Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
http://onside.dk/nyheder/silly-season-2 ... n=klubfeed
Aquilani til Man City.
I kan sende Adam Johnson den anden vej, så har vi en deal!
Aquilani til Man City.
I kan sende Adam Johnson den anden vej, så har vi en deal!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Altid pålidelige Tony Barrett skriver i The Times, at Kenny Dalglish skal sælge for at købe, hvis han ønsker forstærkning på andre pladser.
http://liverpool.no/newspg.aspx?id=29613&zone=1
De skal ud: Poulsen, Degen, El Zhar, Brad Jones, (Jovanovic).
50/50: Meireles, Aquilani, N'Gog.
Kan forlade: Joe Cole, Kyrgiakos, Insua.
De 4 (5) første har ingen rolle at spille i klubben længere. Hovedformålet med at skille sig af med dem, må være at slippe for at betale deres løn. Vi kan ikke forvente nogen nævneværdig transfersum for dem - det kommer nærmere til at koste os penge at få dem ud.
Jeg synes det virker oplagt, at enten Meireles eller Aquilani vil forlade Liverpool. Hvem af de to er svært at spå om, da det kommer meget an på den sportslige ledelses tanker om de to, ligesom størrelsen af eventuelle bud er alt afgørende. N'Gog kan forlade til den rigtige pris.
Joe Cole er åbenbart inde i varmen igen efter det har været umuligt at sælge ham. Kommer der en klub og vil have ham, så siger vi nok ikke nej. Vi er på jagt efter midterforsvarere, hvilket i min optik vil gøre Kyrgiakos overflødig. Han er ikke en spiller man er voldsomt imponeret over, men dog en mand der passer sit arbejde. Insua ved jeg ikke rigtig hvor står - igen en spiller der skal vurderes af den sportslige ledelse. Vi fans kan godt lide ham, men er han god nok? Tiden vil vise. Rygterne om venstrebacks dør dog langsomt ud, så helt overflødig er han nok ikke. Det rigtige bud vil dog sende ham til et andet sted.
Alt i alt tror jeg det er sandsynligt, at vi får en forstærkning mere. Denne vil finansieres af de 10-15 mio. pund enten Aquilani eller Meireles kan indbringe. Forhåbentlig en venstre back, men det tyder på at markedet på denne position er uinteressant.
De 4 (5) første har ingen rolle at spille i klubben længere. Hovedformålet med at skille sig af med dem, må være at slippe for at betale deres løn. Vi kan ikke forvente nogen nævneværdig transfersum for dem - det kommer nærmere til at koste os penge at få dem ud.
Jeg synes det virker oplagt, at enten Meireles eller Aquilani vil forlade Liverpool. Hvem af de to er svært at spå om, da det kommer meget an på den sportslige ledelses tanker om de to, ligesom størrelsen af eventuelle bud er alt afgørende. N'Gog kan forlade til den rigtige pris.
Joe Cole er åbenbart inde i varmen igen efter det har været umuligt at sælge ham. Kommer der en klub og vil have ham, så siger vi nok ikke nej. Vi er på jagt efter midterforsvarere, hvilket i min optik vil gøre Kyrgiakos overflødig. Han er ikke en spiller man er voldsomt imponeret over, men dog en mand der passer sit arbejde. Insua ved jeg ikke rigtig hvor står - igen en spiller der skal vurderes af den sportslige ledelse. Vi fans kan godt lide ham, men er han god nok? Tiden vil vise. Rygterne om venstrebacks dør dog langsomt ud, så helt overflødig er han nok ikke. Det rigtige bud vil dog sende ham til et andet sted.
Alt i alt tror jeg det er sandsynligt, at vi får en forstærkning mere. Denne vil finansieres af de 10-15 mio. pund enten Aquilani eller Meireles kan indbringe. Forhåbentlig en venstre back, men det tyder på at markedet på denne position er uinteressant.
