Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 01. maj, 2018 15:50

liverpoolfc86 skrev:
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Kovacic eller Ceballos ? Jeg ville gå med Kovacic, hvis man skulle vælge mellem de 2 men vil bestemt ikke være utilfreds med Ceballos, hvis den lander dér:

http://www.hitc.com/en-gb/2018/05/01/re ... ovacic-du/
Det kommer også lidt an på prisen og lønkravet i forhold til budgetterne, men jeg hælder også imod Kovasic. I vinter blev der dog nævnt vanvittigt små beløb for Ceballos (8 millioner pund/Euro tror jeg vi kom ned på). hvor Kovasic måske er noget dyrere. Men det er jo meget spekulativt.

Jeg tror også at Kovacic har større forudsætninger for at få hurtig succes, da han har erfaring med at skifte land og liga, lige er lidt ældre og vel pt er forrest i køen af de to.
Du kan ikke sammenligne de 2. De spiller da på helt forskellige pladser.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Her er et rigtig fint skriv fra en, der tydeligvis ved meget mere om dem, end jeg gør:

What is the difference between Dani Ceballos' and Mateo Kovacic's style of play?

José Pérez, Engineer by day, football writer by night

I’ll begin by comparing both players on their technical, physical and tactical attributes, and then talk about their styles of play and overall potential.

Technical:

Ceballos is the more technical of the two. The Spaniard is an absolute genius at ball control and final passing. Ridiculously good at protecting the ball from defenders. Great short passing, dribbling and long-distance shot. His skill set is good for both open and tight spaces.

Kovacic’s technical skill set is better suited for open space situations (counterattacks). His dribbling in open spaces is outstanding, but he doesn’t have the close ball control required to dribble against tight defenses. His passing range and final passing are good, but still not at the same level of Ceballos or the other technical monsters of Real Madrid (Kroos, Modric, Isco).

Physical:

Ceballos is not particularly fast or strong, but he has outstanding stamina. He averaged around 12 km per game for Betis, easily one of the top 10 players in La Liga in this regard. This is the kind of player who shows up everywhere in heat maps.

However, I would say Kovacic is the more physically dominant of the two. He’s stronger, faster, has great stamina and has shown excellent flexibility in defensive actions. This is why Zidane chose him to man-mark Messi in the last few Clásicos.

Tactical:

Ceballos’ reading of the game is pretty good for a 21-year-old, but still requires improvement. Compared to Modric or Kroos, he seems rather chaotic. He has a pretty good sense of when to make vertical or horizontal passes (controlling the tempo), and much like Isco, he’s pretty good at looking for those 1–2 passing combinations that can break defensive lines. However, he still lacks that “chess master mentality” that could allow him to direct his entire team’s attack like Kroos or Modric do.

I would argue that Kovacic has even bigger issues than Ceballos in terms of decision making. He is excessively vertical, going for the dribbling run or the final pass when he should have been more patient and waited for a better opportunity. He often makes Real Madrid’s possession game less fluid. He often goes for flashier but less effective passes and dribbles.

Style of play:

Ceballos possesses an outstanding mix of technical and physical attributes that allow him to succeed both in counterattacking or possession play, both as a box-to-box midfielder or a playmaker. For now, I would argue that his ideal position is that of a central midfielder in a 4–3–3. He could also play as a CAM, but I think he needs better goal scoring instincts to be elite in that position.

Meanwhile, Kovacic is an archetypal box-to-box midfielder, better suited for counterattacking play. Physically dominant, his dribbling runs quickly take the ball from one side of the pitch to the other. I think his ideal positions are that of a central midfielder in a 4–3–3 or a 4–4–2. He could play as a CDM, but needs to improve his defensive positioning and overall decision making to be elite in that position.

