Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » fredag, 01. nov, 2024 18:13

Fowler89 skrev:Frankfurt har en ægypter ved navn Marmoush, han er brandvarm denne sæson.

8 mål og 4 assist på kun 6 kampe.

Salah erstatning?
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202411 ... 50d9f5.jpg[/IMG]
Bare kald mig Nostradamus Billede

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » fredag, 01. nov, 2024 18:20

Redtothebone skrev:
Fowler89 skrev:
fredag, 01. nov, 2024 12:14
Venstreback positionen ser ud til at blive vores prioritet, når transfervinduet åbner. Som mange af jer også påpeger, er Robertson faldet meget i niveau de sidste par sæsoner. Han er dog stadig min tredje yndlingsspiller i Klopp-æraen efter Salah og Alisson.

Jeg er meget spændt på at se, om klubben tænker det samme og henter en stærk spiller ind.

Kadioglu, som jeg nævnte tidligere på sæsonen, ville have været et godt valg, da han også kan dække på højreback.

Jeg har fire bud på realistiske transfermål til venstreback positionen:

- Jorrel Hato: Måske ikke en færdigudviklet spiller, da han kun er 18, men han har vist potentiale og er hollænder, hvilket passer godt til spillertruppen og Arne Slot.

- Antonee Robinson: Fulham-spiller med flere års erfaring fra Premier League – et sikkert valg, men har han niveauet til en topklub?

- Q. Hartman: Arne Slots venstreback fra Feyenoord-tiden. Han er kun 22 år og har en masse potentiale.

- Rayan Ait Nouri: Mit bedste bud. Han har vist klasse og er en direkte erstatning for Robertson. Han har Premier League-erfaring og er uden tvivl Wolves' bedste spiller i denne sæson. Jeg vil dog formode, at det bliver svært at hente ham, da Wolverhampton er i en svær situation og står til nedrykning.

Hvad tænker forum?
Synes der er en del der er alt for hurtige til at smide Robertson under bussen, han spillede de sidste måneder af sidste sæson og em på smertestillende for at hjælpe klub og land, som følge deraf missede han preseason og var først smertefri i omkring første september.

Ja han så lidt uheldig ud mod Saka, men vi har altså fået en helt fantastisk start på sæson med kun et nederlag i 14 kampe, så helt skidt er det vel ikke?

Defensivt har Trent set meget værre ud i flere sæsoner, men ham vil alle forlænge med fordi han er en ægte scouser som nu ikke kan finde ud af om han vil spille i Liverpool eller Madrid.

Synes det er bedre at bruge pengene på at finde en spiller der kan aflaste Virgil, men endnu vigtigere en spiller mere til midtbanen, så vi ikke fuldstændig smadre dem vi har.
Defensivt kan Trent godt være et rod, jeg er helt enig men jeg tror ikke klubben tænker, at han skal erstattes og jeg vil da blive enormt skuffet, hvis han ryger på en fri til Real.

Robbo har ikke kun spillet “uheldigt” imod Saka, og det er også fuldstændig ligemeget, alle forsvarsspillere kan lave en brøler. Problemet er ikke disse situationer, han har mistet sin form - for 4-5 år siden kunne han tonse frem og tilbage på venstre side og fuldstændig dominere spillet der fra, den Robertson ser vi ikke længere. Han er stadig en dygtig spiller og skal i min optik ikke sælges, han er også fantastisk i dressing room.

Vi mangler bare lidt mere kvalitet venstre defensivt. Tsimikas kan edderbankme slå indlæg, men defensivt er han en tikkende bombe. Vi har brug for en solid spiller til positionen som kan give ro i maven.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tom_Jorsal
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 02. nov, 2024 10:34

Jeg er totalt klar på Jorrel Hato. Er meget moden i sit spille. Kan spille både midterforsvarer og venstreback, og har et hav af kampe for Ajax som bare 18-årig. 3 landskampe for Holland.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Indlæg af Cynwal » mandag, 04. nov, 2024 09:32

Dagens glade budskab til Administatoren (som officielt er Global Rdaktør):

Billede
(Sakset fra BBC-Gossip listen: https://www.bbc.com/sport/football/arti ... lr6p61pe2o )

Jeg håber stadig på Viktor, alternativt Omar Marmoush fra Frankfurt. Vi har manglet en kold brøndgraverrøv foran kassen lige siden Mo Salahs held slap op, og alt hvad han rørte ved røg i netmaskerne. Bevares, han scorer stadig sine +20 kasser om året, men brænder også flere og flere. Dog mener jeg, at der skal forlænges med ham på en toårig, da det måske også kan være en medvirkende faktor på at få Omar Marmoush til Merseyside (....og det er ikke til Neverton)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

TG12

Indlæg af TG12 » mandag, 04. nov, 2024 14:13

Cynwal skrev:
mandag, 04. nov, 2024 09:32

Billede
(Sakset fra BBC-Gossip listen: https://www.bbc.com/sport/football/arti ... lr6p61pe2o )

Jeg håber stadig på Viktor, alternativt Omar Marmoush fra Frankfurt. Vi har manglet en kold brøndgraverrøv foran kassen lige siden Mo Salahs held slap op, og alt hvad han rørte ved røg i netmaskerne. Bevares, han scorer stadig sine +20 kasser om året, men brænder også flere og flere. Dog mener jeg, at der skal forlænges med ham på en toårig, da det måske også kan være en medvirkende faktor på at få Omar Marmoush til Merseyside (....og det er ikke til Neverton)
En rigtig goal-getter ville da være et stort aktiv. Men generelt ville drømme scenariet være at have mål fra flere dele af banen, end nødvendigvis at have én bomber foran.

Især synes jeg der kommer alt for lidt fra vores midtbane - tiltrods for det virker til Slot generelt taktisk vægter midtbanen højt. Det illustreres meget godt ved at vores forsvarer faktisk har scoret flere mål (2) end vores midtbane (1) i premier Leauge. I Cl har vores forsvarer scoret 2, og midtbane 2.

Det ville efter min bedste overbevisning være langt bedre om vi fik spredt målene ud og ville hellere have 6 spillere der score 5 mål hver, end én der scorer 30.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 04. nov, 2024 15:35

Cynwal skrev:
mandag, 04. nov, 2024 09:32

Billede

Kan godt forstå begejstringen over Viktor, for han smadre jo bare mål ind, ved bare ikke hvor godt han vil passe ind på et Slot Liverpool hold, Slot har startet med at have stor fokus på at rettet op på vores defensiv, hvilket indtil videre må siges at være lykkes rigtig godt, men tænker han snart begynder at bygge mere på i offensiven.

Så en statistik fra weekendens Brighton kamp hvor Nunez havde haft noget med 48 sprint presløb i kampen, hvis det er det Slot forventer af en spids, så passer Viktor måske ikke så godt ind ? jeg kender ikke så meget til ham, men læste i en profil af ham at hans defensive arbejde var en af hans svagheder.

Uden jeg kender meget til ham, så er Omar måske et bedre match til Slot bold.
YNWA

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » søndag, 24. nov, 2024 13:34

Hvad siger I til Marcus Thuram rygterne?

Jeg synes han er overvurderet og 85m euro kan bruges bedre.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 24. nov, 2024 16:15

Dipling viser sig da også frem idag….

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 24. nov, 2024 17:31

mortenbak skrev:
søndag, 24. nov, 2024 16:15
Dipling viser sig da også frem idag….

Nej tak.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

TG12

Indlæg af TG12 » mandag, 02. dec, 2024 12:23

Mon Arne får lov at købe ind til januar, sådan som det går?

Der har noget tid været rygter om Zubrimendi har fortrudt han blev, jeg mener stadig han ville være klasse at få ind, og give mulighed for at rotere eksempelvis Gravenberch noget mere.

Derudover afhængigt af Konates skade kunne en CB meget vel være påtrængt.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 02. dec, 2024 22:09

Når man så bænken i går så håber jeg der kan blive tilføjet 1 eller 2 spillere, vi burde da også være ret attraktive lige nu.
YNWA

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 04. dec, 2024 19:39

Jeg tror der kommer en (lille) overhaling af truppen til sommer. Alissons erstatning er hentet. Ifølge en Feyenoord fan som jeg læste, er Slot ikke bange for at smide etablerede stjerner på porten, hvis det gavner holdet. Jeg tror også der hentes en erstatning for Robbo. Og der kommer sikker også en defensiv midtbanespiller.

Måske kommer der en signing til januar, hvis de kan hente den de søger efter. Og vi har før lavet gode transfers i januar.

Besvar