hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 19. jul, 2014 21:22

Og se nu her - Sunderland Echo siger noget andet.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Re: Sv: hvem skal ud

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 19. jul, 2014 22:05

Jesper skrev:
texy skrev:Det er virkelig ærgreligt for os, at Borini ikke vil til Sunderland. I stedet for at have ekstra midler til at forstærke os, så hænger vi nu på en spiller, der ikke vil få spilletid.

Men sådan er det med kontrakter. Det var os selv, der gerne ville have ham for et par år siden og tilbød ham en kontrakt. Så må vi også leve med, at han har krav på at være hos os og få løn indtil kontrakten udløber. På samme måde må Borini affinde sig med, at han i den periode ikke får spillet meget fodbold.

Tror sgu, at denne sag ender med to tabere...
Det tror jeg ikke. Som jeg skrev i Remy-tråden kan han kun have pengemæssige grunde til at blive, for spilletid får han ikke. Og da han er så tilpas ung, så skal nogle kraftige hints nok putte fornuft ind i hovedet på ham. Jeg taler ikke om Magath-metoder, men måske i første omgang en fornuftig samtale.
Så hvis man ønsker at skifte klub kan det KUN være af pengemæssige årsager, intet andet... men ønsker man at blive, så er det også af pengemæssige årsager... :dontknow:
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 19. jul, 2014 23:06

http://www.theguardian.com/football/201 ... CMP=twt_gu

Ifølge Guardian er det løgn, at Borini skulle have afvist Sunderland, men de mener dog, at Borini foretrækker at blive i Liverpool, og Sunderland derfor skal have talegaverne i orden, hvis han skal overbevises. Skal man tro på Guardian har transferguruen Di Marzio endnu engang taget fejl.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Re: Sv: hvem skal ud

Indlæg af RedRedRed » søndag, 20. jul, 2014 00:01

Bellamy_fever skrev:
Jesper skrev:
texy skrev:Det er virkelig ærgreligt for os, at Borini ikke vil til Sunderland. I stedet for at have ekstra midler til at forstærke os, så hænger vi nu på en spiller, der ikke vil få spilletid.

Men sådan er det med kontrakter. Det var os selv, der gerne ville have ham for et par år siden og tilbød ham en kontrakt. Så må vi også leve med, at han har krav på at være hos os og få løn indtil kontrakten udløber. På samme måde må Borini affinde sig med, at han i den periode ikke får spillet meget fodbold.

Det tror jeg ikke. Som jeg skrev i Remy-tråden kan han kun have pengemæssige grunde til at blive, for spilletid får han ikke. Og da han er så tilpas ung, så skal nogle kraftige hints nok putte fornuft ind i hovedet på ham. Jeg taler ikke om Magath-metoder, men måske i første omgang en fornuftig samtale.
Så hvis man ønsker at skifte klub kan det KUN være af pengemæssige årsager, intet andet... men ønsker man at blive, så er det også af pengemæssige årsager... :dontknow:
Ja den udtalelse finder jeg også noget søgt, ærligt talt Jesper. Kun penge?

Det kunne også være, Borini havde det godt i Liverpool. Stor klub? Fantastiske fans? Store ambitioner?

Og hvis han endelig skulle skifte klub, at det i så fald skulle være noget bedre end dette. Al respekt for Sunderland.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 20. jul, 2014 01:02

RedRedRed skrev:
Bellamy_fever skrev:
Jesper skrev:

Ja den udtalelse finder jeg også noget søgt, ærligt talt Jesper. Kun penge?

Det kunne også være, Borini havde det godt i Liverpool. Stor klub? Fantastiske fans? Store ambitioner?

Og hvis han endelig skulle skifte klub, at det i så fald skulle være noget bedre end dette. Al respekt for Sunderland.
Præcis.

Kald mig bare naiv og forudindtaget (jeg indrømmer gerne, at jeg er pjattet med Borini), men Borini slår mig ikke som typen, der ville blokere et skifte for en lille pose ekstra håndører. Han vil bare VIRKELIG gerne slå igennem på topplan i Liverpool, der alt andet lige er en noget anden størrelse end Sunderland.

