Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg har lidt svært ved at forstille mig at en spiller som Perotta ville flytte væk fra syden, nu har han været der i mange år, tror lidt han ser på det som om muligheden er smuttet forbi ham.

Perrotta har engelske forbindelser (kan ikke huske hvordan). Han har for længst ytret et stærkt ønske om at spille i England inden han slutter karrieren.Xenne skrev:Jeg har lidt svært ved at forstille mig at en spiller som Perotta ville flytte væk fra syden, nu har han været der i mange år, tror lidt han ser på det som om muligheden er smuttet forbi ham.
Ja men er man ikke kommet over toppen hvor det begynder at gå ned af når man kommer over de 30-31 år, med mindre man er målmand.AJ skrev:Perrotta har engelske forbindelser (kan ikke huske hvordan). Han har for længst ytret et stærkt ønske om at spille i England inden han slutter karrieren.Xenne skrev:Jeg har lidt svært ved at forstille mig at en spiller som Perotta ville flytte væk fra syden, nu har han været der i mange år, tror lidt han ser på det som om muligheden er smuttet forbi ham.

toppen ligger vel oftest mellem 27-32, fysiken er ikke gået (så meget) ned endnu samtiddig med at man har opbygget en stor erfaring.Xenne skrev:Ja men er man ikke kommet over toppen hvor det begynder at gå ned af når man kommer over de 30-31 år, med mindre man er målmand.AJ skrev:Perrotta har engelske forbindelser (kan ikke huske hvordan). Han har for længst ytret et stærkt ønske om at spille i England inden han slutter karrieren.Xenne skrev:Jeg har lidt svært ved at forstille mig at en spiller som Perotta ville flytte væk fra syden, nu har han været der i mange år, tror lidt han ser på det som om muligheden er smuttet forbi ham.
Undtagelser kan man jo typisk se med folk der bryder igennem tidligt og har mange skader. mens rent fysisk tror jeg det går ned omkring de 29, før i nogle tilfælde det handler jo både om den enkeltes physiologi og kluben(nernes) physiologiske afdelings evner til at få manden til at holde og ligaen hårdhed.
Men da omstilling bliver sværere med alderen og man ikke kan forvente mindre end en halv sæsons indspillings tid for en spiller skal man nok ikke forvente gode præstationer før et havlt til et helt år efter. Ergo skal man nok ikke købe spillere i den alder, medmindre man henter dem hjem eller har brug for en billig g midler tiddig lappeløsning. Medmindre de har spillet i Juve eller Milan, deres spillere holder snildt fem år ekstra.
Tror sagtens, at perrotta ville kunne gøre sig i PL i klubber som Blackburn, Spurs, Newcastle osv.
Det tror jeg også, men jeg tænker mere på om han vil flytte fra familie og venner, for at få 1-2 år i PL?AJ skrev:Tror sagtens, at perrotta ville kunne gøre sig i PL i klubber som Blackburn, Spurs, Newcastle osv.

Så er han da heller ikke ældre. 31 år gammel.Xenne skrev:Det tror jeg også, men jeg tænker mere på om han vil flytte fra familie og venner, for at få 1-2 år i PL?AJ skrev:Tror sagtens, at perrotta ville kunne gøre sig i PL i klubber som Blackburn, Spurs, Newcastle osv.
Desuden er han født i England og boede der til han var seks år gammel.
31 er da også meget hvis man skal tilpasse sig en ny liga, hvor man spiller meget anderledes fodbold.AJ skrev:Så er han da heller ikke ældre. 31 år gammel.Xenne skrev:Det tror jeg også, men jeg tænker mere på om han vil flytte fra familie og venner, for at få 1-2 år i PL?AJ skrev:Tror sagtens, at perrotta ville kunne gøre sig i PL i klubber som Blackburn, Spurs, Newcastle osv.
Ja det kan egentlig godt være. Jeg bygger det udelukkende på Perrottas egne udtalelser, men det er måske ikke pålidelig nok en kilde...Peter From skrev:31 er da også meget hvis man skal tilpasse sig en ny liga, hvor man spiller meget anderledes fodbold.AJ skrev:Så er han da heller ikke ældre. 31 år gammel.Xenne skrev:Det tror jeg også, men jeg tænker mere på om han vil flytte fra familie og venner, for at få 1-2 år i PL?AJ skrev:Tror sagtens, at perrotta ville kunne gøre sig i PL i klubber som Blackburn, Spurs, Newcastle osv.
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
fra atk på TLW :
Keane has been approached by Spurs about going back, Keane does not really want to go,but the manager wants to get rid and bring Heskey back in.
Rafa has dismissed Keane since the minute he walked through the door. He asked RP to hold off on the Keane deal and use the money for Barry, he wanted Barry first then when Alonso was sold he would go back in for Keane.
RP said it was not possible to hold off on Keane as the deal was virtually done, and a striker was needed for the club as Crouch had/was being sold.
If a deal can be done between Liverpool & Wigan for a small amount of money then Heskey will return. If not he will return on a free in July. There is more chance of Rafa signing me than Owen.

