Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 08. aug, 2024 11:58

Det slutter ikke kun med Zubimendi, vi mangler stadig at få hentet en angriber og midterforsvar.

Jeg tror ikke det sker.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Indlæg af Cynwal » torsdag, 08. aug, 2024 13:15

For dem, som ikke har adgang til Athletic:
Billede
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Indlæg af Emmy » torsdag, 08. aug, 2024 15:17

Fowler89 skrev:Det slutter ikke kun med Zubimendi, vi mangler stadig at få hentet en angriber og midterforsvar.

Jeg tror ikke det sker.
Angribere har vi nok af. Men hvis du regner med Diaz bliver solgt, det gør jeg, så mangler vi. Ellers er vi fint dækket ind. Men vi mangler dygtige forsvarsspillere hele vejen rundt i bagkæden.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 08. aug, 2024 16:09

Emmy skrev:
torsdag, 08. aug, 2024 15:17
Fowler89 skrev:Det slutter ikke kun med Zubimendi, vi mangler stadig at få hentet en angriber og midterforsvar.

Jeg tror ikke det sker.
Angribere har vi nok af. Men hvis du regner med Diaz bliver solgt, det gør jeg, så mangler vi. Ellers er vi fint dækket ind. Men vi mangler dygtige forsvarsspillere hele vejen rundt i bagkæden.
Stoler ikke på Darwin Nunez

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 08. aug, 2024 17:42

Oomph242 skrev:
torsdag, 08. aug, 2024 11:25
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 08. aug, 2024 09:30
Tom_Jorsal skrev:
torsdag, 08. aug, 2024 08:50
Fandeme spændende med Zubimendi. Ville være en klar forstærkning til midtbanen. Kunne man forestille sig Endo ryger, hvis Zubimendi kommer ind? Synes klubben spiller ret højt spil ved at afvise bud på Endo, men også Van den Berg og Fabio Carvalho.
Det vil være en fantastisk start af Hughes, hvis vi lykkes med at hive Zubimendi i land. Han takkede nej til to topklubber; Barca, Bayern samt Arsenal.

Endo er slet ikke god nok på bolden. Han kan ikke styre kampen. Det kan Zubimendi. Han er en Alonso type spiller, og den type tror jeg er meget vigtig i den måde Slot spiller på, hvor han er mere fokuseret på at styre kampen og føre bolden op gennem midten, end Klopp som fokuserede mere på tempo og føre bolden op på flankerne.

En af grundene til at Man C har været så gode, er Rodri. Som kontrollerer kampene for Man C. Jeg ser Zubimendi i nogenlunde samme klasse som Rodri. En kæmpe gevinst, hvis vi lykkes med at få ham.
Har han officielt takket nej til Bayern, Arsenal og Barcelona efter de har budt og aktiveret frikøbsklausulen?

Han ville være en kanon signing, men lad os nu se om FSG vil smide så meget for ham..
Ifølge Liverpool.no takkede han nej. Så jeg tænker de var villige til at udløse frikøbsklausulen.

https://www.liverpool.no/nyheter/2024/8 ... il-aa-bli/

Men handlen er ikke i hus endnu. Han rejser vist med Real Sociedad på træningslejr til Tyskland.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 08. aug, 2024 18:14

Jeg har bange anelser om den her. Dufter umiskendeligt af Caicedo om igen. Paul Joyce har breaket, at Real Sociedad er ude i et "charmeoffensiv" for at lokke Zubimendi til at blive. Vi ender med at se ret dumme ud, hvis handlen ikke går hjem og i så fald må man spørge, hvem der har leaket informationen og med hvilket formål, men så igen, det har vi prøvet før og det er da heldigvis gået okay alligevel.
Senest rettet af JudgeArdaStudge torsdag, 08. aug, 2024 19:18, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

TG12

Indlæg af TG12 » torsdag, 08. aug, 2024 19:06

JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 08. aug, 2024 18:14
Jeg har bange anelser om den her. Dufter umiskendeligt af Caicedo om igen. Paul Joyce har breaket, at Real Sociedad er ude i et "charmeoffensiv" for at lokke Zubermendi til at blive. Vi ender med at se ret dumme ud, hvis handlen ikke går hjem og i så fald må man spørge, hvem der har leaket informationen og med hvilket formål, men så igen, det har vi prøvet før og det er da heldigvis gået okay alligevel.
Synes alligevel der er stor forskel på Caicedo handlen og det vi, måske ser nu.

Chelsea, galehus til trods, er en stor klub med et ambitiøst projekt. De har også rimelig kontinuerligt de seneste år kæmpet om trofæer.
Det er real sociedad ikke, og bliver det heller ikke foreløbigt.

Chelsea havde også flirtet med Caicedo i månedsvis inden vi prøvede at hijacke handlen på målstregen. Alt andet lige måtte de have et bedre kendskab til ham og større relation til spiller og agent, hvorfor det er svært at komme ind fra højre.

Jeg synes mere Sociedads forsøg lugter af de prøver at få flere penge ud af en transfer.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 08. aug, 2024 19:17

Nu var den duft af Caicedo-handlen jeg taler om mere, at der pludselig opstår ugler i mosen. Med Caicedo-handlen endte det også fra den ene dag til den anden med, at vi troede han var vores og så var han det ikke alligevel, selvom vi rigtignok kom fra sidelinjen og forsøgte at kapre ham ud af det blå.

