Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Kristoffer

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kristoffer » torsdag, 16. jun, 2011 08:43

En bruger ved navn "Scott" fra Rawk, har også tweetet at vi har lagt et bud på Mata. Selvom diverse Twitter-brugere ikke har meget tillid fra min side, er der sjældent røg uden en eller anden form for ild. Igår blev der samtidig skrevet at Mancini ikke skulle have meget til overs for A. Johnson. Jeg håber Kenny lurer den og kan få vristet ham over på vores hold, da jeg ser et enormt potentiale i ham.
Hvis det skulle lykkes at få de to, kunne vi stille op på denne måde:

-----G. Johnson - Carragher - Agger - Enrique/Cissokho
-----------------------------Lucas-------------------------------
----Gerrard/ Henderson -------- Meireles / Adam (formentligt)
--------A. Johnson(kuyt) ------ Suarez ------ J. Mata -----------
-------------------------A. Carroll-------------------------------

De tre offensive kan ligge og skifte plads, og udfordre alt og alle i modstanderens bagkæde. Det kunne komme til at gøre rigtigt ondt og samtidig ville begge backs og de to midtbanespillere, kunne slå indlæg lidt tidligere, hvilket Carroll virker til at trives med.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » torsdag, 16. jun, 2011 09:00

Andy Aaby skrev:
Kelly skrev:Jeg tror faktisk at der bliver rykket et par store kaniner op af hatten, som de har forhandlet skjult med. De virker, som om de bare køber de spillere de har udset sig.
I Porto er der også mange dygtige spillere, som de givet vis kigger på.
Der er brug for en defensiv midtbanespiller, venstre back, angriber og 2 kanter, hvis de vel at mærke for solgt nogle af spillerne der alligevel ikke spiller.
Jeg mener at 2 til 3 af disse spillere skal være klassespillere der forstærker holdet her og nu, mens resten meget vel kan være helt unge talenter.

Mata spillede igen en rigtig flot kamp, og ja han er over alt, han er ikke udpræget kant, han er faktisk en spiller der løber rigtig meget på tværs og ikke så meget i dybden.

Kan tv2 sport ikke finde en kommentator der ikke er scumfan, jeg kan ikke klare at høre på hvor fantastisk Jones er i alt hvad knægten lige pludselig gør, fordi han er scum spiller. Det er for langt ude.
Jones spillede nu en rigtig god kamp, både defensivt, men bestem også offensivt - så synes ærlig talt, i DETTE tilfælde, at det er unødvendig brok.
I den afgørende fase af kampen, var han pivhamrende usikker og det burde Ukraine i den grad have udnyttet. Han lavede 2 store fejl inde i feltet. Så jeg er ikke enig. Han var usikker defensiv flere gange, det ser man hvis man betragter han objektivt, og slår lyden fra ;)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 16. jun, 2011 09:19

Både TOMMO og Scott skriver uafhængigt af hinanden at vi har budt på Mata.

€15m for Mata, typical low Damien Comolli offer. #LFC

Rigtig typisk Comolli - samme forløb som Suarez handlen.

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 16. jun, 2011 09:49

http://www.liverpool.no/rykter.aspx

Scum byder 12mill på Adam :naughty:

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » torsdag, 16. jun, 2011 10:52

Kelly skrev:http://www.liverpool.no/rykter.aspx

Scum byder 12mill på Adam :naughty:
Det er nok mest for at drille os, syntes ikke rigtigt han passer til Man U.
Jeg er nu også lidt i tvivl om, hvorvidt han er tiltænkt en bærende rolle eller blot er til bredden hos os.

Er lidt træt af rygterne omkring de hundedyre britiske spillere, hvorfor gå vi ikke efter typer som eks. Gervinho som siges at være i Arsenal inden 48 timer (til kun 90 mill)

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 16. jun, 2011 11:11

Jeg siger faktisk nej tak til Adam.

Gago er klasse bedre, og i dag rygtes han og Lucas også til klubben http://en.wikipedia.org/wiki/Lucas_Rodr ... a_da_Silva.

Lad os droppe Adam, Maxi og måske Raul hvis de får en god pris for ham, og hente Gago, Lucas og Mata.

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 36

Indlæg af Mambo » torsdag, 16. jun, 2011 11:15

Kelly skrev:Jeg siger faktisk nej tak til Adam.

