Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 14. nov, 2023 12:17

Redtothebone skrev:
tirsdag, 14. nov, 2023 10:50
JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 13. nov, 2023 22:42
Redtothebone skrev:
mandag, 13. nov, 2023 19:54
Hvis vi køber en kvalitets 6er i Januar vinduet så kan tror jeg vi bliver mestre 😉
Er du til julefrokost på en mandag eller er det eftervirkninger fra weekendjulefrokost, der ikke har aftaget endnu? :)
Er skam helt ædru og uden tømmermænd :shock:

Jeg synes bare toppen af PRL er meget tæt i år, Liverpool spiller ikke fantastisk fodbold uge ind uge ud, men vi har rigtig mange spillere hvor pilen peger op ad. Men vores svagest punkt er stadig den 6er plads, hvis man sammenligner Mac Allisters tal med f.eks. Rodri, Rice eller Fabinho på fra sidst år, så er det tydeligt de vinder flere dueller, de har en højere præcision (90-95%) i deres afleveringer, de beskytter forsvaret bedre og får trukket et gul kort i ny og næ uden at være tæt på udvisning. I de sidste par kampe kan man også se at Caicedo løfter sit spil igen og det hjælper både forsvar og angreb.

Hvis vi flyttede Rice, Rodri eller Caicedo over på Liverpools hold så ville vi imø være favoritter til titlen.

Mac Allister gør det så godt han kan men han kæmper med det og jeg kan godt begynde at se at Endo ikke er ham der kan begå sig på højeste niveau i PRL selvom jeg har forsvaret ham en del, jeg ved det er nemt at sige men selv hvis vi havde beholdt Fabinho så tror jeg vi havde haft 4-6 ekstra på kontoen.

Trent virker også enormt lås i sit spil fordi der mangler beskyttelse når han går med frem, husk tilbage på de sidste 10 kampe i sidste sæson hvor Fabinho spillede 6er, og Trent fik lov at spille hybrid rollen, der leverede Trent 1 mål og 6 assist og kreerede et hav af store chancer.

Der er ikke mange af dem på markedet, men en top level 6er er for mig nøglen til at løfte hele holdet et niveau og dermed spille med om mesterskabet.
Hvad hvis vi så får skader?

Vores forsvar vakler både kvalitetsmæssigt og i bredden.

Samt synes jeg vi er alt for afhængige af Salah og hans dagsform. Uden ham ville vi ligge i midten af tabelen.
Manglende hvile og bredde tror jeg igen bliver vores største fjende...

City, Arsenal og Chelsea synes jeg har langt stærkere og bredere trup end os. Vores niveau er meget ala Newcastle og Tottenham. Man United er bare rod...

Mac Allister er ingen Henderson/Milner (multitool) så han skal ind på rette plads...

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 14. nov, 2023 14:05

Oomph242 skrev:
tirsdag, 14. nov, 2023 12:17
Hvad hvis vi så får skader?

Vores forsvar vakler både kvalitetsmæssigt og i bredden.

Samt synes jeg vi er alt for afhængige af Salah og hans dagsform. Uden ham ville vi ligge i midten af tabelen.
Manglende hvile og bredde tror jeg igen bliver vores største fjende...

City, Arsenal og Chelsea synes jeg har langt stærkere og bredere trup end os. Vores niveau er meget ala Newcastle og Tottenham. Man United er bare rod...

Mac Allister er ingen Henderson/Milner (multitool) så han skal ind på rette plads...

Hvad hvis vi så får skader?

Vi har skader mod Brentford manglede vi 8 mand, prøv at fjerne 5 midtbane spillere og 3 forsvarsspillere hos vores konkurrenter, så har de altså også problemer.

Selvfølgelig kan skader ødelægge meget, men sådan er det jo for alle da Rodri havde karantæne tabte City 2 kampe.
Arsenal er også på den hvis de skal undvære Saliba, Rice eller Saka, hvad gør city hvis Haaland bliver skadet ?

Vores forsvar vakler både kvalitetsmæssigt og i bredden.

Tja men pt er vi stadig det hold sammen med Arsenal der har lukket mindst mål ind, og har kun tabte en af de sidste 23 PRL kampe, jeg er enig i at en kvalitets midterforsvarer ville pynte, men pt synes jeg formkurven peger opad for Virgil, Matip og Gomes. Så længe har Trent og Robertson på backpladserne, så er det svært at få høje kvalitet ind som backup.

Og igen vil jeg påpege at en høj kvalitets 6er vil hjælpe vores forsvar meget, prøv at smide en prime Fabinho ind på vores hold pt.

Samt synes jeg vi er alt for afhængige af Salah og hans dagsform. Uden ham ville vi ligge i midten af tabelen.
Manglende hvile og bredde tror jeg igen bliver vores største fjende...
Men han er aldrig skadet og levere på nu 7år i træk, hvorfor skulle han pludselig dippe ? Og han får faktisk mindre spilletid i år pga. manglede CHL Synes faktisk vores angrebs bredde er bedre i år end set længe, da vi spillede med Mane, Salah og Firmino, så skulle vi pludselig have Origi og Shaqiri ind, det ser meget bedre ud pt. Jeg synes det er dybt latterligt og konkurrenceforvridende at vi igen skal undvære Salah under AFCON i år. Men det er værd at husk at Szoboslai faktisk også kan spille RW, han spillede 24 kamp sidste år alene på den positioon
City, Arsenal og Chelsea synes jeg har langt stærkere og bredere trup end os. Vores niveau er meget ala Newcastle og Tottenham. Man United er bare rod...
Det er altid svært at sammenligene, personligt synes jeg Vi har den 3 bedste trup efter City og Arsenal og det er primært pga. deres gode 6ere, Vi har den bedste målmand og de 5 forreste synes jeg som minimum matcher alle andre hold. Og hvis vi fik en ny 6er ville Mac Allister, Gravenberch, Jones og Szoboslai supplere hinanden som 8ere, endda med Elliot, Endo, Thiago og Bajcetic som backup til midtbanen, det er ikke helt skidt.

Jeg føler mig bare overbevist om at en høj kvaliltets 6er er pladsen hvor vi kan løfte hele holdet, vi vinder måske ikke men tror vi kan være med helt fremme.
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 14. nov, 2023 17:30

Jeg er enig med Redtothebone, at vi mangler en 6'er. Jeg glæder mig til at se Bajcetic igen, og finde ud af hans niveau. Men i følge min vurdering, så har vi et hold med mere kvalitet i dybden, end tidligere. Den kan stadig blive bedre på visse positioner. Lad os konkretisere diskussionen.

Min vurdering af Liverpool i forhold til Man C, Man U, Spurs, Arsenal, Newcastle

Målmand
Alisson
Ederson
Ramsdale
Loris
Pope
Onana

Midterforsvar
Dias, Gvardiol, Akanji, Stones, Ake
VVD, Konate, Matip, Qansah
Saliba, Timber, White, Magalhaes
Van de ven, Romero, Davies, Dier
Botman, Schar, Lascelles, Burn
Martinez, Varane, Maguiere, Lindelöf

Back
Walker, Ake, Gvardiol
Tomiyasu, Zinchenko, White
Udogie, Porro,
Trent, Robbo, Gomez, Kostas
Dummett, Trippier, Burn, Hall,
Wan Bissaka, Shaw, Dalot

Defensiv midtbane
Rice, Jorginho
Rodri, Nunes
Tonali, Guimares
Bissouma, Højbjerg
Casemiro, Amrabat
Endo, Bajcetic, Mac Allister

Central midtbane
de Bruyne, Kovacevic, Silva, Nunes, Philips
Gravenberch, Szobo, Mac Allister, Jones, Elliott
Haverz, Jorginho, Viiera, Ødegaard
Sarr, Bantancur, Bissouma, Maddison
Longstaff, Willock, Miley, Joelinton
McTominay, Eriksen, Mount, Meibri, Pellistri, Van de Beek

Ving/yderangribere
Salah, Jota, Diaz, Nunez
Foden, Doku, Grealish, Silva
Son, Kulusewski, Richarlison, Johnson
Saka, Martinelli, Jesus, Nketiah, Trossard
Almiron, Gordon, Barnes, Murphy
Rashford, Martial, Garnacho, (Sancho)


Central angriber
Haaland, Alvarez
Wilson, Isak
Son, Richarlison
Nunez, Gakpo
Jesus, Nketiah
Højlund, Martial

Selv når man bryder det ned til positioner, er opgaven med at rangordne vanskelig, da holdene ikke spille samme system, og de skifter mellem flere systemer afhængig af skader. Man C skifter mellem at spille med en 3-back kæde og 4 nede bagi.

Jeg placerede Endo, Bajcetic og Mac Allister sidst hos defensive midtbanespillere, fordi førstnævnte kun har spillet en god kamp i Premier League. Bajcetic har ikke spillet mange minutter i denne sæson, og sidstnævnte har ikke gjort det specielt godt i den position. Jeg kunne også have placeret Jesus og Nketiah før Nunez og Gakpo. Ja, men her kom tilhørsforholdet til sin ret :lol: Men i den kategori er Haaland og Alvarez klart bedst, resten ligger meget tæt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 15. nov, 2023 02:05

Redtothebone skrev:
tirsdag, 14. nov, 2023 14:05
Oomph242 skrev:
tirsdag, 14. nov, 2023 12:17
Hvad hvis vi så får skader?

Vores forsvar vakler både kvalitetsmæssigt og i bredden.

Samt synes jeg vi er alt for afhængige af Salah og hans dagsform. Uden ham ville vi ligge i midten af tabelen.
Manglende hvile og bredde tror jeg igen bliver vores største fjende...

City, Arsenal og Chelsea synes jeg har langt stærkere og bredere trup end os. Vores niveau er meget ala Newcastle og Tottenham. Man United er bare rod...

Mac Allister er ingen Henderson/Milner (multitool) så han skal ind på rette plads...

Hvad hvis vi så får skader?

Vi har skader mod Brentford manglede vi 8 mand, prøv at fjerne 5 midtbane spillere og 3 forsvarsspillere hos vores konkurrenter, så har de altså også problemer.

Selvfølgelig kan skader ødelægge meget, men sådan er det jo for alle da Rodri havde karantæne tabte City 2 kampe.
Arsenal er også på den hvis de skal undvære Saliba, Rice eller Saka, hvad gør city hvis Haaland bliver skadet ?

Vores forsvar vakler både kvalitetsmæssigt og i bredden.

Tja men pt er vi stadig det hold sammen med Arsenal der har lukket mindst mål ind, og har kun tabte en af de sidste 23 PRL kampe, jeg er enig i at en kvalitets midterforsvarer ville pynte, men pt synes jeg formkurven peger opad for Virgil, Matip og Gomes. Så længe har Trent og Robertson på backpladserne, så er det svært at få høje kvalitet ind som backup.

Og igen vil jeg påpege at en høj kvalitets 6er vil hjælpe vores forsvar meget, prøv at smide en prime Fabinho ind på vores hold pt.

Samt synes jeg vi er alt for afhængige af Salah og hans dagsform. Uden ham ville vi ligge i midten af tabelen.
Manglende hvile og bredde tror jeg igen bliver vores største fjende...
Men han er aldrig skadet og levere på nu 7år i træk, hvorfor skulle han pludselig dippe ? Og han får faktisk mindre spilletid i år pga. manglede CHL Synes faktisk vores angrebs bredde er bedre i år end set længe, da vi spillede med Mane, Salah og Firmino, så skulle vi pludselig have Origi og Shaqiri ind, det ser meget bedre ud pt. Jeg synes det er dybt latterligt og konkurrenceforvridende at vi igen skal undvære Salah under AFCON i år. Men det er værd at husk at Szoboslai faktisk også kan spille RW, han spillede 24 kamp sidste år alene på den positioon
City, Arsenal og Chelsea synes jeg har langt stærkere og bredere trup end os. Vores niveau er meget ala Newcastle og Tottenham. Man United er bare rod...
Det er altid svært at sammenligene, personligt synes jeg Vi har den 3 bedste trup efter City og Arsenal og det er primært pga. deres gode 6ere, Vi har den bedste målmand og de 5 forreste synes jeg som minimum matcher alle andre hold. Og hvis vi fik en ny 6er ville Mac Allister, Gravenberch, Jones og Szoboslai supplere hinanden som 8ere, endda med Elliot, Endo, Thiago og Bajcetic som backup til midtbanen, det er ikke helt skidt.

Jeg føler mig bare overbevist om at en høj kvaliltets 6er er pladsen hvor vi kan løfte hele holdet, vi vinder måske ikke men tror vi kan være med helt fremme.
Jeg tror Salah får svært ved at holde niveau i 40-50 kampe. Det er alderen ikke til længere. Afløsere for Mane og Firmino har imo ikke samme høje niveau.. Et Januar salg af Salah kan også ske, jeg tror ikke Saudi har opgivet købet...

