Kan vi bytte med JotaCynwal skrev: ↑torsdag, 19. sep, 2024 20:09Den så jeg også til morgen på BBC, hvor kilden var angivet til en spansk avis. når jeg så Google translatede den spanske artikel, stod der, at det var rygter,som kom fra England.JudgeArdaStudge skrev: ↑torsdag, 19. sep, 2024 16:59Redtothebone skrev: ↑torsdag, 19. sep, 2024 14:12Nu har Zubimendi åbenbart fortrudt og vil gerne til Liverpool i næste vindue
....og hvad skal vi også med en spiller som har startet med at sige nej, og så da slet ikke nu hvor Gravenberch er i fuld sving med at udvikle sig en af Europas skarpeste på pladsen?
Så jeg rider lige på kæphesten een gang til: Viktor Gyökeres var på tavlen - IGEN - for Sporting Lissabon i deres CL kamp mod Lille. Et rigtig angriber mål fra åbent spil, for i øvrigt. Det kan ses her, og målet til 2-0 er en langskudsperle, som bringer minder om Arie Haan og Søren Lerby:
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Redtothebone
Re: Hvem skal ind?
YNWA
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Jeg tror sgu der skal en pose penge med fra vores side af. Det siges, at Gyökeres har en release clause på £ 85 mill.Redtothebone skrev: ↑torsdag, 19. sep, 2024 23:46Kan vi bytte med JotaCynwal skrev: ↑torsdag, 19. sep, 2024 20:09Den så jeg også til morgen på BBC, hvor kilden var angivet til en spansk avis. når jeg så Google translatede den spanske artikel, stod der, at det var rygter,som kom fra England.JudgeArdaStudge skrev: ↑torsdag, 19. sep, 2024 16:59Redtothebone skrev: ↑torsdag, 19. sep, 2024 14:12Nu har Zubimendi åbenbart fortrudt og vil gerne til Liverpool i næste vindue
....og hvad skal vi også med en spiller som har startet med at sige nej, og så da slet ikke nu hvor Gravenberch er i fuld sving med at udvikle sig en af Europas skarpeste på pladsen?
Så jeg rider lige på kæphesten een gang til: Viktor Gyökeres var på tavlen - IGEN - for Sporting Lissabon i deres CL kamp mod Lille. Et rigtig angriber mål fra åbent spil, for i øvrigt. Det kan ses her, og målet til 2-0 er en langskudsperle, som bringer minder om Arie Haan og Søren Lerby:
Det rygtes, at Chelsea, Spurs og PSG er interesserede, og Gunners har også tidligere været nævnt:
https://www.caughtoffside.com/2024/09/1 ... e-striker/
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
- Redtothebone
Jeg kan godt se der er krumme i den dreng, men har ikke rigtig set ham spille, er han en der også bidrager med defensivt arbejde ?Cynwal skrev: ↑fredag, 20. sep, 2024 04:51
Jeg tror sgu der skal en pose penge med fra vores side af. Det siges, at Gyökeres har en release clause på £ 85 mill.
Det rygtes, at Chelsea, Spurs og PSG er interesserede, og Gunners har også tidligere været nævnt:
YNWA
- Cynwal
Jeg har heller ikke set fulde kampe med Sporting - endnu - men der er en ret omfattende beskrivelse af, hvad det er han kan her, bl.a. også, at han bruger sin gode fysik og forudseenhed til bolderobringer:Redtothebone skrev: ↑fredag, 20. sep, 2024 12:22Jeg kan godt se der er krumme i den dreng, men har ikke rigtig set ham spille, er han en der også bidrager med defensivt arbejde ?Cynwal skrev: ↑fredag, 20. sep, 2024 04:51
Jeg tror sgu der skal en pose penge med fra vores side af. Det siges, at Gyökeres har en release clause på £ 85 mill.
https://www.coachesvoice.com/cv/viktor- ... ng-sweden/
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
- Cynwal
Mere Gyökeres. I weekenden scorede han 2 gange for Sporting i åbent spil. Igen "rigtige angriber mål" som viser, at han har køligheden i sine afslutninger, til at sætte den LIGE der hvor det gør ondt:
Så nu er Viktor G. efter 6 kampe oppe på 10 scoringer.
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 35
Problemet er bare at vi har 6 spillere til de forreste 3 pladser. Jeg tror næppe vi henter svenskeren (desværre) medmindre vi sælger eksempelvis Nunez eller Gakpo.
Truppen er stadig tynd, også selvom vi er startet godt og Gravenberch spiller som en ny signing. Vi mangler VB, CB og endnu en DM. Vi kan sælge Tsimikas og Endo.
Curtis Jones og Harvey Elliott føler jeg ikke helt har niveauet, når vi bliver nødt til af rotere.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Truppen er stadig tynd, også selvom vi er startet godt og Gravenberch spiller som en ny signing. Vi mangler VB, CB og endnu en DM. Vi kan sælge Tsimikas og Endo.
Curtis Jones og Harvey Elliott føler jeg ikke helt har niveauet, når vi bliver nødt til af rotere.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cynwal
Ja-Ja...... Havde dog gerne set en mere pålidelig kilde end Caught OffsideRedRedRed skrev: ↑lørdag, 28. sep, 2024 09:13@Cynwal
https://www.plbold.dk/nyhed/liverpool-g ... vl-om-duo/Kilder tæt på situationen
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 35
Frankfurt har en ægypter ved navn Marmoush, han er brandvarm denne sæson.
8 mål og 4 assist på kun 6 kampe.
Salah erstatning?
8 mål og 4 assist på kun 6 kampe.
Salah erstatning?
Min bedste mor er en mere pålidelig kilde en Caught Offside og hun ser ingen gang fodbold!Cynwal skrev: ↑lørdag, 28. sep, 2024 10:53Ja-Ja...... Havde dog gerne set en mere pålidelig kilde end Caught OffsideRedRedRed skrev: ↑lørdag, 28. sep, 2024 09:13@Cynwal
https://www.plbold.dk/nyhed/liverpool-g ... vl-om-duo/Kilder tæt på situationen
"YNWA"
- Redtothebone