Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alex Brockins

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » mandag, 06. jun, 2011 23:05

Fribytter skrev:Det bliver en Man. Utd.-strategi uden Berbatov-køb.
Så vidt jeg ved, så har Gerrard da ikke været sammen med sin brors kone gennem otte år?
Best in the world at everything I do.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » mandag, 06. jun, 2011 23:14

Alex Brockins skrev:
Så vidt jeg ved, så har Gerrard da ikke været sammen med sin brors kone gennem otte år?
Og Carragher har da ikke fået hårtransplantation?

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » mandag, 06. jun, 2011 23:21

Du mener vis Pepe... eller Raul... ;)
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 06. jun, 2011 23:23

Spearing, Shelvey eller Skrtel...

Alle de her tåbeligheder får mig egentlig helt til at glædes over, at Babel skiftede. Hans twitter-profil gjorde ham virkelig ingen gavn.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 07. jun, 2011 00:52

Hr. Drejer skrev:Et indspark til Torres Vs. Carroll debatten.

"The fee for Torres was dependent on what Newcastle asked for Carroll,'' Henry told the Guardian, explaining they simply wanted a difference of £15million.

"The negotiation for us was simply the difference in prices paid by Chelsea and to Newcastle. Those prices could have been £35million [from Chelsea for Torres] and £20million [to Newcastle for Carroll], 40 and 25 or 50 and 35. It was ultimately up to Newcastle how much this was all going to cost. They [Newcastle] made a hell of a deal. We felt the same way.''

http://soccernet.espn.go.com/news/story ... l'?cc=5901

Vi vurderede altså Carroll til at være £15 M billigere end Torres. Vi vurderede ikke Carroll til at være £35 M værd, men til at koste £15 M mindre end Torres.
Nu er den kære John Henry jo en klog mand. Mine observationer på manden fortæller mig, at han er en sindsygt dygtig kommunikator. Han ved lige hvilke knapper han skal trykke på hos folk og hvornår. Når John Henry åbner munden føler du som regel at han har forståelse for alle folks tanker og idéer, men samtidig at han er bossen og kommer til at træffe den endelig beslutning - og det sker når det behager herren.

Jeg aflæser en ting i udtalelsen omkring Torres pris: Nej, vi var ikke desperate da vi købte Carroll. Med andre ord: Nej, vi betaler ikke partout overpriser. Indirekte indrømmer Henry at prisen på Carroll var en overpris. Okay, fair nok. Men han siger også at det var en speciel situation der tillod overprisen.

Sådan læser jeg den udtalelse.

Jeg gider i øvrigt ikke overanalysere transferpriser her og nu. Vi ved først om vi har fået value for money om 5-10 år. Indtil da må man stole på den sportslige ledelse, der bliver betalt i dyre domme for deres viden og ekspertise.

Hvad afspejler transferstrategien omkring unge engelske spillere? Jo, at man vil skabe en speciel britisk kultur. Når den er skabt er det meget nemmere at integrere udenlandske profiler i truppen. I øvrigt er Man Utd's kultur noget af det mest fantastiske, som Fergie har skabt. De er vindere, men på en speciel måde - like it or not.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 07. jun, 2011 07:44

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... staerkning

Bojan klart ja tak :) :) :) :) .

Bring Mata, Bojan, Henderson, Jones og en ny venstre back.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » tirsdag, 07. jun, 2011 09:43

STMO skrev:
Mads T. skrev:
STMO skrev: Du har helt ret - jeg er med (+1).
Jeg kan se, du får kritik, en mener du ikke kan stave, andre at du mangler Lucas. Glem det (!) - da Real Madrid spillede allerbedst, havde de en helt ung Casillas og gamle Fernando Hierro hjemme, det var alt rigeligt mens resten af holdet pressede spillet væk langt op på banen. Kuyt kunne godt starte oppe på højre forreste flanker, men jeg er helt med på din filosofi. Jeg ville nok også vælge Carragher frem for Skrtl, han er så snu og erfaren, at han bedre vil kunne læse det defensive spil.
Der er nu mange der mener, inkl. mig selv, at Real Madrids spil faldt fuldstændig sammen efter salget af Makelele. Moderne fodbold kræver altså bare en holding midfielder, for at man kan udnytte alle de offensive kræfter på holdet. Skal man ovenikøbet spille med offensive backs, er det direkte selvmord, ikke at have en holding midfielder, til at dække af. Det er utroligt, at der er så mange herinde , som ikke kan se dette?

