Ja der var så også en kilde til Badooo, måske kan det får ham til at slå øjnene op så. Tak for det.Hr. Drejer skrev:Et indspark til Torres Vs. Carroll debatten.
"The fee for Torres was dependent on what Newcastle asked for Carroll,'' Henry told the Guardian, explaining they simply wanted a difference of £15million.
"The negotiation for us was simply the difference in prices paid by Chelsea and to Newcastle. Those prices could have been £35million [from Chelsea for Torres] and £20million [to Newcastle for Carroll], 40 and 25 or 50 and 35. It was ultimately up to Newcastle how much this was all going to cost. They [Newcastle] made a hell of a deal. We felt the same way.''
http://soccernet.espn.go.com/news/story ... l'?cc=5901
Vi vurderede altså Carroll til at være £15 M billigere end Torres. Vi vurderede ikke Carroll til at være £35 M værd, men til at koste £15 M mindre end Torres.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Så er han alle pengene værd!Badooo skrev: Henderson ser ud til at komme. Skulle angiveligt have afvist begge klubber fra Manchester for at komme til os.

Du behøver egentligt ikke gå ind og være nedladende, Bob. Det bliver vi ikke mere enige af og det fremstiller dig som en person, der bare ikke gider blive sagt imod.
Igen så mener jeg at det er forkert at antage, at vi har sagt 15mio pund + uanset prisen på Carroll. Jeg vil stadig stå fast på (og har vel lov til uanset hvad du siger Bob?) at såfremt Carroll havde fået presset sin pris længere ned ved at indgive et transfer request, så ville vi have haft en minimumspris for Torres som stadig skulle opnås. Det er, efter hvad jeg tror, først da man er klar over at Carrolls pris er rigtig rigtig høj, at man går ind og siger at Chelsea skal købe Carroll for os + give os cash oven i.
Igen så mener jeg at det er forkert at antage, at vi har sagt 15mio pund + uanset prisen på Carroll. Jeg vil stadig stå fast på (og har vel lov til uanset hvad du siger Bob?) at såfremt Carroll havde fået presset sin pris længere ned ved at indgive et transfer request, så ville vi have haft en minimumspris for Torres som stadig skulle opnås. Det er, efter hvad jeg tror, først da man er klar over at Carrolls pris er rigtig rigtig høj, at man går ind og siger at Chelsea skal købe Carroll for os + give os cash oven i.
Badooo siger, hvad han mener!
- Alex Brockins
Hvor kom pengene fra? Hvor meget var det nu, vi solgte Torres og Babel for til sammen? Åh, jeg kan simpelthen ikke huske det. Kan du ikke lige lægge tallene sammen for mig, Drejer?Hr. Drejer skrev:Tak fordi du brugte tid til at pointere sammenhængen for Alex Brockins.LFC_20 skrev:Hans pointe er vel at det viste at ejerne er villige til at bruge penge på klubbenAlex Brockins skrev:Flot observeret. Har du en pointe, eller glemte du lige, at Caroll kostede 35 millioner?Hr. Drejer skrev:Suarez blev købt før Torres blev solgt.Alex Brockins skrev:Fordi vi ikke kan sælge Torres til 50 millioner pund to gange.veffe69 skrev:Men når man tager i betragtning af at vi i sidste vindue ikke var bange for at bruge penge på større signings, hvorfor skulle det så være ændret nu ?vil jeg tro.
Best in the world at everything I do.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Nye tider.
Det ser ud til Henderson kommer, og at han vil koste ca. £20 M +/-. Hvis han er købt til en central midtbane plads, må han vel om bag i køen, for de pladser sidder Lucas, Meireles og Gerrard tungt på. Og derudover har vi også Spearing og Shelvey.
Måske sælger vi en af de ovenstående, eller også har vi lige brugt £20 M +/- på en spiller vi først skal bruge som indstarter om et par år.
Det kan også betyde, at han er købt som indstarter, og så må det betyde at han skal spille højre midtbane, hvilket han før har gjort for Sunderland.
Nye tider.
Det ser ud til Henderson kommer, og at han vil koste ca. £20 M +/-. Hvis han er købt til en central midtbane plads, må han vel om bag i køen, for de pladser sidder Lucas, Meireles og Gerrard tungt på. Og derudover har vi også Spearing og Shelvey.
Måske sælger vi en af de ovenstående, eller også har vi lige brugt £20 M +/- på en spiller vi først skal bruge som indstarter om et par år.
Det kan også betyde, at han er købt som indstarter, og så må det betyde at han skal spille højre midtbane, hvilket han før har gjort for Sunderland.
Nye tider.
-
Alex Brockins:
Forskellen er ens, korrekt. Men du skal huske på at vi først solgte Babel, købte Suarez, og derefter Torres/Carroll handlen. Vi havde ikke fra transfervinduets start budgetteret med salg af Torres.
Forskellen er ens, korrekt. Men du skal huske på at vi først solgte Babel, købte Suarez, og derefter Torres/Carroll handlen. Vi havde ikke fra transfervinduets start budgetteret med salg af Torres.
Prøver lige at fortælle hvordan jeg så januar transfer vinduetAlex Brockins skrev:Hvor kom pengene fra? Hvor meget var det nu, vi solgte Torres og Babel for til sammen? Åh, jeg kan simpelthen ikke huske det. Kan du ikke lige lægge tallene sammen for mig, Drejer?Hr. Drejer skrev:Tak fordi du brugte tid til at pointere sammenhængen for Alex Brockins.LFC_20 skrev:Hans pointe er vel at det viste at ejerne er villige til at bruge penge på klubbenAlex Brockins skrev:Flot observeret. Har du en pointe, eller glemte du lige, at Caroll kostede 35 millioner?Hr. Drejer skrev:Suarez blev købt før Torres blev solgt.Alex Brockins skrev:Fordi vi ikke kan sælge Torres til 50 millioner pund to gange.veffe69 skrev:Men når man tager i betragtning af at vi i sidste vindue ikke var bange for at bruge penge på større signings, hvorfor skulle det så være ændret nu ?vil jeg tro.

