Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 06. jul, 2022 13:37

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 05. jul, 2022 17:56
Jeg tror også at vi må erkende at i takt med at vores hold er blevet bedre, er det samtidig blevet vanskeligere at være ungt talent i klubben, og slå iggenem. Klopp giver dem chancerne, men de skal ramme et rigtigt højt niveau for at kunne matche trænerstabens ambitioner.
Det er helt rigtigt, men det er også en stor årsag til det bliver meget centralt at gøre brug af udlån til rugeklubber.
Får man sat rugeklubberne op rigtigt er det jo en win-win, hvor de får nogle spillere billigt på lån de formenligt ellers ikke kunne tiltrække, og vi får udviklet spillerne ved at de får spilletid på et niveau de ikke gør med reserverne eller U23 holdet.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 06. jul, 2022 14:03

TG12 skrev:
onsdag, 06. jul, 2022 13:37
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 05. jul, 2022 17:56
Jeg tror også at vi må erkende at i takt med at vores hold er blevet bedre, er det samtidig blevet vanskeligere at være ungt talent i klubben, og slå iggenem. Klopp giver dem chancerne, men de skal ramme et rigtigt højt niveau for at kunne matche trænerstabens ambitioner.
Det er helt rigtigt, men det er også en stor årsag til det bliver meget centralt at gøre brug af udlån til rugeklubber.
Får man sat rugeklubberne op rigtigt er det jo en win-win, hvor de får nogle spillere billigt på lån de formenligt ellers ikke kunne tiltrække, og vi får udviklet spillerne ved at de får spilletid på et niveau de ikke gør med reserverne eller U23 holdet.
Men som vores midtbane ser ud pt. Så vil det være svært, at undvære nogle af de unge. Keita og Thiago spiller hver især ikke 2000 minutter i PL og Henderson falder altså meget i niveau når han får for mange kampe…

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 06. jul, 2022 18:38

Oomph242 skrev:
onsdag, 06. jul, 2022 14:03
TG12 skrev:
onsdag, 06. jul, 2022 13:37
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 05. jul, 2022 17:56
Jeg tror også at vi må erkende at i takt med at vores hold er blevet bedre, er det samtidig blevet vanskeligere at være ungt talent i klubben, og slå iggenem. Klopp giver dem chancerne, men de skal ramme et rigtigt højt niveau for at kunne matche trænerstabens ambitioner.
Det er helt rigtigt, men det er også en stor årsag til det bliver meget centralt at gøre brug af udlån til rugeklubber.
Får man sat rugeklubberne op rigtigt er det jo en win-win, hvor de får nogle spillere billigt på lån de formenligt ellers ikke kunne tiltrække, og vi får udviklet spillerne ved at de får spilletid på et niveau de ikke gør med reserverne eller U23 holdet.
Men som vores midtbane ser ud pt. Så vil det være svært, at undvære nogle af de unge. Keita og Thiago spiller hver især ikke 2000 minutter i PL og Henderson falder altså meget i niveau når han får for mange kampe…
Det er jo lidt hvordan man ser på det. Det er trygt at have mange spillere, men uden at nedgøre nogen så vil jeg sige Eliott, Jones og dels også Ox's biddrag var meget begrænset sidste år. De dækkede nok nogle huller, som følge af skder, eller aflastede efter kampe var afgjort, Men her er jeg nok mere tilbøjlig til at man burde have en ældre spiller der kunne dække, og i stedet udleje de unge, fremfor de får 30min her og der uden noget kontinuert..

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 06. jul, 2022 19:32

TG12 skrev:
onsdag, 06. jul, 2022 18:38
Oomph242 skrev:
onsdag, 06. jul, 2022 14:03
TG12 skrev:
onsdag, 06. jul, 2022 13:37
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 05. jul, 2022 17:56
Jeg tror også at vi må erkende at i takt med at vores hold er blevet bedre, er det samtidig blevet vanskeligere at være ungt talent i klubben, og slå iggenem. Klopp giver dem chancerne, men de skal ramme et rigtigt højt niveau for at kunne matche trænerstabens ambitioner.
Det er helt rigtigt, men det er også en stor årsag til det bliver meget centralt at gøre brug af udlån til rugeklubber.
Får man sat rugeklubberne op rigtigt er det jo en win-win, hvor de får nogle spillere billigt på lån de formenligt ellers ikke kunne tiltrække, og vi får udviklet spillerne ved at de får spilletid på et niveau de ikke gør med reserverne eller U23 holdet.
Men som vores midtbane ser ud pt. Så vil det være svært, at undvære nogle af de unge. Keita og Thiago spiller hver især ikke 2000 minutter i PL og Henderson falder altså meget i niveau når han får for mange kampe…
Det er jo lidt hvordan man ser på det. Det er trygt at have mange spillere, men uden at nedgøre nogen så vil jeg sige Eliott, Jones og dels også Ox's biddrag var meget begrænset sidste år. De dækkede nok nogle huller, som følge af skder, eller aflastede efter kampe var afgjort, Men her er jeg nok mere tilbøjlig til at man burde have en ældre spiller der kunne dække, og i stedet udleje de unge, fremfor de får 30min her og der uden noget kontinuert..
Vi havde også problemer med, at dække midtbanen i første halvdel af sidste sæson. (Måske det vi tabte mesterskabet på)

Det optimale ville vel være, at få en dygtig midtbane spiller ind. Men mon ikke transferpengene er brugt.
Jeg tror også der sælges 2 -3 spillere mere i dette vindue.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » torsdag, 07. jul, 2022 10:42

hvis vores interesse i Bellingham er så reel rygterne inkl. Joyce siger, hvorfor forsøger vi så ikke at lukke den nu, som vi så med Keita..?

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1394
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TobyLfc » fredag, 15. jul, 2022 19:40

TG12 skrev:
torsdag, 07. jul, 2022 10:42
hvis vores interesse i Bellingham er så reel rygterne inkl. Joyce siger, hvorfor forsøger vi så ikke at lukke den nu, som vi så med Keita..?
Mit bud er at det vil Dormund ikke gå med til.

Hvis mulighederne er mellem at lave en handel med Liverpool i den her sommer eller vente til næste og potentielt få 2-3 klubber om at gå i bud krig, tror jeg de foretrækker den sidste.
Billede
"YNWA"

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 15. jul, 2022 21:24

TG12 skrev:
torsdag, 07. jul, 2022 10:42
hvis vores interesse i Bellingham er så reel rygterne inkl. Joyce siger, hvorfor forsøger vi så ikke at lukke den nu, som vi så med Keita..?
Jeg tror Dortmund gerne vil have VM med, og de håber at et godt VM kan få prisen til at ramme rekord niveau.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 16. jul, 2022 07:25

Hr. Drejer skrev:
fredag, 15. jul, 2022 21:24
TG12 skrev:
torsdag, 07. jul, 2022 10:42
hvis vores interesse i Bellingham er så reel rygterne inkl. Joyce siger, hvorfor forsøger vi så ikke at lukke den nu, som vi så med Keita..?
Jeg tror Dortmund gerne vil have VM med, og de håber at et godt VM kan få prisen til at ramme rekord niveau.
Den rygtede pris kan vi ikke være med på.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 16. jul, 2022 20:32

ok
Verden er smask fuld af hyklere....

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » mandag, 25. jul, 2022 10:19

Oomph242 skrev:
lørdag, 16. jul, 2022 07:25
Hr. Drejer skrev:
fredag, 15. jul, 2022 21:24
TG12 skrev:
torsdag, 07. jul, 2022 10:42
hvis vores interesse i Bellingham er så reel rygterne inkl. Joyce siger, hvorfor forsøger vi så ikke at lukke den nu, som vi så med Keita..?
Jeg tror Dortmund gerne vil have VM med, og de håber at et godt VM kan få prisen til at ramme rekord niveau.
Den rygtede pris kan vi ikke være med på.
Vi kan være med på langt mere end de fleste tror - det er et spørgsmål om ledelsen vil det.

Reelt set har vi jo faktsik brugt tæt på nul kroner i dette transfer vindue, da udgående transfers stort set dækker Nunez, og Carvalho og Ramsey kostede næsten ikke noget..

Derudover får vi snart 7000 flere pladser på stadion, det DKK 80-100m i ekstra omsætning (konservativt sat til 600kr per hoved og 20 kampe)

Vi har også set vi er gode til at off-loade hvad vi ikke kan bruge, og mon ikke der bliver solgt 1-2-3 spillere næste år også.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 25. jul, 2022 10:31

TG12 skrev:
mandag, 25. jul, 2022 10:19
Oomph242 skrev:
lørdag, 16. jul, 2022 07:25
Hr. Drejer skrev:
fredag, 15. jul, 2022 21:24
TG12 skrev:
torsdag, 07. jul, 2022 10:42
hvis vores interesse i Bellingham er så reel rygterne inkl. Joyce siger, hvorfor forsøger vi så ikke at lukke den nu, som vi så med Keita..?
Jeg tror Dortmund gerne vil have VM med, og de håber at et godt VM kan få prisen til at ramme rekord niveau.
Den rygtede pris kan vi ikke være med på.
Vi kan være med på langt mere end de fleste tror - det er et spørgsmål om ledelsen vil det.