Thiago er færdig jeg forstår stadig ikke hvorfor han blev og Fabinho blev solgt. Lidt som med Oxlade der blev forlænget og Gini røg på porten. Elliot kan godt have sin sidste sæson i klubben, han passer ikke rigtig ind, Endo niveauet er sku for lavt, indtil videre, Bajcetic har vel efterhånden haft så mange skader at det lidt foruroligende og han har nok lang vej tilbage,
Szoboslai er rigtig rigtig god bare ikke defensivt der er han ikke til meget hjælp, Mac Allister og Gravenberch skal vi nok få rigtig meget gavn af, Jones er lidt op og ned. Men ja vi mangler i den grad en kvalitets 6er. Lad os håbe der er penge i januar .
Vores centerforsvar trænger snart til en makeover. Matip, Konate og Gomez har mange skader og svinger meget i niveau, VvD`s alder trykker men han virker bedre i denne sæson end i sidste, Qansah er ung og skal nok bruge et par sæsoner til at spille sig rigtig ind.


Med vores nuværende trup tror jeg desværre vi ender udenfor top 4. Men en 5 plads kan jo gøre det i denne sæson.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 15. nov, 2023 09:02

Oomph242 skrev:
onsdag, 15. nov, 2023 02:05
Jeg tror Salah får svært ved at holde niveau i 40-50 kampe. Det er alderen ikke til længere. Afløsere for Mane og Firmino har imo ikke samme høje niveau.. Et Januar salg af Salah kan også ske, jeg tror ikke Saudi har opgivet købet...

Thiago er færdig jeg forstår stadig ikke hvorfor han blev og Fabinho blev solgt. Lidt som med Oxlade der blev forlænget og Gini røg på porten. Elliot kan godt have sin sidste sæson i klubben, han passer ikke rigtig ind, Endo niveauet er sku for lavt, indtil videre, Bajcetic har vel efterhånden haft så mange skader at det lidt foruroligende og han har nok lang vej tilbage,
Szoboslai er rigtig rigtig god bare ikke defensivt der er han ikke til meget hjælp, Mac Allister og Gravenberch skal vi nok få rigtig meget gavn af, Jones er lidt op og ned. Men ja vi mangler i den grad en kvalitets 6er. Lad os håbe der er penge i januar .
Vores centerforsvar trænger snart til en makeover. Matip, Konate og Gomez har mange skader og svinger meget i niveau, VvD`s alder trykker men han virker bedre i denne sæson end i sidste, Qansah er ung og skal nok bruge et par sæsoner til at spille sig rigtig ind.


Med vores nuværende trup tror jeg desværre vi ender udenfor top 4. Men en 5 plads kan jo gøre det i denne sæson.
1: Afløseren for Bobby er Nunez. To meget forskellige spillere med hver sine spidskompetencer. Men som 9er, synes jeg bestemt ikke, at Nunez er dårligere nu end Bobby var. Tværtimod. Afløseren for Mané er... Diaz/Jota/Gakpo. De er alle ekstremt dygtige på hver deres måde, men ingen af dem rammer helt det topniveau, som Mané havde. I forhold til mål/assists ligger de dog samlet nok yderst tæt på. Og i et år med AFCON er vi noget bedre stillet med disse tre alternativer.

2: For at kunne sælge Thiago krævede det vel, at han både var skadesfri og at der var en køber?

Gini v Ox var ikke en enten eller. Gini ville bare have mange flere penge, end klubben mente han var værd. Og hans niveau + skadesfrekvens efter skiftet viste, at klubben havde ret.

Elliott kan jeg slet ikke se, hvorfor vi skulle skille os af med. Han mangler et eller andet i forhold til at vinde bolde/tacklinger, men han bidrager yderst positivt, når han kommer ind. Han arbejder stenhårdt for holdet og leverer godt i det fremadrettede spil. Og så er han stadig kun 20 år.

Endo er jeg heller ikke overbevist om endnu. For mig er han ikke dygtig nok til at læse spillet og placere sig i forhold til at kompensere for hans manglende fart. Det er muligvis lidt unfair at dømme en spiller efter så kort tid i ligaen. Vi taler alt andet lige om en spiller, der var en profil for sin klub i Bundesligaen. Ikke desto mindre ser jeg ham (især med tanke på hans alder) som en "stop-gap" spiller, der skal være/blive god nok til at dække en position, når vores 2 førstevalg ikke er tilgængelige.

Bajcetic lange fravær bekymrer mig. Men de påstår, at det er fordi han er så ung (tænker at kroppen stadig udvikler sig), at de træner hans krop, så den bliver klar til at håndtere mængden af fodboldtræning. Håber, at de ved, hvad de gør. For ham her kan blive verdens bedste 6er. Jeg er helt vild med ham. Og forudsat, at de kan få den krop klar snarest, så vil jeg være glad for, at vi ikke hentede Caicedo eller Lavia. Bajcetic er en langt mere komplet midtbanespiller i mine øjne. Jeg læste mig til, at Bajcetic skulle være årsagen til, at vi ikke er interesserede i Andre. Det kan jeg kun tolke som om, at han nærmer sig at blive klar.

3: Midterforsvaret er jeg nogenlunde rolig ved, efter at Quansah er dukket op. Han er ikke god nok til at være fast starter endnu. Men det giver noget stabilitet til bredden at have en ung skadesfri spiller klar til at komme i spil, når der er brug for det. Han er trods alt et niveau op fra Nat Phillips og Rhys Williams.

Sådan lidt opsummerende, så deler jeg holdningen, at vi godt kunne bruge en 6er og en midterforsvarer. En spiller som Andreas Christensen kunne løse begge udfordringer. Med Robbo ude (og med muligheden for at Thiago og Bajcetic bliver klar i januar) vil jeg dog langt hellere have en venstre back lige nu.

Til gengæld deler jeg slet ikke vurderingen af, at vores nuværende trup ikke skulle være til top 4. Den er til top 2 i mine øjne. Og jeg kan ikke se, hvorfor vi ikke skulle kunne ende med at tage titlen. Vi har verdens på bedste spiller på sin position på 3 pladser i form af Alisson, Van Dijk og Salah. Og derudover en bred trup med høj kvalitet i mine øjne. Det er vel kun Man City, der med Haaland, De Bruyne (som er skadet) og Rodri, der kan påstå noget lignende i PL.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 15. nov, 2023 09:31

Jeg er helt på linje med texy her. Det andet virker for mig noget pessimistisk. Jeg tror vi kommer i Champions League næste sæson og jeg ser os være en del af mesterskabs kampen. Om vi kan holde dampen oppe hele sæsonen er umuligt at svare på. London holdene kan ikke, det ser jeg ikke for mig. Spurs og Gunners skal nok brænde ud. City er selvfølgelig favoritter men ser ikke så stærke ud som de før har gjort.
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 16. nov, 2023 11:41

Szoboslai er rigtig rigtig god bare ikke defensivt der er han ikke til meget hjælp

Den lader vi lige stå lidt....

I øvrigt er der absolut intet, der tilsiger, at Salah ikke skulle kunne holde niveau - som fx Messi, Ronaldo, Benzema.

Han har mistet topfart, men i og med, at han har ført flere dimensioner til sit spil, så betyder det ikke så meget.

Og efter den her sæsonstart, så ser man godt nok glasset som halvtomt, hvis man tror, at vi ender uden for top 5.

Er det Tottenham og Newcastle, der er de frygtindgydende konkurrenter til 3.-4. pladsen? Eller måske Man U og Chelsea?
Senest rettet af AJJ torsdag, 16. nov, 2023 12:57, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 16. nov, 2023 12:42

AJJ skrev:
torsdag, 16. nov, 2023 11:41
[Og efter den her sæsonstart, så ser man godt nok glasset som halvfuldt, hvis man tror, at vi ender uden for top 5.
Du mener: Halvtomt, ikke?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 16. nov, 2023 12:57

Cynwal skrev:
torsdag, 16. nov, 2023 12:42
AJJ skrev:
torsdag, 16. nov, 2023 11:41
[Og efter den her sæsonstart, så ser man godt nok glasset som halvfuldt, hvis man tror, at vi ender uden for top 5.
Du mener: Halvtomt, ikke?
Jow

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 29. nov, 2023 14:38

Liverpool skulle være interesseret i Lois Openda, som scorede to mål ude mod Man C. Vi har jo før været på indkøb i RB Leipzig :D

Det er Sascha Tavolieri som skriver om det på X. Det var ham som skrev at vi var interesseret i Lavia.

Måske er klubben på jagt efter Nunez afløser?

https://www.rousingthekop.com/2023/11/2 ... ournalist/

https://www.liverpool.no/nyheter/2023/1 ... aar-kveld/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 29. nov, 2023 15:11

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 29. nov, 2023 14:38
Liverpool skulle være interesseret i Lois Openda, som scorede to mål ude mod Man C. Vi har jo før været på indkøb i RB Leipzig :D

Det er Sascha Tavolieri som skriver om det på X. Det var ham som skrev at vi var interesseret i Lavia.

Måske er klubben på jagt efter Nunez afløser?

https://www.rousingthekop.com/2023/11/2 ... ournalist/

https://www.liverpool.no/nyheter/2023/1 ... aar-kveld/
Vildt så mange offensive spillere der rygtes til klubben i denne sæson. Mon alle sladder spalterne er sikre på Salah`s afgang i Januar!

Skræmmende at der nærmest ingen rygter er på 6er fronten.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 29. nov, 2023 23:15

Ved ikke, hvorfor jeg altid ender med at kaste min kærlighed efter uopnålige spillere. Men baseret på så tyndt et grundlag som de seneste 5 optrædender for Newcastle, er Tino Livramento blevet noget nær en drømme-signing for mig. Han er lynhurtig. Uhyre kreativ fremadrettet. Dygtig defensivt. Og så kan han spille både højre og venstre back.

Men han er 21 år, englænder, og har kun lige taget hul på en lang kontrakt med Newcastle. Så ham kan man nok ikke hente.

Den person hos Newcastle, der godkendte en transfer til op imod £40M for en 21-årig, der lige havde været ude i en hel sæson med en korsbåndsskade, har godt nok nogle gevaldige klodser. Men jeg tror, at han bliver et scoop på niveau med Guimares.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 30. nov, 2023 08:04

Hr. Drejer skrev:Liverpool skulle være interesseret i Lois Openda, som scorede to mål ude mod Man C. Vi har jo før været på indkøb i RB Leipzig :D

Det er Sascha Tavolieri som skriver om det på X. Det var ham som skrev at vi var interesseret i Lavia.

Måske er klubben på jagt efter Nunez afløser?

https://www.rousingthekop.com/2023/11/2 ... ournalist/

https://www.liverpool.no/nyheter/2023/1 ... aar-kveld/
Nunez?
"We're not racist, we only hate the mancs"

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » fredag, 01. dec, 2023 23:27

AJJ skrev:
torsdag, 16. nov, 2023 11:41
Szoboslai er rigtig rigtig god bare ikke defensivt der er han ikke til meget hjælp

Den lader vi lige stå lidt....

I øvrigt er der absolut intet, der tilsiger, at Salah ikke skulle kunne holde niveau - som fx Messi, Ronaldo, Benzema.

Han har mistet topfart, men i og med, at han har ført flere dimensioner til sit spil, så betyder det ikke så meget.

Og efter den her sæsonstart, så ser man godt nok glasset som halvtomt, hvis man tror, at vi ender uden for top 5.

Er det Tottenham og Newcastle, der er de frygtindgydende konkurrenter til 3.-4. pladsen? Eller måske Man U og Chelsea?
Det er et evigt tilbagevendende spørgsmål, som kun tiden kan besvare.

Men uanset hvad er der meget få, især PL spillere der har forsat så længe. Den spanske liga er alt andet lige mindre fysisks hvorfor det er nemmere at forsætte længe.

Fald i niveau har også en kedelig tendens til at komme ud af der blå og “pludseligt”, hvilket gør det svært at forudsige. Hendo, Fabinho, havde ingen vel regnet med skulle gå fra solide (top) spillere til at ligne gamle mænd fra en sæson til en anden.

Måske, måske, er Salah som Ronaldo. Men det vil være et stort sats, særligt hvis der står en Olie klub med er ti-cifret beløb klar til sommer. I den situation skal man opveje om ikke det rent økonomisk er bedre at skippe ham og få pengene til at forny 1-3 pladser. Fremfor at gamble på han har 0-4 gode år tilbage.. ligesom man måske også løber en risiko han et år senere smutter gratis..

pingel
Indlæg: 1009
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » mandag, 04. dec, 2023 17:01

Måske vi allerede skulle få købt en afløser for Matip her om 4 uger, det vil utvivlsomt være rettidig omhu…

Besvar