Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 13. maj, 2017 09:11

Niels K skrev:Nu er der rygter om, at vi skulle være klar med en aftale til Luan fra Gremio:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... p-10411399

Mon ikke vi har en fordel i alle vores nuværende brassere i truppen ?

Lidt om Luan:

https://www.fourfourtwo.com/features/me ... -leicester
Læste artiklen tidligere på morgenen. Noget i den lyder lidt skræmmende og måske en af grundende til Leicester trak sig.

"The 23-year-old striker is a down-to-earth footballer, but his physical condition is lacking and if he’s to face more than one match a week on a regular basis you might notice a drop in his form.
He could also work on his finishing, but his cool persona suggests he’s got what it takes to become a prolific marksman."

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 13. maj, 2017 09:16

Kunne Holger Badstuber på en free være en idé ?

http://www.footballinsider247.com/liver ... sliga-ace/

PS. Jeg så, at der var en lille, irrelevant henvisning til the s**, men historien her stammer ikke fra dem.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 13. maj, 2017 09:25

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Nu er der rygter om, at vi skulle være klar med en aftale til Luan fra Gremio:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... p-10411399

Mon ikke vi har en fordel i alle vores nuværende brassere i truppen ?

Lidt om Luan:

https://www.fourfourtwo.com/features/me ... -leicester
Læste artiklen tidligere på morgenen. Noget i den lyder lidt skræmmende og måske en af grundende til Leicester trak sig.

"The 23-year-old striker is a down-to-earth footballer, but his physical condition is lacking and if he’s to face more than one match a week on a regular basis you might notice a drop in his form.
He could also work on his finishing, but his cool persona suggests he’s got what it takes to become a prolific marksman."
jeg læste det godt, men der er jo ingen, der siger, at Leicester nødvendigvis trak sig. Form er noget, der kan bygges op, og der er slet ingen tvivl om, at Klopp ønsker spillere i max. form. Da vi forhåbentligt får en noget større trup næste sæson, så skal der jo også være kampe til de fleste, så han kan da sagtens risikere ikke at skulle spillere mere end 1 kamp om ugen.

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 13. maj, 2017 09:40

Niels K skrev:
Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Nu er der rygter om, at vi skulle være klar med en aftale til Luan fra Gremio:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... p-10411399

Mon ikke vi har en fordel i alle vores nuværende brassere i truppen ?

Lidt om Luan:

https://www.fourfourtwo.com/features/me ... -leicester
Læste artiklen tidligere på morgenen. Noget i den lyder lidt skræmmende og måske en af grundende til Leicester trak sig.

"The 23-year-old striker is a down-to-earth footballer, but his physical condition is lacking and if he’s to face more than one match a week on a regular basis you might notice a drop in his form.
He could also work on his finishing, but his cool persona suggests he’s got what it takes to become a prolific marksman."
jeg læste det godt, men der er jo ingen, der siger, at Leicester nødvendigvis trak sig. Form er noget, der kan bygges op, og der er slet ingen tvivl om, at Klopp ønsker spillere i max. form. Da vi forhåbentligt får en noget større trup næste sæson, så skal der jo også være kampe til de fleste, så han kan da sagtens risikere ikke at skulle spillere mere end 1 kamp om ugen.
Jeg ved godt man kan trænes op. Men mentalt skal man også være til det og det er ikke alle spillere som er det. Jeg synes stadig, det er en lidt skræmmende observation.

Måske var Leicester interessen bare en avis and. Kan kun finde links til de afgav bud og at vi også gjorde..

http://www.90min.com/posts/3557922-grem ... elona-link

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 13. maj, 2017 10:24

Niels K skrev:Kunne Holger Badstuber på en free være en idé ?
Du har da en ejendommelig forkærlighed for skadesplagede spillere ;)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 13. maj, 2017 10:33

AJ skrev:
Niels K skrev:Kunne Holger Badstuber på en free være en idé ?
Du har da en ejendommelig forkærlighed for skadesplagede spillere ;)
:D

Ja, jeg kan godt se, at det ser relativt skidt ud på den front de sidste 5 års tid...

https://www.transfermarkt.co.uk/holger- ... eler/54659

Så selvom han er "gratis", så er det nok ikke ham, man skal sætte sin lid til, hvis vi søger en spiller til start 11.
Jeg ved dog ikke, hvad Klopp tænker omkring et startende par med Lovrens nye kontrakt. Det er en dyr mand at have siddende på bænken. Jeg kunne med den forlængelse godt tvivle på, om Klopp vil købe en Van Dijk til 50 mio. £ for at sætte Lovren på bænken ?

