Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
+1. Jeg tror det er et forsøg på at være interessant.Kriller skrev:Tror det er BS - og med det mener jeg ikke Brian Steen.
Badooo siger, hvad han mener!
-
- Geografisk sted: Øst for Anfield
+1. Det kunne det med stor sandsynlighed være...Badooo skrev:+1. Jeg tror det er et forsøg på at være interessant.Kriller skrev:Tror det er BS - og med det mener jeg ikke Brian Steen.
Men på den anden side... hvorfor bruge så meget krudt på det... han svarer alle som skriver til ham og så skriver han til alle sportsjournalisterne på Twitter... selv dem fra Sky Sports får en besked om at han vil annoncere en transfer...? men hvad fanden får han ud af det... det er vel en del af en aftale at man ikke røber før klubben har annonceret noget selv....?
Mig bekendt kan man offentliggøre en transfer 10 år før den går igennem, skulle man ønske det. Manden kan bare ikke komme og arbejde for en klub før det ønskede transfervindue træder i kræft. Så det udelukker ikke Mata, Sakho, Ronaldo, Messi osv.
Ja vi har jo allerede set transfers før d. 1 juli denne sommer med Nuri Sahin til Real Madrid og Cabaye til Newcastle.Bob skrev:Mig bekendt kan man offentliggøre en transfer 10 år før den går igennem, skulle man ønske det. Manden kan bare ikke komme og arbejde for en klub før det ønskede transfervindue træder i kræft. Så det udelukker ikke Mata, Sakho, Ronaldo, Messi osv.
Twitter:
Pault86 Paul Thompson
DC moved in on Sakho again today.
Hvor vil jeg gerne have ham til klubben

Pault86 Paul Thompson
DC moved in on Sakho again today.
Hvor vil jeg gerne have ham til klubben

DaBonks skrev:Hvis ham FootballAgent manden har ret, så gætter jeg på det er Wickham.
Hvis det ikke er en af de tre, så har Liverpool satme været gode til at holde kortene tæt til kroppen, for det er de eneste der har været tæt på ifølge de forskellige fora og ITK's.
Han vil vel næppe være en big tranfer story, vil han ?
Mata ville være det
Defour ville være det
Hazard ville være det
Zapata måske, men har vi fulgt ham et helt år.
Diarra ville være det (ikke at jeg har set et links.)
OG CONTREAO VILLE VÆRE DET

Hvis rygterne fra Italien om at Lazio er ved at sikre sig Cisse er sande, så kunne det også være Zarate (som vi så vidt jeg husker bød på sidste sommer, eller måske Hernanes.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
I stand corrected.
Og jo jeg ville tro ham agenten vil synes Wickham er en stor handel, hvis han selv har været med i den.
Og jo jeg ville tro ham agenten vil synes Wickham er en stor handel, hvis han selv har været med i den.

Sidder også og håber på at det er Mata. Skal ud og se Spanien iaften, med hovedemålet at følge og se Mata! 

AGÜERO
Det ville være en big transfer...!
Det ville være en big transfer...!
- Kongegaard
- Alder: 37
Jeg skal indrømme at den vinkel havde jeg ikke lige set den fra og vil i dette tilfælde så gi dig/jer ret.DaBonks skrev:I stand corrected.
I min optik er en big transfer story bare ikke udviklings spillere, men kvalitets spillere
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
Han har selv afvist at det er Wikham tidligere (på et spørgsmål fra Steve_LFC)
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly
Bob Sacramento så?Kriller skrev:Tror det er BS - og med det mener jeg ikke Brian Steen.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Hvad er det egentlig lige der gør ham fyren mere troværdig end så mange andre ITK's??