Jeg er klar til indgå væddemål på, at både Trent og VVD spiller i Liverpool efter 1. september 2024.
Salah derimod er jeg mere i tvivl om, idet jeg indrømmer, at mit eget ønske om at "cashe in" på Salah gør, at jeg kigger mere optimistisk på et salg.
Trent har Liverpool i blodet, og godt nok var han og hans familie kæmpe fans af Klopp, eftersom Klopp gav ham chancen for i en ung alder, at vise hvad han kunne.
VVD rygterne ser jeg som overfortolkninger af hans udtalelser, nærmest i splitsekunderne efter Holland røg ud af EM. Han var naturligvis fuldstændig indebrændt over at tabe, og derfor udtrykte han, at han vil tænke over fremtiden. Det tror jeg i den grad er møntet på hans landsholdskarriere, og at han nævnte klubdelen også, er jo fordi det hele udgør en samlet pakke. Jeg ser på ingen måde Kaptajnen forlade skuden, og da slet ikke nu med en hollandsk Chefcoach, hvor VVD i den grad for mulighed for at være en tæt og integreret del af ledelsen af et af verdens bedste klubhold.
Ang. Salah, så tror jeg inderst inde også, at han helst bliver i Liverpool, hvis han og Klubben kan blive enige om en kortere forlængelse af kontrakten. Jeg forestiller mig, at Salahs agent vil kæmpe for at bibeholde lønnen, mens Klubben vil argumentere for, at hans værdi er faldet, hvorfor lønnen også skal ned.
I hele det her samlede billede "hvem bliver solgt - hvem bliver købt" skal vi huske på, at der for hvert år er flere og flere, som lever af clicks og følgere på diverse SoMe medier, hvor antal views af posts er hård kapital, uden hensyntagen til om der er det mindste hold i rygterne, som bringes til torvs.
Så jeg er stadig blåøjet optimist, og tror på at vi har et af verdens bedste set ups på den ledelsesmæssige side, inkluderende den totale drift af Klub og Academy. ....og som jeg så et opslag om forleden (kan ikke huske kilden) så nærmer antallet af spillere, som kommer ud fra Kirkby Academy antallet som Barca Acadely producerer.
Vi SMADRER det PIShold !