Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 04. jan, 2015 15:33

Aggerdoo skrev:LFC vil åbenbart hente Origi til klubben allerede nu.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ch-8380227

Virker som en skidt beslutning i min bog. Han har brug for ro og fast spilletid til at udvikle sig. Og han målsnit hos Lille er langt fra imponerende.
Det er ikke en løsning. Skift nu Borini og aspas med en færdig angriber.

Mon de henter ibe hjem.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14385
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 04. jan, 2015 15:56

Kelly skrev:
Aggerdoo skrev:LFC vil åbenbart hente Origi til klubben allerede nu.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ch-8380227

Virker som en skidt beslutning i min bog. Han har brug for ro og fast spilletid til at udvikle sig. Og han målsnit hos Lille er langt fra imponerende.
Det er ikke en løsning. Skift nu Borini og aspas med en færdig angriber.

Mon de henter ibe hjem.
Det er ikke sådan at du mener Ibe er færdigudviklet vel?

Jeg synes også de skal lade Origi blive i Frankrig men det tyder på at han kommer allerede nu. Hvis det er fordi det bliver vurderet at han er gået i stå i Lille og vi lige så godt kan udvikle ham selv fra nu af så er det fint. Hvis det er for at kaste ham for løverne med det samme, så er det dumt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Rasputin
Indlæg: 431
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasputin » søndag, 04. jan, 2015 16:18

Jeg synes nu ikke at ideen med at hente Origi hjem er så ringe endda. Han har ganske vist ikke bombet løs i denne sæson, men han passer ind, og det giver Rodgers muligheden for at spille sit foretrukne koncept. Jeg tror at han vil give holdet synergieffekt, bla fordi Sterling kan frigives til at strække modstanderen, eller give Coutinho én mere at lægge vidunderlige afleveringer til. Origi skal holde skansen indtil Sturridge er tilbage, som forhåbentlig er inden for et par uger, og derefter skal han agere afløser/aflaster for sturridge, og ellers give Rodgers muligheder i forreste række. Og da det lader til at nye Liverpoolspillere skal bruge min. et halvsæson på at lære at tæmme en bold, så er han om ikke andet indkørt til næste sæson ;)

Med hensyn til Shaqiri, så er han vel et godt køb hvis prisen er rigtigt osv, men hvis Rodgers har is i maven, og kan vente, så får han Ibe og Origi til rådig ikke senere om et halv år. Så uden større kendskab til Shaqiri, samt robbie god fowlers fine analyse af ham, så synes vi er/bliver dækket ind på den plads. Men talent og den "rigtige" spiller skal altid forfølges, så er han Rodgers mand, så skal der handles, og ikke bare fordi at Shaqiri er tilgængelig.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » søndag, 04. jan, 2015 16:20

Jeg har det stik modsat.
Origi spiller på et hold hvor det ikke lykkedes pt.

Ibe gør det omvendt fremragende i Derby, lad ham bare fortsætte sit gode spil.

Origi kan komme ind og lære Liverpools spillestil, både nu og henover sommeren, så er jeg sikker på vi har en bedre spiller til angrebet, end eksempelvis Balotelli og Borini, når vi når frem til August.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » søndag, 04. jan, 2015 16:24

pommelfeen skrev:http://www.plbold.dk/2015/01/04/journal ... haqiri-bud

Inter eller Liverpool , hmmmm hvilken liga er mest spændende?

England 1 - Italien 0

største klub?

Liverpool 2 - Inter 0

Bedste løn?

Liverpool 3 - Inter 0

Bedste fans?

Liverpool 4 - Inter 0

Mest offensivt spillende hold (som passer til hans stil)?

Liverpool 5 - Inter 0

Flest titler?

Liverpool 6 - Inter 0

Set and match ball 6-0 Liverpool

:D
Flest titler kan jeg ikke helt se hvorfor skulle være relevant. Det er jo fortid :)
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » søndag, 04. jan, 2015 16:36

At tro at vi går igennem dette transfervindue uden at forstærke os, må være en joke. Selvfølgelig skal vi det, men vi skal gøre det klogt.

Origi vil være en god angriber at hente. Han strålede i sommers til VM og har et kæmpe potentiale. Origi + Sturridge oppe foran vil udgøre en ondt angreb som både er hurtige og tekniske. Og med Sterling/Coutinho liggende lige bagved bliver det farligt. Det lyder som det vil koste 3£mio at hente Origi hjem tidligere end planlagt. Det er ret mange penge for vores egen spiller, men jeg tror det vil være meget klogere at hente ham hjem, end at investere i en dyr angriber.