Når det så er sagt, så skal man altså ikke undervurdere baskernes loyalitet. Der har været mange eksempler på baskere, som er blevet i deres klub henover årene til trods fra bud fra de helt store europæiske drenge. Et godt og meget aktuelt eksempel derpå er jo Nico Williams. Men ja, hvis Real Sociedad får solgt Merino til Arsenal, så er de også i en endnu bedre position til at kunne forsøge at lokke flere penge ud af Liverpool.

Spørgsmålet er dog om de er interesseret i det, for som jeg skrev, så skal hans frikøbsklausul betales up front med det fulde beløb og det kan jo gavne Sociedad på den korte bane til at investere i truppen med det samme, hvorimod hvis vi strikker en anden aftale sammen, til et højere beløb, så er der den fordel for os, at så skal det formentelig ikke betales med det samme, men i flere afdrag.

Nu må vi se, hvad der sker. Og så skal det tilføjes, at Joyce ikke har tweetet, at Sociedad prøver at holde på Zubimendi, så jeg ved ikke lige, hvorfra det rygte er kommet eller hvor han i så fald skulle have udtalt det og jeg opdagede det også først senere at hverken han eller Ornstein har tweetet om Zubimendi siden i går. Seneste nyt om ham er, at Zubimendi er rejst med resten af holdet til Tyskland for at spille træningskamp.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Indlæg af Cynwal » fredag, 09. aug, 2024 06:51

JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 08. aug, 2024 19:17
Zubimendi er rejst med resten af holdet til Tyskland for at spille træningskamp.
Det er alt andet lige også tættere på Kirkby og en hurtig medical ..... :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » fredag, 09. aug, 2024 13:32

Cynwal skrev:
fredag, 09. aug, 2024 06:51
JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 08. aug, 2024 19:17
Zubimendi er rejst med resten af holdet til Tyskland for at spille træningskamp.
Det er alt andet lige også tættere på Kirkby og en hurtig medical ..... :D
Vi går generelt efter de forkerte, ikke fordi de ikke er kvalitet - men mest fordi vi ikke har gjort vores forarbejde godt nok.
De spillere vi bruger tid og kræfter på, vil enten ikke skifte eller så er de for dyre til os.
Det er Gordon og Zubimendi gode eksempler på.
Der næst er, at der en lang række klubber der fortrækkes før os. Real og Barca er de naturlige, men både Chelsea, Juventus, Dortmund og Arsenal er mere populære end os (selvom vi burde kunne konkurrer med dem)

Jeg gætter på at vi ikke henter nogle af dem - også ender vi ud med en hovsa/panik lidt ala Melo, Konchesky, Caroll m.fl.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 09. aug, 2024 15:03

Ja vi har de sidste 10 år lavet nogle gode handler. Men positionen som holding midfielder har vi haft det vanskeligt med på transfermarkedet. i 2022 prøvede vi at hente Aurelien Tchouameni, men han røg til Madrid. Sidste år forsøgte vi på Moises Caicedo, men han røg til Chelsea. I år forsøger vi med at hente Martin Zubimendi. Jeg håber tredje gang bliver lykkens gang.

Brugeravatar
richs

Indlæg af richs » fredag, 09. aug, 2024 15:15

Hr. Drejer skrev:
fredag, 09. aug, 2024 15:03
Ja vi har de sidste 10 år lavet nogle gode handler. Men positionen som holding midfielder har vi haft det vanskeligt med på transfermarkedet. i 2022 prøvede vi at hente Aurelien Tchouameni, men han røg til Madrid. Sidste år forsøgte vi på Moises Caicedo, men han røg til Chelsea. I år forsøger vi med at hente Martin Zubimendi. Jeg håber tredje gang bliver lykkens gang.
Det kan vi håbe, for det ville være godt til den defensive midt - tror dog chancerne er små.

Guehi var også i overvejelser, nu ser det ud til Newcastle vil have ham - er de +450 for meget for ham/os?

Tog vi:
Zubimendi
Guehi
Gondon

Så var det et super vindue (og lidt dyrt😁).

pingel

Indlæg af pingel » fredag, 09. aug, 2024 15:31

Guehi har ikke noget vi ikke allerede har, og er for dyr. Hvis Zubi ikke vil væk, så er det vel bare det - ellers er jeg sikker på at vi får ham. Gordon, måske. Men han er vel også lidt for dyr i forhold til hvad vi har brug for - han vil jo tydeligvis gerne…

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 09. aug, 2024 19:55

pingel skrev:
fredag, 09. aug, 2024 15:31
Guehi har ikke noget vi ikke allerede har, og er for dyr. Hvis Zubi ikke vil væk, så er det vel bare det - ellers er jeg sikker på at vi får ham. Gordon, måske. Men han er vel også lidt for dyr i forhold til hvad vi har brug for - han vil jo tydeligvis gerne…
Jeg vil blive enormt skuffet, hvis vi for tredje år i streg ikke lykkes med at købe en holding midfielder. Gordon er god, og han bliver dyr. Hvis Diaz smutter, så vil han være et godt bud på en erstatning. Guehi mangler meget i hovedspillet, så nej tak.

Brugeravatar
richs

Indlæg af richs » fredag, 09. aug, 2024 21:03

Hr. Drejer skrev:
fredag, 09. aug, 2024 19:55
pingel skrev:
fredag, 09. aug, 2024 15:31
Tror der er stor risiko for at vi ender med ingenting eller nødløsninger. Vi er for sent ude og PL starter om 8 dage, så alt er presset.

Besvar