Østergaard skrev:Der er faktisk noget i at vi har chancen for Aguero.
-Hvorfor skulle Barcelona invistere så meget i en spiller til deres bænk?
Hvis han så endelig startede inde ville det gå ud over Pedro, men det skeer nok ikke.
-Real Madrid er fuldstændig udelukket både fra Atletico, Real og Aguero.
Hvis han endelig kommer vil det jo sige at Higuain og Benzema skal bænkes, fordi i Real spiller man med Ronaldo fast på den ene og altid med Di Maria eller Ozil på den anden kant og så i dette usandsynelige tilfælde med Aguero på toppen.
-Manchester City og Mancini har sagt at Dzeko, næste sæson vil spille som han gjorde Wolfsburg og han vil blive brugt. Jeg tror ikke City vælger er købe Aguero, men tror de tar Lukaku eller Zlatan.
Så jeg tror faktisk vi er farvorit til at tage ham.
Kan ikke se hvorfor Barcelona ikke skulle være interesseret i en klasse spiller som Aguero. Pedro har ikke været super overbevisende i denne sæson, ikke at sige han ikke har haft en god sæson, så jeg vil da mene at Aguero godt kunne tage den plads. Desuden vil en ekstra klasse angriber i en klub som Barcelona, som altid kommer langt i Pokal og CL, få mere spilletid end i andre klubber grundet de flere kampe på en sæson.
Real Madrid er ikke helt udelukket. Det er korrekt at han tidligere har udtalt dette, men som vi ved fra erfaring er fodboldspillere gode til at please klubbens fans til de til sidst vil videre. Han har for kort tid siden sagt at han ikke ville udelukke Real Madrid, og det ville desuden også betyde at han ikke skulle flytte hele familien en nyt sted hen (du må selv finde det, google.com foreslår jeg). Men som du selv skriver har Real allerede mange stjerner på angriber positionen, og fra erfaring ved vi at Real aldrig køber ind på positioner hvor de allerede har stjerner (Hmm, eller?)
City forstår jeg heller ikk du udelukker. Du siger at Dzeko bliver lovet spilletid, men det betyder vel ikke at Aguero ikke kan blive erstatning for en Tevez, som efter alt at dømme ser ud til at være på vej væk? De er desuden også en af de klubber, sammen med Real og Barca, som man ved har kapitalen til at købe ham.
Tror ærlig talt at alle 3 hold kunne finde på at købe ham, og samtidig at alle 3 hold vil stå højere på Aguero's ønskeliste.