Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 13. jan, 2016 13:56

Sivi skrev:
Emmy skrev:
Sivi skrev:
CVLiverpool skrev:Jeg slynger lige en bemærkning.
Matip skulle angiveligt komme til klubben på en fri transfer til sommer.
Har godt hørt om det. Men det er vel ikke noget man kan gøre officielt før til sommer. Altså han kan vel ikke underskrive en kontrakt nu, som først gælder til sommer, når det er en fri transfer?
Det er da netop det han kan. Når der er mindre end 6 mdr tilbage af kontrakten må han forhandle og underskrive kontrakt gældende fra det øjeblik nuværende kontrakt udløber.
Nåja, det er sku da rigtigt.
Lad os bare få den aftale på plads hurtigst muligt! Han ville være en fedt køb.

Sivi du har spillet for lidt Football Manager ;)
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » onsdag, 13. jan, 2016 14:18

YNWA! skrev:
Sivi skrev:
Emmy skrev:
Sivi skrev:
CVLiverpool skrev:Jeg slynger lige en bemærkning.
Matip skulle angiveligt komme til klubben på en fri transfer til sommer.
Har godt hørt om det. Men det er vel ikke noget man kan gøre officielt før til sommer. Altså han kan vel ikke underskrive en kontrakt nu, som først gælder til sommer, når det er en fri transfer?
Det er da netop det han kan. Når der er mindre end 6 mdr tilbage af kontrakten må han forhandle og underskrive kontrakt gældende fra det øjeblik nuværende kontrakt udløber.
Nåja, det er sku da rigtigt.
Lad os bare få den aftale på plads hurtigst muligt! Han ville være en fedt køb.

Sivi du har spillet for lidt Football Manager ;)
Jeg må erkende, at jeg aldrig har spillet FM :P Har kun set lidt på nogle venner som har spillet det :P
Justice for the 96! <3

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 14. jan, 2016 14:45

CVLiverpool skrev:Jeg slynger lige en bemærkning.
Matip skulle angiveligt komme til klubben på en fri transfer til sommer.
Har ikke noget indgående kendskab til Matip. Har set ham spille nogle gange, men jeg har ikke rigtigt lagt mærke til ham. Men ud fra det, jeg kan læse om ham, så virker han til at være en spiller, der er hurtig og god på låget (både offensivt og defensivt). Men jeg læser også flere steder, at han er en spiller, som ikke altid har hjernen med i det, han laver. Mange overilede tacklinger og mærkelige fejl. Det får mig til at tænke på en afrikansk Skrtel, hvilket gør mig noget skeptisk. I min verden har vi først og fremmest brug for en klog og rolig forsvarspiller.

Men jeg lader mig gerne overbevise. Han er trods alt "gratis", og Klopp må have et stort kendskab til ham.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 14. jan, 2016 16:49

Jeg håber virkelig, at vi ikke går ud og henter en masse spillere til sommer. Det har vi gjort de sidste par sommervinduer. Det giver bare en masse besvær med at spille holdet sammen. Jeg ser hellere, at Klopp får det bedste ud af dem, vi allerede har. Clyne, Lovren, Moreno, Can, Milner, Lallana, Firmino og Benteke er alle hentet sommeren 2014 eller senere. Ibe er også først kommet ind på holdet for et år siden, mens Origi og Ings slet ikke er spillet ind.

Selvfølgelig skal truppen suppleres med et par nødvendige indkøb hist og her. Jeg håber bare ikke, at Klopp skal til at præge truppen helt fra bunden. Så skal vi bare starte forfra igen.

Hr. Drejer
Indlæg: 13787
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 14. jan, 2016 17:43

Enig AJ.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » torsdag, 14. jan, 2016 20:26

Ser helst bare Klopp køber hvad han mener der skal til for at skabe det hold han ønsker.. Og så er jeg lidt ligeglad hvor mange det er eller til dels hvem det er.

Har fuld tiltro til at han ved hvad han laver og henter de bedst mulige spiller som passer til hans spillestil.
Han hentede trods alt en ukendt Lewandowski op fra den Polske undergrund

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » torsdag, 14. jan, 2016 20:48

MP skrev:Ser helst bare Klopp køber hvad han mener der skal til for at skabe det hold han ønsker.. Og så er jeg lidt ligeglad hvor mange det er eller til dels hvem det er.