- Alex Brockins
Udover at Rafa ingen intentioner har om at købe Owen, men derimod godt kunne finde på at gå efter Heskey, så tror jeg simpelthen ikke på noget af der der.
Det der står omkring købet af Keane virker absurd, og jeg nægter at tro på, at Tottenham er interesseret i at få ham tilbage.
Det der står omkring købet af Keane virker absurd, og jeg nægter at tro på, at Tottenham er interesseret i at få ham tilbage.
Best in the world at everything I do.
Lige så fantastisk som det ville være at få Owen hjem lige så skandaløst ville et comeback til Heskey være. Så ville resten af fodboldverden da for alvor grine af os og må da også sige at jeg selv ville være flad af grin hvis det var sket for alle andre end os. Det ville være en katastrofe af dimensioner at hente sådan en middelmådig spiller til klubben. Keane må gerne sælges men det kræver vi kan finde en ordentlig erstatning og her ville Owen være et fint bud efter min mening. Et indkøb af Heskey giver mig mareridt.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Manchester City ønsker også at knytte franske Franck Ribéry til klubben. En transfer vurderes at koste små 180 millioner kroner. (Sunday Express)
er det ikke en meget billig penge for den mand? han er givet vis utilfreds med klubbens måske manglende klasse og ambition. Men for en mand som ham bør Liverpool altså kunne rejse de penge, hvis man sælger en masse reserver og lader nogle af de 18-21 årige blive forfremmet til reserver og sådan. Han ville da give et kick til offensiven, kan spille begge kanter og det er vel kun Messi og Ronaldo, der har markeret sig som bedre det sidste års tid.
Didier Drogba og Joe Coles forhandlinger om en ny kontrakt i Chelsea er blevet sat på stand by, efter at Roman Abramovich har lukket tegnebogen yderligere. (News of the World)
Det er lige to af de få evt. Chelsea rejeckts jeg kunne leve med.
Jaja det sker sikkert ikke, men det kunne da være meget sjovt hvis det gjorde
udover det skal man også snart hente Jens Bangsboe så Gerrard holder til han er 37.
er det ikke en meget billig penge for den mand? han er givet vis utilfreds med klubbens måske manglende klasse og ambition. Men for en mand som ham bør Liverpool altså kunne rejse de penge, hvis man sælger en masse reserver og lader nogle af de 18-21 årige blive forfremmet til reserver og sådan. Han ville da give et kick til offensiven, kan spille begge kanter og det er vel kun Messi og Ronaldo, der har markeret sig som bedre det sidste års tid.
Didier Drogba og Joe Coles forhandlinger om en ny kontrakt i Chelsea er blevet sat på stand by, efter at Roman Abramovich har lukket tegnebogen yderligere. (News of the World)
Det er lige to af de få evt. Chelsea rejeckts jeg kunne leve med.
Jaja det sker sikkert ikke, men det kunne da være meget sjovt hvis det gjorde

udover det skal man også snart hente Jens Bangsboe så Gerrard holder til han er 37.
Umiddelbart undrer det mig også, at det er prisen der nævnes. Jeg ville have gætte på en del mere, men det er selvfølgelig heller ikke sikkert det holder.Peter From skrev:Manchester City ønsker også at knytte franske Franck Ribéry til klubben. En transfer vurderes at koste små 180 millioner kroner. (Sunday Express)
Ribéry er en af de spillere jeg allerhelst så i klubben. Jeg ved at mange synes, at han er usympatisk, men han har alle kvaliteterne til at gøre forskellen. Det kunne være vildt...
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
ja lige netop. og så når det er nyrige City af alle klubber burde de vel betale dyrt, meget dyrt. Men han er jo typen der vil vinde snarere end at tjene penge, og han er jo alt for god til City.Janse skrev:Umiddelbart undrer det mig også, at det er prisen der nævnes. Jeg ville have gætte på en del mere, men det er selvfølgelig heller ikke sikkert det holder.Peter From skrev:Manchester City ønsker også at knytte franske Franck Ribéry til klubben. En transfer vurderes at koste små 180 millioner kroner. (Sunday Express)
Ribéry er en af de spillere jeg allerhelst så i klubben. Jeg ved at mange synes, at han er usympatisk, men han har alle kvaliteterne til at gøre forskellen. Det kunne være vildt...