Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 07. jun, 2022 08:44

Oomph242 skrev:
mandag, 06. jun, 2022 08:57
Hr. Drejer skrev:
søndag, 05. jun, 2022 22:04
Vi plejer at købe en spiller fra en nedrykker. Nu mangler vi en angriber efter at Mané og Origi forlader klubben. Vi er tidligere blevet linket til Ismaila Sarr. Der er i hvert fald mange gode argumenter for at et køb af Sarr sker i dette vindue.

Hvad siger i? Kan han gå ind i vores start-11 og tage over efter Mané?
Ved godt det er en upopulær udmelding. Men jeg så gerne vi prøvede at få Sterling tilbage.
Jeg kan en endnu mere upopulær :D Det kommer aldrig til at ske fordi det er det forbudte skifte, men jeg tænker tit på at jeg tror Marcus Rashford vil være fantastisk under Klopp.

Han har været helt håbløs i år som alle andre i United men i 19/20 lavede han 22 mål og 12 assist og 20/21 21 - mål og 15 assist, han kan samtidig spille alle de 3 forreste pladser og har kun 1 år tilbage på kontrakten og stadig kun 24.

Tror på ingen måde på det, men han ville passe perfekt ind.
YNWA

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 07. jun, 2022 12:30

texy skrev:
mandag, 30. maj, 2022 17:38
Warning: Sæsonens første længere agurketidsindlæg.

Som så ofte før, når en sæson er overstået, så sidder jeg og planlægger mit forslag til et optimalt transfervindue på klubbens vegne. Altid en ligegyldig øvelse, men ikke desto mindre fin tidsfordriv for undertegnede.

Mané’s udmelding har fået bolden til at rulle. Og ret beset, så trænger vi nok også til lidt mere af den friske energi, som Diaz har bragt. Jeg er nået frem til et optimalt transfervindue, der indeholder 4 tilgange og 8 afgange. Og umiddelbart burde netto-forbruget på transfers gå nogenlunde op, når besparelser på lønninger regnes ind. Det prøver jeg at redegøre for senere.

Disse fire spillere hentes ind:

Bellingham, Nunez, Carvalho og Ramsay.

Det er mit håb, at spillerne kan købes for nedenstående beløb og ansættes til nedenstående lønninger.

Bellingham: £80M og £120K om ugen (han tjener £49K om ugen i Dortmund)
Nunez: £60M og £100K om ugen (han tjener £20K om ugen i Benfica)
Carvalho: £8M og £25K om ugen (højt sat – Elliott får £15K om ugen)
Ramsay: £4M og £15K om ugen

Det vil betyde, at vi har følgende akkumulerede udgifter til vores nyindkøb.

Transfer fees total: £152M
Ugentlige lønninger: £260K

Jeg forestiller mig, at vi siger farvel til nedenstående spillere, og anser mine bud på deres transfer-pris for realistisk (i nogle tilfælde baseret på salgspris udmeldt af klubben). Lønningerne er taget herfra: https://lfcglobe.co.uk/liverpool-fc-pla ... t-details/

Origi: Fri transfer og £60K om ugen
Mané: £40M og £100K om ugen
Minamino: £17M og £60K om ugen
Ox: £10M og £120K om ugen
Keita: £25M og £120K om ugen
Nat: £8M og £40K (Løn er et gæt)
Neco: £8M og £25K
Rhys: £1M og £15K (Løn er et gæt)

Det vil betyde, at vi får følgende akkumulerede indtægter/besparelser i forhold til udgående transfers.

Transferindtægter: £109M
Ugentlige besparelser på løn: £540K

Hvis de lønestimater holder nogenlunde stik, ville vi spare ca. £280K om ugen eller £14.5M om året på løn. Det svarer til £72.5M over 5 år (og dermed amortiseringen af en transfer på en spiller i det prisleje), hvilket typisk er kontraktlængden, når vi signer en spiller. Og selvom den regnskabstekniske del i forhold til amortiseringer er mere kompliceret end som så, så er det på den baggrund, at jeg påstår, at vores netto-forbrug ville gå nogenlunde i nul.

Så ved jeg godt, at andre fans kun vil kigge på transfer-fees og påstår, at vi bruger mange penge. Men det er jeg egentlig ligeglad med, hvis vi i virkeligheden leverer et sundt regnskab.

Det ville kunne give os en startelver i stil med denne.

Alisson
Trent Konate VVD Robbo
Hendo Fab Bellingham
Salah Nunez Diaz

Eller denne.

Alisson
Trent Konate VVD Robbo
Thiago Fab Bellingham
Salah Nunez Diaz

Og så ville vi have spillere på bænken som disse.

Kelleher
Matip
Gomez
Tsimikas
Ramsay
Thiago (eller Hendo)
Jones
Elliott
Milner
Jota
Firmino
Carvalho

Jeg bilder mig selv ind, at sådan et transfervindue ville gøre os endnu stærkere, end vi har været i denne sæson. Hovedsageligt på grund foryngelse af trup og tilgang af nye sultne spillere. Og så fordi jeg ser Bellingham (nok den spiller jeg allerhelst vil have fat i - og den der er sværest at få sin klub til at sælge) som manden, der kan levere de mål fra midtbanen, som vi af og til savner.
Jeg er fuldstændig på linje med denne dér, texy.

Det ser dog ud til, at vi er ved at forlænge med Keita, og det har jeg det ganske fint med. 1: Da det ser en del bedre ud ift de mange irriterende "småskader". 2: Hvis han kan præstere på sit topniveau mere kontinuerligt over sæsonen, så er han en virkelig dygtig spiller.

Jeg tror også, at det på flere måder kan bliver vanskelligt at hente Bellingham denne sommer, og jeg mener egentlig, at det vil være ganske fint, hvis vi kan lave en forhåndsaftale med Dortmund og Bellingham om, at vi kan hente ham næste sommer og så "nøjes" med Ramsey, Carvalho og Nuñes (eller en anden superangriber) denne sommer.

Til midten har vi: Fabinho, Hendo, Thiago, Keita, Milner, Curtis, Elliott og Carvalho. Spiller vi en 4-2-4, så skal vi måske kun bruge 2 af disse, men vi har naturligvis flere af nævnte, der kan spille en offensiv midt/10'er, som måske er hvorfor Carvalho er købt ?

Jeg mener derfor sagtens, at vi kan stille med et super stærkt felt denne sæson uden køb af en def/central midt, og at det kan være endnu bedre næste sommer, da Hendo og Thiago så er et år længere oppe i 30'erne, og Milner er der måske ikke mere.

Jeg synes, dine priser på salg af spillere ligger lidt i den lave ende, men uden køb af Bellingham og salg af alle de nævnte spillere minus Keita, så ser det rigtigt fornuftigt ud økonomisk, og mon så ikke vi kan smide det, Dortmund forlanger for Bellingham næste sommer ?

Adrian og Karius kan også komme på ud-listen og dermed sparede lønninger og en ny ung keeper kan forfremmes.
Ben Davies skal vi vel også have solgt ligesom Woodburn og Ojo formentligt er på udkig efter en ny klub ?
Senest rettet af Niels K onsdag, 08. jun, 2022 10:27, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 07. jun, 2022 12:39

Redtothebone skrev:
tirsdag, 07. jun, 2022 08:44
Oomph242 skrev:
mandag, 06. jun, 2022 08:57
Hr. Drejer skrev:
søndag, 05. jun, 2022 22:04
Vi plejer at købe en spiller fra en nedrykker. Nu mangler vi en angriber efter at Mané og Origi forlader klubben. Vi er tidligere blevet linket til Ismaila Sarr. Der er i hvert fald mange gode argumenter for at et køb af Sarr sker i dette vindue.

Hvad siger i? Kan han gå ind i vores start-11 og tage over efter Mané?
Ved godt det er en upopulær udmelding. Men jeg så gerne vi prøvede at få Sterling tilbage.
Jeg kan en endnu mere upopulær :D Det kommer aldrig til at ske fordi det er det forbudte skifte, men jeg tænker tit på at jeg tror Marcus Rashford vil være fantastisk under Klopp.

Han har været helt håbløs i år som alle andre i United men i 19/20 lavede han 22 mål og 12 assist og 20/21 21 - mål og 15 assist, han kan samtidig spille alle de 3 forreste pladser og har kun 1 år tilbage på kontrakten og stadig kun 24.

Tror på ingen måde på det, men han ville passe perfekt ind.
Ja, både Rashford og Tammy Abraham ligger også højt på min ønskeliste :lol: Sterling not so much

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 07. jun, 2022 14:31

texy skrev:
mandag, 30. maj, 2022 17:38
Warning: Sæsonens første længere agurketidsindlæg.

Som så ofte før, når en sæson er overstået, så sidder jeg og planlægger mit forslag til et optimalt transfervindue på klubbens vegne. Altid en ligegyldig øvelse, men ikke desto mindre fin tidsfordriv for undertegnede.

