Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Start-11 hvis alle er klar, er vi meget tæt på manc og chelsea, hvis ikke lige med. Men det er jo urealistisk, at alle er uden skader og i form, derfor er bredden også et vigtig parameter.
Jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at vi lå på en delt 1.plads efter 11 kampe, hvis jeg havde fået af vide, at Torres havde været skadet i over en 1/3-del af kampene, og slet ikke hvis hans nye makker (keane) stadig manglede sit første mål i PL for os........
Vi er kommet smertefrit over en skade, til en af vores vigtigste spillere. manc sled med formen, da ronaldo var ude med skade, så hvordan man tackler disse skader til nøglespillere, vil også have et udslag for, hvor pokalen vil stå når vi når til maj.
Jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at vi lå på en delt 1.plads efter 11 kampe, hvis jeg havde fået af vide, at Torres havde været skadet i over en 1/3-del af kampene, og slet ikke hvis hans nye makker (keane) stadig manglede sit første mål i PL for os........
Vi er kommet smertefrit over en skade, til en af vores vigtigste spillere. manc sled med formen, da ronaldo var ude med skade, så hvordan man tackler disse skader til nøglespillere, vil også have et udslag for, hvor pokalen vil stå når vi når til maj.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Det kan vi takke Dirk for. Vores vigtigste mand i denne sæson so far. Respekt!LFC Søren skrev:Jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at vi lå på en delt 1.plads efter 11 kampe, hvis jeg havde fået af vide, at Torres havde været skadet i over en 1/3-del af kampene, og slet ikke hvis hans nye makker (keane) stadig manglede sit første mål i PL for os........
Vi er kommet smertefrit over en skade, til en af vores vigtigste spillere.

Hvis vi fik en offensiv, der ser så sådan her ud:
.............Alonso...Mascherano
......Cazorla...Gerrard...Maxi Rodriguez
.....................Torres
...ville jeg være jublende lykkelig.
Skal vi have en angriber mere(og det skal vi), ser jeg gerne Santa Cruz, da han er god i luften- til at spille den op på - kombineret med spilforståelse og ok hurtighed. Vi mangler utvivlsomt tyngde i angrebet når Torres ikke er med.
I 4-4-2..
Cazorla...Alonso...Gerrard.....Maxi
..............Torres...Santa Cruz
Det vil give os en masse muligheder. Sælger vi både Benayoun og Pennant(købere?) bør dette ikke være helt urealistisk.
Skal vi have en angriber mere(og det skal vi), ser jeg gerne Santa Cruz, da han er god i luften- til at spille den op på - kombineret med spilforståelse og ok hurtighed. Vi mangler utvivlsomt tyngde i angrebet når Torres ikke er med.
I 4-4-2..
Det vil give os en masse muligheder. Sælger vi både Benayoun og Pennant(købere?) bør dette ikke være helt urealistisk.
Hvis vi absolut skal udpege den vigtigste mand for os i denne sæson indtil videre ville jeg nok pege på Alonso men Kuyt har bestemt også været fremragende.aarde skrev:Det kan vi takke Dirk for. Vores vigtigste mand i denne sæson so far. Respekt!LFC Søren skrev:Jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at vi lå på en delt 1.plads efter 11 kampe, hvis jeg havde fået af vide, at Torres havde været skadet i over en 1/3-del af kampene, og slet ikke hvis hans nye makker (keane) stadig manglede sit første mål i PL for os........

BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Jeg syntes stadigvæk at vi mangler noget på kanten og måske en angriber. Ja Riera er rigtig god men på den anden kant er vi svage syntes jeg. Kuyt er IKKE EN KANTSPILLER og der er vi ganske enkelt ikke farlige nok så det syntes jeg at vi skal have lavet om på. Forsvaret er rigtig godt, som det sådan set stort set har været de sidste mange år. Målmandsposten er også super god med Reina der, så det defensive er på plads. De defensive skraldemænd på midtbanen som Mascherano, Alonso, Lucas og til dels Gerrard er klasse og så har vi som sagt Riera på kanten og til dels også Babel hvis Rafa ellers gider at bruge ham fast. Torres op foran er altid farlig, hvis han selvfølgelig ikk er skadet. Dog er jeg tilbøjelig til at sige at vi skal have en angriber til hvis Keane ikke snart for lavet nogle kasser. Og det kan godt være at folk siger at han gør meget andet for holdet og alt det der men man betaler sku ikke over 200 millioner kroner for en angriber som laver alt mulig andet end det han blev købt ind for, nemlig at lave mål og så være tilfreds med det. Det er bare ikke godt nok Keane!! Så alt i alt har vi stadigvæk nogle mangler i det offensive sådan som jeg ser det.

Så lige hvordan Cazorla divede i går mod AaB, sådan nogen typer har vi ikke brug for flere af, nu når vi har fået GerrardAJ skrev:Hvis vi fik en offensiv, der ser så sådan her ud:
I 4-4-2..

Ja, han havde ikke lige sin bedste dag.SørenK skrev:Så lige hvordan Cazorla divede i går mod AaB, sådan nogen typer har vi ikke brug for flere af, nu når vi har fået GerrardAJ skrev:Hvis vi fik en offensiv, der ser så sådan her ud:
I 4-4-2..
- Jæger
- Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
- Alder: 39
Korrekt! Jeg syntes at Kuyt havde mange kampe i sidste sæson hvor han spillede skidt, men må sige at han har været utrolig direkte i denne sæson! Respekt!aarde skrev:Det kan vi takke Dirk for. Vores vigtigste mand i denne sæson so far. Respekt!LFC Søren skrev:Jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at vi lå på en delt 1.plads efter 11 kampe, hvis jeg havde fået af vide, at Torres havde været skadet i over en 1/3-del af kampene, og slet ikke hvis hans nye makker (keane) stadig manglede sit første mål i PL for os........