Har fuld tiltro til at han ved hvad han laver og henter de bedst mulige spiller som passer til hans spillestil.
Han hentede trods alt en ukendt Lewandowski op fra den Polske undergrund
Forstår dig godt. Jeg synes bare han er nødt til at hente en keeper. Ud over det, så må han styre alt selv :P
Justice for the 96! <3

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 15. jan, 2016 07:29

AJ skrev:Jeg håber virkelig, at vi ikke går ud og henter en masse spillere til sommer. Det har vi gjort de sidste par sommervinduer. Det giver bare en masse besvær med at spille holdet sammen. Jeg ser hellere, at Klopp får det bedste ud af dem, vi allerede har. Clyne, Lovren, Moreno, Can, Milner, Lallana, Firmino og Benteke er alle hentet sommeren 2014 eller senere. Ibe er også først kommet ind på holdet for et år siden, mens Origi og Ings slet ikke er spillet ind.

Selvfølgelig skal truppen suppleres med et par nødvendige indkøb hist og her. Jeg håber bare ikke, at Klopp skal til at præge truppen helt fra bunden. Så skal vi bare starte forfra igen.
Enig. Syntes dog målmanden skal skiftes.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2125
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 15. jan, 2016 11:44

Er der nogen, der har nogen bud på, hvilke målmænd der evt. kan forstærke os, og som er realistiske at hente? Jeg har sgu svært ved at se det. I PL er det kun De Gea, Cech, Lloris, Hart og Courtois, der i mine øjne er decideret bedre end Mignolet. Og vi kan selvfølgelig ikke hente nogen af dem. Et par bud fra de andre ligaer kunne være Handanovic fra Inter(som vist har kontraktudløb til sommer?), Mandanda, Cillesen eller Ter Stegen(som nok er den mindst realistiske af de fire), men jeg tror ikke, de vil være en markant forstærkning ift. Mignolet.

I øvrigt er det spændende, at vi er kædet sammen med Anwar El Ghazi, synes jeg. Han er allerede rigtig god og kunne godt gå hen og blive virkelig god. Uanset hvad ville han føje noget decideret kvalitet til bredden på de offensive pladser.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 15. jan, 2016 12:17

Tom_Jorsal skrev:Er der nogen, der har nogen bud på, hvilke målmænd der evt. kan forstærke os, og som er realistiske at hente? Jeg har sgu svært ved at se det. I PL er det kun De Gea, Cech, Lloris, Hart og Courtois, der i mine øjne er decideret bedre end Mignolet. Og vi kan selvfølgelig ikke hente nogen af dem. Et par bud fra de andre ligaer kunne være Handanovic fra Inter(som vist har kontraktudløb til sommer?), Mandanda, Cillesen eller Ter Stegen(som nok er den mindst realistiske af de fire), men jeg tror ikke, de vil være en markant forstærkning ift. Mignolet.

I øvrigt er det spændende, at vi er kædet sammen med Anwar El Ghazi, synes jeg. Han er allerede rigtig god og kunne godt gå hen og blive virkelig god. Uanset hvad ville han føje noget decideret kvalitet til bredden på de offensive pladser.
Jeg vil mene at Leno er en forstærkning.

https://en.wikipedia.org/wiki/Bernd_Leno
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » fredag, 15. jan, 2016 12:44

Kelly skrev:
Tom_Jorsal skrev:Er der nogen, der har nogen bud på, hvilke målmænd der evt. kan forstærke os, og som er realistiske at hente? Jeg har sgu svært ved at se det. I PL er det kun De Gea, Cech, Lloris, Hart og Courtois, der i mine øjne er decideret bedre end Mignolet. Og vi kan selvfølgelig ikke hente nogen af dem. Et par bud fra de andre ligaer kunne være Handanovic fra Inter(som vist har kontraktudløb til sommer?), Mandanda, Cillesen eller Ter Stegen(som nok er den mindst realistiske af de fire), men jeg tror ikke, de vil være en markant forstærkning ift. Mignolet.

I øvrigt er det spændende, at vi er kædet sammen med Anwar El Ghazi, synes jeg. Han er allerede rigtig god og kunne godt gå hen og blive virkelig god. Uanset hvad ville han føje noget decideret kvalitet til bredden på de offensive pladser.
Jeg vil mene at Leno er en forstærkning.

https://en.wikipedia.org/wiki/Bernd_Leno
Du må absolut ikke tage det forkert, fordi jeg synes, det er fedt, når der bliver bragt realistiske navne på bordet, men er det ikke lidt dovent bare at smide et link (og endda til Wikipedia)? Det ville være mere interessant, hvis du fortalte, hvilke styrker du synes, han har, eller måske smide et link til en SkySports-analyse eller noget i den stil.

