Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » søndag, 09. apr, 2023 21:50

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 09. apr, 2023 12:52
Romanos troværdighed har jeg aldrig helt forstået. For det første, så har han rygter om nærmest alle tænkelige klubber og spillere og for det andet, så virker han for mig mere som en slags Guillem Balague, der minglerer lidt med lidt spillere, laver lidt interviews og virkelig slår sig an på at blive kendt via sociale medier og komme i TV.

Paul Joyce er min go to guy mht. Liverpool-rygter.
Men 95% af alt hvad han skriver bliver til virkelighed.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 12. apr, 2023 01:17

Joyce og Pearce melder begge, at vi har trukket os fra Bellingham med begrundelse, at vi er et sted, hvor vi ikke tør lægge alle æg i en kurv og bruge størstdelen af budgettet på ham. Budgettet skal spredes ud over flere spillere. Så alvorlige er problemerne pt. melder de.

Nu meldes det i stedet, at vi er interesseret i følgende navne:

Mac Allister
Gravenberch
Nunes
Gallagher
Mount
Caicedo
Tielemans
Palhinha

Det er for mit vedkommende mildest talt undervældende navne, men ikke overraskende navne. Jeg håber nok på et navn som Barella.

Dog mht. Bellingham, hvis man skal finde den indre optimist frem, så tager Pearce konstant fejl og Joyce, som ellers er troværdig, meldte også, at vi droppede jagten på Alisson, ikke havde interesse i Thiago og trak os fra van Dijk handlen, hvilket vi jo også gjorde, tilmed med en officiel undskyldning, for så at købe ham i januarvinduet. Da de portugisiske medier meldte Nunez handlen, var de engelske medier også ude og skyde den ned. Så det kan jo være, at de tager fejl igen igen igen. De ved til syvende og sidst kun det klubben ønsker de skal vide, resten er gætværk.
Senest rettet af JudgeArdaStudge onsdag, 12. apr, 2023 06:01, rettet i alt 4 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 12. apr, 2023 01:32

Og lige den her fra Twitter, fordi jeg synes, den var lidt god:

"We didn't sign a midfielder, so we could sign Bellingham, but we can't afford Bellingham, because of missing out on UCL football due to not signing a midfielder."
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 12. apr, 2023 01:50

Chris Bascombe og Patrick Berger fra tysk medie melder den også begge nu.

Romano er som sædvanlig sidst til bare at kopiere, hvad alle de andre allerede har sagt. Nu har han også meldt den.

Stort set alle har meldt, at vi er ude af Bellingham ræset nu. Så er han nok Liverpool spiller til sommer :lol:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
LFC YNWA
Indlæg: 25
Tilmeldt: søndag, 19. maj, 2019 14:29
Geografisk sted: Sønderjylland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC YNWA » onsdag, 12. apr, 2023 06:45

Hvad skulle vi dog gøre uden rygte-karrussellen :dance:
YNWA

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 12. apr, 2023 06:53

Et Bellingham køb har vel aldrig rigtigt været realistisk. Så det er jo ikke ligefrem en nyhed....

Vi har ikke rigtig nogle spillere der kan sælges dyrt. Så sommeren bliver nok derefter....

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 12. apr, 2023 08:10

Jeg håber stadig på Bellingham, men ved at chancerne er små for at vi henter. Det ender nok med nogle navne som det vil tager os et par sæsoner et gøre klar til toppen af PL. Igen skuffer fsg. Men uden CL, så bliver de navne vi henter også derefter.

Jeg ser hverken Gallagher, Paulinha, Gravenberch eller Tielemans som spillere der umiddelbart kan løfte os. Noget kan tyde på at fsg ikke bidrager væsentligt til transferkassen, siden vi allerede nu - 2 1/2 måned inden transfervinduet åbner - opgiver vores første transferprioritet. Jeg er chokeret over det manglende niveau Liverpool viser for tiden. Men vi står jo også uden sportsdirektør, og jeg tror at vinduet bliver derefter.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 12. apr, 2023 11:07

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 12. apr, 2023 08:10
Jeg håber stadig på Bellingham, men ved at chancerne er små for at vi henter. Det ender nok med nogle navne som det vil tager os et par sæsoner et gøre klar til toppen af PL. Igen skuffer fsg. Men uden CL, så bliver de navne vi henter også derefter.

Jeg ser hverken Gallagher, Paulinha, Gravenberch eller Tielemans som spillere der umiddelbart kan løfte os. Noget kan tyde på at fsg ikke bidrager væsentligt til transferkassen, siden vi allerede nu - 2 1/2 måned inden transfervinduet åbner - opgiver vores første transferprioritet. Jeg er chokeret over det manglende niveau Liverpool viser for tiden. Men vi står jo også uden sportsdirektør, og jeg tror at vinduet bliver derefter.
Der er da ingen tvivl om de ikke er på Bellinghams niveau, eller stjerne status.

Men oprigtigt som vores midtbane har præsteret denne sæson ville hver eneste af dem være en forbedring.