Jeg tror såmænd gerne Sunderland vil give ham den løn, han kræver (kan simpelthen ikke forestille mig andet, når de er villige til at smide £14m i transfersum for ham), men de kan ganske enkelt ikke opfylde hans sportslige ambitioner. Det kan Liverpool, og derfor tror jeg gerne han vil tage chancen og forsøge at spille sig til en rolle hos os - også selv om begrænset spilletid nok kommer til at være udgangspunktet for ham i den kommende sæson.

Selvfølgelig skifter Borini, hvis Rodgers tager grovfilen frem og skærer ud i pap for ham, at han INGEN fremtid har i klubben og dermed INGEN chancer kan se frem til på holdet (og det kunne vel ende med, at han gør det). Men sker det ikke, så er jeg ikke i tvivl om, at Borini vil foretrække at blive og spille sin chance - uanset økonomien i tilbuddet fra Sunderland. Og den indstilling kan jeg kun hylde og tage hatten af for. Jo flere spillere med Henderson'sk, Kuyt'sk og Borini'sk mentalitet, vi kan få ind på holdet, jo bedre.

Og nu er det jo ikke ligefrem fordi, vi står og mangler transfermidler lige pt...

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » søndag, 20. jul, 2014 02:31

Det er altså også noget af et skridt tilbage at skifte Sunderland. Hans seneste 2 klubber er den forgangne sæson endt som toer. Nu skal han spille for overlevelse. Men sådan er livet. En skade kan ødelægge meget. Men hvis talentet er der, skal han jo nok komme tilbage. Bænken hos os kan bare umuligt være det bedste for ham.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 20. jul, 2014 05:42

Jeg synes jeg bliver noget misforstået, men jeg har nok udtrykt mig uklart. Jeg skrev at andre grunde end økonomiske (som er en fair nok grund) til at blive i Liverpool var naive. Skrev ikke, at der ikke kunne være nogle.
Og skrev også, at han havde retten til at kæmpe (det kan være det stod i Remy-tråden), men jeg vil fastholde at i lighed med at spillerne kan sige, at de gerne vil ud af en kontrakt, så kan klubberne i respekt for kontrakten sige at tingene har ændret sig. Det er der intet hokuspokus med.
Men man selvfølgelig "se" ham anderledes end jeg gør og tro det er ny Henderson og det er fair nok.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 20. jul, 2014 19:34

Lucas til Napoli http://m.goal.com/s/en/news/4971494?ICID=HAN
Fornuftigt for alle parter. Forbandet ærgerligt at han aldrig genfandt sit høje niveau
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 20. jul, 2014 19:52

Jesper skrev:Lucas til Napoli http://m.goal.com/s/en/news/4971494?ICID=HAN
Fornuftigt for alle parter. Forbandet ærgerligt at han aldrig genfandt sit høje niveau
Ja det er rigtigt træls, for han virker til at være en super hold kammerat og en der kan binde en gruppe sammen

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 20. jul, 2014 20:07

Jesper skrev:Lucas til Napoli http://m.goal.com/s/en/news/4971494?ICID=HAN
Jeg kan godt lide at det kun er et udlån. Hvis han med mere spilletid i Napoli kan finde tilbage til sit gamle niveau så vil han være en topspiller at få tilbage næste sæson. Rammer han kun et nogenlunde niveau så kan han sælges næste sommer for så tror jeg ikke han rammer top niveau igen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 20. jul, 2014 23:00

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 20. jul, 2014 23:09

Wormie skrev:

Damn så ser det sku ikke ud til, han bliver solgt i denne omgang.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » søndag, 20. jul, 2014 23:43

Poyet vil give det et sidste forsøg med overtagelse og vil derefter gå videre til andre targets, vil jeg tro.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 20. jul, 2014 23:46

Bliver nok svært når han er i boston :) måske "meet on skype"
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » søndag, 20. jul, 2014 23:47

LFC_20 skrev:

Poyet vil give det et sidste forsøg med overtagelse og vil derefter gå videre til andre targets, vil jeg tro.
Borini var da med på flyveren til USA? Så man må da antage, at de virkelig mener det i Sunderland hvis Gus skal mødes personligt med ham. Hæv prisen til 18!

Besvar