Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 03. jun, 2011 08:56

peter42 skrev:Adams og Enrique handlerne skulle være næsten færdige ifl pålidelig kilde. Desuden arbejdes der hårdt for mata
Tony?

Vi må være desperate i centerforsvaret :D

Sorry. Dårlig humor. Men det er tidligt om morgenen, og jeg kunne ikke lade være.
Kloppite

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » fredag, 03. jun, 2011 08:57

AJ skrev:@ Alonso

Jeg har lidt svært ved at tage det, at du kalder formationen 4-4-2 utidssvarende, seriøst, når du indlægget forinden siger vi skal henter en box-to-box spiller. Tal lige om et uddødt begreb.

Desuden svarer du, eller andre, slet ikke på hvorfor det er vi skal have en ekstra central midtbanespiller.

Lige nu har vi til de seks forreste pladser Gerrard, Lucas, Meireles, Spearing, Shelvey, Kuyt, Maxi, Suarez og Carroll. Man må gå ud fra vi prøver at sælge resten. Derudover har vi selvfølgelig nogle unge spillere. Bredden er til stede på den centrale midt. Det er nærmere helt fremme, hvor modstanderen skal lirkes op, vi halter.

Og uanset hvad du siger, så tror jeg vi kommer til at spille 4-4-2 ganske ofte, fx

...........Lucas
...Meireles...Gerrard
............Kuyt
....Suarez...Carroll

Som selvfølgelig findes i et hav af varianter. Ja, talkombinationer er ligegyldige. Det er vigtigere at have en antal spillere, der kan udfylde forskellige opgaver. Og jeg kan ikke se vi skulle mangle folk til dette.

Der er meget snak om nye kantspiller(e), som vel også skal have en eller anden rolle at spille.

Og husk nu jeg er med på at hente en ny midtbanespiller hvis vi kan få kvalitet ind, men der er ingen grund til at spilde tid og penge på Adam , Henderson, McCarthy eller andre, der alligevel ikke ville bidrage med noget.
Jeg er ikke utilbøjelig til at give dig ret, men kunne han forestille sig, at vi allerede har accepteret et bud på en eller 2 af vores spillere og derfor søger en erstatning?? Men udover at vi mangler noget kreativitet til at lirke et forsvar op, så mangler vi også en der kan gøre os skarpere på dødbolde - jeg ved godt, du ikke er fan af Charlie Adam, men jeg tror nu på, at han udover hans satans giftige dødbolde, også vil kunne tilføre os noget spilmæssigt. Alt andet lige må der forskel på at spille for et konstant presset og ringe Blackpool hold og spille for LFC. Javist har manden fået en del kort i sidste sæson, men han besidder altså også noget vildskab - noget jeg i laaaang tid har savnet i LFC, når spillet ikke har fungeret

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » fredag, 03. jun, 2011 08:59

texnymann skrev:
peter42 skrev:Adams og Enrique handlerne skulle være næsten færdige ifl pålidelig kilde. Desuden arbejdes der hårdt for mata
Tony?

Vi må være desperate i centerforsvaret :D

Sorry. Dårlig humor. Men det er tidligt om morgenen, og jeg kunne ikke lade være.
Nej, Tony Adams blev taget i spritkontrollet på vej ind til Melwood. Adams og Enrique er gode handler, hvis det er sandt, og to spiller der helt sikkert gør truppen bedre. Jeg er glad hvis de kommer, men det er ikke fordi jeg sidder og savler...hvilket jeg øvrigt sjældent gør, må jeg hellere skynde mig at sige.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

STMO

Indlæg af STMO » fredag, 03. jun, 2011 08:59

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... stics.html
Jeg synes, at man ud fra disse lister skal give kredit til Kuyt og Meireiles. Jeg vil ikke komme nærmere ind på Lucas, ud over at det er godt at han er meget involveret i spillet og bl.a. ligger i top på vundne tacklinger. Det er slet ikke så oplagt at sætte dem på bænken. Jeg kunne rigtigt godt tænke mig en type som Lennon, men jeg kan desværre ikke rigtigt se, han er inde i loopet?
Håber Enrique+Johnson bliver i stand til at sprede spillet - og at Carragher+Skrtl/Agger klarer skærene.
Får vi Adams er vi godt dækket ind på frispark, men det er uklart, hvem han skal erstatte, og jeg synes ikke han er oplagt som køb. Desuden laver han mange frispark. Jeg er skeptisk overfor Adams!
Mata er et mere oplagt køb, og han vil kunne potentielt være den venstrekant vi har sukket efter. Måske Kuyt-Gerrard-Meireiles-Mata eller Gerrard-Spearing-Meireiles-Mata eller Gerrard-Lucas-Meireiles-Mata eller jokeren Kuyt-Lucas-Spearing-Mata.

peter42
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 59

Indlæg af peter42 » fredag, 03. jun, 2011 09:02

kan desværre ikke oplyse min kilde pt. men han er meget pålidelig

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » fredag, 03. jun, 2011 09:11

peter42 skrev:kan desværre ikke oplyse min kilde pt. men han er meget pålidelig
YDaphus skrev igår på twitter præcis hvad du skrev om Adam, Enrique og Mata - dit tidligere indlæg er stort set en direkte oversættelse af, hvad han skrev.