Shaqiri vil være et genialt køb. Han er virkelig klasse. Jeg så ham første gang under u21 Em i Danmark. Her var han klart den turnerings bedste spiller. Både bedre end Henderson og Eriksen. Har vi så brug for Shaqiri? Tja. Shaqiri kan spille alle tre offensive pladser som både Sterling, Lallana og Coutinho, men for 11mio£ for en 23årig med hans talent... Så siger man bare ja tak og betaler.

Så blev vi også rygtet sammen med Ross Barkley i går, da Carra mente at vi burde hente ham som erstatning for Gerrard. "Enough of Gerrard now he's leaving. Replacement has to be Ross Barkley offer 10 million go to 12 tops job done." Kan vi få Ross Barklet for 10-12mio£ vil det også være et røverkøb. Igen en ung spiller, 21 år, men bestrider også den offensive midtbane. Måske han kunne komme til at spille Central ved siden af Henderson. Jeg tror egentligt ikke det er muligt at hente ham så billigt, og så i Everton, men profilen på de spillere vi er efter passer perfekt. Og så er han bare et Powerhouse. Ham og Henderson ville løbe de andre hold i sænk.

Og så til målmandsposten! Cech er drømmen. Ham skulle vi også være på jagt efter. Jeg tror faktisk at handlen er realistisk, men rygterne siger at det først bliver fra sommer. Hvis det er tilfældet kan jeg sagtens vente og så erstatte Mingolet med en klasse keeper i stedet for noget dyrt middelmådigt.
Gerrard og Agger er Liverpool

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 04. jan, 2015 16:52

Kongegaard skrev:Så blev vi også rygtet sammen med Ross Barkley i går, da Carra mente at vi burde hente ham som erstatning for Gerrard. "Enough of Gerrard now he's leaving. Replacement has to be Ross Barkley offer 10 million go to 12 tops job done." Kan vi få Ross Barklet for 10-12mio£ vil det også være et røverkøb. Igen en ung spiller, 21 år, men bestrider også den offensive midtbane. Måske han kunne komme til at spille Central ved siden af Henderson. Jeg tror egentligt ikke det er muligt at hente ham så billigt, og så i Everton, men profilen på de spillere vi er efter passer perfekt. Og så er han bare et Powerhouse. Ham og Henderson ville løbe de andre hold i sænk.
Med andre ord missede du altså, at det var en åbenlyst joke fra Carragher?

Nej, vi blev ikke kædet sammen med ham. Og nej, han kan ikke fås for 10-12 mio. pund.

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Highspeed » søndag, 04. jan, 2015 17:02

Bellamy_fever skrev:
Highspeed skrev:Mener ikke vi mangler Shaquiri. Og at han vælger Inter er vel fordi at det er et nabolande til Schweiz, så han nemt og hurtigt kan finde hjem. Måske endda familien kan blive hjemme og han kan køre fra og til job ?

Vi har brug for spillere der kan se et perspektiv i at være med til at hente et mesterskab til Liverpool efter så mange år.
Men skal det hele lykkes er der kun en vej og det er at betale hvad det koster i købesum og ugeløn. Se bare på latterlige City, de var R.... Af 4 division, indtil der kom nogle ejere der ville betale prisen. Deres spillere er der kun fordi pengene er der og der gik jo også 3 år før de fik mesterskabet, men de fik det.

Jeg tror ikke vi vinder titlen hvis vi bliver ved at købe talenter eller spillere som ikke er gode nok til de helt store klubber, feks. Shaquiri,.....
problemet er bare at det nu engang er måden vi har valgt at gøre det. FSG har valgt at køre vores økonomi som en forretning, hvor der SKAL være plus i sidste ende. det ville helt sikkert være nemmere at vinde mesterskabet hvis vi købte en masse stjerner, men det har vi nu engang VALGT at det ikke er måden vi vil gøre det på. Er det så ikke lidt omsonst at blive ved med at komme med den konklusion at det ville være nemmere at gøre hvis vi 'bare' brugte en masse penge på spillere... ? Liverpool er en seriøs forretning som skal køres med bæredygtige invisteringer der helst skal give profit.. ikke et eller andet rigmands legetøj.

JEG tror FSG / Liverpool er ganske fint tilfreds med en kombi af Arsenal og Liverpool.. Arsenals stabilitet i top 4, men med Liverpools titel aspireren en gang imellem... Vi ville da gerne vinde mesterskabet hvert år, men har indset at det ikke kan lade sig gøre med den model vi kører vores klub ud fra (husk på at vi altså også er igang med at modernisere vores stadion... det koster jo altså også ejerens penge).