Vil Køber Suarez ! - Pt. Står vi med Torres & Suarez til angrebet.
Vi Sælger Babel !
Torres vil til Chelsea, selvom ejerne har købt en ny makker til ham

Torres sælges.
Caroll hentes !
Ud fra dette ser vi at ejerne betaler 22 mio. pund, før de har fået en krone(kan ikke huske om Babel var solgt før

Men lad os nu bare håbe på nogle gode spillere kommer til, hellere lidt optimistisk

Senest rettet af LFC_20 mandag, 06. jun, 2011 22:09, rettet i alt 1 gang.
Hvis vi køber Henderson for så meget, kunne vi så finde på at sælge Raul??
Da vi blev købt gjorde de nye ejere det jo klart, at de havde en strategi om at købe unge spillere og sælge gamle..
Raul er "gammel".. Vi burde også kunne få MINDST det vi gav for ham..
Jeg håber ikke vi sælger Raul da han under Kenny har spillet rigtig godt, men mon det kunne blive en realitet?
Da vi blev købt gjorde de nye ejere det jo klart, at de havde en strategi om at købe unge spillere og sælge gamle..
Raul er "gammel".. Vi burde også kunne få MINDST det vi gav for ham..
Jeg håber ikke vi sælger Raul da han under Kenny har spillet rigtig godt, men mon det kunne blive en realitet?
Tror hans pointe er at ingen af os ved hvornår de var klar over at de ikke kunne holde på Torres, og man derfor heller ikke kan sige at Suarez blev købt før Torres/Carroll handlen (ja, rent teknisk blev den), og samtidig er det pudsigt at det hele lige går op.Hr. Drejer skrev:Alex Brockins:
Det tror jeg, du har ret i, for det markerede ved vi jo reelt set ikke noget om.Bob skrev:Tror hans pointe er at ingen af os ved hvornår de var klar over at de ikke kunne holde på Torres, og man derfor heller ikke kan sige at Suarez blev købt før Torres/Carroll handlen (ja, rent teknisk blev den), og samtidig er det pudsigt at det hele lige går op.Hr. Drejer skrev:Alex Brockins:
Jeg synes sådan set, at det var en fin reaktion på, at NUFC forsøgte at tage LFC som gidsel i den transferkabale (og cadeau til NUFC for at have læst situationen korrekt). Derfor kan Carroll stadig godt vise sig at være et flop - jeg venter dog med at fælde dom endnu.
Ang. de engelske spillere, så tror jeg, at man er klar over, at Dalglish, Clarke og Lee er et godt brand i Storbritannien, at Gerrard og Carra er idoler for mange unge spillere, og at spilletiden til Spearing, Flanagan, Robinson og Shelvey har gjort LFC mere attraktiv. En James McCarthy ville måske ikke fravælge LFC nu... Man har måske en reel mulighed for at konkurrere om unge spillere med de andre store engelske klubber og skal ikke længere forsøge at undgå konkurrencen i samme omfang (selvom det som regel er en god ide rent økonomisk).
Noget andet er, at man måske også er blevet lidt overrasket over, at Arbeloa, Alonso, Masch og Torres inden for halvandet år åbenlyst fravalgte LFC, og at selv Reina begyndte at komme med tvetydige udtalelser. Nu har de forskellige spillere forskellige grunde til deres valg, men det er sjældent, at britiske spillere skifter til de store spanske klubber. Et Torres-skifte kan derimod godt forekomme.
Jeg tror, man forsøger at skabe betingelserne for positiv kontinuitet og en særlig vinderkultur, og her er vurderes det måske, at det er lettest at gøre med britiske spillere. Ikke på Purslow/Hodgson-måden, hvor køb af spillere virkede som en meget overfladisk proces, men mere som, ja undskyld jeg nævner ham, Rafa, hvor der også skeles en del til personligheden så at sige. Spillerne skal sætte pris på LFC, og det kan man ikke tage for givet, at spillere gør i et nødvendigt omfang i moderne fodbold.
