Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 50
I den grad også enig med AJ, et salg af Raul, ligner en ind/salgskøbs strategi som især Real Madrid opererer med. Altså at der SKAL skiftes ud i truppen, uanset hvordan spillerne har gjort det i sæsonen. Raul har haft en debut sæson langt over"godkendt", og så vidt jeg ved er han ikke engang specielt højt lønnet. Hvis Inter byder 25 mill og Mata,Navas,christina eller Messi hentes istedet, for pengene kan jeg forstå det, ellers ikke. Men det sker jo nok ikke
Vælger at tro og håbe det er en and,
Adam ind, Raul ud=
In Kenny and Comoli I trust........ For now.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » fredag, 17. jun, 2011 23:50
Det er ikke et spørgsmål om hvem der er bedst; Adam eller Raul. Det er et spørgsmål om at vi er efter Adam og vi har lige købt Henderson. Jeg kan sagtens se AJ's pointe med hensyn til alderen. Men det afhænger af om der er plads til Raul.
Spearing og Lucas er de eneste to boldvindere vi har på midten. Vi har Gerrard og Henderson som kan drive spillet fremad, og vi jagter Adam. Derudover må vi ikke glemme Shelvey. Raul må meget gerne blive for min skyld, men jeg tror ikke han skal regne med mange kampe fra start næste sæson. Måske hvis vi stiller op med 5, så kan det være han vil få flere kampe.
Jeg håber dog ikke at vi bliver nødt til at sælge ham fordi vi ikke kan sælge Aquilani.
-
LFC_20
Først og fremmest håber jeg Raul bliver
- Men vi skal tænke på at det var Hodgson der hentede Meireles & ikke Dalglish, så hvis Dalglish ikke mener Meireles passer ind i den måde han vil have Liverpool skal spille, så er det bedst for alle at Raul bliver solgt, men lad os se, hvad der sker.

-
Lemmiwinks
- Alder: 35
af Lemmiwinks » lørdag, 18. jun, 2011 01:13
LFC_20 skrev:Først og fremmest håber jeg Raul bliver
- Men vi skal tænke på at det var Hodgson der hentede Meireles & ikke Dalglish, så hvis Dalglish ikke mener Meireles passer ind i den måde han vil have Liverpool skal spille, så er det bedst for alle at Raul bliver solgt, men lad os se, hvad der sker.

Det skal vel ikke nødvendigvis være en spiller Dalglish har hentet før de kan bruges