Gago er klasse bedre, og i dag rygtes han og Lucas også til klubben http://en.wikipedia.org/wiki/Lucas_Rodr ... a_da_Silva.

Lad os droppe Adam, Maxi og måske Raul hvis de får en god pris for ham, og hente Gago, Lucas og Mata.
Adam og Gago er da overhovedet ikke samme type spiller. Gago er defensivt orienteret, men er ikke bedre end Lucas. Adam er en tovejs spiller, dog med sine styrker i det offensive. Kan ikke se hvad vi skal med Gago.

bongfong

Indlæg af bongfong » torsdag, 16. jun, 2011 11:15

Sætter mit håb til at vi får hentet Mata og gerne også A. Johnson. Det ville være en drøm.
Og så henter vi en forstærkning på venstreback, og så er Liverpool back in the top4. Min ønskespiller til positionen er Baines, men tror næppe vi får fat i ham. Clichy til 50 mio er stadig et fint køb, dog er hans indlæg virkelig dårlige. Men han bryder tilgengæld spillet ret ofte og er hurtig og offensiv.

Dejligt.

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 16. jun, 2011 11:18

Mambo skrev:

Adam og Gago er da overhovedet ikke samme type spiller. Gago er defensivt orienteret, men er ikke bedre end Lucas. Adam er en tovejs spiller, dog med sine styrker i det offensive. Kan ikke se hvad vi skal med Gago.
Gago spiller kanon godt, han mider rigtig meget om Alonso. Desværre har han været meget skadet men er igennem hans skadesperiode.
Han er en klassespiller i min optik. Og når han kommer i form er han bedre end Lucas.

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » torsdag, 16. jun, 2011 11:24

Kelly skrev:
Mambo skrev:

Gago spiller kanon godt, han mider rigtig meget om Alonso. Desværre har han været meget skadet men er igennem hans skadesperiode.
Han er en klassespiller i min optik. Og når han kommer i form er han bedre end Lucas.
Hvornår har du sidst set Gago spille? Magen til boldskubber skal man da lede længe efter. Han ville, i mine øjne, falde lige så meget igennem som Poulsen har gjort.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 16. jun, 2011 11:25

bongfong skrev:Sætter mit håb til at vi får hentet Mata og gerne også A. Johnson. Det ville være en drøm.
Og så henter vi en forstærkning på venstreback, og så er Liverpool back in the top4. Min ønskespiller til positionen er Baines, men tror næppe vi får fat i ham. Clichy til 50 mio er stadig et fint køb, dog er hans indlæg virkelig dårlige. Men han bryder tilgengæld spillet ret ofte og er hurtig og offensiv.

Dejligt.
Helt enig.

Lad os droppe vores konstante søgen efter centrale midtbanespillere. Vi må kunne få noget brugbart ud af Gerrard, Lucas, Meireles, Aquilani, Spearing, Henderson og måske Shelvey.
Kloppite

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 36

Indlæg af Mambo » torsdag, 16. jun, 2011 11:37

Kelly skrev:
Mambo skrev:

Den sammenligning må stå for egen regning. Jeg har godt nok aldrig set Gago som en tilbagetrukket spilfordeler. Derimod minder Adam i mine øjne mere om Alonso. Synes virkeligt ikke Gago er noget specielt og må indrømme at jeg synes både Khedira og Lass Diarra er bedre. Godt nok har han været meget skadet, men kun 4 kampe (hvoraf kun én var fra start) vidner også om at han ikke ligefrem er en spiller Real har hastet for at få ind i startopstillingen.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » torsdag, 16. jun, 2011 11:40

Jeg håber godt nok ikke, vi henter Gago. Bare fordi man spiller for Real Madrid, eller er i truppen, så behøver man ikke nødvendigvis være en dygtig spiller. Jeg ser i hvert fald ikke Gago som spilleren, der løfter vores spil og gør vores midtbane betydelig bedre.

Stort nej tak herfra.

Han skal selvfølgelig være velkommen til at modbevise min påstand.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 48

Indlæg af Emmy » torsdag, 16. jun, 2011 11:41

Gago har vi ikke en skid at bruge til. Bliv du bare væk!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 16. jun, 2011 11:49

Emmy skrev:Gago har vi ikke en skid at bruge til. Bliv du bare væk!
Jeg må bare sige jeg er uenig. Han kan blive en stor spiller for os. Og er der hold i det, syntes jeg det er godt set af Kenny.

Besvar