Reelt set har vi jo faktsik brugt tæt på nul kroner i dette transfer vindue, da udgående transfers stort set dækker Nunez, og Carvalho og Ramsey kostede næsten ikke noget..

Derudover får vi snart 7000 flere pladser på stadion, det DKK 80-100m i ekstra omsætning (konservativt sat til 600kr per hoved og 20 kampe)

Vi har også set vi er gode til at off-loade hvad vi ikke kan bruge, og mon ikke der bliver solgt 1-2-3 spillere næste år også.
Helt enig. Hvis ingen falder igennem denne sæson, og vi fortsætter derud af, så behøver vi jo strengt taget "kun" Bellingham næste sommer. Vi kan helt sikkert overkomme transferprisen på de rygtede 100 mille, men spm er så, hvad han forlanger i løn, og hvad der ellers er af omkostninger som agenthonorar fx.
Lige præcis hvad agenthonorar, så er der måske en mulighed for, at der bliver set fornuftigt på denne handel fra begge sider, da det er hans far, som over i købet er kæmpe Liverpoolfan.
Der er meget, der står skrevet i sol, måne og stjerner om, at Bellingham ender i Liverpool næste sommer, og så kan vi vist godt pakke snakken om et generationsskifte endegyldigt sammen.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 01. aug, 2022 10:22

Jeg tænker egentlig også at det er super fornuftigt af både Bellingham og Dortmund at han bliver en sæson mere.
Jude vil gerne med til VM og spille en stor rolle, men han vader jo ikke bare ind i Liverpools start 11'er. Selv Fabinho skulle bruge et halvt års tid på at få rigtig gang i den. Og han var jo som skabt i et laboratorie til at spille den rolle han blev hentet ind til. Og der er bare ikke råd til at Bellingham får en middelmådig sæsonstart hvis han skal være helt flyvende til VM.

Og dortmund har meget mere brug for at holde sig i CL pladserne ved at kun sælge den ene stjerne denne sommer.

Og den der med at komme budkrigen i forkøbet, den tror jeg ikke rigtigt kan bruges længere. Alle ved jo det er det, der foregår, så agenten og Dortmund sætter jo bare en tilsvarende højere pris alligevel.

Men jeg tror da stadig også at Liverpool har pengene til at være med, bliver spændende at se når post-corona regnskaberne begynder at komme ud. Men vi ved også at ledelsen i klubben(som jo selvfølgelig er udpeget af FSG) trækker sig når de syntes at pris og kvalitet ikke længere hænger sammen. Det kan selvfølgelig også være fordi man er bange for at spilleren kun er ude efter den højeste lønningscheck fra dag 1, hvilket så gør at han måske ikke er lige så sulten efter trofæer eller at han hellere selv vil score 30 mål og slutte på andenpladsen end at score 15 og vinde ligaen. (det er selvfølgelig meget forsimplet).

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 01. aug, 2022 14:26

Filos of Isk skrev:
mandag, 01. aug, 2022 10:22
Jeg tænker egentlig også at det er super fornuftigt af både Bellingham og Dortmund at han bliver en sæson mere.
Jude vil gerne med til VM og spille en stor rolle, men han vader jo ikke bare ind i Liverpools start 11'er. Selv Fabinho skulle bruge et halvt års tid på at få rigtig gang i den. Og han var jo som skabt i et laboratorie til at spille den rolle han blev hentet ind til. Og der er bare ikke råd til at Bellingham får en middelmådig sæsonstart hvis han skal være helt flyvende til VM.

Og dortmund har meget mere brug for at holde sig i CL pladserne ved at kun sælge den ene stjerne denne sommer.

Og den der med at komme budkrigen i forkøbet, den tror jeg ikke rigtigt kan bruges længere. Alle ved jo det er det, der foregår, så agenten og Dortmund sætter jo bare en tilsvarende højere pris alligevel.