Da vi var bedst var vores midtbane heller aldrig særlig flamboyant, det kan vi snakke meget om, men de arbejdede stenhårdt og skabte balancen som gjorde de tre forreste kunne præstere. Jeg så gerne vi fik en mere komplet midtbane ala Madrid som både skaber balance og kan noget teknisk, men pt. må fokus være på at få stabilitet på midten først og der ville de alle være et friskt pust.

Selvom Rice utvivlsomt også bliver dyr, er der måske mere at forhandle med? Han kan næppe være tilfreds med at tumle rundt i bunden hos Moyes & Co, og han er også en spændende spiller.

En Florian Wirtz kunne også være spænende, med spil der minder lidt om Ødegaard

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 12. apr, 2023 11:41

Jeg ser dem i hvert fald ikke som gode nok til at løfte os ind i top 4 i den næste sæson, og måske heller ikke næste, eller næste, eller...

Gad vide hvad Salah tænker, at vi allerede er ude af Bellingham handlen? Han må da overveje sine muligheder. Gider han bruge sine sidste år af karrieren på at kæmpe om sekundære placeringer?

Rice er en mulighed, og WH kan jo ryge ned, så...Men den samlede pakke vil jeg også vurdere at han bliver for dyr. Han ryger til Chelsea, nu når de får ryddet lidt op i deres kæmpe trup.

En midtbane som Reals vil ikke være dårlig, men det kræver at man en gang i mellem hiver muldvarpeskindet op af lommen og betaler. Kvalitet koster, og et beviste Real sidste år, at e er parate til at betale hvad det koster. De betalte £85 M. for Aurelien, selvom der nok går en sæson mere før han bliver en del af start-11 for dem. Afløserne til Modric, Kroos (og Casemiro) er allerede i truppen, og ved at blive 'lært op'. Real har vist rettidig omhu, hvilket salget af Casemiro illustrerer. Et super salg; £70 M. for en 30 årig spiller. (men også et superkøb af Man U).

Hvis vi skal have en midtbane som Reals, så koster det. Kvalitet koster, og vi kan ikke fortsætte med at 'low ball' strategien og forvente mirakler konstant. Hvis vi forstærker os med Tielemans, Paulinha, Gravenberch og Gallagher, så er sandsynligheden ret stor for at vi ryger u af top 4 i en længere periode, ret stor.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 12. apr, 2023 13:46

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 12. apr, 2023 11:41
Jeg ser dem i hvert fald ikke som gode nok til at løfte os ind i top 4 i den næste sæson, og måske heller ikke næste, eller næste, eller...

Gad vide hvad Salah tænker, at vi allerede er ude af Bellingham handlen? Han må da overveje sine muligheder. Gider han bruge sine sidste år af karrieren på at kæmpe om sekundære placeringer?

Rice er en mulighed, og WH kan jo ryge ned, så...Men den samlede pakke vil jeg også vurdere at han bliver for dyr. Han ryger til Chelsea, nu når de får ryddet lidt op i deres kæmpe trup.

En midtbane som Reals vil ikke være dårlig, men det kræver at man en gang i mellem hiver muldvarpeskindet op af lommen og betaler. Kvalitet koster, og et beviste Real sidste år, at e er parate til at betale hvad det koster. De betalte £85 M. for Aurelien, selvom der nok går en sæson mere før han bliver en del af start-11 for dem. Afløserne til Modric, Kroos (og Casemiro) er allerede i truppen, og ved at blive 'lært op'. Real har vist rettidig omhu, hvilket salget af Casemiro illustrerer. Et super salg; £70 M. for en 30 årig spiller. (men også et superkøb af Man U).

Hvis vi skal have en midtbane som Reals, så koster det. Kvalitet koster, og vi kan ikke fortsætte med at 'low ball' strategien og forvente mirakler konstant. Hvis vi forstærker os med Tielemans, Paulinha, Gravenberch og Gallagher, så er sandsynligheden ret stor for at vi ryger u af top 4 i en længere periode, ret stor.
Lige nu ser nummer 3+4 ud til at blive Scum og Nyborg - deres midtbane spillere er ikke nævneværdigt bedre end de omtalte, slet ikke Nyborgs..

Jeg synes ikke Salah har levet op til sin kontrakt. Anerkendt vi kollektivt har været dårlige denne sæson, men en spiller til £400k per uge. En spiller i den lønklasse kan man, med rette, godt forvente næsten egenhændigt kan tage point til os, næsten egenhændigt give den magi og håb der skal til. Jeg har bare ikke set det fra Salah denne sæson. Den eneste spiller som har vist han egenhændigt kan løfte os og sikre point er Alison. Spillere som messi, Ronaldo, Suarez, Gerrard med flere havde den egenskab. Salah har bare ikke vist den.

På visse måder kunne jeg godt se en fornuftigt i at lade ham gå, hvis det betyder vi kan investere til fremtiden.

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 12. apr, 2023 13:47

Ham her tror jeg bliver stor.

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 12. apr, 2023 13:53

TG12 skrev:
onsdag, 12. apr, 2023 13:46
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 12. apr, 2023 11:41
Jeg ser dem i hvert fald ikke som gode nok til at løfte os ind i top 4 i den næste sæson, og måske heller ikke næste, eller næste, eller...

Gad vide hvad Salah tænker, at vi allerede er ude af Bellingham handlen? Han må da overveje sine muligheder. Gider han bruge sine sidste år af karrieren på at kæmpe om sekundære placeringer?

Rice er en mulighed, og WH kan jo ryge ned, så...Men den samlede pakke vil jeg også vurdere at han bliver for dyr. Han ryger til Chelsea, nu når de får ryddet lidt op i deres kæmpe trup.

En midtbane som Reals vil ikke være dårlig, men det kræver at man en gang i mellem hiver muldvarpeskindet op af lommen og betaler. Kvalitet koster, og et beviste Real sidste år, at e er parate til at betale hvad det koster. De betalte £85 M. for Aurelien, selvom der nok går en sæson mere før han bliver en del af start-11 for dem. Afløserne til Modric, Kroos (og Casemiro) er allerede i truppen, og ved at blive 'lært op'. Real har vist rettidig omhu, hvilket salget af Casemiro illustrerer. Et super salg; £70 M. for en 30 årig spiller. (men også et superkøb af Man U).

Hvis vi skal have en midtbane som Reals, så koster det. Kvalitet koster, og vi kan ikke fortsætte med at 'low ball' strategien og forvente mirakler konstant. Hvis vi forstærker os med Tielemans, Paulinha, Gravenberch og Gallagher, så er sandsynligheden ret stor for at vi ryger u af top 4 i en længere periode, ret stor.
Lige nu ser nummer 3+4 ud til at blive Scum og Nyborg - deres midtbane spillere er ikke nævneværdigt bedre end de omtalte, slet ikke Nyborgs..

Jeg synes ikke Salah har levet op til sin kontrakt. Anerkendt vi kollektivt har været dårlige denne sæson, men en spiller til £400k per uge. En spiller i den lønklasse kan man, med rette, godt forvente næsten egenhændigt kan tage point til os, næsten egenhændigt give den magi og håb der skal til. Jeg har bare ikke set det fra Salah denne sæson. Den eneste spiller som har vist han egenhændigt kan løfte os og sikre point er Alison. Spillere som messi, Ronaldo, Suarez, Gerrard med flere havde den egenskab. Salah har bare ikke vist den.

På visse måder kunne jeg godt se en fornuftigt i at lade ham gå, hvis det betyder vi kan investere til fremtiden.
Salah har sin første dårlige sæson for os og alligevel scoret 24 mål og 12 assist. Tror du han spiller dårligere vilje fordi lønnen er blevet højere?

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 12. apr, 2023 14:25

Oomph242 skrev:
onsdag, 12. apr, 2023 13:53

Salah har sin første dårlige sæson for os og alligevel scoret 24 mål og 12 assist. Tror du han spiller dårligere vilje fordi lønnen er blevet højere?
Der er faktisk forskning i emnet, omkring performance før og efter en ny kontrakt, og overvejende så præstere spillere statistisk set bedre optil en ny kontrakt, og dårligere året efter en ny kontrakt. Ud fra rene incitamentsbaserede tanker giver det også fin mening..

Nedenstående er et uddrag af absract i en længere forsknings artikel herom, men der kan findes et væld heraf, også baseret på andre sportsgrene:

"The main results (very likely and most likely effects) showed better performance in the year prior to signing a new contract than the previous year for foreign important defenders (decreased number of red cards), national important midfielders (increased number of minutes played), foreign important forwards (increased minutes played and defense), and national important forwards (increased minutes played). In addition, performance was lower the year after signing the contract compared to the previous one"

https://journals.plos.org/plosone/artic ... ne.0211058

JaFu
Indlæg: 43
Tilmeldt: mandag, 19. apr, 2021 13:45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JaFu » onsdag, 12. apr, 2023 14:56

Så må vi til at indføre kontrakter på 1-2 måneders varighed, hvis vi skal vedblive at få det optimale ud af vores spillere


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » onsdag, 12. apr, 2023 15:40

Mig bekendt spiller Kroos, Modric og Benzema stadigvæk. Så har endnu til gode at se det succesfulde generationsskifte hos Real Madrid. Og i øvrigt - hvis ikke de vinder CL, så er deres sæson ikke godkendt. Det er ringe, at de ikke kan vinde ligaen over et Barcelona-hold, der blev udklasset af Bayern M og Benfica i CL.

Og hvem havde i øvrigt forestillet sig, at Arsenal ville være på vej til at vinde PL med en midtbane bestående af Xhaka, Thomas og Ødegaard?!

Fremtidig succes står og falder altså ikke med køb af Bellingham. Vi lavede nogle gode køb med Fabinho og Gini. Lad os håbe på noget lignende igen.

Besvar