Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 04. jun, 2022 00:07

Tror jeg skriver det efter nærmest hver landskamp, hvorefter jeg så hurtigt glemmer det igen. Men Mæhle... hvor vild er han lige? Han kan spille i begge sider og virker på mig som en spiller. der ville passe ind i PL. Jeg fatter ikke, at han ikke spiller fast i Atalanta.

Ham gad jeg virkelig godt se i Liverpool. Kunne fint aflaste både Trent og Robbo. Og med hans nuværende status i Atalanta, kunne han måske hentes billigere, end man kan sælge Neco.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11285
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 04. jun, 2022 00:31

texy skrev:
lørdag, 04. jun, 2022 00:07
Tror jeg skriver det efter nærmest hver landskamp, hvorefter jeg så hurtigt glemmer det igen. Men Mæhle... hvor vild er han lige? Han kan spille i begge sider og virker på mig som en spiller. der ville passe ind i PL. Jeg fatter ikke, at han ikke spiller fast i Atalanta.

Ham gad jeg virkelig godt se i Liverpool. Kunne fint aflaste både Trent og Robbo. Og med hans nuværende status i Atalanta, kunne han måske hentes billigere, end man kan sælge Neco.
Efter Danmarks resultater med Hjulmand, ser jeg mere og mere ham som en træner, der besidder en lang række af de Klopp'ske kompetencer:
Tænker stort set altid fodbold.
Holdet er den vigtigste "spiller"
Har den der kammeratlige, følsomme karisme over sig, men ingen er i tvivl om hvem der bestemmer.
Utrolig velbevandret i den menneskelige psyke
Skarp på at bruge indskiftninger konstruktivt, og påvirke spillet på banen, som var det skak.

Jep - Jeg indrømmer at jeg nok har bobler i blodet efter Danmarks resultatmæssige "Champagne-bold" mod Frankrig, men for Helvede for et HOLD som Hjulmand har skabt.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 04. jun, 2022 01:54

Cynwal skrev:
lørdag, 04. jun, 2022 00:31
texy skrev:
lørdag, 04. jun, 2022 00:07
Tror jeg skriver det efter nærmest hver landskamp, hvorefter jeg så hurtigt glemmer det igen. Men Mæhle... hvor vild er han lige? Han kan spille i begge sider og virker på mig som en spiller. der ville passe ind i PL. Jeg fatter ikke, at han ikke spiller fast i Atalanta.

Ham gad jeg virkelig godt se i Liverpool. Kunne fint aflaste både Trent og Robbo. Og med hans nuværende status i Atalanta, kunne han måske hentes billigere, end man kan sælge Neco.
Efter Danmarks resultater med Hjulmand, ser jeg mere og mere ham som en træner, der besidder en lang række af de Klopp'ske kompetencer:
Tænker stort set altid fodbold.
Holdet er den vigtigste "spiller"
Har den der kammeratlige, følsomme karisme over sig, men ingen er i tvivl om hvem der bestemmer.
Utrolig velbevandret i den menneskelige psyke
Skarp på at bruge indskiftninger konstruktivt, og påvirke spillet på banen, som var det skak.

Jep - Jeg indrømmer at jeg nok har bobler i blodet efter Danmarks resultatmæssige "Champagne-bold" mod Frankrig, men for Helvede for et HOLD som Hjulmand har skabt.
Ja dejligt landshold Hjulmand har skabt.

Men hvor er det ærgerligt med Mikkel Damsgaard, jeg tror han kunne have haft en kæmpe karriere.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 04. jun, 2022 08:17

Blev Damsgaard skadet igen i går da?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 04. jun, 2022 09:19

Emmy skrev:
lørdag, 04. jun, 2022 08:17
Blev Damsgaard skadet igen i går da?
Nej blevet diagnostiseret med leddegigt. Det er noget rigtig lort.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 04. jun, 2022 10:04

Så er det heller ikke værre jo
Han kan sagtens spille på topplan alligevel.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 04. jun, 2022 10:13

Emmy skrev:
lørdag, 04. jun, 2022 10:04
Så er det heller ikke værre jo
Han kan sagtens spille på topplan alligevel.
Ok. Det ville jeg sku ikke have kunnet. Er selv ramt af autoimmun sygdom i leddene.

Jeg tænker det bliver en hård omgang. Min erfaring.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 04. jun, 2022 11:34

Måske karrieren bliver forkortet lidt, men jeg tror fint han kan fortsætte. Ellers var han vel stoppet hvis det rigtig slemt
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 04. jun, 2022 11:55

Emmy skrev:
lørdag, 04. jun, 2022 11:34
Måske karrieren bliver forkortet lidt, men jeg tror fint han kan fortsætte. Ellers var han vel stoppet hvis det rigtig slemt
Ja måske. Men jeg har ikke hørt om andre sportsfolk i en kontaktsport på eliteplan, med en lang karriere med leddegigt.
Wozniackis karriere endte også et par år efter hun blev ramt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 05. jun, 2022 09:13

Respected journalist claims Liverpool want Darwin Nunez – “favours” move to Anfield

Liverpool have been credited with an interest in Benfica striker Darwin Nunez ahead of a busy summer of transfers, with the Uruguayan “favouring” Anfield.

https://www.thisisanfield.com/2022/06/r ... o-anfield/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 05. jun, 2022 09:14

Tammy Abraham tells Trent Alexander-Arnold: “I’m joining you guys next season”

Tammy Abraham was caught on camera telling Trent Alexander-Arnold he would be “joining you next season,” prompting speculation over a move to Liverpool.

https://www.thisisanfield.com/2022/06/t ... xt-season/

Senest rettet af Niels K søndag, 05. jun, 2022 09:19, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 05. jun, 2022 09:16

Liverpool følger Rennes-angriper

Det virker mer og mer sannsynlig at Sadio Mané kommer til å forlate Liverpool i sommer, og Liverpool jakter dermed nye spisser, da Divock Origi også er på flyttefot.

Mirror hevder at Anfield-klubben følger Rennes-angriper Martin Terrier. Etter å ha vært innom både Lille og Lyon tidligere, har Terrier virkelig blomstret etter at han sluttet seg til Rennes sommeren 2020 for litt over 10 millioner euro.

I sin første sesong for Rennes gjorde han ni ligamål og slo sju målgivende pasninger. Denne sesongen har han mer enn doblet antall ligamål, til 21, og 19 av disse har kommet i åpent spill.

25-åringen er en høyvokst og sterk spiss, men er også teknisk god. Han kan spille både på topp og som tilbaketrukket spiss. Han kan også benyttes som ving. Det er ute til venstre han har hatt størst suksess denne sesongen.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 05. jun, 2022 22:04

Vi plejer at købe en spiller fra en nedrykker. Nu mangler vi en angriber efter at Mané og Origi forlader klubben. Vi er tidligere blevet linket til Ismaila Sarr. Der er i hvert fald mange gode argumenter for at et køb af Sarr sker i dette vindue.

Hvad siger i? Kan han gå ind i vores start-11 og tage over efter Mané?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 06. jun, 2022 08:57

Hr. Drejer skrev:
søndag, 05. jun, 2022 22:04
Vi plejer at købe en spiller fra en nedrykker. Nu mangler vi en angriber efter at Mané og Origi forlader klubben. Vi er tidligere blevet linket til Ismaila Sarr. Der er i hvert fald mange gode argumenter for at et køb af Sarr sker i dette vindue.

Hvad siger i? Kan han gå ind i vores start-11 og tage over efter Mané?
Ved godt det er en upopulær udmelding. Men jeg så gerne vi prøvede at få Sterling tilbage.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. jun, 2022 19:23

Det ser ud til at blive et meget hektisk vindue for Liverpool. Det kan sagtens ende med at blive det hektiske i mange år. Mané er på vej væk. Både Salah og Firmino's kontraktsituationer er uafklarede. Raphina som Klopp gerne vil have, vil hellere til Barca. Aurélien Tchouameni, som Klopp gerne vil have, venter med et svar. Der er vi oppe mod meget pengestærke klubber som PSG og Real Madrid. Ifølgel flere medier, har Liverpool kig på Darwin Núñez, som mulig aftager til Mané. Benfica har sat et heftigt prisskilt på ham; £100 M.

Alt dette med en ny sportsdirektør ved roret. Puhhaaa, jeg håber Michael Edwards har givet ham mange gode råd!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar