Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 06. feb, 2022 11:35

Se venligst bort fra "next Lukako" :lol:

Liverpool can sign 'next Lukaku' after 'training ground visit' as Jürgen Klopp looks to future

Liverpool have been linked with a move for highly-rated French striker Andy Elysée Logbo, who has been likened to Romelu Lukaku and plays for Ligue 2 side Le Havre.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... u-22999827

Hvis I ikke så Fabio Carvalho mod Man City, så prøv at Google "Fabio Carvalho vs Man City" (video). Han faldt ikke igennem, kan man roligt sige.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 12. feb, 2022 09:33

Jurgen Klopp clear that ‘at this club, our transfers HAVE to work’

Jurgen Klopp provided a fresh view on Liverpool’s transfer policy and the need to get it right, with costly mistakes a hit the club cannot afford to take.

https://www.thisisanfield.com/2022/02/j ... -hit-work/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 14. feb, 2022 09:21

Niels K skrev:
lørdag, 12. feb, 2022 09:33
Jurgen Klopp clear that ‘at this club, our transfers HAVE to work’

Jurgen Klopp provided a fresh view on Liverpool’s transfer policy and the need to get it right, with costly mistakes a hit the club cannot afford to take.

https://www.thisisanfield.com/2022/02/j ... -hit-work/
ja, det er jo ikke noget nyt, vi har vidst at FSG ville drive butikken på denne måde siden de kom til og jeg tror da også at det var med til at tiltrække Klopp, der jo ellers kunne have ventet et års tid og vidst at PSG, Barcelona, Juventus, Real Madrid eller Man City ville komme og tilbyde ham et job med større transfer budgetter.

Men det er en god mentalitet at have at vi skal ramme hovedet på sømmet hver gang og vi skal ikke gå ud og panik-købe Ronaldo i 11. time. Velvidende at perfektion ikke eksisterer i den virkelige verden. Og også en erkendelse af at det også indebærer at smide pengene for en van Dijk eller Allison en gang imellem.

Spændende at se til sommer om den nye tv-aftale bringer noget stort med sig.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 14. feb, 2022 12:49

Filos of Isk skrev:
mandag, 14. feb, 2022 09:21
Spændende at se til sommer om den nye tv-aftale bringer noget stort med sig.
Det kommer stensikkert til at betyde øgede transfersummer, spillerlønninger og agenthonoraer. Spillerlønningerne og agenthonoraernes stigning er det værste, da det er penge, som forlader "fodboldkredsløbet" og går til forbrug og kapitalophobning hos i forvejen velstillede spillere og agenter.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 15. feb, 2022 15:25

Cynwal skrev:
mandag, 14. feb, 2022 12:49
Filos of Isk skrev:
mandag, 14. feb, 2022 09:21
Spændende at se til sommer om den nye tv-aftale bringer noget stort med sig.
Det kommer stensikkert til at betyde øgede transfersummer, spillerlønninger og agenthonoraer. Spillerlønningerne og agenthonoraernes stigning er det værste, da det er penge, som forlader "fodboldkredsløbet" og går til forbrug og kapitalophobning hos i forvejen velstillede spillere og agenter.
ja, det er selvfølgelig rigtigt. kløften mellem rig og fattig bliver større.
Er ESL død?
nej, det er bare Premier League.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 22. feb, 2022 23:11

YNWA! skrev:
søndag, 30. jan, 2022 15:03
Er den 'handel' død? Jeg synes ikke man hører mere til den.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 23. feb, 2022 08:07

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 22. feb, 2022 23:11
YNWA! skrev:
søndag, 30. jan, 2022 15:03
Er den 'handel' død? Jeg synes ikke man hører mere til den.
Jeg så et link i går, hvor man hævdede at handlen praktisk talt var i orden. Jeg kan ikke huske hvor jeg så det, og jeg må indrømme at jeg ikke klikkede ind på linket, jeg orker ikke alle disse "det forlyder at ...", "iflg velorienterede kilder..." osv osv clickbait artikler.

Klarhed bliver der næppe før til sommer.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 28. feb, 2022 13:57

Sledgehammer skrev:
onsdag, 23. feb, 2022 08:07
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 22. feb, 2022 23:11
YNWA! skrev:
søndag, 30. jan, 2022 15:03
Er den 'handel' død? Jeg synes ikke man hører mere til den.
Jeg så et link i går, hvor man hævdede at handlen praktisk talt var i orden. Jeg kan ikke huske hvor jeg så det, og jeg må indrømme at jeg ikke klikkede ind på linket, jeg orker ikke alle disse "det forlyder at ...", "iflg velorienterede kilder..." osv osv clickbait artikler.

Klarhed bliver der næppe før til sommer.
Det er svært at sige. De har rigeligt tid til at forhandle. Carvalho ved at Liverpool ved have ham og ved hvad de tilbyder, så Dortmund kan ikke komme ind og spille på usikkerheden.

Jeg ville ikke blive overrasket hvis en aftale bliver offentliggjort i løbet af foråret. Men hvis jeg skulle spille på det, så ville jeg nok satse på at vi først ved noget i midten af juni måned.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 05. mar, 2022 13:40

texy skrev:
mandag, 27. sep, 2021 09:00
Hr. Drejer skrev:
søndag, 26. sep, 2021 19:56
YNWA! skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 11:57
Jeg har holdt øje med ham i sæsonstarten, og jeg må indrømme at jeg er blevet lidt imponeret af hans energi, gå-på-mod og han udfordrer hans direkte modstander. Han arbejder stenhårdt, og jeg synes han ligner en Klopp-spiller.
Hvis det er Bowen, vi taler om (ikke ham på billedet, så jeg bliver lidt i tvivl), så har jeg også holdt øje med ham i denne sæson. Og jeg er enig i, at der er stor energi og arbejdsvilje. Men jeg ser ham altså ikke som en Liverpool-spiller. I forhold til at skulle få spilletid på Salahs plads, så synes jeg ikke, at han er målsøgende nok. Nu har han hverken fået målet eller assisten fra udligningen imod Leeds, hvilket jeg ikke helt forstår (fatter ikke, at man ikke får assisten, hvis man fremtvinger et selvmål eller et straffe). Men selvom den tæller med i min vurdering af ham, så ligner han bare ikke en spiller, der kan udvikle sig til at have et "end-product" i stil med Jota, Mané eller Salah. Så vil jeg reelt nok hellere give de få indhop/kampe til Kaide Gordon og se, om vi kan få en verdensklassespiller ud af ham.
Han fortsætter med at imponerer mig. Han bliver spændende at følge i dag. Han virker som en rigtig Klopp-spiller. Måske er det Firminos afløser?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » søndag, 06. mar, 2022 12:40

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 05. mar, 2022 13:40
texy skrev:
mandag, 27. sep, 2021 09:00
Hr. Drejer skrev:
søndag, 26. sep, 2021 19:56
YNWA! skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 11:57
Jeg har holdt øje med ham i sæsonstarten, og jeg må indrømme at jeg er blevet lidt imponeret af hans energi, gå-på-mod og han udfordrer hans direkte modstander. Han arbejder stenhårdt, og jeg synes han ligner en Klopp-spiller.
Hvis det er Bowen, vi taler om (ikke ham på billedet, så jeg bliver lidt i tvivl), så har jeg også holdt øje med ham i denne sæson. Og jeg er enig i, at der er stor energi og arbejdsvilje. Men jeg ser ham altså ikke som en Liverpool-spiller. I forhold til at skulle få spilletid på Salahs plads, så synes jeg ikke, at han er målsøgende nok. Nu har han hverken fået målet eller assisten fra udligningen imod Leeds, hvilket jeg ikke helt forstår (fatter ikke, at man ikke får assisten, hvis man fremtvinger et selvmål eller et straffe). Men selvom den tæller med i min vurdering af ham, så ligner han bare ikke en spiller, der kan udvikle sig til at have et "end-product" i stil med Jota, Mané eller Salah. Så vil jeg reelt nok hellere give de få indhop/kampe til Kaide Gordon og se, om vi kan få en verdensklassespiller ud af ham.
Han fortsætter med at imponerer mig. Han bliver spændende at følge i dag. Han virker som en rigtig Klopp-spiller. Måske er det Firminos afløser?
Jeg synes Boewn er spændende, men tror WHU vil kræve en helt Ublu pris for ham - det skulle ikke undre mig de kræver 2x det vi har betalt for Diaz, og det er han isoleret set nok ikke værd.

Tror vi får mere bang-for-the-buck andetsteds.