Mané’s udmelding har fået bolden til at rulle. Og ret beset, så trænger vi nok også til lidt mere af den friske energi, som Diaz har bragt. Jeg er nået frem til et optimalt transfervindue, der indeholder 4 tilgange og 8 afgange. Og umiddelbart burde netto-forbruget på transfers gå nogenlunde op, når besparelser på lønninger regnes ind. Det prøver jeg at redegøre for senere.

Disse fire spillere hentes ind:

Bellingham, Nunez, Carvalho og Ramsay.

Det er mit håb, at spillerne kan købes for nedenstående beløb og ansættes til nedenstående lønninger.

Bellingham: £80M og £120K om ugen (han tjener £49K om ugen i Dortmund)
Nunez: £60M og £100K om ugen (han tjener £20K om ugen i Benfica)
Carvalho: £8M og £25K om ugen (højt sat – Elliott får £15K om ugen)
Ramsay: £4M og £15K om ugen

Det vil betyde, at vi har følgende akkumulerede udgifter til vores nyindkøb.

Transfer fees total: £152M
Ugentlige lønninger: £260K

Jeg forestiller mig, at vi siger farvel til nedenstående spillere, og anser mine bud på deres transfer-pris for realistisk (i nogle tilfælde baseret på salgspris udmeldt af klubben). Lønningerne er taget herfra: https://lfcglobe.co.uk/liverpool-fc-pla ... t-details/

Origi: Fri transfer og £60K om ugen
Mané: £40M og £100K om ugen
Minamino: £17M og £60K om ugen
Ox: £10M og £120K om ugen
Keita: £25M og £120K om ugen
Nat: £8M og £40K (Løn er et gæt)
Neco: £8M og £25K
Rhys: £1M og £15K (Løn er et gæt)

Det vil betyde, at vi får følgende akkumulerede indtægter/besparelser i forhold til udgående transfers.

Transferindtægter: £109M
Ugentlige besparelser på løn: £540K

Hvis de lønestimater holder nogenlunde stik, ville vi spare ca. £280K om ugen eller £14.5M om året på løn. Det svarer til £72.5M over 5 år (og dermed amortiseringen af en transfer på en spiller i det prisleje), hvilket typisk er kontraktlængden, når vi signer en spiller. Og selvom den regnskabstekniske del i forhold til amortiseringer er mere kompliceret end som så, så er det på den baggrund, at jeg påstår, at vores netto-forbrug ville gå nogenlunde i nul.

Så ved jeg godt, at andre fans kun vil kigge på transfer-fees og påstår, at vi bruger mange penge. Men det er jeg egentlig ligeglad med, hvis vi i virkeligheden leverer et sundt regnskab.

Det ville kunne give os en startelver i stil med denne.

Alisson
Trent Konate VVD Robbo
Hendo Fab Bellingham
Salah Nunez Diaz

Eller denne.

Alisson
Trent Konate VVD Robbo
Thiago Fab Bellingham
Salah Nunez Diaz

Og så ville vi have spillere på bænken som disse.

Kelleher
Matip
Gomez
Tsimikas
Ramsay
Thiago (eller Hendo)
Jones
Elliott
Milner
Jota
Firmino
Carvalho

Jeg bilder mig selv ind, at sådan et transfervindue ville gøre os endnu stærkere, end vi har været i denne sæson. Hovedsageligt på grund foryngelse af trup og tilgang af nye sultne spillere. Og så fordi jeg ser Bellingham (nok den spiller jeg allerhelst vil have fat i - og den der er sværest at få sin klub til at sælge) som manden, der kan levere de mål fra midtbanen, som vi af og til savner.
Fedt indlæg! Og puhaaa, jeg er super nervøs i dette vindue. Der tegner sig lidt opbrud, og ny mand som sportsdirektør.

Det ser (desværre) ud til at vi beholder Keita. Og prisen på Neco og Phillips mener jeg er sat til £15 M. Ret mig hjvis jeg er forkert på den. Så må vi håbe at Bournemouth og Fulham 'bider til bolle'

Men hvor vil det være fedt, hvis vi får Bellingham og Darwin Núñez. Så må Mané gerne smutte til Bayern :lol: Men jeg tror sagtens du kan lægge £20 M til deres salgspris. Jeg vil tro at Bellingham kommer op i £80 M. (englænder til engelsk klub) og Núñez kommer også derop af. Man U er også interesseret, og de vil banke prisen op.