Ang. de engelske spillere, så tror jeg, at man er klar over, at Dalglish, Clarke og Lee er et godt brand i Storbritannien, at Gerrard og Carra er idoler for mange unge spillere, og at spilletiden til Spearing, Flanagan, Robinson og Shelvey har gjort LFC mere attraktiv. En James McCarthy ville måske ikke fravælge LFC nu... Man har måske en reel mulighed for at konkurrere om unge spillere med de andre store engelske klubber og skal ikke længere forsøge at undgå konkurrencen i samme omfang (selvom det som regel er en god ide rent økonomisk).
Noget andet er, at man måske også er blevet lidt overrasket over, at Arbeloa, Alonso, Masch og Torres inden for halvandet år åbenlyst fravalgte LFC, og at selv Reina begyndte at komme med tvetydige udtalelser. Nu har de forskellige spillere forskellige grunde til deres valg, men det er sjældent, at britiske spillere skifter til de store spanske klubber. Et Torres-skifte kan derimod godt forekomme.
Jeg tror, man forsøger at skabe betingelserne for positiv kontinuitet og en særlig vinderkultur, og her er vurderes det måske, at det er lettest at gøre med britiske spillere. Ikke på Purslow/Hodgson-måden, hvor køb af spillere virkede som en meget overfladisk proces, men mere som, ja undskyld jeg nævner ham, Rafa, hvor der også skeles en del til personligheden så at sige. Spillerne skal sætte pris på LFC, og det kan man ikke tage for givet, at spillere gør i et nødvendigt omfang i moderne fodbold.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Forummet er i den grad ramt af det sædvanlige transfer hysteri. Det virker lige umiddelbart til at være værre end de seneste par år.
Hvis der er nogen der seriøst er overraskede over at vi kommer til at betale nogle ret store summer for at få papir på nogle af de største engelske talenter, så har de dælme godt nok ikke fulgt meget med i de udtalelser der er kommet fra ejerne.
Henderson er et fremragende køb. Også til 16-18 mio £.
Hvis der er nogen der seriøst er overraskede over at vi kommer til at betale nogle ret store summer for at få papir på nogle af de største engelske talenter, så har de dælme godt nok ikke fulgt meget med i de udtalelser der er kommet fra ejerne.
Henderson er et fremragende køb. Også til 16-18 mio £.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Vigtig pointe.Fribytter skrev:Noget andet er, at man måske også er blevet lidt overrasket over, at Arbeloa, Alonso, Masch og Torres inden for halvandet år åbenlyst fravalgte LFC, og at selv Reina begyndte at komme med tvetydige udtalelser. Nu har de forskellige spillere forskellige grunde til deres valg, men det er sjældent, at britiske spillere skifter til de store spanske klubber. Et Torres-skifte kan derimod godt forekomme.
Engelske og britiske spillere ser Liverpool som toppen af poppen, hvorimod spanske spillere (og spansktalende spillere) måske ser f.eks. RM eller Barca som toppen af poppen. Og man kan jo frygte for en Suarez om et par år vil vælge en af de to. Derudover er det uhyre sjældent at en stor engelsk spiller vælger udlandet.
- Alex Brockins
For mig tyder det på én ting: At det er et langsigtet investeringsprojekt fra ejernes side. Det virker meget nøje gennemtænkt finansielt, hvilket jeg rigtig godt kan lide, men det giver næppe de store resultater de næste par år.
Hvis vi ender med at give 30-40 millioner pund for to store engelske talenter, så tror jeg vi kan være ret sikre på, at vi ikke henter både Mata, Aguero og Young, som mange herinde har bildt sig selv ind. Det bliver en Arsenal-strategi, ikke en Manchester City-strategi. Vær forberedt på det.
Hvis vi ender med at give 30-40 millioner pund for to store engelske talenter, så tror jeg vi kan være ret sikre på, at vi ikke henter både Mata, Aguero og Young, som mange herinde har bildt sig selv ind. Det bliver en Arsenal-strategi, ikke en Manchester City-strategi. Vær forberedt på det.
Best in the world at everything I do.
Det bliver en Man. Utd.-strategi uden Berbatov-køb.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."