Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- JudgeArdaStudge
Re: Hvem skal ind?
Lokale journalister fra Valencia melder, at vi prøver at nå til enighed om Giorgi Mamardashvili. Tanken er i følge dem, at vi derefter lejer den 23-årige målmand ud i nogle sæsoner, så han senere står klar til at tage over for Alisson, når Alisson formodes at stoppe i klubben.
Som jeg forstår det, så giver det egentlig ret fin mening. Hvis vi laver en sådan handel, så viser vi rettidig omhu og prisen på Mamardashvili bliver ikke mindre, hvis han fortsætter den opadgående kurve han har. Han er især en dygtig shot-stopper.
Må omvendt sige, at jeg har været ret imponeret af det, trods alt meget lidt, jeg har set til Jaros og Jaros har også lige vundet den østrigske liga med Sturm Graz, samt den østrigske pokal, hvor Jaros stod hele finalen.
Så hvis vi kan have Jaros og Mamardashvili som vores fremtidige målmænd, så ser fremtiden lys ud, når Alisson engang søger nye græsgange eller stopper sin karriere. Kelleher må næsten formodes at ville prøve sig af som førstemålmand et sted.
Som jeg forstår det, så giver det egentlig ret fin mening. Hvis vi laver en sådan handel, så viser vi rettidig omhu og prisen på Mamardashvili bliver ikke mindre, hvis han fortsætter den opadgående kurve han har. Han er især en dygtig shot-stopper.
Må omvendt sige, at jeg har været ret imponeret af det, trods alt meget lidt, jeg har set til Jaros og Jaros har også lige vundet den østrigske liga med Sturm Graz, samt den østrigske pokal, hvor Jaros stod hele finalen.
Så hvis vi kan have Jaros og Mamardashvili som vores fremtidige målmænd, så ser fremtiden lys ud, når Alisson engang søger nye græsgange eller stopper sin karriere. Kelleher må næsten formodes at ville prøve sig af som førstemålmand et sted.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg synes det virker som en løsning meget ulig Liverpool, men som en jeg bestemt ville være tilhænger af.
Jeg har den eneste tvivl i forhold til at han skulle være temmelig dårlig med fødderne, hvilket ikke virker til at stemme overens med Slotball. Mamardashvili er ikke kun en af de her slutrundeåbenbaringer. Han var suveræn sidste sæson for Valencia og selv i deres mareridssæson året før stod han ganske godt og var en klar grund til at de ikke måtte ned og spille segunda.
Jeg har den eneste tvivl i forhold til at han skulle være temmelig dårlig med fødderne, hvilket ikke virker til at stemme overens med Slotball. Mamardashvili er ikke kun en af de her slutrundeåbenbaringer. Han var suveræn sidste sæson for Valencia og selv i deres mareridssæson året før stod han ganske godt og var en klar grund til at de ikke måtte ned og spille segunda.
Imod moderne fodbold.
- JudgeArdaStudge
Nu kommer der også lidt fra David Ornstein:
Finder hans ordvalg lidt kryptisk, for han skriver ikke "a midfielder", men blot midfielder, hvilket kan foranledes en til at tro, at det er en specifik spiller/navn vi jagter og er i dialog med. Ornstein ville ikke afsløre den slags, medmindre vi er forholdsvist langt i processen.Liverpool aim to bolster Arne Slot side by signing new No6 before summer transfer window shuts. #LFC pursuing midfielder not currently playing in Premier League - position viewed as a market priority at Anfield.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
I følge Paul Joyce er det Zubimendi fra Real Sociedad vi kigger efter. Vi ved alle, hvad der skete sidst vi handlede ind til midtbanen i Real Sociedad
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Ja! Ang. sidst, så kan vi kun klage over, at manageren ikke kunne finde ud af at give et par fridage i forbindelse med konens barsel. Det var så dumt.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 07. aug, 2024 14:21I følge Paul Joyce er det Zubimendi fra Real Sociedad vi kigger efter. Vi ved alle, hvad der skete sidst vi handlede ind til midtbanen i Real Sociedad
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
- Cynwal
Apropos:Cynwal skrev: ↑onsdag, 07. aug, 2024 15:03Ja! Ang. sidst, så kan vi kun klage over, at manageren ikke kunne finde ud af at give et par fridage i forbindelse med konens barsel. Det var så dumt.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 07. aug, 2024 14:21I følge Paul Joyce er det Zubimendi fra Real Sociedad vi kigger efter. Vi ved alle, hvad der skete sidst vi handlede ind til midtbanen i Real Sociedad
https://www.thisisanfield.com/2024/08/x ... pool-no-6/
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Ved normal Edwards procedure så er den handel allerede færdiggjort.
Med mindre lækket er en del af et spil, hvor der findes en anden og mere foretrukket kandidat.
Med mindre lækket er en del af et spil, hvor der findes en anden og mere foretrukket kandidat.
- JudgeArdaStudge
Har tænkt samme tanke, omvendt husker jeg med gru Caicedo sagaen sidste sommer. Måske nøgleordet netop er, at Edwards er tilbage og en sådan situation derfor ikke udspiller sig igen. Vi må vente og se. Det er meget, meget sjældent, at Joyce og Ornstein melder noget, der ikke er hold i.