Meget pudsigt, kom Florentino Perez med følgende udtalelse om Makele efter han valgte at forlade Real Madrid (de ville give ham det han fortjente i løn):

"We will not miss Makélelé. His technique is average, he lacks the speed and skill to take the ball past opponents, and ninety percent of his distribution either goes backwards or sideways. He wasn't a header of the ball and he rarely passed the ball more than three metres. Younger players will arrive who will cause Makélelé to be forgotten."

... hvilket meget godt beskriver, kritikernes mening om Lucas.

Jeg ved at du, STMO er en af Lucas største kritikerer og jeg respektere din mening, men man er nødt til at have en spiller af hans type og med de samme pligter på banen, for at udnytte de offensive kræfter i resten af holdet. Om man så vil bytte Lucas ud med en anden spiller af samme type, er så en helt anden diskussion, hvor vi nok ikke bliver enige ;)
Det er fint argumenteret. Jeg husker udmærket Makélelé og han var bestemt en nøglespiller for RM. Jeg vil sådan set give dig ret langt hen ad vejen, bortset fra at Lucas slet ikke er på højde med Makélelé imo. Måske Gerrard kan udfylde den (altså Makélelés) rolle dvs. foran Agger-Skrtl (Carragher). Med andre ord bør Gerrrard og Meireiles nok bytte om i opstillingen. I øvrigt var Makélelé betydeligt mere fremadrettet i sit spil end Lucas - og det er netop kernen i min argumentation. Dit citat er i øvrigt meget godt fundet :clap: :!:
Ja. Makalele var jo nærmest hængende-angriber. ;)

Perez' er i øvrigt spot-on med det meste af sin udtalelse om Makalele. Hans teknik var ikke fænomænal, han var ikke et lyn, eller en spiller der afdribler folk, han laver ikke målgivende afleveringer og han var ikke synderlig høj eller god i hovedstødsduellerne. Så hvorfor er han det teoretiske forbilledet for alle defensive midtbanespillere?

Fordi hans evne til at holde gang i spillet, bryde modstandernes opspil jvf. overlegen placeringsevne og evne til at læse spillet betød, at manden nærmest kunne gå rundt på banen og alligevel lave de rigtige (og self nemme) afleveringer eller stå det rigtige sted, når modstanderne har bolden. Når Liverpool står på kanten af eget felt, så ser du stort set aldrig Gerrard (eller Meireles for den sags skyld) stå perfekt i forhold til de andre defensive spillere. Meget kan han, men rendyrket defensivt arbejde er han pivringe til og overlever kun lige på løbestyrke og vilje i tacklingerne.
Lucas er nok vores bedste eksempel på en Makalele-type, selvom han nok er lidt bedre teknisk, lidt bedre offensiv mht. afleveringerne og lidt dårligere i placeringsevne (men alligevel adskillige niveauer over Gerrard/Meireles). Men nu har Lucas også en 4 års tid før han når Makaleles alder da han var fabelagtig i RM. Gerrard/Meireles vil i hvert falde aldrig kunne tage en sådan rolle, med mindre vi gerne vil tabe kampene

Stephan C
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 52

Indlæg af Stephan C » tirsdag, 07. jun, 2011 10:18

STMO skrev:
Belloni skrev:
Soren123 skrev:F.eks - Hvad med og købe Xabi Alonso tilbage til Liverpool? Lyder det urealistisk? eller hvad :D

HVIS det sker, ligger vi til top 4-hold! Hans afleveringer er fantastiske!! :headbang:

"Drømme" kan vel godt gå i opfyldelse. :lol:
Ja det gør det, men lidt spøjst at der har været lidt løse rygter om ham. Det kunne være kaninen der bliver trukket op af hatten til sommer. Tror nok de fleste vil tabe både næse og mund hvis det sker
Det ville være det bedste indkøb overhovedet!
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=8 ... rnering=16
Det vil uden tvivl være en signing som vil give genlyd i resten af fodboldverden, efterfulgt at larmende tavshed fra konkurrenterne. At en så god spiller som Alonso vælger at "droppe" RM for at kunne vende tilbage til hans elskede Liverpool, det viser for mig at Liverpool er klubben som han ønsker at slutte karrieren i. Det er altså ikke indfødte spillere som Gerrard og Carragher vi snakker om, men en verdensklasse spiller som egentlig burde være mere end tilfreds med spille i RM (eller Barca for den sags skyld). Jeg har selv læst interviewet med Alonso og for mig er den næsten frieri for åben skærm fra hans side. Lidt ala "kom og byd på mig", for jeg vil gerne.....

Vi kan købe nok så mange "vigtige" spillere, men en signing af Alonso, vil stykre holdet i så mange facetter af spillet, at det "næsten" er ligegyldig om de nye offensive kræfter hedder Mata, Young, Aguero eller hvem vi er linket til. Ud over det så vil Alonso opnå en status blandt fansene som vil hæve ham over Carragher, op på nivaeu med Gerrard.

En signing af Alonso vil ikke kun være stort for os fans, det vil være en magtdemonstration af Liverpool!!

Jeg siger bare køb køb køb..

/Stephan

mawope

Indlæg af mawope » tirsdag, 07. jun, 2011 10:31

Stephan C skrev:Jeg har selv læst interviewet med Alonso og for mig er den næsten frieri for åben skærm fra hans side. Lidt ala "kom og byd på mig", for jeg vil gerne.....
/Stephan
Jeg ved ikke rigtigt. Selvom tanken tiltaler mig nok så meget (især med mine fodboldromantiske briller på), vil jeg måske være tilbageholdende med at lægge for meget i, at han roser Liverpool på LFC TV.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Indlæg af Callesen » tirsdag, 07. jun, 2011 10:34

Billede

Brugeravatar
LarsB
Geografisk sted: Hareskoven
Alder: 54

Indlæg af LarsB » tirsdag, 07. jun, 2011 10:34

Hmm det bliver da vist snarere en "omvendt Man. Utd.-strategi uden Berbatov-køb".
Berbatov er så vidt jeg ved den eneste spiller Scum har givet mere end 3 mio £ for gennem de senste 14 år!!

Vi snakker nu om at købe et talent i Sunderland for 18 mega-pund.

Jeg har slet ikke indsigt i Scums økonomi, bortset fra at vi alle ved at firmaet bag klubben har en gæld, som får den gæld LFC havde indtil sidste år til at ligne et gennemsnitligt boliglån. Men man må sgu tage hatten af for deres indkøbspolitik og de resultater det har kastet af sig. Bare vi dog kunne det samme.
Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » tirsdag, 07. jun, 2011 10:38

LarsB skrev:
Hmm det bliver da vist snarere en "omvendt Man. Utd.-strategi uden Berbatov-køb".
Berbatov er så vidt jeg ved den eneste spiller Scum har givet mere end 3 mio £ for gennem de senste 14 år!!
Det er ironisk, ikke?
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Stephan C
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 52

Indlæg af Stephan C » tirsdag, 07. jun, 2011 10:38

Callesen skrev:Billede
He'll be back one day :-)

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 07. jun, 2011 10:41

LarsB skrev:

Jeg har slet ikke indsigt i Scums økonomi, bortset fra at vi alle ved at firmaet bag klubben har en gæld, som får den gæld LFC havde indtil sidste år til at ligne et gennemsnitligt boliglån. Men man må sgu tage hatten af for deres indkøbspolitik og de resultater det har kastet af sig. Bare vi dog kunne det samme.
Say what???
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 07. jun, 2011 11:05

LarsB skrev:

???

Berbatov kostede mig bekendt omkring £30m.

Derudover kan jeg da hurtigt kommer på disse indkøb over £3m.

Tosic + Ljajic - ca. £16m
Bebe - ca. £7.5m
Anderson - ca. £23m
Valencia - ca. £16m
Hargreaves - ca. £17m
Rooney - ca. £25.5m
Evra - ca. £5.5m
Vidic - £7m

Der er naturligvis flere, men jeg gider ikke at google flere nu.
Kloppite

Besvar