Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 14. aug, 2013 10:30

Xenne skrev:
Kelly skrev:
DaBonks skrev:Som en Twitterbruger kaldet Kopology satte vores opstilling op:

Kop·ol·o·gy ‏@Kopology 9h
-----------------Sturridge---------------

Willian-------Coutinho-------Suarez

--------Yes---Fucking---Please-------

ha ha.

Mere realistisk efter dette rygte ?.
http://onside.dk/premier-league/medie-t ... nen-lamela
Jeg vil have Lamela og Willian tak.
Lucas er ikke vores svageste punkt, det er klart Enrique by miles.
Alonso spiller jo ikke den defensive så kan ikke forstå du siger han er bedre end Lucas der.
Alonso spiller den defensive midt glimrende.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » onsdag, 14. aug, 2013 10:58

@ Xenne

Alonso har spillet langt tilbage på banen i noget tid efterhånden. I starten virkede Khedira som den defensive, men han er langt mere dynamisk, så det kunne bedre betale sig at lade ham hjælpe Alonso med at erobre bolde, og så ellers have licens til at gå frem, mens Alonso dækker af bagude. Når Alonso har spillet sammen med Modric, har dette mønster været endnu mere udtalt.

Alonso ville passe perfekt i 'Lucas-rollen' på vores hold. Det er jeg sikker på.

Erode
Indlæg: 559
Tilmeldt: mandag, 16. mar, 2009 16:09

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Erode » onsdag, 14. aug, 2013 11:26

pressemeddelelse fra West Ham

"We are deligthed that Liverpool are set to buy Willian, he will be strengthening our team next season when we buy him cheap ... we also have high expectations for Aspas"


Ingen link - det bar' gas ;)

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2148
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 14. aug, 2013 11:27

Erode skrev:pressemeddelelse fra West Ham

"We are deligthed that Liverpool are set to buy Willian, he will be strengthening our team next season when we buy him cheap ... we also have high expectations for Aspas"


Ingen link - det bar' gas ;)
God humor :D
YNWA

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 14. aug, 2013 11:35

Redtothebone skrev:
Erode skrev:pressemeddelelse fra West Ham

"We are deligthed that Liverpool are set to buy Willian, he will be strengthening our team next season when we buy him cheap ... we also have high expectations for Aspas"


Ingen link - det bar' gas ;)
God humor :D
De kan også få en billig fransk sportsdirektør, der har været i Liverpool.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 14. aug, 2013 12:24

Jeg tror ikke, at der er en jordisk chance for, at vi kan hente Willian. Der skal nok være nogle CL-klubber ude efter ham, og så har vi intet at skulle have sagt.

Han virker ellers til at være en rigtig spændende spiller. Ham og Coutinho kunne få et vildt samarbejde, tror jeg.

Krelle
Indlæg: 64
Tilmeldt: søndag, 04. mar, 2012 20:42
Geografisk sted: Vejle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Krelle » onsdag, 14. aug, 2013 13:11

James Pearce ‏@JamesPearceEcho
#LFC have made an enquiry for Anzhi's Willian but no bid yet. Deal for Granada left-back Guilherme Siqueira is close to completion.

- Let it happen.

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » onsdag, 14. aug, 2013 13:21

Aggerdoo skrev:Jeg tror ikke, at der er en jordisk chance for, at vi kan hente Willian. Der skal nok være nogle CL-klubber ude efter ham, og så har vi intet at skulle have sagt.

Han virker ellers til at være en rigtig spændende spiller. Ham og Coutinho kunne få et vildt samarbejde, tror jeg.
Så usandsynligt tror jeg nu ikke det er... Det lykkedes trods alt Anzhi at hente ham for 6 mdr. siden, for en sum vi godt kan komme i nærheden af at matche. Skulle han være steget voldsomt i værdi siden? Flere af de store klubber har allerede handlet temmeligt meget, så det er slet ikke sikkert der lige er et behov/økonomi for ham så mange andre steder.
Vi taber ihvertfald ikke noget på at prøve at hente ham.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 14. aug, 2013 13:24

Krelle skrev:James Pearce ‏@JamesPearceEcho
#LFC have made an enquiry for Anzhi's Willian but no bid yet. Deal for Granada left-back Guilherme Siqueira is close to completion.

- Let it happen.
Så er venstre back snart dækket ind. EN plads det længe har haltet meget på.
Seriøst kom nu med en offensiv forstærkning, der overrasker os.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pongolle » onsdag, 14. aug, 2013 13:38

Willian :shock: :o :clap: :dance: :love3: :alcohol: :music: :aliboronz8: :hello1: :headbang: :) :D

:roll:
Billede

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 14. aug, 2013 14:03

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

bblauritzen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 14. aug, 2013 14:11

Det kræver vist at han er villig til at gå en hel del ned i løn, han får pt. hvad der svarer til £1,3 - 1,4 mill. om måneden..

Hede
Indlæg: 55
Tilmeldt: tirsdag, 02. aug, 2011 14:29
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hede » onsdag, 14. aug, 2013 14:17

Eto kunne da være spændende - men jeg forstår ikke behovet for endnu en angriber? Vi har Sturridge, Borini, Aspas og det ser også ud til at Suarez bliver? Hvad med Yesil, hvordan ser det ud med hans skade, og ville han kunne komme til at spille en rolle? Hvis vi absolut skulle hente en til angriber så håber jeg lidt på Martinez! ;)

Så hellere Willian, for jeg synes godt nok vi har mere brug for en kant! Ville slet ikke kunne få armene ned, hvis vi henter ham! Og som Texy skriver, så er det vel ikke så urealistisk som det ville have været i starten af vinduet? Andre klubber har formentlig hentet deres forstærkninger og har måske ikke behovet eller økonomien til det. Kan lige komme i tanke om Arsenal og Tottenham som også er blevet nævnt som andre bejlere. Disse er nok desværre mere attraktive..
Men jeg ville godt nok være optimistisk, hvis vi kan stille op sådan her næste sæson:

--------------Mignolet-------------------
Johnson - Toure - Agger - Siqueira/Enrique
---------------Lucas-------------------
---------------Gerrard------------------
Suarez/Aspas----Coutinho-------Willian
---------------Sturridge---------------

Er ikke lige klar over, om Aspas er bedst på højre eller venstre, men virker da til, at han er tiltænkt en rolle på kanten, også kan han også bruges som backup til angrebet, som jeg skrev tidligere?
Siqueira/Enrique - her ved jeg ikke hvem der er stærkest, men Siqueira har da fået en del ros, så spændende!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » onsdag, 14. aug, 2013 14:18

Jeg ville meget nødigt være i mit hus, når min ophidselse løber af med mig, hvis vi signer Willian.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 14. aug, 2013 14:26

Hede skrev:Hvad med Yesil, hvordan ser det ud med hans skade, og ville han kunne komme til at spille en rolle?
Tror ikke du skal regne med at Yesil kommer til at spille en rolle i førsteholdstruppen de næste 1-2 sæsoner. Han blev købt som udviklingsspiller, og blev så alvorligt skadet. Tænker at han som minimum skal have den her sæson til at komme tilbage i form og vænne sig til at leve og arbejde i England.

Besvar