AJ skrev:@ Alonso
Jeg har lidt svært ved at tage det, at du kalder formationen 4-4-2 utidssvarende, seriøst, når du indlægget forinden siger vi skal henter en box-to-box spiller. Tal lige om et uddødt begreb.
Desuden svarer du, eller andre, slet ikke på hvorfor det er vi skal have en ekstra central midtbanespiller.
Lige nu har vi til de seks forreste pladser Gerrard, Lucas, Meireles, Spearing, Shelvey, Kuyt, Maxi, Suarez og Carroll. Man må gå ud fra vi prøver at sælge resten. Derudover har vi selvfølgelig nogle unge spillere. Bredden er til stede på den centrale midt. Det er nærmere helt fremme, hvor modstanderen skal lirkes op, vi halter.
Og uanset hvad du siger, så tror jeg vi kommer til at spille 4-4-2 ganske ofte, fx
...........Lucas
...Meireles...Gerrard
............Kuyt
....Suarez...Carroll
Som selvfølgelig findes i et hav af varianter. Ja, talkombinationer er ligegyldige. Det er vigtigere at have en antal spillere, der kan udfylde forskellige opgaver. Og jeg kan ikke se vi skulle mangle folk til dette.
Der er meget snak om nye kantspiller(e), som vel også skal have en eller anden rolle at spille.
Og husk nu jeg er med på at hente en ny midtbanespiller hvis vi kan få kvalitet ind, men der er ingen grund til at spilde tid og penge på Adam , Henderson, McCarthy eller andre, der alligevel ikke ville bidrage med noget.
Håber godt nok ikke du taler sandt og at vi får den start 11er efter ferien. Kan ikke se vores dyre dyre Carroll vil få succes i den opstilling, plus at det ser ud til at du ikke mener at vores offensiv har brug for gode klasse spillere. Hvis nu vi siger de starter i en 4-4-2 og det er selvfølgelig med varianter, så ser jeg helst:
Johnson--Carra--Agger--Enrique
------------Lucas-------------
Lennon-----Gerrard-------Mata
------------Suarez------------
------------Carroll------------
Vi skal tænke på at den overstået sæsons problem har været kreativitet i angrebet og spillerne til at dirke alle PLs forsvar op, specielt bundholdene som pakker sig.