Vi har været gode til at slå hårdt ned på ringe kilder, og så må vi ikke glemme, at Wikipedia kan skrives om af alle. ;)
Scouser by heart.

Siden 2009.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2125
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 15. jan, 2016 12:51

Jeg skal være ærlig at indrømme, at de få gange jeg har set Leverkusen spille de seneste par år, der har jeg ikke lagt mærke til ham. Det kan selvfølgelig være en positiv ting. Man må sige, det er ret imponerende, at han har spillet næsten 200 kampe for Leverkusen som 23-årig..!

Tom_Jorsal
Indlæg: 2125
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 15. jan, 2016 12:54

TomViolence skrev: Vi har været gode til at slå hårdt ned på ringe kilder, og så må vi ikke glemme, at Wikipedia kan skrives om af alle. ;)
Hvis du skal skrive en videnskabelig afhandling, er Wikipedia noget juks, men det er da genialt til fodbold. Til det er deres kildehenvisninger i bunden ret udførlig og oversigt over antal spillede kampe er præcis og dejligt overskuelig.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » fredag, 15. jan, 2016 13:02

Tom_Jorsal skrev:Er der nogen, der har nogen bud på, hvilke målmænd der evt. kan forstærke os, og som er realistiske at hente? Jeg har sgu svært ved at se det. I PL er det kun De Gea, Cech, Lloris, Hart og Courtois, der i mine øjne er decideret bedre end Mignolet. Og vi kan selvfølgelig ikke hente nogen af dem. Et par bud fra de andre ligaer kunne være Handanovic fra Inter(som vist har kontraktudløb til sommer?), Mandanda, Cillesen eller Ter Stegen(som nok er den mindst realistiske af de fire), men jeg tror ikke, de vil være en markant forstærkning ift. Mignolet.
Leno, Horn, Sommer, Fährmann og Bürki. Med tanke på at Bayern nok tager en CL plads temmelig konsekvent, kommer der altså til at være en mulighed for at signe dem, specielt med tanke på hvor stor en løn vi kan give som PL hold og med Klopp som træner. Selvfølgelig er Leno på kanten, han ryger sq nok til Madrid, men så urealistisk er han sq ikke. Zieler og Karius kunne også være muligheder, omend jeg ikke har set specielt meget med dem. Efter min mening giver det langt bedst mening at finde en målmand herfra. Leno er drømmen, men både Horn og Fährmann er spillere jeg rigtig godt kan lide.

Fra PL er de oplagte valg selvfølgelig Butland og måske Begovic hvis han allerede er blevet træt af bænken. Man kunne så overveje om man også skulle tage folk som Schmeichel, Adrian, Krul, Vorm etc. med på listen. Personligt synes jeg at det ville være lidt spild af penge ift. Mignolet. Så ofte dropper han heller ikke. Han er ikke en top målmand, men der er vel ingen grund til at betale dyrt for endnu en ikke topmålmand.

Donnarumma fra Milan smutter nok ingen steder, så de bedste muligheder er nok Mattia Perin eller de ældre Handanovic eller Diego Lopez. Sportiello og Neto får vist OK ros, jeg har ikke set specielt mange kampe med dem, men de har heller ikke sat et afgørende indtryk i de kampe.

I Spanien er Ter-Stegen som du nævner oplagt, men i Leno stilen nok en kende urealistisk. Rulli fra Sociedad og Asenjo fra Villareal er muligheder. Man kunne også kigge på den korte løsning i Diego Alves.

Lidt rundt i verden kunne man nævne Anthony Lopes, Ruffier, Rui Patricio, Sirigu foruden de nævnte Mandanda og Cillesen. Personligt synes jeg Lopes ser ud til at være en helt vildt god målmand i de kommende mange år.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » fredag, 15. jan, 2016 13:07

Tom_Jorsal skrev:
TomViolence skrev: Vi har været gode til at slå hårdt ned på ringe kilder, og så må vi ikke glemme, at Wikipedia kan skrives om af alle. ;)
Hvis du skal skrive en videnskabelig afhandling, er Wikipedia noget juks, men det er da genialt til fodbold. Til det er deres kildehenvisninger i bunden ret udførlig og oversigt over antal spillede kampe er præcis og dejligt overskuelig.
Igen - jeg synes, det er en doven måde at foreslå en spiller på. Den statistik, de tilbyder, bringer da ikke særlig meget spændende på banen, der er interessant i forhold til en transfer? Jeg forventer ikke, du er enig, men sådan har jeg det. :)
Scouser by heart.

Siden 2009.

Besvar