diaz, Nunez, har stadig lidt løbetid.
Hvis det skal være sådan en overgangssæson som det ligner pt, så lad os cashe ind på Salah. Han er ikke pengene værd, når resten af holdet ikke shiner og når vi er tilbage er han blevet for gammel.
Han ligner en høne uden hoved pt.
Ligesom Coutinho blev han først rigtig god i Liverpool. Han er ikke god uden Liverpool. Og pt er Liverpool dårlige!
Så lad os bruge sæsonen på at få spillet Jota, Nunez og Diaz ind
Så må Salah vente på chancen på bænken.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 03. okt, 2022 15:46

Drømmer stadig om Bellingham. Jeg tror også at han vil gøre Nunez bedre. Jeg forestiller mig, at vi kan få et godt og farligt partnerskab op ad køre ala det vi havde med Gerrard/Torres. Både Bellingham og Gerrard er box-to-box spillere, som kan flytte bolden og skabe overtalssituationer med deres løb.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 03. okt, 2022 22:09

Hr. Drejer skrev:
mandag, 03. okt, 2022 15:46
Drømmer stadig om Bellingham. Jeg tror også at han vil gøre Nunez bedre. Jeg forestiller mig, at vi kan få et godt og farligt partnerskab op ad køre ala det vi havde med Gerrard/Torres. Både Bellingham og Gerrard er box-to-box spillere, som kan flytte bolden og skabe overtalssituationer med deres løb.
Mon ikke det bliver ved drømmen. Det vil være noget skidt hvis alle transferpengene bliver brugt på Bellingham og han får en skade. Der vil jo så ingen nogenlunde habil afløser være…

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » tirsdag, 04. okt, 2022 11:45

Hr. Drejer skrev:
mandag, 03. okt, 2022 15:46
Drømmer stadig om Bellingham. Jeg tror også at han vil gøre Nunez bedre. Jeg forestiller mig, at vi kan få et godt og farligt partnerskab op ad køre ala det vi havde med Gerrard/Torres. Både Bellingham og Gerrard er box-to-box spillere, som kan flytte bolden og skabe overtalssituationer med deres løb.
Drømmen er også Bellingham eller Rice herfra.

Men som vores situation er mener jeg ikke at én forsærkning på midten er tilnærmelsesvist nok. Man kan vel lidt indele vores nuværende midtbane spillere i fire kategorier:

1. Kontraktudløb og forventede afgange
Milner, Ox, Keita har kontrakt udløb til sommer og må forventes ta være fortid da.

2. Unge og grønne
Jones, Carvalho, Eliott er stadig grønne, medmindre de virkelig stempler ind i resten af sæsonen er det simpelthen for stort et stats at de skal tage over relativt nøgleroller.

3. Langt fra fortids styrke
Fabinho virker off- det er forhåbeligt midlertidigt.

4. Aldrene og skadesplagede
Henderson er 33 til næste sæson start, hvorfor og vi iøvrigt ser, må forvente en formnedgang.
Thiago er 32 til næste sæson start, og har allerede rigeligt skades problemer.

Det bærer præg af vi ikke rettidigt har handlet ind - dette forklares naturligvis delvist af Ox og Keita formentligt var tiltænkt at kunne være bærende roller når Henderson/Milner/Thiago blev ædre, men skader har ødelagt dem.

Uanset gør det vi står med den hovedpine at vi har bærende kræfter der går på pension, eller må ventes at dale i niveau, uden spillere i alderen 24-29 der kan overtage deres roller, og gappet ned til de næste er simpelthen for stort.

pingel
Indlæg: 993
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » fredag, 14. okt, 2022 23:35


Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 15. okt, 2022 09:01

Ja det ved alle. Men derfor er der ingen grund til bare at kaste håndklædet i ringen og polstrer FSG i Watford mode…

Klopp sendt i byen :D

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » lørdag, 15. okt, 2022 12:30

Oomph242 skrev:
Ja det ved alle. Men derfor er der ingen grund til bare at kaste håndklædet i ringen og polstrer FSG i Watford mode…

Klopp sendt i byen :D
Mission impossible.
Men godt kæmpet af holdet og ærgeligt vi ikke lige fik det sidste mesterskab hjem ifht Scum!
Med tilgangen af Klopp og vores fantastiske sæsoner de sidste par år, blev mit håb fornyet. Men uden de helt store penge, har Klopp ikke en chance og det er vel et spørgsmål om tid, inden han ikke gider mere.
Med Newcastle som nyt land i PL, er det kun blevet sværere.
City og Newcastle vil i fremtiden, med deres penge, støvsuge de største talenter og smadre ligaen.
Imo er det helt utopisk, som Liverpool fan, at drømme om Bellingham, Musialla osv. De største talenter, ender i de rigeste klubber.
Engang var penge noget man talte om, idag er det kun pengene der taler.
Og det gælder i alle aspekter af livet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 19. okt, 2022 08:47

Hvis det skulle lykkes Liverpool at lande Bellingham, så kommer fans af 19 andre klubber til bruge det interview flittigt.

Lige nu kan jeg dog slet ikke se, at Bellingham skulle være realistisk for os. Men Frenkie De Jong vil måske være mulig at hente hos økonomisk pressede Barcelona.
Kloppite

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » torsdag, 20. okt, 2022 14:17

texy skrev:
onsdag, 19. okt, 2022 08:47
Hvis det skulle lykkes Liverpool at lande Bellingham, så kommer fans af 19 andre klubber til bruge det interview flittigt.

Lige nu kan jeg dog slet ikke se, at Bellingham skulle være realistisk for os. Men Frenkie De Jong vil måske være mulig at hente hos økonomisk pressede Barcelona.
Frenkie De Jong tog jeg gerne.
Men altså en afvejning ifht. Bellingham er han kan være fast inventor på vores midtbane i 12-14 år frem.
Frenkie De young selvom han også er relativt ung, har nok "kun" 6-8 år

Så den højere pris opvejes potentielt af vi, såfremt Bellingham kan holdes fit og tilfreds, over en langperiode ikke behøver finde en erstatning for ham, og skulle han ønske sig selv væk efter en periode, vil hans gensalgsværdi være meget høj, forudsat han forsætter sin udvikling og holder niveau og vi ellers sørge for at han ikke løber kontrakten ud.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 23. okt, 2022 10:49

Betingelsen for at få Bellingham eller De Jong, er CL bold (og ikke mindst CL penge). Uden top 4 i denne sæson, får vi ikke fingrene i dem. Måske vi skal forsøge at få dem allerede i januar, og så være indstillet på at betale 10/20 % mere for dem. Måske selv FSG kan se det fornuftige i det.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 23. okt, 2022 22:04

Hr. Drejer skrev:
søndag, 23. okt, 2022 10:49
Betingelsen for at få Bellingham eller De Jong, er CL bold (og ikke mindst CL penge). Uden top 4 i denne sæson, får vi ikke fingrene i dem. Måske vi skal forsøge at få dem allerede i januar, og så være indstillet på at betale 10/20 % mere for dem. Måske selv FSG kan se det fornuftige i det.
Måske de nærmere kan se det økonomisk fornuftigt at lade være. Det forøger som sådan ikke klubben værdi.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » søndag, 23. okt, 2022 22:17

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:
søndag, 23. okt, 2022 10:49
Betingelsen for at få Bellingham eller De Jong, er CL bold (og ikke mindst CL penge). Uden top 4 i denne sæson, får vi ikke fingrene i dem. Måske vi skal forsøge at få dem allerede i januar, og så være indstillet på at betale 10/20 % mere for dem. Måske selv FSG kan se det fornuftige i det.
Måske de nærmere kan se det økonomisk fornuftigt at lade være. Det forøger som sådan ikke klubben værdi.
Ikke med de transferpriser vi ser pt.
Bellingham kommer til at koste over en milliard kroner!
Det er hvad danske politikere går på valg med af tilskud til sygeplejerske og sosuer…..
hvad fanden foregår der ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 24. okt, 2022 00:03

Helt enige. Hvad fanden foregår der! Sygeplejersker og sosuer bør få langt mere i tilskud 8-)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » mandag, 24. okt, 2022 08:48

Helt enig!
Langt mere


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 25. okt, 2022 09:15

Jeg tror at Klopp havde håbet - og arbejdet - hen mod en midtbanekonstellation som hed Fabinho, Oxen og Keita. Denne formation skulle havde været vores foretrukne de sidste par sæsoner. Der er for £125 M. midtbane. Altså en dyrt indkøbt midtbane, som skulle tage over efter Gini, Milner og Hendo.

Men transfers som ikke går som forventet rammer Liverpool hårdt, og kan rækker langt ud over et par sæsoner. Keita købte vi for 4 år siden, Oxen købte vi for 5 år siden. Ingen af dem har for alvor slået til, men de er stadig i klubben, og vi kører videre med aldrende Milner og Hendo, og en skadesplaget Thiago, samt et par ungdomsspillere i Carvalho og Elliott.

Hvis en spiller ikke slår til i statsklubberne eller Chelsea, så køber de en ny, og en mere, og en mere, og en mere, indtil de får en Cancelo. Det kan vi ikke. Marginalerne er tyndere i Liverpool end i disse klubber. En fejltransfer hjemsøger os i langt længere tid, og vi har bare ikke økonomien til at smide £50 M. vindue efter vindue for at finde en erstatning for en skadesplaget Keita.
Senest rettet af Hr. Drejer tirsdag, 25. okt, 2022 11:03, rettet i alt 1 gang.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar