Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 26. mar, 2022 03:54

Vi skal vel bare have ham hér til sommer og så ellers få forlænget med de spillere, vi ønsker skal blive ?


Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 26. mar, 2022 10:06

Hvis vi får ham, behøver vi ikke flere tilgange. Men jeg er bange for, han er uden for vores reach. Bliver vil minimum 100 millioner euro, og hvis han har en af de der ækle agenter, bliver løn og agent fee helt sikkert noget, vi ikke kan tilbyde. Tror desværre, det er mere realistisk, han havner i en af Manchester-klubberne.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 26. mar, 2022 13:14

Tom_Jorsal skrev:
lørdag, 26. mar, 2022 10:06
Hvis vi får ham, behøver vi ikke flere tilgange. Men jeg er bange for, han er uden for vores reach. Bliver vil minimum 100 millioner euro, og hvis han har en af de der ækle agenter, bliver løn og agent fee helt sikkert noget, vi ikke kan tilbyde. Tror desværre, det er mere realistisk, han havner i en af Manchester-klubberne.
Vi lagde jo boxen for Virgil og Alisson, så det er vel ikke utænkeligt, at vi kunne finde på det igen for den helt rette fremtidige Liverpoolgeneral, når Milner sikkert stopper til sommer, og Hendo er på vej til de 32.

Hans far (og familie) er kæmpe Liverpoolfans, og faderen har vist temmelig meget at skulle sige ifm forhandlinger. De skulle have afvist man utd i sommers.

Jeg kan se for mig, at vi sælger følgende til sommer og/eller lader nogle kontrakter løbe ud:

Karius, Origi og Milner har kontraktudløb, og allerede her må lønnen være tæt på at være dækket.

Rhys 10 mille
Nat 10 mille
Oxlade 15 mille
Taki 15 mille
Ben Davis 5 mille
Ojo 1 mil
Neco Williams 20 mille

Jeg synes, jeg har holdt priserne i den lave ende, og så er der kun måske 15-25 mille for klubben at betale, og mon så ikke vi kan hente Fabio Carvalho fra Fulham også + diverse endnu yngre talenter ?

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 26. mar, 2022 15:45

Mon ikke Salah bliver solgt pga hans lønkrav. Det burde give penge til klasseangriber.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 26. mar, 2022 22:33

Niels K skrev:
lørdag, 26. mar, 2022 13:14
Tom_Jorsal skrev:
lørdag, 26. mar, 2022 10:06
Hvis vi får ham, behøver vi ikke flere tilgange. Men jeg er bange for, han er uden for vores reach. Bliver vil minimum 100 millioner euro, og hvis han har en af de der ækle agenter, bliver løn og agent fee helt sikkert noget, vi ikke kan tilbyde. Tror desværre, det er mere realistisk, han havner i en af Manchester-klubberne.
Vi lagde jo boxen for Virgil og Alisson, så det er vel ikke utænkeligt, at vi kunne finde på det igen for den helt rette fremtidige Liverpoolgeneral, når Milner sikkert stopper til sommer, og Hendo er på vej til de 32.

Hans far (og familie) er kæmpe Liverpoolfans, og faderen har vist temmelig meget at skulle sige ifm forhandlinger. De skulle have afvist man utd i sommers.

Jeg kan se for mig, at vi sælger følgende til sommer og/eller lader nogle kontrakter løbe ud:

Karius, Origi og Milner har kontraktudløb, og allerede her må lønnen være tæt på at være dækket.

Rhys 10 mille
Nat 10 mille
Oxlade 15 mille
Taki 15 mille
Ben Davis 5 mille
Ojo 1 mil
Neco Williams 20 mille

Jeg synes, jeg har holdt priserne i den lave ende, og så er der kun måske 15-25 mille for klubben at betale, og mon så ikke vi kan hente Fabio Carvalho fra Fulham også + diverse endnu yngre talenter ?
Vi betalte jo kun boxen grundet salg af Coutinho, Sakho og Solanke. Uden de salg tvivler jeg på van Dijk og Alison var købt.

Priserne tror jeg passer meget godt. Neco tror jeg dog kun vi kan få £10m for. Oxlade det samme.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 27. mar, 2022 09:03

Oomph242 skrev:
lørdag, 26. mar, 2022 22:33
Niels K skrev:
lørdag, 26. mar, 2022 13:14
Tom_Jorsal skrev:
lørdag, 26. mar, 2022 10:06
Hvis vi får ham, behøver vi ikke flere tilgange. Men jeg er bange for, han er uden for vores reach. Bliver vil minimum 100 millioner euro, og hvis han har en af de der ækle agenter, bliver løn og agent fee helt sikkert noget, vi ikke kan tilbyde. Tror desværre, det er mere realistisk, han havner i en af Manchester-klubberne.
Vi lagde jo boxen for Virgil og Alisson, så det er vel ikke utænkeligt, at vi kunne finde på det igen for den helt rette fremtidige Liverpoolgeneral, når Milner sikkert stopper til sommer, og Hendo er på vej til de 32.

Hans far (og familie) er kæmpe Liverpoolfans, og faderen har vist temmelig meget at skulle sige ifm forhandlinger. De skulle have afvist man utd i sommers.

Jeg kan se for mig, at vi sælger følgende til sommer og/eller lader nogle kontrakter løbe ud:

Karius, Origi og Milner har kontraktudløb, og allerede her må lønnen være tæt på at være dækket.

Rhys 10 mille
Nat 10 mille
Oxlade 15 mille
Taki 15 mille
Ben Davis 5 mille
Ojo 1 mil
Neco Williams 20 mille

Jeg synes, jeg har holdt priserne i den lave ende, og så er der kun måske 15-25 mille for klubben at betale, og mon så ikke vi kan hente Fabio Carvalho fra Fulham også + diverse endnu yngre talenter ?
Vi betalte jo kun boxen grundet salg af Coutinho, Sakho og Solanke. Uden de salg tvivler jeg på van Dijk og Alison var købt.

Priserne tror jeg passer meget godt. Neco tror jeg dog kun vi kan få £10m for. Oxlade det samme.
Muligvis. Det ved vi jo af gode grunde ikke. Om ikke andet så var det en ny ting, at Liverpool også gerne ville betale så store summer for spillere. Vi er også oppe i den øverste del hvad angår lønninger set over hele truppen.

Vi lagde jo op mod 50 mille i januar for Diaz uden at sælge spillere, og det kan da være at nogle af ovennævnte sælges for at finansiere købet på bagkant ?

Jeg vil dog også være åben for at salg af både Gomez og Keita, hvis det kan bringe fremtidens midtbanegeneral til klubben, da det er uhyre vigtigt at det fortløbne generationsskifte sikres med sikker hånd og rigtigt valg af spiller hver gang.
Det tror jeg også, FSG ved, hvor vigtigt er, og ligesom de investerer tungt i vores ydre rammer, så er der også generelt ansat flere mennesker, og der hentes særligt udvalgte til topposterne, så det ville ikke komme bag på mig, hvis klubben gav Klopp det, han vil have for at kunne aflevere klubben videre på toppen.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 28. mar, 2022 18:18

Jude Bellingham, ja tak.

Vi har har de sidste to vinduer styrket angrebsrækken og forsvarsrækken. Nu handler det om midtbanen, og her ser jeg Bellingham som et oplagt bud. Spørgsmålet er om Dortmund både sælger Haaland og Bellingham i sammen vindue?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 29. mar, 2022 09:11

Bellingham er da et rigtig spændende talent, men hvis det er sandt at Dortmund vil have 100 mio £ for ham så synes jeg vi kan få mere for pengene andre steder, ikke mindst fordi han ikke har bevist endnu at han kan begå sig i Premier League, springet fra Bundesliga til PRL er svært, synes jeg vi har set mange gange.
YNWA

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 02. apr, 2022 08:10

Se hattricket Doak scoret før han ble klar for Liverpool denne uken

Det har vært en hendelsesrik uke for Ben Doak.

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/4 ... enne-uken/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 02. apr, 2022 08:15

Ryktebørsen

Her har vi samlet rykter fra nettsteder og aviser, vedrørende spillere som linkes inn eller ut av Liverpool FC.

https://www.liverpool.no/rykteborsen#do ... -liverpool

Tielemans til 25 mille lyder ikke helt tosset...

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 02. apr, 2022 09:20

Niels K skrev:
lørdag, 02. apr, 2022 08:15
Ryktebørsen

Her har vi samlet rykter fra nettsteder og aviser, vedrørende spillere som linkes inn eller ut av Liverpool FC.

https://www.liverpool.no/rykteborsen#do ... -liverpool

Tielemans til 25 mille lyder ikke helt tosset...
Tielemans kunne godt være den rigtige type, som er god, men som kan blive endnu bedre på et bedre hold og under en bedre træner.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 07. apr, 2022 15:36

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » fredag, 08. apr, 2022 00:00

YNWA! skrev:
torsdag, 07. apr, 2022 15:36
Spændende signing til fremtiden
YNWA

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 08. apr, 2022 07:27


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 09. apr, 2022 10:02




Besvar