In terms of evaluating the potential of both players, I’ll be very blunt: I think the difference between Kovacic and Ceballos is similar to the difference between Rakitic and Modric. The former can become a starter for a big European club, but the latter can actually become one of the most dominant midfielders of the next 5–10 years.
In terms of raw talent, Ceballos is in the same league as Pogba or Milinkovic-Savic. But of course, having the talent to become the best doesn’t necessarily mean that he will. Only time will tell if these young, talented midfielders will fulfill their potential.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 01. maj, 2018 15:59

ilusio skrev:
Filos of Isk skrev:
Thommo skrev:
Filos of Isk skrev:Nu har jeg debatteret med Ilusio hele dagen og forsøgt at overbevise om at vi ikke nødvendigvis behøver en ny angriber.
Hvordan kan du mene 3 spillere til 3 pladser er nok? det er vel reelt mindst 2 for lidt, men bare en bredde på 1 mand på bænken, ville da være fremragende, i forhold til nu.
Så centerforward. Min pointe var at de to kantangribere var mere sårbare end centerforwarden.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fedt. Vi var lige blevet enige og så starter en anden :mrgreen:
Hvad blev i så enige om, jeg har totalt overset den diskussion ;) (trykker af og til "marker forum som læst", men kun for at fjerne tråde jeg ikke læser i, men hænder andre tråde smutter med).
Verden er smask fuld af hyklere....

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 01. maj, 2018 20:11

Niels K skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Kovacic eller Ceballos ? Jeg ville gå med Kovacic, hvis man skulle vælge mellem de 2 men vil bestemt ikke være utilfreds med Ceballos, hvis den lander dér:

http://www.hitc.com/en-gb/2018/05/01/re ... ovacic-du/
Det kommer også lidt an på prisen og lønkravet i forhold til budgetterne, men jeg hælder også imod Kovasic. I vinter blev der dog nævnt vanvittigt små beløb for Ceballos (8 millioner pund/Euro tror jeg vi kom ned på). hvor Kovasic måske er noget dyrere. Men det er jo meget spekulativt.

Jeg tror også at Kovacic har større forudsætninger for at få hurtig succes, da han har erfaring med at skifte land og liga, lige er lidt ældre og vel pt er forrest i køen af de to.
Du kan ikke sammenligne de 2. De spiller da på helt forskellige pladser.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Her er et rigtig fint skriv fra en, der tydeligvis ved meget mere om dem, end jeg gør:

What is the difference between Dani Ceballos' and Mateo Kovacic's style of play?

José Pérez, Engineer by day, football writer by night

I’ll begin by comparing both players on their technical, physical and tactical attributes, and then talk about their styles of play and overall potential.

Technical:

Ceballos is the more technical of the two. The Spaniard is an absolute genius at ball control and final passing. Ridiculously good at protecting the ball from defenders. Great short passing, dribbling and long-distance shot. His skill set is good for both open and tight spaces.

Kovacic’s technical skill set is better suited for open space situations (counterattacks). His dribbling in open spaces is outstanding, but he doesn’t have the close ball control required to dribble against tight defenses. His passing range and final passing are good, but still not at the same level of Ceballos or the other technical monsters of Real Madrid (Kroos, Modric, Isco).

Physical:

Ceballos is not particularly fast or strong, but he has outstanding stamina. He averaged around 12 km per game for Betis, easily one of the top 10 players in La Liga in this regard. This is the kind of player who shows up everywhere in heat maps.

However, I would say Kovacic is the more physically dominant of the two. He’s stronger, faster, has great stamina and has shown excellent flexibility in defensive actions. This is why Zidane chose him to man-mark Messi in the last few Clásicos.

Tactical:

Ceballos’ reading of the game is pretty good for a 21-year-old, but still requires improvement. Compared to Modric or Kroos, he seems rather chaotic. He has a pretty good sense of when to make vertical or horizontal passes (controlling the tempo), and much like Isco, he’s pretty good at looking for those 1–2 passing combinations that can break defensive lines. However, he still lacks that “chess master mentality” that could allow him to direct his entire team’s attack like Kroos or Modric do.

I would argue that Kovacic has even bigger issues than Ceballos in terms of decision making. He is excessively vertical, going for the dribbling run or the final pass when he should have been more patient and waited for a better opportunity. He often makes Real Madrid’s possession game less fluid. He often goes for flashier but less effective passes and dribbles.

Style of play:

Ceballos possesses an outstanding mix of technical and physical attributes that allow him to succeed both in counterattacking or possession play, both as a box-to-box midfielder or a playmaker. For now, I would argue that his ideal position is that of a central midfielder in a 4–3–3. He could also play as a CAM, but I think he needs better goal scoring instincts to be elite in that position.

Meanwhile, Kovacic is an archetypal box-to-box midfielder, better suited for counterattacking play. Physically dominant, his dribbling runs quickly take the ball from one side of the pitch to the other. I think his ideal positions are that of a central midfielder in a 4–3–3 or a 4–4–2. He could play as a CDM, but needs to improve his defensive positioning and overall decision making to be elite in that position.

In terms of evaluating the potential of both players, I’ll be very blunt: I think the difference between Kovacic and Ceballos is similar to the difference between Rakitic and Modric. The former can become a starter for a big European club, but the latter can actually become one of the most dominant midfielders of the next 5–10 years.
In terms of raw talent, Ceballos is in the same league as Pogba or Milinkovic-Savic. But of course, having the talent to become the best doesn’t necessarily mean that he will. Only time will tell if these young, talented midfielders will fulfill their potential.
Fin analyse, selv om jeg synes vurderingen af Ceballos er lige lovlig positiv. Cebellos minder mig lidt om en spansk udgave af Adam Lallana - en teknisk virkelig dygtig spiller, der mangler lidt i forhold til sit slutprodukt.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 02. maj, 2018 07:12

liverpoolfc86 skrev:
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Kovacic eller Ceballos ? Jeg ville gå med Kovacic, hvis man skulle vælge mellem de 2 men vil bestemt ikke være utilfreds med Ceballos, hvis den lander dér:

http://www.hitc.com/en-gb/2018/05/01/re ... ovacic-du/
Det kommer også lidt an på prisen og lønkravet i forhold til budgetterne, men jeg hælder også imod Kovasic. I vinter blev der dog nævnt vanvittigt små beløb for Ceballos (8 millioner pund/Euro tror jeg vi kom ned på). hvor Kovasic måske er noget dyrere. Men det er jo meget spekulativt.

Jeg tror også at Kovacic har større forudsætninger for at få hurtig succes, da han har erfaring med at skifte land og liga, lige er lidt ældre og vel pt er forrest i køen af de to.
Du kan ikke sammenligne de 2. De spiller da på helt forskellige pladser.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Men som vores midtbane er skruet sammen tror jeg kun der er plads til en af dem.

Kovacic kan spille DM men hos os tror jeg han ville blive en af de to 8’ere, det samme med Ceballos.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » onsdag, 02. maj, 2018 09:48

Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Kovacic eller Ceballos ? Jeg ville gå med Kovacic, hvis man skulle vælge mellem de 2 men vil bestemt ikke være utilfreds med Ceballos, hvis den lander dér:

http://www.hitc.com/en-gb/2018/05/01/re ... ovacic-du/
Det kommer også lidt an på prisen og lønkravet i forhold til budgetterne, men jeg hælder også imod Kovasic. I vinter blev der dog nævnt vanvittigt små beløb for Ceballos (8 millioner pund/Euro tror jeg vi kom ned på). hvor Kovasic måske er noget dyrere. Men det er jo meget spekulativt.

Jeg tror også at Kovacic har større forudsætninger for at få hurtig succes, da han har erfaring med at skifte land og liga, lige er lidt ældre og vel pt er forrest i køen af de to.
Du kan ikke sammenligne de 2. De spiller da på helt forskellige pladser.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Men som vores midtbane er skruet sammen tror jeg kun der er plads til en af dem.

Kovacic kan spille DM men hos os tror jeg han ville blive en af de to 8’ere, det samme med Ceballos.


Sent from my iPhone using Tapatalk
To spændende typer. Hvis vi antager at vi mister Emre Can, og vi derfor mangler en spiller med stor fysik og højde a la Emre Can. Er spanske spillere og hold værd at se nærmere på: Cebellos, Saul Niguez, Rodri. Kondogbia, Fabian Ruiz + Thomas. De kombinerer i hvert fald teknik og højde på glimrende vis.

Er godt klar over at højde kun er et enkelt parameter.

Af disse spillere er jeg vild med Saul, som har en særlig kontraktsituation og løber til 2026, men skal sælges ellers skal Atletico betale en bod. (Ref. en artikel fra Politiken i sommer). Det er dog svært at vurdere midtbanespillere fra særligt Atletico da deres midtbanespillere er utrolige dygtige til at dække af overfor hinanden - derudover kan også være svært at se hvem der tager temperaturen på spillet (Koke, Thomas, Saul, Gabi).
Senest rettet af nikand onsdag, 02. maj, 2018 10:08, rettet i alt 1 gang.
We need a new Fowler...