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » lørdag, 13. maj, 2017 11:51

Niels K skrev:
AJ skrev:
Niels K skrev:Kunne Holger Badstuber på en free være en idé ?
Du har da en ejendommelig forkærlighed for skadesplagede spillere ;)
:D

Ja, jeg kan godt se, at det ser relativt skidt ud på den front de sidste 5 års tid...

https://www.transfermarkt.co.uk/holger- ... eler/54659

Så selvom han er "gratis", så er det nok ikke ham, man skal sætte sin lid til, hvis vi søger en spiller til start 11.
Jeg ved dog ikke, hvad Klopp tænker omkring et startende par med Lovrens nye kontrakt. Det er en dyr mand at have siddende på bænken. Jeg kunne med den forlængelse godt tvivle på, om Klopp vil købe en Van Dijk til 50 mio. £ for at sætte Lovren på bænken ?
Jeg tror netop at købet af Van Dijk er mere sandsynligt efter forlængelsen med Lovren. Lovren ville måske blive i tvivl om at forlænge hvis man købte Van Dijk først. Så jeg tror forlængelsen af Lovren skal ses som en gardering for, at vi har en god forsvarsspiller på bænken til en lang sæson med skader.
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 13. maj, 2017 12:08

Kongegaard skrev:
Niels K skrev:
AJ skrev:
Niels K skrev:Kunne Holger Badstuber på en free være en idé ?
Du har da en ejendommelig forkærlighed for skadesplagede spillere ;)
:D

Ja, jeg kan godt se, at det ser relativt skidt ud på den front de sidste 5 års tid...

https://www.transfermarkt.co.uk/holger- ... eler/54659

Så selvom han er "gratis", så er det nok ikke ham, man skal sætte sin lid til, hvis vi søger en spiller til start 11.
Jeg ved dog ikke, hvad Klopp tænker omkring et startende par med Lovrens nye kontrakt. Det er en dyr mand at have siddende på bænken. Jeg kunne med den forlængelse godt tvivle på, om Klopp vil købe en Van Dijk til 50 mio. £ for at sætte Lovren på bænken ?
Jeg tror netop at købet af Van Dijk er mere sandsynligt efter forlængelsen med Lovren. Lovren ville måske blive i tvivl om at forlænge hvis man købte Van Dijk først. Så jeg tror forlængelsen af Lovren skal ses som en gardering for, at vi har en god forsvarsspiller på bænken til en lang sæson med skader.
Sådan kan man også se på det. Lovren læser dog også fodbold-rygter og har vel bemærket, at vi konstant linkes til midtstoppere, så mon ikke, at der er talt om, at der skal spilles mange kampe næste sæson, så der bliver pænt med kampe til alle 3, også selvom vi ikke rammes så hårdt af skader.
Har vi de nu rygtede 120-130 mio. £ inkl. spillersalg at gøre godt med, så lyder det også voldsomt, hvis de 50 mio. £ skal gå til en Van Dijk-handel. Kan vi sælge for 75 mio. £, og kvalificerer vi os til CL, så tror jeg dog også på, at ejerne/klubben er med på at stille 100 mio. mere til rådighed, da midlerne burde være til stede.

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » lørdag, 13. maj, 2017 12:31

Nå: Sommerens transfervindue starter snart og pludselig går det amok - for HVEM SKAL IND?! Jeg vil også lege med ;)


Med udtalelser som "Vi sælger ingen vi ikke vil af med" holdt op mod "Hvis en spiller ønsker væk, så ønsker vi ikke spilleren" . Så kan alt ske i tråden "HVEM SKAL UD".