. Det er meget tydeligt hvilke Hodgson-indkøb, Daglish ikke vil gøre brug af; Cole, Jovanovic, Poulsen og Konchesky. Meireles har spillet en stor rolle på midten i sidste halvdel af sæsonen - vi så blandt andet hvordan vi blev kørt rundt på røv og albuer i kampen mod Tottenham hvor han manglede. Jeg kan simpelthen ikke se hvordan hverken Spearing, Shelvey eller Henderson uden videre skulle være i stand til at overtage hans position uden videre. Så vidt jeg ved er Henderson også habil som højre midtbanespiller, hvilket måske betyder han i LFC vil blive brugt på den position også og at de ikke udelukkende satser på han skal kæmpe med alle de andre unge spillere om en plads på den centrale midtbane.
-
Juhl
"update" på Lucas rygterne
LFCTransferSpec LFC Transfer Specs
According to this french footie website footmercato #LFC are ready to bid 9m for Lucas and beat PSG to it
http://www.footmercato.net/premier-leag ... -psg_68443
JamieDalton82 Jamie Dalton
Both Infosport+ and Lancenet are reporting Liverpool will offer €9m for Lucas Moures Da Silva.
#LFC willing to pay $20 million for Lucas Rodriguez brazilian wonderkid
http://www.lancenet.com.br/futebol-inte ... 49911.html
Og endnu et rygte ja.. men det er Adam Johnson
ToppoLFC Josh Topley
Apparently contact has been made with Adam Johnson's agent and he wants the move, set to inform MCFC now!
-
Lemmiwinks
- Alder: 35
af Lemmiwinks » lørdag, 18. jun, 2011 01:30
Juhl skrev:"update" på Lucas rygterne
According to this french footie website footmercato #LFC are ready to bid 9m for Lucas and beat PSG to it
http://www.footmercato.net/premier-leag ... -psg_68443
JamieDalton82 Jamie Dalton
Both Infosport+ and Lancenet are reporting Liverpool will offer €9m for Lucas Moures Da Silva.
#LFC willing to pay $20 million for Lucas Rodriguez brazilian wonderkid
http://www.lancenet.com.br/futebol-inte ... 49911.html
Og endnu et rygte ja.. men det er Adam Johnson
ToppoLFC Josh Topley
Apparently contact has been made with Adam Johnson's agent and he wants the move, set to inform MCFC now!
Adam Johnson kunne sagtens udvikle sig til at blive en kæmpe stjerne under King Kenny!
Kender ikke rigtigt ham Lucas, men lyder meget spændende.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » lørdag, 18. jun, 2011 02:48
Det bliver sådan her: Vi henter A. Johnson og Lucas. Beholder Meireles og dropper Adam. Færdig slut - end of story - det står ikke til diskussion.
FAT DET!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
dphreak
- Geografisk sted: Aalborg
- Alder: 42
ArdaTuran skrev:Det bliver sådan her: Vi henter A. Johnson og Lucas. Beholder Meireles og dropper Adam. Færdig slut - end of story - det står ikke til diskussion.
FAT DET!
Hvis kongen havde kommet med en lignende udmelding var sommeren reddet for mig, det er til at blive idiot af at vente og spekulere. Smid Mata og Zapata oveni, så kan man vist ikke klage...
-
LarsU
ArdaTuran skrev:Det bliver sådan her: Vi henter A. Johnson og Lucas. Beholder Meireles og dropper Adam. Færdig slut - end of story - det står ikke til diskussion.
Og så lige Wickham som 3. angriber, Zapata og/eller Dann/Cahill til centerforsvaret - så sku' jeg ikke forlange meget mere her i livet.
I hvert fald ikke i denne sæson...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
Xenne
- Geografisk sted: Roskilde (:
- Alder: 37
Han har fået en 5 årig kontrakt, det er lidt et sats med de glasben han er kendt for.
Læste et sted han benægtede at havde fejlet lægetjekket hos os, og det var fordi han ikke kunne blive enige om kontrakten.
-
veffe69
LarsU skrev:ArdaTuran skrev:Det bliver sådan her: Vi henter A. Johnson og Lucas. Beholder Meireles og dropper Adam. Færdig slut - end of story - det står ikke til diskussion.
Og så lige Wickham som 3. angriber, Zapata og/eller Dann/Cahill til centerforsvaret - så sku' jeg ikke forlange meget mere her i livet.
I hvert fald ikke i denne sæson...
Jeg er helt enig her, så skal vi ikke bare lukke transfer vinduet her
Hvem smider lige KD og DC en mail med vores krav.
Kan se at ManC prøver at bytte Tevez og Eto
Hvis Meirelles skulle væk, kunne vi prøve at slå dem her. Et direkte bytte ville imo være ok.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
-
Henrik
- Geografisk sted: Stockholm
- Alder: 42
I øvrigt ser det egentlig ud som fornuftig transfer-strategi fra Newcastle i år, omend Marveux er noget af et sats. Cabaye og Ba er derimod to spillere jeg tror kommer til at gøre det fint for Toon. Friskt at man samtidig tør skille sig af med Nolan.
Næste år!
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 57
Lucas, Mata, Johnson, Christian Zapata, Baines, Doni, og en 3. angriber. Behold Raul og drop Adam.
Det er 8 spillere ind.
Ud - Poulsen, Maxi, Ngog, Paul, Degn, Jones, Jovanovic, evt. Joe Cole (han er kanon hvis han kommer rigtig i gang).
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
andeth
Henrik skrev:I øvrigt ser det egentlig ud som fornuftig transfer-strategi fra Newcastle i år, omend Marveux er noget af et sats. Cabaye og Ba er derimod to spillere jeg tror kommer til at gøre det fint for Toon. Friskt at man samtidig tør skille sig af med Nolan.
Fra Newcastles synspunkt kan jeg også godt lide de spillere, de har hentet ind. Men jeg begriber stadig ikke noget som helst af filosofien om at skille sig af med Nolan. Modigt kan være et ord der beskriver denne handling, omend idioti er et ord, jeg finder mere passende.