Vi er nu nået langt af vejen med vores forstærkninger. Man kan altid diskutere om vi kunne have fået mere value for money end vi har fået, men der er ingen tvivl om vores foreløbige signings forstærker os markant. Efter min mening mangler vi kun forstærkninger på tre positioner for at have en forholdsvis komplet trup. Min liste som har eksisteret i lang tid i denne tråd er altså ved at blive minimeret. Desværre begynder det at mangle med gode realistiske alternativer i de forskellige positioner, hvor vi mangler forstækrninger efter min mening.
Venstrebacken er den vigtigste position at forstærke, og får vi en god venstreback kan vi godt gå den kommende sæson i møde med stor optimisme. I en optimal verden signer vi dog en spiller til hver er nedenstående tre positioner. Problemet på venstreback er der er så få alternativet, som har kvalitet nok efter min mening. Jeg synes ikke Enrique har kvalitet nok, i hvert fald ikke i forhold til hans pris.
Det der kendetegner alternativerne i midterforsvaret er også, at de er meget dyre og derfor vil det nok være en god ide at vente et års tid, da vi trods alt godt kan overleve den kommende sæson uden en ny midterforsvar. Problemet er mere vores midterforsvar ikke er godt nok, da jeg ikke har den store fidus til Skrtel, men så længe staben har det mangler vi dybest set ikke en mand der.
Med hensyn til angrebet er de fleste navne ret dyre, og det er jo sådan set bare en backup angriber vi skal have, men igen er det svært at se, hvem det lige skulle være. Man kan dog altid drømme om en af de store. Man kan altid diskutere om vi på sigt måske skal have en fløjspiller mere, men har som udgangspunkt ikke valgt at tage den position med.
I en realistisk optimal verden køber vi en venstreback og en angriber i dette vindue, hvilket kunne være Cissokho og Sturridge, hvis det stod til mig, og til næste sommer eller vinter kan vi så signe en midterforsvar og en fløj mere. Til den tid er alle vores overflødige spillere forhåbentlig også væk (Jones, Kyrgiakos, Degen, El Zhar, N'gog, Poulsen, Jovanovic, Ince osv.). Situationen virker dog ret låst lige for tiden og tror ikke umiddelbart vi henter nogen af de spillere jeg har listet op, så vil med glæde høre på interessante alternativer, men det skal være nogen vi er blevet kædet sammen med. Jeg kan ikke komme på flere, som jeg gerne så i klubben til de udvalgte positioner.
Midterforsvarer
Sakho
Richards
Cahill
Dann
Godin
Venstrebacks
Bastos
Baines
Cissokho
Angribere
Llorente
Benzema
Lukaku
Canales
Bojan
Falcao
Sturridge
Bueno
Venstrebacken er den vigtigste position at forstærke, og får vi en god venstreback kan vi godt gå den kommende sæson i møde med stor optimisme. I en optimal verden signer vi dog en spiller til hver er nedenstående tre positioner. Problemet på venstreback er der er så få alternativet, som har kvalitet nok efter min mening. Jeg synes ikke Enrique har kvalitet nok, i hvert fald ikke i forhold til hans pris.
Det der kendetegner alternativerne i midterforsvaret er også, at de er meget dyre og derfor vil det nok være en god ide at vente et års tid, da vi trods alt godt kan overleve den kommende sæson uden en ny midterforsvar. Problemet er mere vores midterforsvar ikke er godt nok, da jeg ikke har den store fidus til Skrtel, men så længe staben har det mangler vi dybest set ikke en mand der.
Med hensyn til angrebet er de fleste navne ret dyre, og det er jo sådan set bare en backup angriber vi skal have, men igen er det svært at se, hvem det lige skulle være. Man kan dog altid drømme om en af de store. Man kan altid diskutere om vi på sigt måske skal have en fløjspiller mere, men har som udgangspunkt ikke valgt at tage den position med.
I en realistisk optimal verden køber vi en venstreback og en angriber i dette vindue, hvilket kunne være Cissokho og Sturridge, hvis det stod til mig, og til næste sommer eller vinter kan vi så signe en midterforsvar og en fløj mere. Til den tid er alle vores overflødige spillere forhåbentlig også væk (Jones, Kyrgiakos, Degen, El Zhar, N'gog, Poulsen, Jovanovic, Ince osv.). Situationen virker dog ret låst lige for tiden og tror ikke umiddelbart vi henter nogen af de spillere jeg har listet op, så vil med glæde høre på interessante alternativer, men det skal være nogen vi er blevet kædet sammen med. Jeg kan ikke komme på flere, som jeg gerne så i klubben til de udvalgte positioner.
Midterforsvarer
Sakho
Richards
Cahill
Dann
Godin
Venstrebacks
Bastos
Baines
Cissokho
Angribere
Llorente
Benzema
Lukaku
Canales
Bojan
Falcao
Sturridge
Bueno
Senest rettet af Styf torsdag, 21. jul, 2011 04:04, rettet i alt 2 gange.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Deres kilde: Caughtoffside. I skal nok ikke holde vejret mens i venter på at det sker.Skovdal skrev:Aquilani til Man City.
Liverpool are offering Mexican wonderkid Marco Bueno a five-year deal in the hope he's the next Javier Hernandez.
Read more: http://www.mirrorfootball.co.uk/transf ... z1Saz6utKD
Sign up for MirrorFootball's Morning Spy newsletter Register here
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
My baddphreak skrev:Deres kilde: Caughtoffside. I skal nok ikke holde vejret mens i venter på at det sker.Skovdal skrev:Aquilani til Man City.

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
Helt præcist Kelly, og det er ham der skal være vores nye 3. angriber/fløj, han bliver meget spændene at følge!
-Jeg synes også, at vi nu skal til at få solgt og lejet folk ud. For så at få forstærket forsvaret (en venstre back og en centerforsvar), når vi ser hvem der bliver og hvem der forlader os.
-Få dem solgt hurtigst muligt!
-Jeg synes også, at vi nu skal til at få solgt og lejet folk ud. For så at få forstærket forsvaret (en venstre back og en centerforsvar), når vi ser hvem der bliver og hvem der forlader os.
You'r Never Walk Alone. ///
der er i hvert fald nogen på wiki som allerede mener at han er liverpool spillerSoren123 skrev:http://www.givemefootball.com/premier-l ... ave-for-8m
Kender i Nolan Roux? 21 mål i 53 kampe.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nolan_Roux
Alonso skrev:Altid pålidelige Tony Barrett skriver i The Times, at Kenny Dalglish skal sælge for at købe, hvis han ønsker forstærkning på andre pladser.
Det her lyder i mine ører meget fornuftigt.
Dog vil jeg gerne have N'Gog sat på listen af dem der skal ud. Han har efterhånden fået så mange chancer og jeg synes ikke han har grebet ret mange af. Det må være på tide at komme videre.
Cole ser jeg gerne blive hos os, ihf til januar. Hvis han kan leve med ikke at være fast starter og kan holde sig skadesfri så tror jeg vi kan få en stærk joker som kan komme ind og lave nogle uventet ting i de sidste 20-25 min af kampene.
Og så er der lige Jovanovic. Er han frigivet eller ikke? Jeg synes ikke jeg har læst noget nogen steder om det på vores hjemmeside, men han selv og hans agent plapre da op om det.
Ikke det gør mig alverden, men det kunne da også være lækkert at få nogle enkelte pund for ham

Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
Helt enig Østergaard. Ind med ham, en venstre back og centrerforsvarer.Østergaard skrev:Helt præcist Kelly, og det er ham der skal være vores nye 3. angriber/fløj, han bliver meget spændene at følge!
Så kan de godt begynde at sælge og leje ud af det mere tynde øl.