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 02. maj, 2018 10:04

Når jeg læser beskrivelsen af Ceballos, så minder det mig om en ung Alonso.

Hvis det nogenlunde er rammende, så SIGN!

En dirrigent nede bagerst vil være fantastisk. Vi har som udgangspunkt 5 spillere der løber kontra + 2 offensive backs. Det er ganske ok at have en der bevarer overblikket, er spilbar og boldsikker i den bagerste del af banen.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 02. maj, 2018 12:57

Der er ikke mange ligheder mellem Alonso og Ceballos. De er begge teknisk gode, men der stopper lighedstegnene så også.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redmaniac » onsdag, 02. maj, 2018 13:11

Jeg kender intet andet til Ceballos end de obligatoriske youtube videoer, som jeg har set.

Ud fra dette ser jeg en spiller, der er god teknisk, har et godt øje for spillet, spiller godt i små rum, samt er god til at skærme bolden af, hvilket naturligvis er attraktive kvaliteter.

Det jeg også ser er en spiller, der i bedste Pogba, samt til dels Lallana, stil ofte holder for længe i bolden - på en flot måde ganske vist - hvilket sænker tempoet i spillet gevaldigt. Der vil være noget arbejde i forhold til at få ham til at slippe bolden noget hurtigere således, at modstanderen ikke får tid til at organisere tropperne.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » onsdag, 02. maj, 2018 13:32

Robbie_God_Fowler skrev:Der er ikke mange ligheder mellem Alonso og Ceballos. De er begge teknisk gode, men der stopper lighedstegnene så også.
Præcis. Men i la liga findes andre mulige defensive/ midt midtbanespillere med offensivt flair. Se indlæg længere oppe.
We need a new Fowler...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 02. maj, 2018 13:33

Thommo skrev:
ilusio skrev:
Filos of Isk skrev:
Thommo skrev:
Filos of Isk skrev:Nu har jeg debatteret med Ilusio hele dagen og forsøgt at overbevise om at vi ikke nødvendigvis behøver en ny angriber.
Hvordan kan du mene 3 spillere til 3 pladser er nok? det er vel reelt mindst 2 for lidt, men bare en bredde på 1 mand på bænken, ville da være fremragende, i forhold til nu.
Så centerforward. Min pointe var at de to kantangribere var mere sårbare end centerforwarden.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fedt. Vi var lige blevet enige og så starter en anden :mrgreen:
Hvad blev i så enige om, jeg har totalt overset den diskussion ;) (trykker af og til "marker forum som læst", men kun for at fjerne tråde jeg ikke læser i, men hænder andre tråde smutter med).
Det er helt fint. Vi kørte den også simultant i to tråde og det hele blev lidt forvirret.

Vi blev enige om at bredden blandt de tre forreste er vores største problem frem imod næste sæson. Jeg tror jeg fik Ilusio til at acceptere at Mané og Salah måske er lidt mere sårbare end Firmino, hvilket koplet med at vi slet ikke har nogle alternativer på kanten, gør at det nok bør være vores første prioritet.
Ingen af os er trygge ved Ings som andet valg, men som 3. valg er han god. Jeg er dog bekymret for om vi at en god reserve centerforward(f.eks. Icardi eller Werner) bliver så dyr at der ikke bliver råd til andet. Og jeg vil også gerne have en ekstra mand ind på midten. Da midten er nemmere er forbedre i forhold til topniveauet, til gengæld har vi en stor bredde på midten(for det meste).

Men det vigtige er at vi får alternativer oppe blandt de forreste tre i mere generel forstand. Nogle spillere vil måske kunne spille angriber og kant i den ene side og nogle kan spille begge kanter og endnu andre kan spille alle tre pladser. Så det afhænger også lidt af hvilken spiller vi henter. Får vi en der kan spille alle tre pladser ser det jo stadig lidt tyndt ud, også selvom han er helt oppe omkring Firmino's niveau. Men vi er også nødt til at kunne lokke med noget spilletid hvis vi skal fange en af de rigtig gode.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 03. maj, 2018 08:39

Hvad tænker folk om Gelson Martins fra sporting, ham ser jeg langt hellere end Zaha.
Han spiller dog primært højre kant, men er højre fodet, så tænker godt han kan spille i den anden side.