Richard Hughes skulle have et godt forhold til Zubimendis agent, men Zubimendi skulle angiveligt også have afvist andre klubber i og udenfor Spanien, som har forsøgt at lokke ham. Så jeg tror også, at han er svær at lokke fra Real Sociedad.
Også min tanke. Der er næsten ikke andre muligheder. Enten er handelen lukket, nu når rygterne kommer frem. Eller også er det røgslør og der vil blive præsenteret en helt anden spiller inden for kort tid.AJJ skrev:Ved normal Edwards procedure så er den handel allerede færdiggjort.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- JudgeArdaStudge
Ornstein melder fra hans kilder i Sociedad, at Zubimendi har sagt ja til at skifte til Liverpool og Joyce melder, at vi føler os ret sikre på at hente ham og håber, at han vil skubbe på for et skifte. Vi arbejder på at nå til enighed med klubben. Det ene alternativ er, at vi betaler mere end hans frikøbsklausul, men i rater og det andet alternativ er, at vi aktiverer hans frikøbsklausul og betaler det hele up front.
Så nu forventer jeg at vågne til nyheder i morgen om, at handlen er brudt sammen og Zubimendi ønsker at blive i baskerlandet. Jeg tror jeg har fået solstik af de mange FSG out brigader, der mente, at vores interesse i Caicedo også blot var røgslør...for ikke at købe nogen, så det udadtil virkede som om, at John forsøgte at hive muldvarpen op af lommen.
Så nu forventer jeg at vågne til nyheder i morgen om, at handlen er brudt sammen og Zubimendi ønsker at blive i baskerlandet. Jeg tror jeg har fået solstik af de mange FSG out brigader, der mente, at vores interesse i Caicedo også blot var røgslør...for ikke at købe nogen, så det udadtil virkede som om, at John forsøgte at hive muldvarpen op af lommen.
- Cynwal
-
- Geografisk sted: Østerbro
- Alder: 36
Fandeme spændende med Zubimendi. Ville være en klar forstærkning til midtbanen. Kunne man forestille sig Endo ryger, hvis Zubimendi kommer ind? Synes klubben spiller ret højt spil ved at afvise bud på Endo, men også Van den Berg og Fabio Carvalho.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det vil være en fantastisk start af Hughes, hvis vi lykkes med at hive Zubimendi i land. Han takkede nej til to topklubber; Barca, Bayern samt Arsenal.Tom_Jorsal skrev: ↑torsdag, 08. aug, 2024 08:50Fandeme spændende med Zubimendi. Ville være en klar forstærkning til midtbanen. Kunne man forestille sig Endo ryger, hvis Zubimendi kommer ind? Synes klubben spiller ret højt spil ved at afvise bud på Endo, men også Van den Berg og Fabio Carvalho.
Endo er slet ikke god nok på bolden. Han kan ikke styre kampen. Det kan Zubimendi. Han er en Alonso type spiller, og den type tror jeg er meget vigtig i den måde Slot spiller på, hvor han er mere fokuseret på at styre kampen og føre bolden op gennem midten, end Klopp som fokuserede mere på tempo og føre bolden op på flankerne.
En af grundene til at Man C har været så gode, er Rodri. Som kontrollerer kampene for Man C. Jeg ser Zubimendi i nogenlunde samme klasse som Rodri. En kæmpe gevinst, hvis vi lykkes med at få ham.
Har han officielt takket nej til Bayern, Arsenal og Barcelona efter de har budt og aktiveret frikøbsklausulen?Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 08. aug, 2024 09:30Det vil være en fantastisk start af Hughes, hvis vi lykkes med at hive Zubimendi i land. Han takkede nej til to topklubber; Barca, Bayern samt Arsenal.Tom_Jorsal skrev: ↑torsdag, 08. aug, 2024 08:50Fandeme spændende med Zubimendi. Ville være en klar forstærkning til midtbanen. Kunne man forestille sig Endo ryger, hvis Zubimendi kommer ind? Synes klubben spiller ret højt spil ved at afvise bud på Endo, men også Van den Berg og Fabio Carvalho.
Endo er slet ikke god nok på bolden. Han kan ikke styre kampen. Det kan Zubimendi. Han er en Alonso type spiller, og den type tror jeg er meget vigtig i den måde Slot spiller på, hvor han er mere fokuseret på at styre kampen og føre bolden op gennem midten, end Klopp som fokuserede mere på tempo og føre bolden op på flankerne.
En af grundene til at Man C har været så gode, er Rodri. Som kontrollerer kampene for Man C. Jeg ser Zubimendi i nogenlunde samme klasse som Rodri. En kæmpe gevinst, hvis vi lykkes med at få ham.
Han ville være en kanon signing, men lad os nu se om FSG vil smide så meget for ham..
Alle tre ender med meget stor sandsynlighed med at blive solgt.Tom_Jorsal skrev:Fandeme spændende med Zubimendi. Ville være en klar forstærkning til midtbanen. Kunne man forestille sig Endo ryger, hvis Zubimendi kommer ind? Synes klubben spiller ret højt spil ved at afvise bud på Endo, men også Van den Berg og Fabio Carvalho.
"We're not racist, we only hate the mancs"