Og for at være ærlig, så tror jeg ikke vi kan holde på Coutinho. Jeg ser ham desværre som rejst og som en del af Barcelonas fremtid. Ind for slaget af ham: 75mio

Og så tror jeg at dette bliver vinduet hvor Lucas smutter for 6mio

Moreno ryger til Sevilla for 10mio.

Karius var et flop og får lov at smutte for for 8 mio.

Danny Ings ryger for 5 mio. Fik desværre aldrig rigtig muligheden.

Sturridge kan vi desværre nok også godt vinke farvel til. Men det skulle ikke undre mig hvis vi faktisk kommer til at tjene lidt penge her: Italiensk klub, Napoli, Roma, Juve, Milan, Inter - her vil han passe perfekt ind. Han er stadig kun 27år, han er skarp når han spiller og vil være en djævel i Italien: Solgt for 35mio.

Så er der pludselig 139 mio at lege med.


De første 25mio kaster jeg efter Quincy Promes - det giver noget offensivt firepower.

Og så skal vi have en som kan bombe! Og ind kommer fra Real Madrids bænk kommer Morata, 189cm høj, 24 år - Han bliver den nye Torres - et røverkøb for kun 40mio. Kommer i sin første sæson til at lave 20+.

Jokeren bliver, at vi i denne sæson køber Mario Götze. Stadig kun 24 år, men ligner pt en der har peaket. Har igen haft en elendig sæson og kan derfor erhverves for den sølle sum af 20 mio. Bestemt et sats værd at prøve med ham. Giver noget til bredden, og hvis Klopp kan få gang i ham, så kan vi få en uhyggelig offensiv.

På midtbanen forstærker vi os med Naby Keïta. 22 år med et kæmpe potentiale. Passer perfekt på den profil vi plejer at efterspørge. 25mio.

Ind til Venstrebacken henter vi den 23årige Yannick Gerhardt fra Wolfsburg til 12 mio.

Ind til det centrale forsvar glipper vi købet af Van Djik og vi henter derfor i stedet ungt tysk blod ind i form af Jonathan Tah for 20 mio. fra Leverkusen.

Til slut henter vi Kölns Målmand, Timo Horn, som løber op i 15 mio.

Alt i alt køber vi for 157mio. Vi sælger for 139 og er derfor 'kun' nødt til at smide 18 mio efter et verdensklasse hold.

HEY! Jeg glæder mig bare til FM - giv mig lige en chance
Gerrard og Agger er Liverpool

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 13. maj, 2017 12:43

Kongegaard skrev:Nå: Sommerens transfervindue starter snart og pludselig går det amok - for HVEM SKAL IND?! Jeg vil også lege med ;)


Med udtalelser som "Vi sælger ingen vi ikke vil af med" holdt op mod "Hvis en spiller ønsker væk, så ønsker vi ikke spilleren" . Så kan alt ske i tråden "HVEM SKAL UD".

Og for at være ærlig, så tror jeg ikke vi kan holde på Coutinho. Jeg ser ham desværre som rejst og som en del af Barcelonas fremtid. Ind for slaget af ham: 75mio

Og så tror jeg at dette bliver vinduet hvor Lucas smutter for 6mio

Moreno ryger til Sevilla for 10mio.

Karius var et flop og får lov at smutte for for 8 mio.

Danny Ings ryger for 5 mio. Fik desværre aldrig rigtig muligheden.

Sturridge kan vi desværre nok også godt vinke farvel til. Men det skulle ikke undre mig hvis vi faktisk kommer til at tjene lidt penge her: Italiensk klub, Napoli, Roma, Juve, Milan, Inter - her vil han passe perfekt ind. Han er stadig kun 27år, han er skarp når han spiller og vil være en djævel i Italien: Solgt for 35mio.

Så er der pludselig 139 mio at lege med.


De første 25mio kaster jeg efter Quincy Promes - det giver noget offensivt firepower.

Og så skal vi have en som kan bombe! Og ind kommer fra Real Madrids bænk kommer Morata, 189cm høj, 24 år - Han bliver den nye Torres - et røverkøb for kun 40mio. Kommer i sin første sæson til at lave 20+.

Jokeren bliver, at vi i denne sæson køber Mario Götze. Stadig kun 24 år, men ligner pt en der har peaket. Har igen haft en elendig sæson og kan derfor erhverves for den sølle sum af 20 mio. Bestemt et sats værd at prøve med ham. Giver noget til bredden, og hvis Klopp kan få gang i ham, så kan vi få en uhyggelig offensiv.

På midtbanen forstærker vi os med Naby Keïta. 22 år med et kæmpe potentiale. Passer perfekt på den profil vi plejer at efterspørge. 25mio.

Ind til Venstrebacken henter vi den 23årige Yannick Gerhardt fra Wolfsburg til 12 mio.

Ind til det centrale forsvar glipper vi købet af Van Djik og vi henter derfor i stedet ungt tysk blod ind i form af Jonathan Tah for 20 mio. fra Leverkusen.

Til slut henter vi Kölns Målmand, Timo Horn, som løber op i 15 mio.

Alt i alt køber vi for 157mio. Vi sælger for 139 og er derfor 'kun' nødt til at smide 18 mio efter et verdensklasse hold.

HEY! Jeg glæder mig bare til FM - giv mig lige en chance
Götze er ude på ubestemt tid grundet muskel sygdom. Spørgsmålet er om han er færdig på topplan.

Sturrigde har jeg svært ved, at se vi kan få mere end £15-20m for. Hans høje løn gavner heller ikke salget.

Ellers gode navne. Hvis man nu skal drømme.

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » lørdag, 13. maj, 2017 13:55

Oomph242 skrev:
Kongegaard skrev:Nå: Sommerens transfervindue starter snart og pludselig går det amok - for HVEM SKAL IND?! Jeg vil også lege med ;)


Med udtalelser som "Vi sælger ingen vi ikke vil af med" holdt op mod "Hvis en spiller ønsker væk, så ønsker vi ikke spilleren" . Så kan alt ske i tråden "HVEM SKAL UD".

Og for at være ærlig, så tror jeg ikke vi kan holde på Coutinho. Jeg ser ham desværre som rejst og som en del af Barcelonas fremtid. Ind for slaget af ham: 75mio

Og så tror jeg at dette bliver vinduet hvor Lucas smutter for 6mio

Moreno ryger til Sevilla for 10mio.

Karius var et flop og får lov at smutte for for 8 mio.

Danny Ings ryger for 5 mio. Fik desværre aldrig rigtig muligheden.

Sturridge kan vi desværre nok også godt vinke farvel til. Men det skulle ikke undre mig hvis vi faktisk kommer til at tjene lidt penge her: Italiensk klub, Napoli, Roma, Juve, Milan, Inter - her vil han passe perfekt ind. Han er stadig kun 27år, han er skarp når han spiller og vil være en djævel i Italien: Solgt for 35mio.

Så er der pludselig 139 mio at lege med.


De første 25mio kaster jeg efter Quincy Promes - det giver noget offensivt firepower.

Og så skal vi have en som kan bombe! Og ind kommer fra Real Madrids bænk kommer Morata, 189cm høj, 24 år - Han bliver den nye Torres - et røverkøb for kun 40mio. Kommer i sin første sæson til at lave 20+.

Jokeren bliver, at vi i denne sæson køber Mario Götze. Stadig kun 24 år, men ligner pt en der har peaket. Har igen haft en elendig sæson og kan derfor erhverves for den sølle sum af 20 mio. Bestemt et sats værd at prøve med ham. Giver noget til bredden, og hvis Klopp kan få gang i ham, så kan vi få en uhyggelig offensiv.

På midtbanen forstærker vi os med Naby Keïta. 22 år med et kæmpe potentiale. Passer perfekt på den profil vi plejer at efterspørge. 25mio.

Ind til Venstrebacken henter vi den 23årige Yannick Gerhardt fra Wolfsburg til 12 mio.

Ind til det centrale forsvar glipper vi købet af Van Djik og vi henter derfor i stedet ungt tysk blod ind i form af Jonathan Tah for 20 mio. fra Leverkusen.

Til slut henter vi Kölns Målmand, Timo Horn, som løber op i 15 mio.

Alt i alt køber vi for 157mio. Vi sælger for 139 og er derfor 'kun' nødt til at smide 18 mio efter et verdensklasse hold.

HEY! Jeg glæder mig bare til FM - giv mig lige en chance
Götze er ude på ubestemt tid grundet muskel sygdom. Spørgsmålet er om han er færdig på topplan.

Sturrigde har jeg svært ved, at se vi kan få mere end £15-20m for. Hans høje løn gavner heller ikke salget.

Ellers gode navne. Hvis man nu skal drømme.
Vidste ikke det med Götzes sygdom :/ det er da godt nok trist. Han var ellers en fremragende fodboldspiller da han spillede for Dortmund i første omgang. Så ville jeg måske prøve at gå efter Max Meyer fra Schalke, Pereyra fra Watford eller Gastón Ramírez fra nedrykkede Middelsbrough.

Og bare vent med Sturridge, når først de forskellige klubber ser hans fede youtubevideoer - så rammer vi hurtigt 35 ;)) hehe
Gerrard og Agger er Liverpool

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 13. maj, 2017 17:01

Luan var rygtet til Barcelona sidste sommer, hvor Ronaldinho også opfordrede Barcelona til at købe ham. Han scorede i øvrigt blandt andet mod vores u-23 hold til OL, så vidt jeg husker. Mere kender jeg ikke til ham.

Jeg ser også gerne, at vi kigger efter sydamerikanere og så tror jeg, at Coutinho og Firmino vil få enorm glæde ud af endnu en brasilianer i truppen. £26 mio lyder dog lidt pebret, men sådan er gamet jo i dag.
Corner taken quickly...

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 13. maj, 2017 18:14

@ Kongegaard

Lucas har kontraktudløb, så vi får næppe penge for ham, hvis ikke vi forlænger kontrakten inden.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 13. maj, 2017 18:48

Kasper88 skrev:Luan var rygtet til Barcelona sidste sommer, hvor Ronaldinho også opfordrede Barcelona til at købe ham. Han scorede i øvrigt blandt andet mod vores u-23 hold til OL, så vidt jeg husker. Mere kender jeg ikke til ham.

Jeg ser også gerne, at vi kigger efter sydamerikanere og så tror jeg, at Coutinho og Firmino vil få enorm glæde ud af endnu en brasilianer i truppen. £26 mio lyder dog lidt pebret, men sådan er gamet jo i dag.
https://www.youtube.com/watch?v=Pi88breb_Sw
Mål med højre og venstre. Og mål direkte på frispark. Lokale skriver at tilbuddet er accepteret. Ja han var ved at skifte til Barcelona sidste år. Spændende spiller.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 13. maj, 2017 18:54

Kelly skrev:
Kasper88 skrev:Luan var rygtet til Barcelona sidste sommer, hvor Ronaldinho også opfordrede Barcelona til at købe ham. Han scorede i øvrigt blandt andet mod vores u-23 hold til OL, så vidt jeg husker. Mere kender jeg ikke til ham.

Jeg ser også gerne, at vi kigger efter sydamerikanere og så tror jeg, at Coutinho og Firmino vil få enorm glæde ud af endnu en brasilianer i truppen. £26 mio lyder dog lidt pebret, men sådan er gamet jo i dag.
https://www.youtube.com/watch?v=Pi88breb_Sw
Mål med højre og venstre. Og mål direkte på frispark. Lokale skriver at tilbuddet er accepteret. Ja han var ved at skifte til Barcelona sidste år. Spændende spiller.
Mange af rygterne fra sidste år, var vist sat igang af Gremio og agenten som jeg har læst. Han blev på kort tid linket til et hav af klubber i Europa, os incl. Prisen var vist dog en anden end nu.

Besvar