Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. aug, 2012 22:11

Der så sur alex forkert. Tænk at vurdere Wes Brown og Evans over Pique :shock: Jeg synes aldrig de to førstnævnte var gode nok til Man U. Hvis Pique var tredjevalg, så havde han da fået spilletid, også med rios skadeshistorik in mente.

Tilbage til emnet. Som Chris R. skriver, så er Sneijder vel kongeeksemplet på at såkaldt affald kan blive til guld. Tello behøver ikke være dårlig. Med Messi, Villa og Sanchez foran sig, så er det altså svært. Hvor meget koster Tello egentligt?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Janse » mandag, 06. aug, 2012 22:13

AllanShore skrev: Pique f.eks. var i en alder af 20 år konkurrent til det bedste midtstopper par jeg har set
Hyypia og Carra? Tænk jeg kan slet ikke huske, at han spillede i Liverpool. Ham skulle vi have beholdt...
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » mandag, 06. aug, 2012 22:29

Hr. Drejer skrev:Der så sur alex forkert. Tænk at vurdere Wes Brown og Evans over Pique :shock: Jeg synes aldrig de to førstnævnte var gode nok til Man U. Hvis Pique var tredjevalg, så havde han da fået spilletid, også med rios skadeshistorik in mente.
Evans var bedre på det tidspunkt. Eller i hvert fald bedre udrustet til den engelske liga. Han havde tilbragt et succesfuldt år i Sunderland og beviste da også umiddelbart, at det ikke var dumt at satse på ham den næste sæson, da han var med til at slå clean-sheet rekorden. Men igen, så var det ikke uden modvilje Pique blev solgt. Han fik bare en stor mulighed i Barcelona som han så har grebet.

Edit: Hvilket da så også betyder jeg har vrøvlet, for så har Pique og Evans jo aldrig været i direkte konkurrence om pladserne, når begge har været udlejede i hver deres sæsoner. Så Pique var vel egentlig 3. valg i 07/08, når Wes Brown nu også spillede højre back. Jeg går i seng.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » mandag, 06. aug, 2012 22:40

nrg skrev:
thefugle skrev:Er jeg bare den eneste der synes det ikke er vejen frem at købe andre topklubbers affald?
Hvad vil du hellere? Købe "affald" fra midterklubberne?
Skal vi ikke bare lade være med at købe affald?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
muggedhino
Indlæg: 579
Tilmeldt: søndag, 01. apr, 2012 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af muggedhino » mandag, 06. aug, 2012 22:44

Surf skrev:
nrg skrev:
thefugle skrev:Er jeg bare den eneste der synes det ikke er vejen frem at købe andre topklubbers affald?
Hvad vil du hellere? Købe "affald" fra midterklubberne?
Skal vi ikke bare lade være med at købe affald?
Jo! Og ikke sælge vores diamant til guld pris...

Edit. Han skal slet ikke sælges....

ThomasIversen
Indlæg: 76
Tilmeldt: torsdag, 27. jan, 2011 10:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThomasIversen » mandag, 06. aug, 2012 23:31

Jeg bestemt også blandt dem, som mener der kan findes kvalitet hos andre klubbers "affald". Der er allerede nævnt gode eksempler her i tråden (sneijder, Robben, Huntelaar osv.). Synes også LFC, med de seneste sæsoners præstationer i mente, burde kigge på hvad der sidder rundt omkring i diverse klubber, for kæmpe med om verdensklasse spillere er ikke realistisk, hertil er vi ikke attraktive nok.

Har lavet en lille liste over nogle spillere, som kunne falde ind under katagorien affald og som jeg mener ville være interessante for LFC:

Diarra (Real Madrid)
Sturridge (Chealsea)
Tello (Barcelona)
Afellay (Barcelona)
Keita (Barcelona)
Nuri sahin (Real Madrid)
Raul Albiol (Real Madrid)
Edin Dzeko (Man City)
Adam Johnson (Man City)

Flere af ovenævnte spillere har været nævnt før, men er stadig spillere som jeg mener ville forstærke vores nuværende trup og som ikke burde være fuldstændig urealistiske.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 07. aug, 2012 07:58

http://www.marca.com/2012/08/06/en/foot ... 79374.html

Sahin hmm jeg tror ikke han kan forstærke os.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 07. aug, 2012 08:15

Sahin ville være en god signing. Og Macca er som regel pålidelig. Men jeg bed også mærke til at der stod dette: "Liverpool – a club currently experiencing tricky times financially – would be willing to accept Madrid's only condition for Sahin to leave: that if he does so it would be on a loan or a transfer with a reasonable buy-back clause." Ja, det er vel en kendt sag, at vi lider økonomisk og ikke har råd til at betale de store lønninger, uden CL bold.

Men Sahin er top-4 materiale.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 07. aug, 2012 08:58

Det ser mere og mere tyndt ud i truppen.

