Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Re: Hvem skal ind?
Tak for linket, er sgu en ok aflevering
Thommo86 hedder pault86 på twitter.
Nu må det også være på tide at vi kommer med nogle spændende nyheder omkring truppen.pault86 skrev:Fee agreed So I've been told
Badooo siger, hvad han mener!
-
- Geografisk sted: danemark
Henderson! http://www.youtube.com/watch?v=1mKOVcCMW2o
Glæder mig virkelig over at vi sandsynligvis har fået ham, tror han bliver rigtig god med årene...
Glæder mig virkelig over at vi sandsynligvis har fået ham, tror han bliver rigtig god med årene...
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
Det er vejen frem, køb de bedste unge talenter, og vi vinder mesterskabet på et tidspunkt. Jeg er vildt positivt stemt for Henderson. Slut med at købe halv gamle bænkevarmere fra andre klubber.Hr. Drejer skrev:Pault86: Fee for Henderson is 16m rising up to 20m.
Han hedder Tommo86 på RAWK, og plejer at være ok.
Det ser ud til at Henderson bliver vores første signing.
JEg ser frem til at se ham på Søndag mod Spanien med Mata og Bojan på holdet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Prisen på engelske talenter har altid været høj. At den så er ved at eskalere er nok tildels vores egen skyld, da vi i januar smed £35 mio. for Carroll.jacobq skrev:Meget dyrt for så en ung knægt, men okay, det viser også bare at transferpriserne kommer til at eksplodere i dette vindue!Hr. Drejer skrev:Pault86: Fee for Henderson is 16m rising up to 20m.
Han hedder Tommo86 på RAWK, og plejer at være ok.
Det ser ud til at Henderson bliver vores første signing.
HVIS vi køber Henderson til en hamper pris er jeg sikker på, at Sunderland nok skal melde prisen ud - ligesom de gjorde, da de solgte Bent til Villa.
Liverdrengen skrev:Henderson! http://www.youtube.com/watch?v=1mKOVcCMW2o
Er det Henderson der banker den op i krydset til sidst i videoen?
-
Yes..jacobq skrev:Liverdrengen skrev:Henderson! http://www.youtube.com/watch?v=1mKOVcCMW2o
Så også overskriften derefter, og der stod det jo også -.-Liverdrengen skrev:Yes..jacobq skrev:Liverdrengen skrev:Henderson! http://www.youtube.com/watch?v=1mKOVcCMW2o
Men godt sparket ind!
Sådan et mål har jeg også lavet. Kan jeg få kontrakt?Liverdrengen skrev:Henderson! http://www.youtube.com/watch?v=1mKOVcCMW2o
Det her. Uddrag af videoer kan man ikke bruge til særlig meget. Det eneste jeg kan lægge i det, er at der faktisk er overraskende få højdepunkter.Alonso skrev:Sådan et mål har jeg også lavet. Kan jeg få kontrakt?Liverdrengen skrev:Henderson! http://www.youtube.com/watch?v=1mKOVcCMW2o
-
Rolig nu, det er ikke på klippet jeg baserer det, det er bare en lille lækkerbisken .. The king må være helt vild med ham siden der eftersigende bliver givet så mange penge for manden
Jeg er lidt med Thommo på denne hér, bortset fra at jeg som min pc har kørt hér i dag ikke tør banke hovedet ned i tastaturet
Håber han bliver, hvis han kommer, en fremtidens mand for os. Prisen og lønnen er out of this world og fuldstændig abnorm høj. Det ville glæde mig hvis han bliver en succes hos os, ingen tvivl.
Men hvis han primært opererer på højrekanten kommen han ikke til at spille fast i nær fremtid... undskyld, men den lå lige til højrebenet.
Mener iøvrigt vi skal signe Forum-Alonso, thi han må være en hel del billigere plus han vil kunne skaffe fanklubben flere billetter!

Men hvis han primært opererer på højrekanten kommen han ikke til at spille fast i nær fremtid... undskyld, men den lå lige til højrebenet.
Mener iøvrigt vi skal signe Forum-Alonso, thi han må være en hel del billigere plus han vil kunne skaffe fanklubben flere billetter!
Up The RedMen... we go again!
Jeg tror han først vil gardere fremtiden og derefter købe klasse spillere. Så hvis vi nu ligger ud med køb af Henderson og Jones og derefter kommer de store signings i Mata, Cissokho med flere.
Når vi skal angribe ser jeg helst følgende (4-3-3):
Johnson--Carra--Agger/Jones--Cissokho
--------------Lucas--------------------
----Gerrard------------Meireles-----
Suarez--------------------------Mata
---------------Carroll------------------
Defensivt vil vi så komme til at stå sådan (4-5-1):
-----------Lucas---Meireles------------
Suarez---------Gerrard----------Mata
----------------Carroll---------------
Når vi skal angribe ser jeg helst følgende (4-3-3):
--------------Lucas--------------------
----Gerrard------------Meireles-----
Suarez--------------------------Mata
---------------Carroll------------------
Defensivt vil vi så komme til at stå sådan (4-5-1):
-----------Lucas---Meireles------------
Suarez---------Gerrard----------Mata
----------------Carroll---------------
Jeg tror iøvrigt at KD har tænkt Henderson, som vores nye Gerrard og han så allerede nu vil købe ham så han kan blive spillet ind stille og roligt, når Gerrard går i stykker som han gør mere og mere efterhånden så i mine øjne er Henderson en god ide
.

- Alex Brockins
Hvad er det lige, der får mange herinde til at tro, at vi kommer til at lave så mange store signings i dette transfervindue. Jeg har misset noget? Stort set hver andet indlæg i denne tråd er en post, hvor en eller anden bruger poster en startformation med fyldt med urealistiske navne som Aguero, Mata, Adam, Young, Cissokho. Det kan godt være, at vi har fået nye ejere, men vi er ikke just Manchester City.
Pas på, I ikke bliver skuffet, når vi sparker den første bold til august.
Pas på, I ikke bliver skuffet, når vi sparker den første bold til august.
Best in the world at everything I do.