Nemlig. Statistikken fortæller ikke særlig meget udover, hvad vi allerede ved. Agger er udmærket i luften, men ikke god nok til, at det er hans opgave at dække de bedste op. Dem tager Skrtel og Sakho sig af, hvorfor de naturligvis vil tabe en del dueller.nikand skrev:I disse stats skal det vel også medtages at de bedste forsvarer oftest skal dække modstanderens bedste på dødbolde. Eksempelvis er det Skrtel der skal tage sig af Kompany etc.
hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: hvem skal ud
Liverpool Football Klopp
Var Lovren Southamptons næstbedste header, da vi spillede mod dem og Lovren scorede?AndreasN skrev:Nemlig. Statistikken fortæller ikke særlig meget udover, hvad vi allerede ved. Agger er udmærket i luften, men ikke god nok til, at det er hans opgave at dække de bedste op. Dem tager Skrtel og Sakho sig af, hvorfor de naturligvis vil tabe en del dueller.nikand skrev:I disse stats skal det vel også medtages at de bedste forsvarer oftest skal dække modstanderens bedste på dødbolde. Eksempelvis er det Skrtel der skal tage sig af Kompany etc.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Hvem var bedre? og hvorfor har vi ikke købt ham?AndreasN skrev:Ja.
-
LambertHekkem skrev:Hvem var bedre? og hvorfor har vi ikke købt ham?AndreasN skrev:Ja.

Hvor mange af hans scoringer er faldet ved indlægsdødbolde? kontra mål som Lovren har scoret ved indlægsdødbolde?Danie15turridge skrev:LambertHekkem skrev:Hvem var bedre? og hvorfor har vi ikke købt ham?AndreasN skrev:Ja.
-
Det var bare fis.Hekkem skrev:Hvor mange af hans scoringer er faldet ved indlægsdødbolde? kontra mål som Lovren har scoret ved indlægsdødbolde?Danie15turridge skrev:LambertHekkem skrev:Hvem var bedre? og hvorfor har vi ikke købt ham?AndreasN skrev:Ja.

I knowDanie15turridge skrev:Det var bare fis.Hekkem skrev:Hvor mange af hans scoringer er faldet ved indlægsdødbolde? kontra mål som Lovren har scoret ved indlægsdødbolde?Danie15turridge skrev:LambertHekkem skrev:Hvem var bedre? og hvorfor har vi ikke købt ham?AndreasN skrev:Ja.

Jose Fonte. Og fordi vi mener, at Lovren overordnet set (selvfølgelig) er klart bedre, går jeg ud fra.Hekkem skrev:Hvem var bedre? og hvorfor har vi ikke købt ham?
Liverpool Football Klopp
Re: Sv: hvem skal ud
Agger til Brøndby! http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 945897.ece
Hvis han da endelig skal afsted, så må det da gerne være til min danske klub!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Mon ikke der lige går 2-3 sæsoner endnu, før han vender hjem til Danmark. Han er ALT for god til superligaen.Jesper skrev:Agger til Brøndby! http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 945897.ece
& dyr, vil jeg tro?Mads T. skrev:Mon ikke der lige går 2-3 sæsoner endnu, før han vender hjem til Danmark. Han er ALT for god til superligaen.Jesper skrev:Agger til Brøndby! http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 945897.ece
Eller ender han nok I din spanske klub.Jesper skrev:Agger til Brøndby! http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 945897.ece
Så det er win win for dig

Fuldstændigt!Belloni skrev:Eller ender han nok I din spanske klub.Jesper skrev:Agger til Brøndby! http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 945897.ece
Så det er win win for dig

Det der skulle tale for, er at Agger måske i lighed med Jesper Grønkjær er en type, der går lidt sine egne veje.
Men at Jan Andersen alene udtaler den slags synes jeg er rimelig vildt.
Men at Jan Andersen alene udtaler den slags synes jeg er rimelig vildt.