Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJJ

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 29. aug, 2024 14:38

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 28. aug, 2024 23:18
Oomph242 skrev:
onsdag, 28. aug, 2024 23:09
Jeg holder med og er fan af Liverpool ikke FSG.
Smukt skrevet. Jeg er helt enig!
Jeg holder med FSG!

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 29. aug, 2024 15:02

Så er det officielt Chiesa til Liverpool får nummer 14

https://www.liverpoolfc.com/news/liverp ... 6TDJsI7vUw
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 29. aug, 2024 15:27

Jeg holder med Chiesa!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 29. aug, 2024 15:52

Til den pris kan det næppe blive andet end en succes
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 29. aug, 2024 16:01

Kan han spille cdm?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 29. aug, 2024 16:35

Dygtig spiller. Jeg håber han vinder mange titler med Liverpool. Men jeg frygter lidt en ny Thiago.

Tom_Jorsal
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 30. aug, 2024 07:24

Interessant at se Brighton har brugt over 200 mio. euro i dette transfervindue :lol: mod vores 15.

Nu bliver der dog snakket om Alan Varela kan blive handlet i løbet af de sidste dage. Kender ham ikke, kunne han være et godt bud på en løsning på midten?

Edit: Nå, James Pearce har allerede skudt den ned hah.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 30. aug, 2024 09:17

Vi er en topklub som køres som en discount butik. Dette transfervindue er dumpet big time. Vi havde ét eneste mål; en defensiv midtbanespiller. Vi ender med en angriber og målmand. Tragikomisk :lol:

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » fredag, 30. aug, 2024 10:26

pingel

Indlæg af pingel » fredag, 30. aug, 2024 11:22

Hr. Drejer skrev:
fredag, 30. aug, 2024 09:17
Vi er en topklub som køres som en discount butik. Dette transfervindue er dumpet big time. Vi havde ét eneste mål; en defensiv midtbanespiller. Vi ender med en angriber og målmand. Tragikomisk :lol:
Det var vel ikke vores eneste mål…

Men hvad ville du så have gjort? Du har identificeret dit absolutte hovedmål, og du er villig til at betale hvad han koster. Han har sagt ja til dit projekt, men vælger så i sidste øjeblik ikke at tage imod tilbuddet da han får kolde fødder, og hellere vil blive hjemme i trygge rammer. Hvad vil du så have gjort, hvis det var dig der sad på pengene - og du i øvrigt har adskillelige kapable centrale midtbanespillere?

Ville du have købt en der ikke matchede din profil, bare for at købe?

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 30. aug, 2024 11:44

Vu har været efter Tchouaméni, Laiva, Caicedo og André til den position. Vi har ikke været i stand til at erstatte Fabinho, og det synes jeg er en kæmpe skandale, at vi går ind til 3 sæson uden en dissideret 6'er. Jeg vil forhåbentlig lære af tidligere, og have en plan a, b og c. Det forekommer mig bemærkelsesværdigt at vi giver et bud, spilleren takker nej, og så stopper vi med at kigge efter andre til den position i det vindue, og vi har heller ingen back-up plan. Jeg synes det er amatøragtigt ud over alle grænser!

pingel

Indlæg af pingel » fredag, 30. aug, 2024 12:06

Hr. Drejer skrev:
fredag, 30. aug, 2024 11:44
Vu har været efter Tchouaméni, Laiva, Caicedo og André til den position. Vi har ikke været i stand til at erstatte Fabinho, og det synes jeg er en kæmpe skandale, at vi går ind til 3 sæson uden en dissideret 6'er. Jeg vil forhåbentlig lære af tidligere, og have en plan a, b og c. Det forekommer mig bemærkelsesværdigt at vi giver et bud, spilleren takker nej, og så stopper vi med at kigge efter andre til den position i det vindue, og vi har heller ingen back-up plan. Jeg synes det er amatøragtigt ud over alle grænser!
Hvem ville du købe? Som du tror ville være mulig at få fat i?

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 30. aug, 2024 12:50

pingel skrev:
fredag, 30. aug, 2024 12:06
Hr. Drejer skrev:
Jeg ved ikke. hmmm, måske Koopmeiners, som nu ryger til Juve. Prøve at forhøre mig om Kimmich om han har lyst til at prøve noget nyt. Manu Kone kan både spille centralt og defensiv. Guimares har gjort det godt i PL. Ugarte i PSG (ryger vist til Man U). Jeg synes der er mange muligheder. Jeg forstår ikke at vi ikke har en plan a, b eller c? Vi spørger én spiller. han siger nej, og så er sker der ikke mere i det vindue.

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » fredag, 30. aug, 2024 13:04

pingel skrev:
Hr. Drejer skrev:
Manu Kone

Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ

Indlæg af AJJ » fredag, 30. aug, 2024 13:30

Jeg synes, det er helt fair at kritisere klubben for ikke at have lykkedes med at hente en DM efter at have forsøgt i tre sommervinduer. Som andre har været inde på, så skal man bare huske på, at pengene har været stillet til rådighed af FSG. Så kritikken skal ikke rettes mod FSG.

Og skal vi så lige huske perspektivet lidt:

Når Drejer & co bliver så skingre i transfervinduerne, så er den dybereliggende årsag jo udelukkende, at der ikke er/har været en "level playing field", idet vi hele tiden skal/har skullet forsøge at holde trit med diktaturstatsejede Man City (der ovenikøbet muligvis har forbrudt sig mod de finansielle regler).

Hvorimod vi er en erklæret økonomisk selvbærende klub, der ikke kan få lukrative sponsorater gennem en diktaturstats egne virksomheder mv. Men skal finde på markedsvilkår.

Tag Man City ud af ligningen - og der havde slet ikke været det skingre niveau, for så havde vi vundet tre mesterskaber på seks sæsoner og deltaget i CL i alle seks. Og fans havde accepteret mindre end perfekte transfervinduer, hvor det ikke gik som håbet. Men alt skal være perfekt og uden fejl, hvis vi skal overgå Man City - derfor det skingre niveau.

Nu har vi så fået Arsenal som endnu en stærk (men denne gang legitim) konkurrent . De har gjort det godt, men har også brugt massive summer (finansieret ved lån fra ejeren), herunder på meget dyre kontrakter til unge spillere som Saka, Martinelli, Ødegaard. Jeg tænker ikke, at de spillere forventer en lønnedgang ved næste kontrakt... :)

Så pt. er de heller ikke økonomisk selvbærende som i årene under Wenger - og har i øvrigt til gode at vinde noget som helst samt præstere i CL.

Her er Arsenal Trusts seneste vurdering https://www.arsenaltrust.org/feed/afc-f ... 2022to2024
Overall picture

The owner has backed the management team tremendously over the past two seasons, spending half a billion pounds (gross) on new signings and providing generous new contracts to the young core of the team. We believe 2023/24 will see an enormous increase in team spending (a mix of increased wages and amortisation charges) that will require club turnover to hit the £650m mark within 2 years, not including the impact of transfer profits, to meet UEFA’s 70% cost control ratio. That is going to require not only a sustained presence in the Champions League and an expansion of commercial income but also a steady stream of transfer profits.

The club needs the academy to deliver players and profits in the way City, Liverpool and Chelsea’s academies have and that will be a big challenge and one that has largely eluded the club of late.

Så alt er bestemt ikke rosenrødt i Arsenal. De har sat sig dyrt, og deres ejer vil ifølge denne artikel desuden tilbage til en selvbærende model https://www.standard.co.uk/sport/footba ... 86205.html

Besvar