Bueno, Enrique og Diego Godin tror jeg på bliver de sidste spillere Liverpool henter ind.
Jeg er 100% enig i dit indlæg, Styf. Der er ingen tvivl om at vi har brugt rigtigt mange penge allerede og at vi hvertfald skal sælge en spiller for at købe flere dyre spillere. Uanset priserne (som jo egentlig ikke er bekræftet nogle steder, er de?) så har vi hentet 3 glimrende spillere til truppen og en fin 2. målmand.Styf skrev:Vi er nu nået langt af vejen med vores forstærkninger. Man kan altid diskutere om vi kunne have fået mere value for money end vi har fået, men der er ingen tvivl om vores foreløbige signings forstærker os markant. Efter min mening mangler vi kun forstærkninger på tre positioner for at have en forholdsvis komplet trup. Min liste som har eksisteret i lang tid i denne tråd er altså ved at blive minimeret. Desværre begynder det at mangle med gode realistiske alternativer i de forskellige positioner, hvor vi mangler forstækrninger efter min mening.
Midterforsvarer
Sakho
Richards
Cahill
Dann
Venstrebacks
Bastos
Baines
Cissokho
Angribere
Llorente
Benzema
Lukaku
Canales
Bojan
Falcao
Sturridge
Jeg håber egentlig vi får Sakho, men igen skal der bruges kassen af penge. Et alternativ du har glemt til midterforsvaret er Dejan Lovren fra Lyon, som vi var rygtet til for ca. en måneds tid siden. Jeg har kun haft få muligheder for at se ham i aktion, men vil ikke give nogle vurdering af ham, da det er for begrænset. Men dette ser ellers glimrende ud:
http://www.youtube.com/watch?v=FmhWF-MJu9I
Bastos synes jeg ville være et mærkeligt køb, da han imø ikke er venstre back. Jeg kan bestemt leve med Enrique og Baines, hvor Cissokho er en no-brainer især til de priser der bliver nævnt. Gad vide om vi kunne finde på at byde på Marcelo nu?
Oppe foran kunne jeg godt gå med til Sturridge også. Llorente også gerne hvis han vil være 2. angriber. Benzema eller Aguero vil være giftige, men dog også urealistiske
Kelly skrev:Liverpool are offering Mexican wonderkid Marco Bueno a five-year deal in the hope he's the next Javier Hernandez.
Der er nu nok en 3 angribere fra det VM som jeg hellere ville have.
Coullibaly har Spurs desværre nuppet.
Yessil fra Tyskland og meget aktiv både i og udenfor feltet
Ademilson fra Brasilien og uhyggelig teknisk dygtig, med en god målnæse.
Bueno var på ingen måde prangende for Mexico, hvor jeg faktisk mener Gomes i Angrebet var bedre, på trods af hans mange afbrændere.
(men chancerne kom han frem til)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
Selvom begge spillere falder helt uden for målgruppen af unge spillere som ejerne gerne ser i klubben, så ville jeg lige kigge en ekstra gang på Capdevila til venstrebacken og Upson til midterforsvaret. Begge kan hentes på en fri transfer og vil komme med en kæmpe bunke erfaring. Og lønmæssigt tror jeg såmænd ikke de ligger specielt højt. De kan begge få en 2-års kontrakt.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Det syntes jeg ikke, der er så meget meget fremtid i. Så hellere vente til den rigtige unge spiller dukker op.Emmy skrev:Selvom begge spillere falder helt uden for målgruppen af unge spillere som ejerne gerne ser i klubben, så ville jeg lige kigge en ekstra gang på Capdevila til venstrebacken og Upson til midterforsvaret. Begge kan hentes på en fri transfer og vil komme med en kæmpe bunke erfaring. Og lønmæssigt tror jeg såmænd ikke de ligger specielt højt. De kan begge få en 2-års kontrakt.
Pt. må det være meget vigtigt, at få solgt spillerne, de ikke ønsker at bruge.