Vi har fået tilgang af
- Fabio Borini
- Joe Cole

Vi har skilt os af med
- Alberto Aqulani (som dog ikke var en del af truppen de sidste par sæsoner)
- Craig Bellamy
- Dirk Kuyt
- Maxi
- Fabio Aurelio

Vedvarende rygter om
- Andy Carroll
- Daniel Agger

og ind
- Clint Dempsey
- Joe Allen

I truppen pt. mener jeg disse ikke er gode nok
- Brad Jones
- Joe Cole
- Stewart Downing
- Jay Spearing
- Danny Wilson
- Charlie Adam
- Nathan Ecclestone

Unge spillere der kan træde frem i rampelyset er
- Daniel Pacheco (må være sidste chance for ham)
- Suso
- Jonjo Shelvey
- Jon Flanagan
- Jack Robinson
- Raheem Sterling
- Adam Morgan
- Peter Gulacsi

Det lader os en trup der ser således ud (når man fraregner dem jeg har listet som ikke gode nok, og sætter de unge spillere til)

Keeper
Reina - Doni - Gulacsi

Højre back
Johnson - Flanagan - Kelly

Central forsvar
Skrtel - Agger - Carragher - Coates

Venstre back
Enrique - Robinson

Defensiv midtbane
Lucas

Central midtbane
Gerrard - Shelvey - Henderson

Kant
Suso - Sterling - Pacheco

Angriber
Suarez - Borini - Carroll - Morgan

Det er 23 i truppen, hvoraf 8 er talenter. Som man man se så mangler vi kvalitative kantspillere og gardering/supplering for Lucas på den centrale midtbane. Derudover mener jeg, Enrique er vores svageste led i en start 11'er, og mener vi bør kunne forstærke os væsentligt ved en bedre venstre back. Morgan som fjerde angriber, er måske heller ikke optimalt.

Nødvendige forstærkninger i prioriteret rækkefølge
1. Kant (Central forsvar, såfremt vi ikke kan holde på Agger)
2. Central midtbane (Kant ryger ned på anden prioritet, hvis det skulle ske Agger ikke foretrækker Liverpool)
3. Venstre back
4. Angriber (såfremt Andy Carroll bliver. Bliver Andy Carroll ikke, rykkes Angriber op som tredje prioritering)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Konsulen
Indlæg: 265
Tilmeldt: mandag, 04. feb, 2008 18:27
Geografisk sted: Amagerbro
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Konsulen » tirsdag, 07. aug, 2012 09:06

@Hekkem

Har Bellamy officielt forladt klubben?? Den er da godt nok gået forbi mig.
Downing har haft en elendig sæson, men han har stadig kvaliteter til at blive en stærk spiller.
Billede

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 07. aug, 2012 09:16

Downing ser jeg stadig har en fremtid i klubben, han må gerne få en sæson til tak :)

Er Suso ikke central midtbane spiller?
Billede

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 07. aug, 2012 09:20

Kons skrev:@Hekkem

Har Bellamy officielt forladt klubben?? Den er da godt nok gået forbi mig.
Downing har haft en elendig sæson, men han har stadig kvaliteter til at blive en stærk spiller.
Med de alternativer vi har i truppen pt. på kanten. Kan Downing næsten være sikker på en plads i start 11. Desværre, for han er ikke god nok, og vi tør vel ikke satse på tre så unge spillere på kanten som Sterling, Suso og Pacheco. Også derfor Joe Cole bliver i Liverpool. Hverken Joe Cole eller Stewart Downing er gode nok til et top 4 mandskab. Ikke som faste spillere i hvertfald. Ser langt mere potentiale i Sterling, Suso og Pacheco, der alle tre kan blive gode nok til et top 4 mandskab.

Men der er mange "hvis'er" på kanten.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 07. aug, 2012 09:28

Xenne skrev:Downing ser jeg stadig har en fremtid i klubben, han må gerne få en sæson til tak :)

Er Suso ikke central midtbane spiller?
For de unge er Suso rigtig god som central offensive midtbanespiller. Men for Seniorfodbold (pt.) vil jeg betegne ham som kantspiller. Senere i karrieren kan han givetvis vise sig som en rigtig trequartista.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 07. aug, 2012 10:26

Kelly skrev:http://www.marca.com/2012/08/06/en/foot ... 79374.html

Sahin hmm jeg tror ikke han kan forstærke os.
Hmm jeg tror at du som sædvanlig er helt blank. I tråden om Agger så jeg at du foreslog Bjelland som mulig afløser for Agger!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 07. aug, 2012 10:46

Har vi budt £12.5 M for Ramirez? Det vidste jeg ikke. Det ser ud til at vores åbningsbud er £12.5 M :D


Liverpool and Tottenham have been told they will have to pay £15.9 million for Bologna’s Gaston Ramirez, according to Gazzetta dello sport.



The Reds reportedly made a £12.5 million offer last week for the winger but it appears that would have been rejected.

Bologna are required to pay 30% of any transfer fee they receive for the 21-year-old to his former club Penarol and so are looking to push up the player’s value as much as they can.

The winger has emerged as one of the hottest talents in Europe after a sterling season in Serie A followed by a series of impressive performances for Uruguay at the Olympics.

However, with Liverpool reportedly having to sell before they buy, Brendan Rodgers could baulk at the players high price tag.

The two English clubs may have competition from inside Italy for the player’s signature as Inter Milan could join them in the chase after missing out on Manchester United and Paris Saint Germain target Lucas Moura.

http://www.standard.co.uk/sport/footbal ... 14730.html
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar