Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » søndag, 04. jun, 2023 16:31

texy skrev:
søndag, 04. jun, 2023 13:27
Så åbenbart en noget billigere deal for Mac Allister end de rapporterede £60M. Dog ikke noget info om, hvor meget det så drejer sig om.
Jeg mener at have læst 40-45 mill et sted. Kan ikke lige finde det nu.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » søndag, 04. jun, 2023 16:56

Cynwal skrev:
søndag, 04. jun, 2023 16:31
texy skrev:
søndag, 04. jun, 2023 13:27
Så åbenbart en noget billigere deal for Mac Allister end de rapporterede £60M. Dog ikke noget info om, hvor meget det så drejer sig om.
Jeg mener at have læst 40-45 mill et sted. Kan ikke lige finde det nu.
Her nævnes: "ned til £ 45 mill" men der skrives også, at det ikke er bekræftet:
https://www.thisisanfield.com/2023/06/a ... se-clause/
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 05. jun, 2023 10:27

Jeg tænkte også £70 M. uden CL bold og uden salg, lød lidt for utroligt. Det lød ikke som FSG :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 05. jun, 2023 11:09

Hr. Drejer skrev:
mandag, 05. jun, 2023 10:27
Jeg tænkte også £70 M. uden CL bold og uden salg, lød lidt for utroligt. Det lød ikke som FSG :lol:
Jeg tænker £45m lyder af meget uden salg for FSG...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 05. jun, 2023 11:16

Så er der trukket endnu et navn på en midtbanespiller op af vores gigantiske transfer-hat. Ligesom med Kone og Thuram kan jeg heller ikke påstå, at jeg kender til Veiga.



Er det kun mig, der mener (uanset at prisen bliver højere), at vi godt kunne bruge noget "homegrown" kvalitet? Som jeg forstår det, så kan vi lige nu kun stille en trup på 21 mænd + ungdomsspillere. De store navne var for mig Bellingham og Mount. Men der løber også en nedrykket Madisson eller (som Cynwal har påpeget) en nedrykket Ward-Prowse rundt, som måske stadig har PL ambitioner? Er der andre, jeg har overset? Tænker ikke nødvendigvis som startere. Måske en god reservekeeper, hvis Kelleher også smutter.

I øvrigt sad jeg og legede lidt med tanken om, at rejse midler via transfers for LFC uden at miste kvalitet. I den forbindelse kunne det måske være en klogt træk at sælge en desværre skadesplaget kvalitetsspiller som Thiago, og henter en anden skadesplaget - men transferfri - kvalitetsspiller som Kanté? Ved naturligvis ikke noget om, hvad Kanté vil kræve af løn, sign-on fee og kontraktlængde. Så det er slet ikke sikkert, at der er nogen fortjeneste at hente i sådan en øvelse. Men når begge er helt skadesfri, så tror jeg, at Kanté ville passe bedre ind på et Klopp hold.
Kloppite

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 05. jun, 2023 11:42

Nogle der har set Veiga og kan udtale sig om ham.

Mht homegrown spillere, så er jeg nu okay med, hvis Man United lander Mason Mount i stedet, tror hans lønkrav er skyhøje. Maddison mener jeg ikke er en Klopp spiller, synes han har virket decideret doven ofte og meget væver, og Ward Prowse er desværre heller ikke god nok. Vi skal heller ikke have Tielemans, selvom han ikke er homegrown. De er ikke gode nok. Men reglen er jo sådan set også, at man maks må have x antal ikke homegrown spillere i en trup, ikke at man skal have x antal homegrown spillere. Beholder vi Phillips og Kelleher, tænker jeg. I det hele taget føler jeg lidt, at engelske spillere automatisk overvurderes pga homegrown reglen. Jeg har svært ved at finde potentiel forstærkning af homegrown udvalget i ligaen.

Som jeg nævnte tidligere, er Bellingham i øvrigt stadig under 21, dvs. han tæller ikke med i en trup. Det er mest kutyme, at man først registrerer spillere, når de fylder 21, da de jo indtil da kan være en del af truppen uden at overskride 25-mands kvotaen. Han tæller således hverken som homegrown eller ikke-homegrown førend han registreres.

Skal vi kigge mod nedrykkere, ville jeg hellere vi kiggede på Dewsbury-Hall. Maddison har i øvrigt allerede en lidt urovækkende skadeshistorik, især taget in mente, hvor skadet spillere åbenbart bliver hos os. Knæ og hofter har drillet ham det meste af karrieren.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » mandag, 05. jun, 2023 12:48


Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 05. jun, 2023 13:47

Veiga har haft en fantastisk sæson i Celta. Det helt store gennembrud. Uden ham er det ikke usandsynligt at de var røget ned i segunda.
Han har rigtig mange af de offensive kvaliteter vi mangler på midtbanen. Typisk spiller han til højre på en 3 eller 4 mands midtbane. Og har både scoringer og assists i ærmet.
Men om han er klar til PL, det tør jeg ikke sige. Han er kun 21 og det er første sæson han præsterer på det niveau. Han er en super spændende spiller, som sikkert skifter klub denne sommer.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 05. jun, 2023 13:51

Paul Joyce melder også "stort set done deal" ang Mac Allister.
Jeg vil dog godt lige se et officielt tweet fra Klubben eller på liverpoolfc.com før den kan regnes som endeligt i hus:
[Tweet][/Tweet]
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 05. jun, 2023 13:58

Jeg havde nu hellere set det var Caicedo som vi havde gået efter i Brighton. Men han er nok for dyr og ombejlet.

Lad os håbe Mac Allister gøre vores midtbane top 4 klar. Jeg forventer han bliver vindues eneste store transfer fra os.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 05. jun, 2023 14:26

Oomph242 skrev:
mandag, 05. jun, 2023 13:58
Jeg havde nu hellere set det var Caicedo som vi havde gået efter i Brighton. Men han er nok for dyr og ombejlet.

Lad os håbe Mac Allister gøre vores midtbane top 4 klar. Jeg forventer han bliver vindues eneste store transfer fra os.
Helt enig. Caicedo vil have været at foretrække. Men han ryger sikkert til Arsenal for £75 M. Uden salg og CL penge, kan vi ikke være med. Men i den prisklasse, så tror jeg at han er et udmærket køb.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » mandag, 05. jun, 2023 14:30

Der bliver skrevet, at Mac Allister koster nærmere 40-45 mio, og til den pris er det et helt fair køb! 60 mio pund, som han rygtedes til skulle eftersigende ikke være korrekt.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 05. jun, 2023 14:41

Hr. Drejer skrev:
mandag, 05. jun, 2023 14:26
Oomph242 skrev:
mandag, 05. jun, 2023 13:58
Jeg havde nu hellere set det var Caicedo som vi havde gået efter i Brighton. Men han er nok for dyr og ombejlet.

Lad os håbe Mac Allister gøre vores midtbane top 4 klar. Jeg forventer han bliver vindues eneste store transfer fra os.
Helt enig. Caicedo vil have været at foretrække. Men han ryger sikkert til Arsenal for £75 M. Uden salg og CL penge, kan vi ikke være med. Men i den prisklasse, så tror jeg at han er et udmærket køb.
Men har CL overhovedet givet flere penge til indkøb under FSG?

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 05. jun, 2023 14:47

Oomph242 skrev:
mandag, 05. jun, 2023 14:41
Hr. Drejer skrev:
mandag, 05. jun, 2023 14:26
Oomph242 skrev:
mandag, 05. jun, 2023 13:58
Jeg havde nu hellere set det var Caicedo som vi havde gået efter i Brighton. Men han er nok for dyr og ombejlet.

Lad os håbe Mac Allister gøre vores midtbane top 4 klar. Jeg forventer han bliver vindues eneste store transfer fra os.
Helt enig. Caicedo vil have været at foretrække. Men han ryger sikkert til Arsenal for £75 M. Uden salg og CL penge, kan vi ikke være med. Men i den prisklasse, så tror jeg at han er et udmærket køb.
Men har CL overhovedet givet flere penge til indkøb under FSG?
Nunez og Gakpo - de må da være købt for CL penge. Vi fik ikke særligt mange penge ind via salg (kun Mane til omkring £30 M.).

edit. Nunez blev faktisk finansieret gennem salg, ser jeg nu. Neco (£17 M.), Mane (£30 M.), Minamino (£13 M.) og Davies (£4 M.). Vi fik £64 ind, og Nunez kostede £64, så....
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 05. jun, 2023 20:43

Hr. Drejer skrev:
mandag, 05. jun, 2023 14:47
Oomph242 skrev:
mandag, 05. jun, 2023 14:41
Hr. Drejer skrev:
mandag, 05. jun, 2023 14:26
Oomph242 skrev:
mandag, 05. jun, 2023 13:58
Jeg havde nu hellere set det var Caicedo som vi havde gået efter i Brighton. Men han er nok for dyr og ombejlet.

Lad os håbe Mac Allister gøre vores midtbane top 4 klar. Jeg forventer han bliver vindues eneste store transfer fra os.
Helt enig. Caicedo vil have været at foretrække. Men han ryger sikkert til Arsenal for £75 M. Uden salg og CL penge, kan vi ikke være med. Men i den prisklasse, så tror jeg at han er et udmærket køb.
Men har CL overhovedet givet flere penge til indkøb under FSG?
Nunez og Gakpo - de må da være købt for CL penge. Vi fik ikke særligt mange penge ind via salg (kun Mane til omkring £30 M.).

edit. Nunez blev faktisk finansieret gennem salg, ser jeg nu. Neco (£17 M.), Mane (£30 M.), Minamino (£13 M.) og Davies (£4 M.). Vi fik £64 ind, og Nunez kostede £64, så....
Gakpo £37m og Mac Allister £45m er sku ikke de vilde investeringer. Lidt forventninger må vi godt have til FSG.
Med den værdi klubben har fået må de godt snart vise lidt på investeringsfronten...

Desværre sker det nok ikke... Guldkalven skal malkes til det sidste...

Besvar