Oomph242
Indlæg: 5650
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 06. mar, 2022 13:23

TG12 skrev:
søndag, 06. mar, 2022 12:40
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 05. mar, 2022 13:40
texy skrev:
mandag, 27. sep, 2021 09:00
Hr. Drejer skrev:
søndag, 26. sep, 2021 19:56
YNWA! skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 11:57
Jeg har holdt øje med ham i sæsonstarten, og jeg må indrømme at jeg er blevet lidt imponeret af hans energi, gå-på-mod og han udfordrer hans direkte modstander. Han arbejder stenhårdt, og jeg synes han ligner en Klopp-spiller.
Hvis det er Bowen, vi taler om (ikke ham på billedet, så jeg bliver lidt i tvivl), så har jeg også holdt øje med ham i denne sæson. Og jeg er enig i, at der er stor energi og arbejdsvilje. Men jeg ser ham altså ikke som en Liverpool-spiller. I forhold til at skulle få spilletid på Salahs plads, så synes jeg ikke, at han er målsøgende nok. Nu har han hverken fået målet eller assisten fra udligningen imod Leeds, hvilket jeg ikke helt forstår (fatter ikke, at man ikke får assisten, hvis man fremtvinger et selvmål eller et straffe). Men selvom den tæller med i min vurdering af ham, så ligner han bare ikke en spiller, der kan udvikle sig til at have et "end-product" i stil med Jota, Mané eller Salah. Så vil jeg reelt nok hellere give de få indhop/kampe til Kaide Gordon og se, om vi kan få en verdensklassespiller ud af ham.
Han fortsætter med at imponerer mig. Han bliver spændende at følge i dag. Han virker som en rigtig Klopp-spiller. Måske er det Firminos afløser?
Jeg synes Boewn er spændende, men tror WHU vil kræve en helt Ublu pris for ham - det skulle ikke undre mig de kræver 2x det vi har betalt for Diaz, og det er han isoleret set nok ikke værd.

Tror vi får mere bang-for-the-buck andetsteds.
Nej det er han ikke. Men de mangler en god målmand. Så måske kunne prisen blive hæderlig i en bytte handel.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » søndag, 06. mar, 2022 20:34

Hvis Gomez, Ox og Milner måske er på nippet til at forlade klubben så risikere vi snart problemer med antal homegrown spillere, så det kan godt komme til at koste ekstra at få nye engelske spillere ind.
YNWA

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 14. mar, 2022 16:12

Redtothebone skrev:
søndag, 06. mar, 2022 20:34
Hvis Gomez, Ox og Milner måske er på nippet til at forlade klubben så risikere vi snart problemer med antal homegrown spillere, så det kan godt komme til at koste ekstra at få nye engelske spillere ind.


tjoo. Man behøver jo ikke at fylde de pladser, men det er selvfølgelig rart nok at udnytte dem alligevel.
Så er der jo en Adrian, der forlader klubben, hvor man enten kan erstatte med en ungdomskeeper som 3. valg, eller hente en rutineret HG løsning på en fri transfer. Det er allerede den ene plads, du kan ordne bare med at erstatte Adrian med en HG eller en u21.

Så har du et par ungdomspillere, der snart skal registreres, Jones f.eks. skal registreres som senior spiller i næste sæson. Det er selvfølgelig ikke en fordel at miste en "gratis" registrering fordi spillerene er fyldt 21. Men han fylder jo kun en HG plads. Så kommer Harvey Elliott efter ham. men det er nok vigtigt at holde forsyningskæden stram og fortsætte med at udnytte systemet så vi kan lave en Elliott med en gut som Carvalho og helst også producere en Trent i ny og næ.

Jeg tænker ikke vi er på randen af panik på den front.

Jeg ved ikke om man ender med at beholde Ben Davies, Sepp, Neco Williams, Tyler Morton eller lign. som squad spillere, indtil videre har de ikke helt vist niveauet, men det kan jo være at Klopp et al ser et potentiale.

Uden at være elite fodboldtræner, så tænker jeg helst at man kun vil have medlemmer i truppen, der er der fordi de er gode nok og arbejder hårdt til træning og man vil slet ikke have en større gruppe spillere, der er for langt fra niveauet. Så det kan godt være at man må supplere, især hvis næste generation af unge spillere ikke er gode nok.

Det kan jo også være at der snart kommer en masse Chelsea loan-army spillere på markedet.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 15. mar, 2022 08:25

I ferd med å hente kantspiller fra Celtic

Jürgen Klopp skal ha vært en avgjørende faktor.

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/3 ... ra-celtic/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 23. mar, 2022 17:08

Liverpool set to sign teenager Irish winger due to post-Brexit loophole

Liverpool are expected to complete a deal for Derry City teenager Trent Kone-Doherty this summer, as their post-Brexit youth recruitment drive continues.

https://www.thisisanfield.com/2022/03/l ... -loophole/

Besvar