Så hvis dit indlæg er et forsøg på, at gøre dig interessant, så er det dæleme kikset.

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » fredag, 03. jun, 2011 09:15

:clap: http://www.insidefutbol.com/2011/06/02/ ... tos/43122/

Kender ikke kilden, og hvor pålidelig den er. Men derfor kan det godt give min fredag morgen lidt mere kulør...Bastos ville være en fremragende spiller, og han kan dække både kant og back. Ser ham som Marcelo fra de hvide købekællinger i Spanien, og vil derfor helst have ham på kanten...hurtighed og et fremragende venstreben. Ja tak, så han Juve få Mata i stedet...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

texy

Indlæg af texy » fredag, 03. jun, 2011 09:54

Liverpool er åbenbart tæt på at skrive under med snart alle transferaktuelle spillere.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... erson.html

Fint med unge spillere, men jeg håber stadig på et par navne med mere pondus i stil med Mata, Young, Lennon, Neymar, Aguero eller Hulk.
Kloppite

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » fredag, 03. jun, 2011 10:01

texnymann skrev:Liverpool er åbenbart tæt på at skrive under med snart alle transferaktuelle spillere.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... erson.html

Fint med unge spillere, men jeg håber stadig på et par navne med mere pondus i stil med Mata, Young, Lennon, Neymar, Aguero eller Hulk.
Jeg tror også vi får et mix...er sikker på vi henter mindst et stort etableret navn. Spørgsmålet er bare hvem...

texy

Indlæg af texy » fredag, 03. jun, 2011 10:02

athomsen skrev:
peter42 skrev:kan desværre ikke oplyse min kilde pt. men han er meget pålidelig
YDaphus skrev igår på twitter præcis hvad du skrev om Adam, Enrique og Mata - dit tidligere indlæg er stort set en direkte oversættelse af, hvad han skrev.

Så hvis dit indlæg er et forsøg på, at gøre dig interessant, så er det dæleme kikset.
Ydaphus skrev da intet om Adam, Enrique og Mata i går?

Sidst han var lidt konkret angående spillere, var da han for fire dage siden skrev at vi skulle mødes med Spurs, og at han forventede det ville handle om Lennon og ikke Modric.

Før det var han "missing in action" i Dublin på en vist ret heftig druktur.

Det eneste andet han har sagt siden Spurs-kommentaren er, at Henderson-handlen ligner en joke, og at han ser det som et godt tegn, at der er stille i øjeblikket.
Kloppite

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » fredag, 03. jun, 2011 10:06

Henderson-handlen forstår jeg ikke til de penge, men det er der vist ikke grund til at udpensle mere. Phil Jones derimod er rigtig spændende imø. Han er hurtig, slår gode afleveringer og er samtidig en hård hund. Han ville give nogle helt andre muligheder taktisk, da forsvarslinjen ville kunne stå højere på banen grundet Jones' fart. Han er ikke den højeste forsvarsspiller, men det har ikke forhindret en spiller som eks. Gallas i at være med på højeste niveau, og jeg har ikke indtrykket af, at Jones er direkte svag i luften.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 03. jun, 2011 10:24

http://www.sporten.dk/fodbold/barca-sny ... or-agueero

Barcelona vil gerne have "kun". Det bliver rigtig svært for Liverpool at hente ham ind.
Jeg syntes helt klart der skal hentes en klasseangriber ind. Når Andy eller Luis er skadet, har vi kun Ngog til pladsen i front. Hvis Barcelona dropper Rossi hos den gule ubåd, kunne han også være et rigtig spændende bud.
Får vi en klasseangriber mere kunne Ngog udlejes et par sæsoner.

Mht. Lucas så har jeg gennem rigtig lang tid skamrost manden, og erkendt at han udvikler sig rigtig flot. Og endda stemt på manden til årets spiller på klubbens hjemmeside. Dermed ikke sagt at vi ikke skal forstærke os på den centrale midtbane, det syntes jeg faktisk vi skal, vi har sendt 2 verdensklassespillere væk til Real og Barcelona gennem de 2 sidste sæsoner, uden de er blevet erstattet endnu. Spørgsmålet er bare skal de købe til fremtiden og lade Kenny forme spillerne, eller skal der hentes en spiller, der kan gå direkte ind i start 11'eren nu ?.
Jeg ser Henderson som en spiller der kan udvikles endnu, og blive super dygtig. Det er vel det samme med Andy, han skal også udvikles.

