Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
STMO

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » fredag, 03. jun, 2011 14:56

texnymann skrev:En interessant list over 50 af de måske mest efterspurgte spillere denne sommer.

http://www.guardian.co.uk/football/gall ... 34&index=0

Hvis vi virkelig er villige til at lægge boksen for en super-signing, og det ikke lykkes med Aguero, hvorfor så ikke prøve at snuppe (i det mindste byde på) en af disse:

Bale (spændende hvis det er ham og ikke Lennon vi vil tale med Spurs om)
Pato (Hurtig og sindsygt god)
Neymar (Som ovenstående og Chelsea henter nok ikkke begge)

I mine øjne befinder disse 4 spillere (Aguero inkluderet) ikke på øverste hylde. De står sgu' ovenpå skabet.
Interessant liste: Vi napper lige Ribery og Ibrahimovic :)

Brugeravatar
Linde
Alder: 39

Indlæg af Linde » fredag, 03. jun, 2011 14:57

Bob skrev: Hvad angår VB positionen har jeg grundet tidligere elendighed fra Enrique(sidste gang de var oppe i PL) svært ved at se ham spille for LFC, men det er udelukkende noget der har hængt ved fra dengang, og har svært ved at fokusere på hans nuværende niveau.
Jeg har det på præcis samme måde. Husker flere kampe, hvor han sejlede rundt og kommentatorerne næsten grinede af ham :wall: . Han har helt sikkert forbedret sig markant, men har, ligesom Bob, også svært ved at glemme hans første sæsoner. Jeg tror han er et sats.

Hvordan vil folk herinde ranke de wings vi er sat i forbindelse med (Realistisk)? Top 5? (Kun ud fra niveau, ikke cost/benefit)

Har personligt svært ved at bedømme Mata, da jeg ikke har set så meget Valencia.
Collymore var bomben!

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » fredag, 03. jun, 2011 15:01

STMO skrev:
texnymann skrev:En interessant list over 50 af de måske mest efterspurgte spillere denne sommer.

http://www.guardian.co.uk/football/gall ... 34&index=0

Hvis vi virkelig er villige til at lægge boksen for en super-signing, og det ikke lykkes med Aguero, hvorfor så ikke prøve at snuppe (i det mindste byde på) en af disse:

Bale (spændende hvis det er ham og ikke Lennon vi vil tale med Spurs om)
Pato (Hurtig og sindsygt god)
Neymar (Som ovenstående og Chelsea henter nok ikkke begge)

I mine øjne befinder disse 4 spillere (Aguero inkluderet) ikke på øverste hylde. De står sgu' ovenpå skabet.
Interessant liste: Vi napper lige Ribery og Ibrahimovic :)
Jeg vil hellere ha' Lennon.

Ibrahimovic - Så skyder jeg mig selv.

Ribery ku' godt bruges :D
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 03. jun, 2011 15:04

Linde skrev:
Bob skrev: Hvad angår VB positionen har jeg grundet tidligere elendighed fra Enrique(sidste gang de var oppe i PL) svært ved at se ham spille for LFC, men det er udelukkende noget der har hængt ved fra dengang, og har svært ved at fokusere på hans nuværende niveau.
Jeg har det på præcis samme måde. Husker flere kampe, hvor han sejlede rundt og kommentatorerne næsten grinede af ham :wall: . Han har helt sikkert forbedret sig markant, men har, ligesom Bob, også svært ved at glemme hans første sæsoner. Jeg tror han er et sats.

Hvordan vil folk herinde ranke de wings vi er sat i forbindelse med (Realistisk)? Top 5? (Kun ud fra niveau, ikke cost/benefit)

Har personligt svært ved at bedømme Mata, da jeg ikke har set så meget Valencia.
Hvis vi ser bort fra dem, der egentligt er angribere (som Aguero), så ser min prioritering af de fløje vi er linket til således ud:

1. Mata
2. Young
3. Hazard
4. Sanchez
5. Gervinho
6. Lennon
7. Downing
8. Marveaux
9. Jarvis

Jeg har muligvis glemt nogen. Hvis vi var linket til ham, ville Bale toppe listen.
Kloppite

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 03. jun, 2011 15:09

Hazard ville uden tvivl toppe min liste.

1. Hazard
2. Young
3. Mata
4. Sanchez
5. Lennon
...
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Bob

Indlæg af Bob » fredag, 03. jun, 2011 15:11

Linde skrev:

Vores kamp mod dem på Anfield står helt klart i erindringen. Kan huske jeg i den kamp havde virkelig ondt af ham (Enrique), sådan at jeg helt følte vi skulle spille bolden i den anden side fordi han allerede var blevet trampet nok på. Det skal dog siges at kommentatorerne i den kamp sagde det var LFC vs Træningskegler, så han var ikke ene mand.

Ud fra dem vi er sat i forbindelse med vil jeg ud fra potentiale(Ikke nuværende niveau) vurdere dem til.
1. Aguero (I en 4-3-3)
2. Sanchez
3. Mata(I en 4-3-3)
4. Hazard
5. Marko Marin

Kan dog ikke huske om jeg har glemt nogen vi ellers er blevet sat i forbindelse med, i så fald har forbindelsen nok ikk været særlig overbevisende. Skulle jeg give et bud på hvem jeg tror vi får ligner det dog mere noget i stil med:
1. Marveaux
2. Mata (Tror stærkt på at det bliver vores marquee signing, om end der også er en del forhåbning i den her vurdering)
3. Downing
4. Young
5. Hazard

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » fredag, 03. jun, 2011 15:55

Hvis der er nogen der ønsker at spille på hvem vi får så har jeg lige et par frække odds her ;) :

Sergio Aguero to sign for in Summer 2011 Transfer Window
Liverpool, Join By End Of Summer Transfer Window 3/1 (det vil sige at hvis du spiller en 10'er, får du 40kr igen.)

Leighton Baines to sign for in Summer 2011 Transfer Window
Liverpool, Join By End Of Summer Transfer Window 1/6 (det vil sige at hvis du spiller en 10'er, får du 70kr igen.)

Juan Mata to sign for in Summer 2011 Transfer Window
Liverpool, Join By End Of Summer Transfer Window 6/4 (det vil sige at hvis du spiller en 10'er får du 25kr igen.) !!!
Gerrard og Agger er Liverpool

Doug Graves

Indlæg af Doug Graves » fredag, 03. jun, 2011 16:58

Kongegaard skrev:Leighton Baines to sign for in Summer 2011 Transfer Window
Liverpool, Join By End Of Summer Transfer Window 1/6 (det vil sige at hvis du spiller en 10'er, får du 70kr igen.)
Det må være 6/1 ellers kan det da aldrig gå :D
Jeg kan se man får indsatsen igen, hvis man vinder.
Dansk Tipsfortjeneste tager sgu røven på os der spiller herhjemme.

Jeg kan godt lide oddsene på Mata. Tyder på der er noget om snakken.

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » fredag, 03. jun, 2011 17:09

Doug Graves skrev:
Kongegaard skrev:Leighton Baines to sign for in Summer 2011 Transfer Window
Det må være 6/1 ellers kan det da aldrig gå :D
Jeg kan se man får indsatsen igen, hvis man vinder.
Dansk Tipsfortjeneste tager sgu røven på os der spiller herhjemme.

Jeg kan godt lide oddsene på Mata. Tyder på der er noget om snakken.
Ja, det er virkelig et odds man skal slå til på meget hurtigt!! Det er bare med at benytte sig af muligheden ;)
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » fredag, 03. jun, 2011 19:55

Mata er meget sandsynlig ifølge den kære YDaphus..
Crossing my fat fingers

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » fredag, 03. jun, 2011 19:59

Hamsik
Pastore
Mata
En god venstre back

Please

Nåja, så en uskadet Agger og Insua tilbage
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Indlæg af » fredag, 03. jun, 2011 20:38

Der er faktisk noget i at vi har chancen for Aguero.

-Hvorfor skulle Barcelona invistere så meget i en spiller til deres bænk?

Hvis han så endelig startede inde ville det gå ud over Pedro, men det skeer nok ikke.

-Real Madrid er fuldstændig udelukket både fra Atletico, Real og Aguero.

Hvis han endelig kommer vil det jo sige at Higuain og Benzema skal bænkes, fordi i Real spiller man med Ronaldo fast på den ene og altid med Di Maria eller Ozil på den anden kant og så i dette usandsynelige tilfælde med Aguero på toppen.

-Manchester City og Mancini har sagt at Dzeko, næste sæson vil spille som han gjorde Wolfsburg og han vil blive brugt. Jeg tror ikke City vælger er købe Aguero, men tror de tar Lukaku eller Zlatan.

Så jeg tror faktisk vi er farvorit til at tage ham.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Alexsis Sanchez er på mange måder god for os, fordi han enten kan ryge til os eller også gøre Adam Johnson eller Young fri til os. For ryger Alexsis til United, så gør Young ikke. Kan slet ikke se Ferguson gå ud og hente 2 kanter med det udvalg han allerede har på kanten. Ellers hvis begge køb går igennem ryger en mand som Nani vel, som jo vil være mere end interessant for os.

Hvis han kommer til City vil enten Johnson, Silva eller Milner blive bænket!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg tror som mange andre at det kun er et spørgsmål om tid før Mata er LFC spiller.

Hvis vi vil have Lennon kan vi også snildt få ham.

Jeg håber vi får Cissokho til den VB, men som det ser ud med rygterne må man jo mene at vi synes Enrique er bedst. For kan ikke se hindringer i at vi henter Cissokho.

Så jeg tror på en stor sommer for klubben, for har vi midlerne er der altså nok hylde 1 kanter til at vi minimum kan få 2 af dem.

Mata, Young, Lennon, Navaz, Alexsis, Turan, Harzard, Gervinho, Marin mf.