Ellers er der Quincy Promes fra Spartak Moskva, begge spillere tror jeg vil passe fint ind.
Han spiller primært venstre kant .

De har også begge, udmærket sig i CHL og været deres respektive holds bedste spillere.

Gelson har i år scoret 13 mål og lavet 12 assist i hans sæson.
Quincy har i år scoret 20 mål og laver 9 assist i denne sæson.
Billede

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 03. maj, 2018 08:46

Xenne skrev:Hvad tænker folk om Gelson Martins fra sporting, ham ser jeg langt hellere end Zaha.
Han spiller dog primært højre kant, men er højre fodet, så tænker godt han kan spille i den anden side.

Ellers er der Quincy Promes fra Spartak Moskva, begge spillere tror jeg vil passe fint ind.
Han spiller primært venstre kant .

De har også begge, udmærket sig i CHL og været deres respektive holds bedste spillere.

Gelson har i år scoret 13 mål og lavet 12 assist i hans sæson.
Quincy har i år scoret 20 mål og laver 9 assist i denne sæson.
Gelson MArtins syntes jeg er spændende. Han bør sagtens kunne spille i begge sider. Stadig ung så mulighed for store forbedringer.

Quincy Promes ser jeg ikke det helt store lys i. Han er god og er ved at være i sin bedste alder, men jeg tror ikke han er god nok.

Begge syntes jeg dog er lige niveauet under hvor vi skal finde vores nye kant, tror ikke Mané og Salah føler sig åndet i nakken af de to. Men begge kan godt bruges i forhold til bredden.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 03. maj, 2018 08:53

Filos of Isk skrev:
Xenne skrev:Hvad tænker folk om Gelson Martins fra sporting, ham ser jeg langt hellere end Zaha.
Han spiller dog primært højre kant, men er højre fodet, så tænker godt han kan spille i den anden side.

Ellers er der Quincy Promes fra Spartak Moskva, begge spillere tror jeg vil passe fint ind.
Han spiller primært venstre kant .

De har også begge, udmærket sig i CHL og været deres respektive holds bedste spillere.

Gelson har i år scoret 13 mål og lavet 12 assist i hans sæson.
Quincy har i år scoret 20 mål og laver 9 assist i denne sæson.
Gelson MArtins syntes jeg er spændende. Han bør sagtens kunne spille i begge sider. Stadig ung så mulighed for store forbedringer.

Quincy Promes ser jeg ikke det helt store lys i. Han er god og er ved at være i sin bedste alder, men jeg tror ikke han er god nok.

Begge syntes jeg dog er lige niveauet under hvor vi skal finde vores nye kant, tror ikke Mané og Salah føler sig åndet i nakken af de to. Men begge kan godt bruges i forhold til bredden.
Jeg tænker primært vi skal have en, som kan presse Mane og aflaste Salah til tider.
Det er oftest Mane jeg er mest frustreret over og som ikke altid præstere hans top niveau.

Jeg tænker, at det er svært at finde en ny spiller, som vil affinde sig med, at være backup, i hvertfald hvis det skal være et af de helt store navne.
Derfor mener jeg, at en af de to vil være fine bud.
Jeg ser det ikke sandsynligt, at vi henter en verdensstjerne til den plads.
Et andet bud, som nok vil være mega dyrt er Martial, ham gad jeg godt stjæle og se ham blomstre under Klopp :D
Billede

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » torsdag, 03. maj, 2018 09:05

Nye forsvarsspillere......
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 03. maj, 2018 09:14

zalcos skrev:Nye forsvarsspillere......
Lovren har ganske enkelt ikke niveau'et.
Selvom jeg håber og håber og gang på gang bakker ham op.
Han er talentløs og dummer sig gang på gang, det hjælper heller ikke at Trent spiller en vanvittig dårlig kamp.
Jeg mener dog ikke, at vi skal ændre ved vores nuværende back løsning, det er en midterforsvar ved siden af VVD, som vi mangler også en målmand i verdensklasse.
Billede

Besvar