TAG NU ET VALG OM HVAD FOR EN SLAGS FODBOLDKLUB MAN VIL HAVE OG SÅ STØT OM OM DET, MED DE POSSITIVER OG NEGATIVER DER FØLGER MED
DER ER IKKE TALE OM ET VALG HER. DER TALE OM HVORDAN MAN VINDER MESTERSKABET!

Du må ALDRIG betvivle min støtte til Liverpool FC.

OMG.

We love you Liverpool we do.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » søndag, 04. jan, 2015 17:20

Aggerdoo skrev:
Kongegaard skrev:Så blev vi også rygtet sammen med Ross Barkley i går, da Carra mente at vi burde hente ham som erstatning for Gerrard. "Enough of Gerrard now he's leaving. Replacement has to be Ross Barkley offer 10 million go to 12 tops job done." Kan vi få Ross Barklet for 10-12mio£ vil det også være et røverkøb. Igen en ung spiller, 21 år, men bestrider også den offensive midtbane. Måske han kunne komme til at spille Central ved siden af Henderson. Jeg tror egentligt ikke det er muligt at hente ham så billigt, og så i Everton, men profilen på de spillere vi er efter passer perfekt. Og så er han bare et Powerhouse. Ham og Henderson ville løbe de andre hold i sænk.
Med andre ord missede du altså, at det var en åbenlyst joke fra Carragher?

Nej, vi blev ikke kædet sammen med ham. Og nej, han kan ikke fås for 10-12 mio. pund.

Ja, den missede jeg så.
Gerrard og Agger er Liverpool

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 04. jan, 2015 18:10

Kongegaard skrev:At tro at vi går igennem dette transfervindue uden at forstærke os, må være en joke. Selvfølgelig skal vi det, men vi skal gøre det klogt.

Origi vil være en god angriber at hente. Han strålede i sommers til VM og har et kæmpe potentiale. Origi + Sturridge oppe foran vil udgøre en ondt angreb som både er hurtige og tekniske. Og med Sterling/Coutinho liggende lige bagved bliver det farligt. Det lyder som det vil koste 3£mio at hente Origi hjem tidligere end planlagt. Det er ret mange penge for vores egen spiller, men jeg tror det vil være meget klogere at hente ham hjem, end at investere i en dyr angriber.

Shaqiri vil være et genialt køb. Han er virkelig klasse. Jeg så ham første gang under u21 Em i Danmark. Her var han klart den turnerings bedste spiller. Både bedre end Henderson og Eriksen. Har vi så brug for Shaqiri? Tja. Shaqiri kan spille alle tre offensive pladser som både Sterling, Lallana og Coutinho, men for 11mio£ for en 23årig med hans talent... Så siger man bare ja tak og betaler.

Så blev vi også rygtet sammen med Ross Barkley i går, da Carra mente at vi burde hente ham som erstatning for Gerrard. "Enough of Gerrard now he's leaving. Replacement has to be Ross Barkley offer 10 million go to 12 tops job done." Kan vi få Ross Barklet for 10-12mio£ vil det også være et røverkøb. Igen en ung spiller, 21 år, men bestrider også den offensive midtbane. Måske han kunne komme til at spille Central ved siden af Henderson. Jeg tror egentligt ikke det er muligt at hente ham så billigt, og så i Everton, men profilen på de spillere vi er efter passer perfekt. Og så er han bare et Powerhouse. Ham og Henderson ville løbe de andre hold i sænk.

Og så til målmandsposten! Cech er drømmen. Ham skulle vi også være på jagt efter. Jeg tror faktisk at handlen er realistisk, men rygterne siger at det først bliver fra sommer. Hvis det er tilfældet kan jeg sagtens vente og så erstatte Mingolet med en klasse keeper i stedet for noget dyrt middelmådigt.
Jeg syntes U21s bedste spiller var mata og martinez.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 04. jan, 2015 18:17

Highspeed skrev:
Bellamy_fever skrev:
Highspeed skrev:Mener ikke vi mangler Shaquiri. Og at han vælger Inter er vel fordi at det er et nabolande til Schweiz, så han nemt og hurtigt kan finde hjem. Måske endda familien kan blive hjemme og han kan køre fra og til job ?

Vi har brug for spillere der kan se et perspektiv i at være med til at hente et mesterskab til Liverpool efter så mange år.
Men skal det hele lykkes er der kun en vej og det er at betale hvad det koster i købesum og ugeløn. Se bare på latterlige City, de var R.... Af 4 division, indtil der kom nogle ejere der ville betale prisen. Deres spillere er der kun fordi pengene er der og der gik jo også 3 år før de fik mesterskabet, men de fik det.

Jeg tror ikke vi vinder titlen hvis vi bliver ved at købe talenter eller spillere som ikke er gode nok til de helt store klubber, feks. Shaquiri,.....
problemet er bare at det nu engang er måden vi har valgt at gøre det. FSG har valgt at køre vores økonomi som en forretning, hvor der SKAL være plus i sidste ende. det ville helt sikkert være nemmere at vinde mesterskabet hvis vi købte en masse stjerner, men det har vi nu engang VALGT at det ikke er måden vi vil gøre det på. Er det så ikke lidt omsonst at blive ved med at komme med den konklusion at det ville være nemmere at gøre hvis vi 'bare' brugte en masse penge på spillere... ? Liverpool er en seriøs forretning som skal køres med bæredygtige invisteringer der helst skal give profit.. ikke et eller andet rigmands legetøj.

JEG tror FSG / Liverpool er ganske fint tilfreds med en kombi af Arsenal og Liverpool.. Arsenals stabilitet i top 4, men med Liverpools titel aspireren en gang imellem... Vi ville da gerne vinde mesterskabet hvert år, men har indset at det ikke kan lade sig gøre med den model vi kører vores klub ud fra (husk på at vi altså også er igang med at modernisere vores stadion... det koster jo altså også ejerens penge).

TAG NU ET VALG OM HVAD FOR EN SLAGS FODBOLDKLUB MAN VIL HAVE OG SÅ STØT OM OM DET, MED DE POSSITIVER OG NEGATIVER DER FØLGER MED
DER ER IKKE TALE OM ET VALG HER. DER TALE OM HVORDAN MAN VINDER MESTERSKABET!

Du må ALDRIG betvivle min støtte til Liverpool FC.

OMG.

We love you Liverpool we do.
hvor læser du jeg betvivler din støtte til LFC ? sikker på du støtter holdet det bedste du kan, jeg er bare ikke enige i dine synspunkter, som jeg mener er urealistike og en kende 'forkælede' (har brugt ordet forkælet i mangel på bedre, samt gjort det fed så jeg er sikker på du ser denne forklaring.)

Med 'forkælet' mener jeg en helt generel tendens der er kommer i DK med at man BARE må lave invisteringerne. hvis PENGENE IKKE ER DER så er det jo ikke BARE at gøre det.

du siger man kun kan vinde mesterskabet ved at købe dyrt og betale dyre lønninger. Det kan/vil FSG ikke - Hvad så ?? vi skal vel stadig forsøge at vinde mesterskabet skal vi ikke ? hvad giver så mest mening. at forsøge at vinde mesterskabet med de våben vi har at gøre godt med, eller blive ved at råbe efter større våben velvidende at de kommer altså ikke.

Du kan jo heller ikke købe et hus til 1,8 mio hvis du kun har 1,2 mio.. og så er det sku bare ærgeligt at der er bedre plads til familien i det til 1,8 for det er nu engang 0,6 mio for dyrt.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » søndag, 04. jan, 2015 18:52

Kelly skrev:
Kongegaard skrev:At tro at vi går igennem dette transfervindue uden at forstærke os, må være en joke. Selvfølgelig skal vi det, men vi skal gøre det klogt.

Origi vil være en god angriber at hente. Han strålede i sommers til VM og har et kæmpe potentiale. Origi + Sturridge oppe foran vil udgøre en ondt angreb som både er hurtige og tekniske. Og med Sterling/Coutinho liggende lige bagved bliver det farligt. Det lyder som det vil koste 3£mio at hente Origi hjem tidligere end planlagt. Det er ret mange penge for vores egen spiller, men jeg tror det vil være meget klogere at hente ham hjem, end at investere i en dyr angriber.

Shaqiri vil være et genialt køb. Han er virkelig klasse. Jeg så ham første gang under u21 Em i Danmark. Her var han klart den turnerings bedste spiller. Både bedre end Henderson og Eriksen. Har vi så brug for Shaqiri? Tja. Shaqiri kan spille alle tre offensive pladser som både Sterling, Lallana og Coutinho, men for 11mio£ for en 23årig med hans talent... Så siger man bare ja tak og betaler.

Så blev vi også rygtet sammen med Ross Barkley i går, da Carra mente at vi burde hente ham som erstatning for Gerrard. "Enough of Gerrard now he's leaving. Replacement has to be Ross Barkley offer 10 million go to 12 tops job done." Kan vi få Ross Barklet for 10-12mio£ vil det også være et røverkøb. Igen en ung spiller, 21 år, men bestrider også den offensive midtbane. Måske han kunne komme til at spille Central ved siden af Henderson. Jeg tror egentligt ikke det er muligt at hente ham så billigt, og så i Everton, men profilen på de spillere vi er efter passer perfekt. Og så er han bare et Powerhouse. Ham og Henderson ville løbe de andre hold i sænk.