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... 250-mio-kr
Umiddelbart tror jeg at Liverpool hente de bedste ung britiske spillere fremover så tideligt som muligt.
Har de offentligt gjort noget mht. den Irske Bale ?? på 15 år, som vi skulle have lavet en aftale med.
Senest rettet af Kelly fredag, 03. jun, 2011 10:43, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Indlæg af » fredag, 03. jun, 2011 10:43

Jeg har lidt svært ved at tage det, at du kalder formationen 4-4-2 utidssvarende, seriøst, når du indlægget forinden siger vi skal henter en box-to-box spiller. Tal lige om et uddødt begreb.

Desuden svarer du, eller andre, slet ikke på hvorfor det er vi skal have en ekstra central midtbanespiller.

Lige nu har vi til de seks forreste pladser Gerrard, Lucas, Meireles, Spearing, Shelvey, Kuyt, Maxi, Suarez og Carroll. Man må gå ud fra vi prøver at sælge resten. Derudover har vi selvfølgelig nogle unge spillere. Bredden er til stede på den centrale midt. Det er nærmere helt fremme, hvor modstanderen skal lirkes op, vi halter.

Og uanset hvad du siger, så tror jeg vi kommer til at spille 4-4-2 ganske ofte, fx

...........Lucas
...Meireles...Gerrard
............Kuyt
....Suarez...Carroll

Som selvfølgelig findes i et hav af varianter. Ja, talkombinationer er ligegyldige. Det er vigtigere at have en antal spillere, der kan udfylde forskellige opgaver. Og jeg kan ikke se vi skulle mangle folk til dette.

Der er meget snak om nye kantspiller(e), som vel også skal have en eller anden rolle at spille.

Og husk nu jeg er med på at hente en ny midtbanespiller hvis vi kan få kvalitet ind, men der er ingen grund til at spilde tid og penge på Adam , Henderson, McCarthy eller andre, der alligevel ikke ville bidrage med noget.
Håber godt nok ikke du taler sandt og at vi får den start 11er efter ferien. Kan ikke se vores dyre dyre Carroll vil få succes i den opstilling, plus at det ser ud til at du ikke mener at vores offensiv har brug for gode klasse spillere. Hvis nu vi siger de starter i en 4-4-2 og det er selvfølgelig med varianter, så ser jeg helst:

Johnson--Carra--Agger--Enrique

------------Lucas-------------

Lennon-----Gerrard-------Mata

------------Suarez------------

------------Carroll------------

Vi skal tænke på at den overstået sæsons problem har været kreativitet i angrebet og spillerne til at dirke alle PLs forsvar op, specielt bundholdene som pakker sig.

STMO

Indlæg af STMO » fredag, 03. jun, 2011 10:55

Østergaard skrev:

Vi skal tænke på at den overstået sæsons problem har været kreativitet i angrebet og spillerne til at dirke alle PLs forsvar op, specielt bundholdene som pakker sig.
Jeg mener nærmere, at svagheden har ligget i en midtbane, der ikke har haft power nok fremadrettet. I nogle kampe er vi (skuffende) direkte blevet overspillet.

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » fredag, 03. jun, 2011 11:49

Kelly skrev:http://www.sporten.dk/fodbold/barca-sny ... or-agueero

Barcelona vil gerne have "kun". Det bliver rigtig svært for Liverpool at hente ham ind.
Jeg syntes helt klart der skal hentes en klasseangriber ind. Når Andy eller Luis er skadet, har vi kun Ngog til pladsen i front. Hvis Barcelona dropper Rossi hos den gule ubåd, kunne han også være et rigtig spændende bud.
Får vi en klasseangriber mere kunne Ngog udlejes et par sæsoner.

Mht. Lucas så har jeg gennem rigtig lang tid skamrost manden, og erkendt at han udvikler sig rigtig flot. Og endda stemt på manden til årets spiller på klubbens hjemmeside. Dermed ikke sagt at vi ikke skal forstærke os på den centrale midtbane, det syntes jeg faktisk vi skal, vi har sendt 2 verdensklassespillere væk til Real og Barcelona gennem de 2 sidste sæsoner, uden de er blevet erstattet endnu. Spørgsmålet er bare skal de købe til fremtiden og lade Kenny forme spillerne, eller skal der hentes en spiller, der kan gå direkte ind i start 11'eren nu ?.
Jeg ser Henderson som en spiller der kan udvikles endnu, og blive super dygtig. Det er vel det samme med Andy, han skal også udvikles.

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... 250-mio-kr
Umiddelbart tror jeg at Liverpool hente de bedste ung britiske spillere fremover så tideligt som muligt.
Har de offentligt gjort noget mht. den Irske Bale ?? på 15 år, som vi skulle have lavet en aftale med.
Hvem vil ikke have Kun? Ser det mere som en del af krigen mellem Barca og Real - pludselig vil Real havde Fabregas og så vil Barca have Kun - men uanset hvad, så tror jeg ikke at han kommer til os. Men en offensiv linje bestående at Kun, Suarez og Carroll ville ellers være noget af en drøm...

---------Carroll------
Kun--------------Suarez
--Meireless----Gerrard
-------Lucas/Adams----

:jump:

Besvar