Ønskeopstilling:

Johnson--Carra--Agger--Cissokho

-------------Lucas-------------

Alexsis------Gerrard------Mata

------------Suarez------------

------------Carroll------------

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » fredag, 03. jun, 2011 20:44

Hvorfor hjælper det os at lægge sådan et røgslør over vores aktiviteter? Presses prisen op hvis medierne dækker transferen vi er igang med da? Man undgår vel også at andre klubber kommer ind og byder over os, hvis de er klar over at der foregår en transfer med et kæmpe talent eller en stjernespiller... - dog er alle klubber nok interesserede i at få solgt deres produkt til højestbydende hvorfor de vil lade medierne vide at vi byder på en eller anden given god spiller, så city og chel$ki kan komme ind og lægge flest ££££..

Hvad er de egentlige fordele ved "the smoke" som LFC formentlig laver lige for tiden?

Iøvrigt er det ærgerligt at vi ikke hører noget som helst om Baines fra neverton, han kunne være mega sweet som erklæret lfc fan at få! Eller er han mon en af de spillere, der bliver handlet hemmeligt?

Jeg foreslår iøvrigt at vi satser på en 4-3-3 formation i næste sæson, den funger for mig i Pl :D
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Bob

Indlæg af Bob » fredag, 03. jun, 2011 20:48

Østergaard skrev:Der er faktisk noget i at vi har chancen for Aguero.

-Hvorfor skulle Barcelona invistere så meget i en spiller til deres bænk?

Hvis han så endelig startede inde ville det gå ud over Pedro, men det skeer nok ikke.

-Real Madrid er fuldstændig udelukket både fra Atletico, Real og Aguero.

Hvis han endelig kommer vil det jo sige at Higuain og Benzema skal bænkes, fordi i Real spiller man med Ronaldo fast på den ene og altid med Di Maria eller Ozil på den anden kant og så i dette usandsynelige tilfælde med Aguero på toppen.

-Manchester City og Mancini har sagt at Dzeko, næste sæson vil spille som han gjorde Wolfsburg og han vil blive brugt. Jeg tror ikke City vælger er købe Aguero, men tror de tar Lukaku eller Zlatan.

Så jeg tror faktisk vi er farvorit til at tage ham.
Kan ikke se hvorfor Barcelona ikke skulle være interesseret i en klasse spiller som Aguero. Pedro har ikke været super overbevisende i denne sæson, ikke at sige han ikke har haft en god sæson, så jeg vil da mene at Aguero godt kunne tage den plads. Desuden vil en ekstra klasse angriber i en klub som Barcelona, som altid kommer langt i Pokal og CL, få mere spilletid end i andre klubber grundet de flere kampe på en sæson.

Real Madrid er ikke helt udelukket. Det er korrekt at han tidligere har udtalt dette, men som vi ved fra erfaring er fodboldspillere gode til at please klubbens fans til de til sidst vil videre. Han har for kort tid siden sagt at han ikke ville udelukke Real Madrid, og det ville desuden også betyde at han ikke skulle flytte hele familien en nyt sted hen (du må selv finde det, google.com foreslår jeg). Men som du selv skriver har Real allerede mange stjerner på angriber positionen, og fra erfaring ved vi at Real aldrig køber ind på positioner hvor de allerede har stjerner (Hmm, eller?)

City forstår jeg heller ikk du udelukker. Du siger at Dzeko bliver lovet spilletid, men det betyder vel ikke at Aguero ikke kan blive erstatning for en Tevez, som efter alt at dømme ser ud til at være på vej væk? De er desuden også en af de klubber, sammen med Real og Barca, som man ved har kapitalen til at købe ham.

Tror ærlig talt at alle 3 hold kunne finde på at købe ham, og samtidig at alle 3 hold vil stå højere på Aguero's ønskeliste.

Brugeravatar
Bob

Indlæg af Bob » fredag, 03. jun, 2011 20:54

Liverdrengen skrev:Hvorfor hjælper det os at lægge sådan et røgslør over vores aktiviteter? Presses prisen op hvis medierne dækker transferen vi er igang med da? Man undgår vel også at andre klubber kommer ind og byder over os, hvis de er klar over at der foregår en transfer med et kæmpe talent eller en stjernespiller... - dog er alle klubber nok interesserede i at få solgt deres produkt til højestbydende hvorfor de vil lade medierne vide at vi byder på en eller anden given god spiller, så city og chel$ki kan komme ind og lægge flest ££££..

Hvad er de egentlige fordele ved "the smoke" som LFC formentlig laver lige for tiden?
Tror ikke man skal undervurdere hvilken effekt det har på de klubber man handler med. Der er ingen tvivl om at en klub bliver fristet til at presse prisen op, hvis man kun bliver linket med deres spiller. Bliver man tilgengæld linket med flere spillere til samme position, betyder at at hvis klub 1 kræver en høj sum, så kan man blot gå til klub 2. Man kan derfor undgå at blive presset til højere pris end spilleren reelt har. Hvis man samtidig også reelt har interesse i flere spiller giver det jo også en vis arbejdsro. Man er ikke længere afhængig af at få en bestemt spiller, men har flere muligheder.

Jeg genkalder specifikt Johnson sagaen, hvor vi mig bekendt ikke blev forbundet med særlig mange andre spillere til den plads end ham, og derfor endte med at betale en høj pris (om end det også skyldes konkurrence om spilleren).

Besvar