Det vil jeg give dig ret i, de to har bestemt vist deres værd i truppen.Styf skrev:Hvis vi absolut skal udpege den vigtigste mand for os i denne sæson indtil videre ville jeg nok pege på Alonso men Kuyt har bestemt også været fremragende.aarde skrev:Det kan vi takke Dirk for. Vores vigtigste mand i denne sæson so far. Respekt!LFC Søren skrev:Jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at vi lå på en delt 1.plads efter 11 kampe, hvis jeg havde fået af vide, at Torres havde været skadet i over en 1/3-del af kampene, og slet ikke hvis hans nye makker (keane) stadig manglede sit første mål i PL for os........
Men jeg mener samtidig også at hvis vi skal sælge Kuyt og kunne få en lille profit for ham så er det nok efter denne her sæson han skal sælges, han er oppe i alderen og jeg vil mene vi skal bruge noget mere offensivt end ham på højre kanten over en sæson.
Det er sagt med alt respekt for det han har ydet i den røde trøje.

Jeg kan ikke lige huske hvor jeg læste det, men rygterne gik i hvert fald på, at Liverpool ville have fat i Zanka fra fck, men nu har Jacob Friis-Hansen, så været ude og mane rygtet til jorden.
Iøvrigt ret sjovt at tænke på, at for to år siden kom Agger til klubben, sidste år kom Skrtel, så hvilken midterforsvar kommer så til januar?
Iøvrigt ret sjovt at tænke på, at for to år siden kom Agger til klubben, sidste år kom Skrtel, så hvilken midterforsvar kommer så til januar?

"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.
Agger kom da til klubben i 2006 altså 3 år?hvepse skrev:Jeg kan ikke lige huske hvor jeg læste det, men rygterne gik i hvert fald på, at Liverpool ville have fat i Zanka fra fck, men nu har Jacob Friis-Hansen, så været ude og mane rygtet til jorden.

Ikke flere midterforsvarere - tak. GIv mig noget kreativ kraft a la David Silva. Desværre bare urealistisk.
- Alex Brockins
Jeg har set mig varm på Podolski. Hvis prisen ligger på ca. £10M, så køb ham. Så må Babel og Keane spille for reserverne, hvis de fortsætter deres dårlige form, og så kan tyskeren skiftes til at spille venstrekant med Riera i 4-2-3-1-systemet og ellers få chancen på toppen sammen med Torres.
Best in the world at everything I do.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Babel kan da også skifte med Kuyt til at spille højrekant. Så får han mulighed for at gå til baglinien.Alex Brockins skrev:Jeg har set mig varm på Podolski. Hvis prisen ligger på ca. £10M, så køb ham. Så må Babel og Keane spille for reserverne, hvis de fortsætter deres dårlige form, og så kan tyskeren skiftes til at spille venstrekant med Riera i 4-2-3-1-systemet og ellers få chancen på toppen sammen med Torres.
Men jeg efterlyser én ting; nemlig at de spillere som ikke spiller hele tiden og sjældent får 90 minutter, hvorfor får de ikke noget kamptræning på reserveholdet? Grunden til at de ikke spiller er fordi de ikke er i kampform, men for at komme i kampform bliver de nødt til at spille kampe. De vil spillerre som Babel, Yossi, Hyppia, N'Gog, Lucas og Dossena, få gavn af. De skal selvfølgelig ikke optage pladsen for unge talenter, men man kan heller ikke forventer at en spiller, som ikke har spillet i en længere periode, kan sætte et aftryk på en kamp, hvor han kommer ind 20 min. før tid.
Før vi begynder at tale om hvem der skal ind, så synes jeg at truppen trænger til en hovedrengøring.
- Alex Brockins
Så vidt jeg ved, må ikke engang Cavalieri spille for reserveholdet, når han er udtaget til førsteholdets bænk.
Det er fuldstændigt sindssygt, hvis du spørger mig. Men Benitez har nok en eller anden ide med det.
Det er fuldstændigt sindssygt, hvis du spørger mig. Men Benitez har nok en eller anden ide med det.
Best in the world at everything I do.
jeg syntes vi skal erstatte Keane med Saviola eller Owen. Real købte jo kun Saviola for at hovere overfor Barcelona, men manden er jo dygtig, der er stor mulighed for skader hos dem begge , men de kan da løbe Torres afleveringer op og der bliver næppe råd til at signe en spiller som Agüerro eller Villa. i skades pauserne kan Babel, Ngog, (Keane hvis han bliver hængende) eller en af de helt unge få nogle kampe.
på højrekanten har jeg svært ved at se hvem der lige skulle være tl aat få fat på, der kan gøre det markent bedre end Kuyt, hvis vi skifter Kuyt ud mister man jo en stor arbejdsstyrke, selvfølgelig afhængig af hvem man skifter med, som har gjort os godt i kampe i big4 og champions league.
Derfor er jeg tilbøjelig til at sige man bør vente på at der er en lille klub, der fostrer en stjerne, eller en stor klub der sidder med to rigtigt gode højre kanter.
på højrekanten har jeg svært ved at se hvem der lige skulle være tl aat få fat på, der kan gøre det markent bedre end Kuyt, hvis vi skifter Kuyt ud mister man jo en stor arbejdsstyrke, selvfølgelig afhængig af hvem man skifter med, som har gjort os godt i kampe i big4 og champions league.
Derfor er jeg tilbøjelig til at sige man bør vente på at der er en lille klub, der fostrer en stjerne, eller en stor klub der sidder med to rigtigt gode højre kanter.