Og så til målmandsposten! Cech er drømmen. Ham skulle vi også være på jagt efter. Jeg tror faktisk at handlen er realistisk, men rygterne siger at det først bliver fra sommer. Hvis det er tilfældet kan jeg sagtens vente og så erstatte Mingolet med en klasse keeper i stedet for noget dyrt middelmådigt.
Jeg syntes U21s bedste spiller var mata og martinez.

Mata kan jeg godt huske gjorde det ret godt, men synes at Shaqiri dominerede mere og betød mere for sit hold. Martinez husker jeg ikke imponerede mig, men han har sikkert været udemærket :)
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14385
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 04. jan, 2015 20:36

Fulde Faxe siger i studiet nu her at Mark Sshwarzer er udlejet til Leicester. Er der nogen der har hørt det/kan bekræfte det? Der står intet på BBC's hjemmeside.

Hvis det er tilfældet kan vi ihvertfald stoppe al snak om Cech. Så bliver han hos chelsea.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » søndag, 04. jan, 2015 21:02

Det har Chelsea selv bekræftet nu. Tror aldrig Cech reelt har været en mulighed.

Angående Origi, så synes jeg bare, at han skal pakke sine ting og tage til Liverpool. Lille sejler rundt i det og kan slet ikke få noget til at fungere - deres situation taget i betragtning kan Origi få alt den spilletid, han vil, men det hjælper ikke meget, når de er så dårlige, som de er. Jeg synes også, at jeg har læst, at han flere gange er blevet buhet af af egne fans. Imø. ville han have bedst af at komme til klubben, hvor han kan få et halvt år til at falde til, få prøvet sig lidt af i ligaen og så ellers blive kørt ind på holdet i løbet af næste sæson.
Liverpool Football Klopp

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » søndag, 04. jan, 2015 22:16

Kongegaard skrev:At tro at vi går igennem dette transfervindue uden at forstærke os, må være en joke. Selvfølgelig skal vi det, men vi skal gøre det klogt.

Origi vil være en god angriber at hente. Han strålede i sommers til VM og har et kæmpe potentiale. Origi + Sturridge oppe foran vil udgøre en ondt angreb som både er hurtige og tekniske. Og med Sterling/Coutinho liggende lige bagved bliver det farligt. Det lyder som det vil koste 3£mio at hente Origi hjem tidligere end planlagt. Det er ret mange penge for vores egen spiller, men jeg tror det vil være meget klogere at hente ham hjem, end at investere i en dyr angriber.

Shaqiri vil være et genialt køb. Han er virkelig klasse. Jeg så ham første gang under u21 Em i Danmark. Her var han klart den turnerings bedste spiller. Både bedre end Henderson og Eriksen. Har vi så brug for Shaqiri? Tja. Shaqiri kan spille alle tre offensive pladser som både Sterling, Lallana og Coutinho, men for 11mio£ for en 23årig med hans talent... Så siger man bare ja tak og betaler.

Så blev vi også rygtet sammen med Ross Barkley i går, da Carra mente at vi burde hente ham som erstatning for Gerrard. "Enough of Gerrard now he's leaving. Replacement has to be Ross Barkley offer 10 million go to 12 tops job done." Kan vi få Ross Barklet for 10-12mio£ vil det også være et røverkøb. Igen en ung spiller, 21 år, men bestrider også den offensive midtbane. Måske han kunne komme til at spille Central ved siden af Henderson. Jeg tror egentligt ikke det er muligt at hente ham så billigt, og så i Everton, men profilen på de spillere vi er efter passer perfekt. Og så er han bare et Powerhouse. Ham og Henderson ville løbe de andre hold i sænk.

Og så til målmandsposten! Cech er drømmen. Ham skulle vi også være på jagt efter. Jeg tror faktisk at handlen er realistisk, men rygterne siger at det først bliver fra sommer. Hvis det er tilfældet kan jeg sagtens vente og så erstatte Mingolet med en klasse keeper i stedet for noget dyrt middelmådigt.
Vi brugte spidsen af en jetjager i sommers, tror du selv vi har 50 mio pund mere på kistebunden. Næppe. De fleste respekterede journalister omkring LFC siger vi ikke skal forvente noget.

Jeg forventer en målmand, men det er os det.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Besvar