Men jeg glæder mig også til at se hvad Carvalho kan udvikle sig til under Klopp. Det ser også ud til at Ramsay fra Aberdeen kommer. Stort talent. Han bliver spændende at følge. Elliott har også en vigtig sæson foran sig. Han skal tilbage på sporet igen. Og hvad med Kelleher? Bliver han i Liverpool, eller bliver han lånt ud? Jones tror jeg stadig på. Han er mere moden.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 07. jun, 2022 17:02

Niels K skrev:
tirsdag, 07. jun, 2022 12:39
Redtothebone skrev:
tirsdag, 07. jun, 2022 08:44
Oomph242 skrev:
mandag, 06. jun, 2022 08:57
Hr. Drejer skrev:
søndag, 05. jun, 2022 22:04
Vi plejer at købe en spiller fra en nedrykker. Nu mangler vi en angriber efter at Mané og Origi forlader klubben. Vi er tidligere blevet linket til Ismaila Sarr. Der er i hvert fald mange gode argumenter for at et køb af Sarr sker i dette vindue.

Hvad siger i? Kan han gå ind i vores start-11 og tage over efter Mané?
Ved godt det er en upopulær udmelding. Men jeg så gerne vi prøvede at få Sterling tilbage.
Jeg kan en endnu mere upopulær :D Det kommer aldrig til at ske fordi det er det forbudte skifte, men jeg tænker tit på at jeg tror Marcus Rashford vil være fantastisk under Klopp.

Han har været helt håbløs i år som alle andre i United men i 19/20 lavede han 22 mål og 12 assist og 20/21 21 - mål og 15 assist, han kan samtidig spille alle de 3 forreste pladser og har kun 1 år tilbage på kontrakten og stadig kun 24.

Tror på ingen måde på det, men han ville passe perfekt ind.
Ja, både Rashford og Tammy Abraham ligger også højt på min ønskeliste :lol: Sterling not so much
Jeg synes Sterling er en fantastisk spiller og jeg vil tro Klopp kan gøre ham endnu bedre.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 07. jun, 2022 18:59

Rashford vil blive absolut verdensklasse under Klopps vinger. Desværre kommer det nok aldrig til at ske medmindre han læber kontrakten ud og skifter næste sommer. Men det tror jeg simpelthen ikke på.
Sterling kan bare blive i chity
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 08. jun, 2022 10:07



You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » onsdag, 08. jun, 2022 10:29

YNWA! skrev:
onsdag, 08. jun, 2022 10:07


Hmmm, det er jo før gået meget godt med en angriber fra Uruguay i Klubben 8-)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » onsdag, 08. jun, 2022 10:34

Nå, det er spændende. Han skal vel have sin egen tråd nu?

Hvis spilleren er meget opsat på Liverpool og Klopp, så kan vi vel undgå en budkrig.

Er han derimod til fals for højere løn i Man U eller Newcastle, så kan Benfica se sit snit til at presse citronen, og så er vi ude.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. jun, 2022 10:39

Hvis ikke han vil vælge Liverpool og Klopp over scum og Atletico M, så må det være fordi, han tilbydes en højere løn, og at det er mere vigtigt for ham end at spille CL (ift scum) eller at spille den positive fodbold, hvor han vil få masser af chancer fremfor den stil, vi kender Atletico for, og så er han jo nok ikke den spiller/person, vi gerne vil have ind i truppen alligevel.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » onsdag, 08. jun, 2022 11:31

Plejer det ikke at være sådan, at når først de pålidelige journalister melder om, at en spiller er et transfermål, så er handlen så godt som i hus....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. jun, 2022 11:39

AJJ skrev:
onsdag, 08. jun, 2022 11:31
Plejer det ikke at være sådan, at når først de pålidelige journalister melder om, at en spiller er et transfermål, så er handlen så godt som i hus....
Jeg synes også, at den her lugter af at være meget tæt på at være i hus. Der kan dog være andre klubber, der prøver at hijacke handlen, men skulle det være scum og Atletico, så synes jeg, at vi står med alt for stærke kort på hånden overfor spilleren, og klubben kan heller ikke være utilfreds, hvis beløbet rygtet er korrekt.

Det vil være blæret, hvis vi lukker denne handel, inden vi officielt har solgt spillere. Super signal at sende ud.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 08. jun, 2022 13:04

Hvis vi så hans rette niveau i kampene mod os, hvor han var en konstant trussel og kilde til uro, så kan han simpelthen blive et gigantisk køb
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 09. jun, 2022 16:06

Det ligner også et køb af Calvin Ramsay. En ny højreback. Vi har i forvejen Trent, som vel er selvskreven, og en ung Bradley. Altså en fast starter, og to talenter. Vil Klopp prøve Trent på midten i denne sæson, siden han køber endnu en til den position?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 09. jun, 2022 16:15

Det kan jeg ikke forestille mig. Mon ikke det bare betyder at Neco er på vej videre og backup ikke er stærk nok.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar