Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 25. apr, 2023 14:36

Det håber jeg ikke. Jeg forventer langt mere kvalitet end det han kan byde ind med. Så håber det er en and.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fowler89
Indlæg: 1293
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 25. apr, 2023 19:43

Emmy skrev:
tirsdag, 25. apr, 2023 14:36
Det håber jeg ikke. Jeg forventer langt mere kvalitet end det han kan byde ind med. Så håber det er en and.
Han var ellers meget eftertragtet sidste år.

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » onsdag, 26. apr, 2023 07:26

En anden der var eftertragtet sidste år var Tielemans - ham er der ikke mange der taler om længere herinde - hvorfor det? Sidste år skulle der betales, i år er han gratis… Er der noget jeg har misset? Personligt synes jeg at han er for langsom…
Senest rettet af pingel onsdag, 26. apr, 2023 08:41, rettet i alt 1 gang.

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » onsdag, 26. apr, 2023 08:02

pingel skrev:
onsdag, 26. apr, 2023 07:26
Andre der var eftertragtet sidste år var Tielemans - ham er der ikke mange der taler om længere herinde - hvorfor det? Sidste år skulle der betales, i år er han gratis… Er der noget jeg har misset? Personligt synes jeg at han er for langsom…
Han kunne vel godt bruges som breddespiller. Især, når han kan hentes på en fri. Jeg synes han er en god spiller og tror den friske luft i Liverpool og verdens bedste manager, måske kunne gøre ham godt.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » onsdag, 26. apr, 2023 12:20

[YouTube][/YouTube]
pingel skrev:
onsdag, 26. apr, 2023 07:26
En anden der var eftertragtet sidste år var Tielemans - ham er der ikke mange der taler om længere herinde - hvorfor det? Sidste år skulle der betales, i år er han gratis… Er der noget jeg har misset? Personligt synes jeg at han er for langsom…
Det var noget af et træf han fik på klatten igår - Desværre var der en tydelig offside i opspillet. Se starten af denne video:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 26. apr, 2023 13:34

Vi er jo nok på udgik efter engelske spillere, så jeg håber Jacob Ramsey fra Villa er med på den listen.

Han er umiddelbart en rigtig Klopp spiller som kan spille alle pladser på midtbanen, han har allerede 96 kampe for Villa og laver også både mål og assist. Det er måske et lille minus at han ikke er så høj, men jeg tror han går en stor fremtid i møde.
YNWA

Fowler89
Indlæg: 1293
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 26. apr, 2023 14:07

pingel skrev:
onsdag, 26. apr, 2023 07:26
En anden der var eftertragtet sidste år var Tielemans - ham er der ikke mange der taler om længere herinde - hvorfor det? Sidste år skulle der betales, i år er han gratis… Er der noget jeg har misset? Personligt synes jeg at han er for langsom…
Jeg synes også han er for langsom, og når vi kigger på vores midtbane i dag er alle langsomme... Men der er lidt Wijnaldum vibes over ham.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 29. apr, 2023 13:25

Jeg kan ikke finde ud af, om jeg helt tror på, at Gravenberch har det niveau, som vi har brug for. Jeg drømmer mere om en spiller som De Jong, hvis kvalitet, jeg er overbevist om.

Men hvis man skulle bygge en midtbane af noget, der godt kunne være realistisk, så ville jeg ikke være helt afvisende overfor en konstellation som denne:

Mount Trent
Ugarte

Ugarte bidrager ikke med mål og assists, men han rydder op for spillerne foran ham. Og Trent skal i min optik ikke spilde mere tid med en halv back-rolle. Han har alle kvaliteterne til at blive "vores egen Jude Bellingham". Lad os nu for hueln udnytte det. Mount ser jeg bare som en virkelig intelligent og kreativ spiller. Jeg er sikker på, at vores midtbane ville bidrage med flere assists og mål med Mount og Trent derinde.

Så kan man godt tillade sig, at bruge en RB, der bare har marginalt mere defensivt fokus, end Trent har haft.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 29. apr, 2023 13:31

texy skrev:
lørdag, 29. apr, 2023 13:25
Jeg kan ikke finde ud af, om jeg helt tror på, at Gravenberch har det niveau, som vi har brug for. Jeg drømmer mere om en spiller som De Jong, hvis kvalitet, jeg er overbevist om.

Men hvis man skulle bygge en midtbane af noget, der godt kunne være realistisk, så ville jeg ikke være helt afvisende overfor en konstellation som denne:

Mount Trent
Ugarte

Ugarte bidrager ikke med mål og assists, men han rydder op for spillerne foran ham. Og Trent skal i min optik ikke spilde mere tid med en halv back-rolle. Han har alle kvaliteterne til at blive "vores egen Jude Bellingham". Lad os nu for hueln udnytte det. Mount ser jeg bare som en virkelig intelligent og kreativ spiller. Jeg er sikker på, at vores midtbane ville bidrage med flere assists og mål med Mount og Trent derinde.

Så kan man godt tillade sig, at bruge en RB, der bare har marginalt mere defensivt fokus, end Trent har haft.
Det kunne for eksempel være en HB, som er god til at forsvare og er lynende hurtig. Det kunne give noget ny dynamik på højrefløjen, bag om Salah. Kunne det f.eks. være en Jeremie Frimpong fra Leverkusen?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » lørdag, 29. apr, 2023 17:45

Gravenberch eller de Jong? Der skal vel også betales 3 gange så meget for de Jong…🤷‍♂️

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 29. apr, 2023 18:15

pingel skrev:
lørdag, 29. apr, 2023 17:45
Gravenberch eller de Jong? Der skal vel også betales 3 gange så meget for de Jong…🤷‍♂️
Det kan godt være, at jeg helt fejllæser muligheden for at hente en spiller som De Jong. Jeg sidder bare med en fornemmelse af, at de 3-5 klubber (tænker Man Utd, Arsenal, Liverpool, Bayern og måske en enkelt anden), der kunne være interessant for De Jong, alle vil forsøge at udnytte Barca's skrøbelige økonomi, og dermed byde under, hvad man forventeligt skulle betale for sådan en spiller.

Barca står i en ret prekær situation, hvor de skal gøre et eller andet for at kunne signe med Gavi, som reelt er transferfri denne sommer (shoots - ham ville jeg gerne have). Og min forventning er, at det er De Jong, som handles.

Jeg har en pris i mit hoved på ca. £60M. Men det kan sagtens være helt off.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » søndag, 30. apr, 2023 07:18

texy skrev:
lørdag, 29. apr, 2023 13:25

Mount Trent
Ugarte

Ugarte bidrager ikke med mål og assists, men han rydder op for spillerne foran ham.
Portogisiske OJOGO skriver om LIverpool interesse for Ugarte, De skriver, at der er en frikøbsklausul på € 60 mill.
https://www.ojogo.pt/futebol/1a-liga/sp ... 64401.html

Google translate af artiklen:
Liverpool har til hensigt at gå videre med et forslag. Newcastle lokker med deres tilstedeværelse i Champions League.

Manuel Ugarte er eftertragtet i England, og der forventes et travlt med midtbanespillerens tjenester. Som O JOGO rapporterede, så Newcastle, Aston Villa, Leeds og Tottenham tæt på midtbanespilleren, både i Alvalade og i London, mod Arsenal i Europa League, men Liverpool selv er interesseret og har sat ham på listen over mulige forstærkninger for 2023 /24. For nu er de røde på en syvendeplads og langt fra Champions League, selvom de er en af ​​Englands rekorder og enhver spillers drøm. Jurgen Klopp har sat nogle mål for sommeren og anset det for nødvendigt at have en mere stridbar midtbanespiller til at befri de kreative midtbanespillere. Liverpool indledte de første kontakter for at vurdere tilgængeligheden for aftalen.

Alligevel ved klubben, at den ikke kan forsinke i forhold til Sporting-spilleren, primært fordi Newcastle, der er placeret på tredjepladsen og godt positioneret til at gå til Champions League, har penge og har fået status i sit projekt om at tiltrække spillere på højt niveau . Tottenham og Aston Villa er i kampzonen om Europa League, men Spurs, der selv signalerede spilleren under opgøret med Sporting i Champions League, har stadig ikke en træner for 2023/24, hvilket gør det svært at definere i markedet. Leeds til gengæld fastfrosset signeringer, fordi de stadig risikerer at blive rykket ned.

Det er sikkert, at Ugarte bliver et af Sportings store sommerudsalg. Løverne vil have 70 % af transferen med to kampe mere for uruguayaneren – hvis han spiller mindst 45 minutter – og de ved, at det ikke vil være muligt at genforhandle kontrakten og øge opsigelsesklausulen, som er og bliver kl. 60 millioner euro.

Kommentarer: Der nævnes, at Løverne (Sporting) kan beholde 70% af transfersummem ved blot 2 kampe mere for Sporting. Iflg. Wikipedea, har Sporting købt halvdelen af ejerskabet til spilleren for € 6,5 mill i 2021, så transfersummer skal sikkert deles med Famalicão (en anden portugisisk klub):
Fra Wikipedea: "On 9 August 2021, Ugarte signed a five-year contract with Sporting CP of the same league, for a fee of €6.5 million for half of his economic rights".
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 30. apr, 2023 08:45

Cynwal skrev:
lørdag, 29. apr, 2023 13:31
texy skrev:
lørdag, 29. apr, 2023 13:25
Jeg kan ikke finde ud af, om jeg helt tror på, at Gravenberch har det niveau, som vi har brug for. Jeg drømmer mere om en spiller som De Jong, hvis kvalitet, jeg er overbevist om.

Men hvis man skulle bygge en midtbane af noget, der godt kunne være realistisk, så ville jeg ikke være helt afvisende overfor en konstellation som denne:

Mount Trent
Ugarte

Ugarte bidrager ikke med mål og assists, men han rydder op for spillerne foran ham. Og Trent skal i min optik ikke spilde mere tid med en halv back-rolle. Han har alle kvaliteterne til at blive "vores egen Jude Bellingham". Lad os nu for hueln udnytte det. Mount ser jeg bare som en virkelig intelligent og kreativ spiller. Jeg er sikker på, at vores midtbane ville bidrage med flere assists og mål med Mount og Trent derinde.

Så kan man godt tillade sig, at bruge en RB, der bare har marginalt mere defensivt fokus, end Trent har haft.
Det kunne for eksempel være en HB, som er god til at forsvare og er lynende hurtig. Det kunne give noget ny dynamik på højrefløjen, bag om Salah. Kunne det f.eks. være en Jeremie Frimpong fra Leverkusen?
Frimpong er en offensiv wingback. Han er ikke så dygtig defensivt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fowler89
Indlæg: 1293
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » søndag, 30. apr, 2023 10:49

Emmy skrev:
søndag, 30. apr, 2023 08:45
Cynwal skrev:
lørdag, 29. apr, 2023 13:31
texy skrev:
lørdag, 29. apr, 2023 13:25
Jeg kan ikke finde ud af, om jeg helt tror på, at Gravenberch har det niveau, som vi har brug for. Jeg drømmer mere om en spiller som De Jong, hvis kvalitet, jeg er overbevist om.

Men hvis man skulle bygge en midtbane af noget, der godt kunne være realistisk, så ville jeg ikke være helt afvisende overfor en konstellation som denne:

Mount Trent
Ugarte

Ugarte bidrager ikke med mål og assists, men han rydder op for spillerne foran ham. Og Trent skal i min optik ikke spilde mere tid med en halv back-rolle. Han har alle kvaliteterne til at blive "vores egen Jude Bellingham". Lad os nu for hueln udnytte det. Mount ser jeg bare som en virkelig intelligent og kreativ spiller. Jeg er sikker på, at vores midtbane ville bidrage med flere assists og mål med Mount og Trent derinde.

Så kan man godt tillade sig, at bruge en RB, der bare har marginalt mere defensivt fokus, end Trent har haft.
Det kunne for eksempel være en HB, som er god til at forsvare og er lynende hurtig. Det kunne give noget ny dynamik på højrefløjen, bag om Salah. Kunne det f.eks. være en Jeremie Frimpong fra Leverkusen?
Frimpong er en offensiv wingback. Han er ikke så dygtig defensivt.
Så, en Hollandsk Trent?

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7318
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 30. apr, 2023 14:51

Får kvamle af Newcastle og det narrativ om, at de ikke skulle have brugt en masse penge. De har kastet om sig med penge. Håber ikke, at de lykkes med at få Ugarte. Vi skal ikke have flere korrupte og suspekte klubber som Manchester City.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar