Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 31. jan, 2018 11:59

Aggerdoo skrev:Et lidt mærkeligt køb af City hvis det sker, men man må bare anerkende deres evne og vilje til at agere. Misundelsesværdigt
Ikke specielt...
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 31. jan, 2018 12:16

ilusio skrev:
Aggerdoo skrev:Et lidt mærkeligt køb af City hvis det sker, men man må bare anerkende deres evne og vilje til at agere. Misundelsesværdigt
Ikke specielt...
Jo

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » onsdag, 31. jan, 2018 13:36

Aggerdoo skrev:
ilusio skrev:
Aggerdoo skrev:Et lidt mærkeligt køb af City hvis det sker, men man må bare anerkende deres evne og vilje til at agere. Misundelsesværdigt
Ikke specielt...
Jo
Næh

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. jan, 2018 13:45

I kan leje et værelse på https://da.hotels.com/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 31. jan, 2018 16:27

Bojangles skrev:
Aggerdoo skrev:
ilusio skrev:
Aggerdoo skrev:Et lidt mærkeligt køb af City hvis det sker, men man må bare anerkende deres evne og vilje til at agere. Misundelsesværdigt
Ikke specielt...
Jo
Næh
Joh

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 31. jan, 2018 16:52

Mon Michael og Jürgen er gået hjem for i dag.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » onsdag, 31. jan, 2018 18:39

Et lidt vildt og nyt rygte på twitter i dag, som måske kunne være en gardering til midtbanen indtil sommer. Kender ikke det store til hans evner.

Tag det med et gran salt.



Han skulle vidst have samme agent som Keita og der var rygter om at agenten var i England her til morgen.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 31. jan, 2018 18:55

Demirbay er en dygtig spiller. Pasningsstærk og yderst spilintelligent. Han er dog langsom og svag fysisk. Demirbay spillede fantastisk i 16/17 sæsonen, men jeg har ikke set meget Bundesliga i denne sæson, hvorfor jeg kun har set ham i kampene mod Liverpool, hvor han ikke gjorde megen væsen af sig.

Vi snakker ikke en spiller af international klasse, men Demirbay vil tilføre kvaliteter, som truppen ikke på nuværende tidspunkt besidder.

Så må vi se, om det er en and. Bild plejer ikke at være kendt for deres troværdighed.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 31. jan, 2018 19:03

ilusio skrev:
Aggerdoo skrev:Et lidt mærkeligt køb af City hvis det sker, men man må bare anerkende deres evne og vilje til at agere. Misundelsesværdigt
Ikke specielt...
Enig med Ilusio,meget kvalmende. Lidt som jeg har det med Dijk handlen, så jeg kaster ikke med sten, mod city lejren, da "mit" LFC hus er lavet af det fineste krystal glas.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 31. jan, 2018 22:25

Det startede så godt med Van Dijk, og så gik det helt galt. Jeg er dybt skuffet over at vi på 7 måneder STADIG ikke har fattet at vi SKAL have en kreativ midtbanespiller når/hvis Coutinho smutter. Han burde være købt allerede i sommers, så han var spillet ind og klar til at tage over allerede nu - og nej, jeg tror desværre ikke på at Ox kan overtage den rolle.

Rasputin
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasputin » torsdag, 01. feb, 2018 14:21

Lidt skuffet er jeg da over at der ikke er hentet lidt sjovt til midtbanen. Det eneste spørgsmål vedr Coutinho-salget har været om det blev et vinter eller sommersalg. Så der har været god til til at planlægge indkøb, og imødekomme tabet af Coutinho. Men jeg tænker at Klopp gerne venter på den helt rigtige mand, fremfor at nøjes med, hvad Klopp synes kun er næstbedst. Han ventede på Lille Virgil, og betalte et beløb som de fleste knap kan fatte eller synes er rimeligt. Men det var ham han ville have. Træder jeg et skridt tilbage, og trækker været dybt(og en hurtig fadøl) så tror jeg Klopps tilgang er den bedste for klubben, langsigtet. Men han sætter press på sig selv ved at vente. Keitas indtræden til sommer og hvilken rolle han skal have, er måske også med i ligningen. Jo,lidt skuffet, men ikke smadret!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 08. feb, 2018 12:49

Griezmann skulle have en frikøbsklausul på sølle €100m (ca. £85-90m) til sommer. Det bliver spændende at se, hvor han ryger hen. Det er nok for optimistisk at tro, at vi vil melde os ind i kapløbet.

Jesperrosendal
Indlæg: 444
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 13:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesperrosendal » torsdag, 08. feb, 2018 13:09

Sådan som rygterne går lige i øjeblikket, så siger min sofamanager hjerne at vi til sommer skal gøre følgende:

IND:
Oblak
Isco
Fabinho

Det er på disse tre pladser vi skal forstærke os, og det er deciderede stjernespillere som kan gå direkte ind i start-11

Dyrt ja bevares, men hvis vi vil konkurrere, så skal der investeres - Længere er den ik!

Virker det totalt urealistisk?

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » torsdag, 08. feb, 2018 13:36

Jesperrosendal skrev:Sådan som rygterne går lige i øjeblikket, så siger min sofamanager hjerne at vi til sommer skal gøre følgende:

IND:
Oblak
Isco
Fabinho

Det er på disse tre pladser vi skal forstærke os, og det er deciderede stjernespillere som kan gå direkte ind i start-11

Dyrt ja bevares, men hvis vi vil konkurrere, så skal der investeres - Længere er den ik!

Virker det totalt urealistisk?
Når man sådan læser rundt omkring, så virker det meget til at at Lemar er hovedtarget til sommer. Men ellers så tænker jeg også, at vi kommer til at se 3 store indkøb krydret med en 2-3 spændende talenter og så ryger der sikkert også en 6 spiller ud af truppen.

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 08. feb, 2018 14:58

Bojangles skrev:
Jesperrosendal skrev:Sådan som rygterne går lige i øjeblikket, så siger min sofamanager hjerne at vi til sommer skal gøre følgende:

IND:
Oblak
Isco
Fabinho

Det er på disse tre pladser vi skal forstærke os, og det er deciderede stjernespillere som kan gå direkte ind i start-11

Dyrt ja bevares, men hvis vi vil konkurrere, så skal der investeres - Længere er den ik!

Virker det totalt urealistisk?
Når man sådan læser rundt omkring, så virker det meget til at at Lemar er hovedtarget til sommer. Men ellers så tænker jeg også, at vi kommer til at se 3 store indkøb krydret med en 2-3 spændende talenter og så ryger der sikkert også en 6 spiller ud af truppen.
Hvis Lemar hentes til £90m +, så kan jeg ikke se andre stor indkøb til sommer. I de 7 år FSG har været ved roret har historien ikke vist flere store indkøb af gangen uden store salg..

Besvar