Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 01. feb, 2015 17:53

JudgeArdaStudge skrev:
Kelly skrev:Endnu et missil fra Eriksen.
Han ryger til Barcelona. Æv æv vi ikke hentede ham.
Det er altså dårligt målmandsspil, vil jeg mene.
Det er ihvertfald ikke imponerende. Fint nok sparket, men så fantastisk er det nu heller ikke.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 01. feb, 2015 19:33

BR vil ikke fortælle der ingen kommer ind. Men der er ingen rygter der tyder på der sker noget. Jeg tror et transfermål gik fra Bayern til Inter.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

shv12
Indlæg: 297
Tilmeldt: tirsdag, 05. mar, 2013 11:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af shv12 » søndag, 01. feb, 2015 20:45

Kelly skrev:BR vil ikke fortælle der ingen kommer ind. Men der er ingen rygter der tyder på der sker noget. Jeg tror et transfermål gik fra Bayern til Inter.
Det er jeg nu helt tilfreds med, mange penge for en middelmådig spiller.. Han ville ikke kunne forstærke os, som vores midtbanespiller spiller nu.
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC

Rasputin
Indlæg: 431
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasputin » mandag, 02. feb, 2015 15:45

Hm, en højreback vil da være velkommen. Som der spilles for tiden vil det passe fint med Glenjo, men det er efterhånden lang tid siden at han har præsteret, og med kontraktudløbet, er det værd at overveje hans efterfølger. Jeg kan godt lide Manquillo, men hans styrker ligger udelukkende i det defensive. En fin spiller, men ikke som førstevalg. Så er der Flanno :love3: Død og begravet, genopstået og leverede helt forrygende sammen med hele holdet, sidste sæson. Hvor han står i dag, eller retter kommer til at står er dælme svært at sige. Er sikker på han bliver en betydelig del af truppen, men han kan tage højrebacken og gøre den til sin egen? Han er ikke nogen Coutinho, men han kommer frem offensivt med god energi og vilje.

Og lad os bare for Origi hjem, for et symbolsk beløb. Nu har Lille vel indset at de ikke kunne presse citronen mere.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 02. feb, 2015 19:05

Egentlig mærkeligt at jeg efter en halvsæson, hvor vi er røget ud af ChL og på nuværende tidspunkt ligger nr 7 i ligaen, ikke umiddelbart kan komme med bud på forstærkninger vi burde gøre os her inden deadline. Eneste skulle være en defensiv midtbanespiller af høj høj kvalitet. Hvis Lucas bliver skadet, så er vi i problemer.

Generelt set er jeg faktisk rigtig tilfreds med truppen på nuværende tidspunkt. Man kunne selvfølgelig skippe sig af med Borini, Lambert, Lovren, Balo, Brad Jones, Johnson osv. Spillere der ikke har kvaliteten. Og så udskifte dem med en enkelt eller to klare forstærkninger.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 02. feb, 2015 20:59

Har Johnson ikke kvaliteten?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 02. feb, 2015 21:08

ilusio skrev:Har Johnson ikke kvaliteten?
Det synes jeg absolut ikke. Han har vist nada de sidste par sæsoner. Du synes måske han har kvaliteterne til en top4 klub?
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 02. feb, 2015 22:04

ilusio skrev:Har Johnson ikke kvaliteten?
Så absolut ikke
"We're not racist, we only hate the mancs"

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » mandag, 02. feb, 2015 22:04

LFC-Aaby skrev:
ilusio skrev:Har Johnson ikke kvaliteten?
Det synes jeg absolut ikke. Han har vist nada de sidste par sæsoner. Du synes måske han har kvaliteterne til en top4 klub?
Johnson har ikke kvaliteten til Liverpool mere, nej. Om han ikke gider mere, eller om han bare er blevet dårligere vil jeg ikke udtale mig om. Luddoven i hans forsvarsspil er han hvertfald.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 02. feb, 2015 22:23

Ufagteligt meget tv, netmedier og sociale medier om utroligt lidt! Der sker jo praktisk talt ingenting!
Mener helt generelt
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » mandag, 02. feb, 2015 22:42

Jesper skrev:Ufagteligt meget tv, netmedier og sociale medier om utroligt lidt! Der sker jo praktisk talt ingenting!
Mener helt generelt
Der er da helt vildt gang i den:
Newport County goalkeeper Lenny Pidgeley has joined League Two rivals Mansfield Town on loan for the rest of the season
........
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 02. feb, 2015 22:59

Paul Joyce fra Express (ifølge den norske) skriver vi er tæt på at skrive kontrakt med Ings. Men han kommer først til sommer. Det giver god mening, fordi Rodgers har vist at en af hans spidskompetencer er at føre britisk talent frem (Hendo, Sturridge, Sterling, Ibe (måske).
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » mandag, 02. feb, 2015 23:35

BBC & Echo - Rickie Lambert afviser Aston Villa, efter Birmingham-klubben havde fået et bud i nærheden af £5m accepteret af Liverpool. Villa havde ellers tilbudt Lambert højere løn. ‪#‎LFC‬

Vores rygte til en ny spiller inden vinduet lukker er vel = Under 10 % Chance, selvom en Higuain ville pynte på det her Liverpool mandskab, (http://footy.dk/2015/02/02/italiensk-me ... sk-bomber/) Lidt tynd og slidt kilde... Men jeg tager det med sindsro, hvis der kan forhandles med ham inden kl 01.00 dansk tid/ 00:00 i Liverpool. :violin:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 02. feb, 2015 23:38

DAGGER! skrev:BBC & Echo - Rickie Lambert afviser Aston Villa, efter Birmingham-klubben havde fået et bud i nærheden af £5m accepteret af Liverpool. Villa havde ellers tilbudt Lambert højere løn. ‪#‎LFC‬

Vores rygte til en ny spiller inden vinduet lukker er vel = Under 10 % Chance, selvom en Higuain ville pynte på det her Liverpool mandskab, (http://footy.dk/2015/02/02/italiensk-me ... sk-bomber/) Lidt tynd og slidt kilde... Men jeg tager det med sindsro, hvis der kan forhandles med ham inden kl 01.00 dansk tid/ 00:00 i Liverpool. :violin:

Deadline er CET, så der skal være done deal inden 23 UK tid / Midnat dansk tid.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 02. feb, 2015 23:38

DAGGER! skrev:BBC & Echo - Rickie Lambert afviser Aston Villa, efter Birmingham-klubben havde fået et bud i nærheden af £5m accepteret af Liverpool. Villa havde ellers tilbudt Lambert højere løn. ‪#‎LFC‬

Vores rygte til en ny spiller inden vinduet lukker er vel = Under 10 % Chance, selvom en Higuain ville pynte på det her Liverpool mandskab, (http://footy.dk/2015/02/02/italiensk-me ... sk-bomber/) Lidt tynd og slidt kilde... Men jeg tager det med sindsro, hvis der kan forhandles med ham inden kl 01.00 dansk tid/ 00:00 i Liverpool. :violin:
Vinduet lukker kl. 00.00 dansk tid, altså kl. 11 pm. Havde ikke regnet med, at der ville ske noget, og det ser heller ikke ud til at være tilfældet.

Besvar