Men jeg tror da stadig også at Liverpool har pengene til at være med, bliver spændende at se når post-corona regnskaberne begynder at komme ud. Men vi ved også at ledelsen i klubben(som jo selvfølgelig er udpeget af FSG) trækker sig når de syntes at pris og kvalitet ikke længere hænger sammen. Det kan selvfølgelig også være fordi man er bange for at spilleren kun er ude efter den højeste lønningscheck fra dag 1, hvilket så gør at han måske ikke er lige så sulten efter trofæer eller at han hellere selv vil score 30 mål og slutte på andenpladsen end at score 15 og vinde ligaen. (det er selvfølgelig meget forsimplet).
Jeg er bange for, at der skal petrodollars/sportswashingmidler til for at være med i kapløbet om Bellingham. Med det fornavn burde han ellers være skæbnebestemt til at spille for en klub fra Beatlesbyen:

"Hey Jude
dont be afraid
Take the ball back
and make it better
Remember, to always play with your heart
Then you can start
to make it better - better - better - better
WAAARHHHH
NA, NA, NA, NA-NA-NAH
NA-NA-NAH
HEY JUDE"
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 02. aug, 2022 11:08

Cynwal skrev:
mandag, 01. aug, 2022 14:26


Jeg er bange for, at der skal petrodollars/sportswashingmidler til for at være med i kapløbet om Bellingham. Med det fornavn burde han ellers være skæbnebestemt til at spille for en klub fra Beatlesbyen:
Det kan godt være, min hovedpointe er nok også at hvis dette er tilfældet, så er det både tilfældet i 2023 og 2022. Det kunne jeg sikkert have skrevet mere præcist.

Det er nok hans lønkrav der bestemmer om han er for dyr eller ej.

Men nej, jeg tænker der er en meget høj sandsynlighed at hans pris(løn+transfer) er alt for høj i forhold til hans reelle niveau. Og så kan det godt være klubben teknisk set kan betale den regning uden at gå konkurs, men derfor kan mådehold jo stadig være det kloge valg.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » tirsdag, 02. aug, 2022 11:14

Cynwal skrev:
mandag, 01. aug, 2022 14:26
Filos of Isk skrev:
mandag, 01. aug, 2022 10:22
Jeg tænker egentlig også at det er super fornuftigt af både Bellingham og Dortmund at han bliver en sæson mere.
Jude vil gerne med til VM og spille en stor rolle, men han vader jo ikke bare ind i Liverpools start 11'er. Selv Fabinho skulle bruge et halvt års tid på at få rigtig gang i den. Og han var jo som skabt i et laboratorie til at spille den rolle han blev hentet ind til. Og der er bare ikke råd til at Bellingham får en middelmådig sæsonstart hvis han skal være helt flyvende til VM.

Og dortmund har meget mere brug for at holde sig i CL pladserne ved at kun sælge den ene stjerne denne sommer.

Og den der med at komme budkrigen i forkøbet, den tror jeg ikke rigtigt kan bruges længere. Alle ved jo det er det, der foregår, så agenten og Dortmund sætter jo bare en tilsvarende højere pris alligevel.

Men jeg tror da stadig også at Liverpool har pengene til at være med, bliver spændende at se når post-corona regnskaberne begynder at komme ud. Men vi ved også at ledelsen i klubben(som jo selvfølgelig er udpeget af FSG) trækker sig når de syntes at pris og kvalitet ikke længere hænger sammen. Det kan selvfølgelig også være fordi man er bange for at spilleren kun er ude efter den højeste lønningscheck fra dag 1, hvilket så gør at han måske ikke er lige så sulten efter trofæer eller at han hellere selv vil score 30 mål og slutte på andenpladsen end at score 15 og vinde ligaen. (det er selvfølgelig meget forsimplet).
Jeg er bange for, at der skal petrodollars/sportswashingmidler til for at være med i kapløbet om Bellingham. Med det fornavn burde han ellers være skæbnebestemt til at spille for en klub fra Beatlesbyen:

"Hey Jude
dont be afraid
Take the ball back
and make it better
Remember, to always play with your heart
Then you can start
to make it better - better - better - better
WAAARHHHH
NA, NA, NA, NA-NA-NAH
NA-NA-NAH
HEY JUDE"
Jeg har en mærkelig tro på at det faktisk kan spille ind han er livslang Liverpool fan, og tilsyneladende har et godt forhold til både Henderson og Trent. Dermed ikke sagt vi kan få ham for cheap, eller til halvdelen af andre klubber, men matcher vi nogenlunde andre tilbud tror jeg vi har gode chancer.

Et scenarie kunne også være de får Keita den modsatte vej - medmindre han (langt om længe) får sit længe ventede gennembrud og viser han kan holde en hel sæson, spille godt imod store som små hold, og viser han var de £50m værd vi gav. Det ville ihvertfald lukke et hul hos Dortmund efter Bellingham og han var en stjerne i Tyskland. Det har han indtil nu ikke været i England.

Besvar