Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 31. maj, 2011 10:05

Soren123 skrev:
Steven__Gerrard skrev:
Soren123 skrev: Mens Lucas har en tendens at lave "farlige" frispark udenfor feltet. Det hører ikke hjemme i topfodbold!
Jeg er faktisk lidt træt af den påstand. Ja Lucas laver frispark på farlige steder, men det kan man ikke fokusere på alene. Du bliver ligesom nødt til at se det i forhold til hans position, og hvor mange tacklinger, erobringer og dueller han generelt er involveret i. Det er ikke længe siden jeg læste (vist herinde), at han var en faktisk var en af de spillere i PL der erobrede flest bolde - du brokker dig jo heller ikke over at Reina giver mange "farlige" hjørnespark.
Nej jeg brokker mig ikke over Reina, han er en fantastisk målmand, vi havde "store problemer, hvis vi ikke havde ham. Mens med "uden" Lucas havde vi nok fået en Chl plads. Det er smagsag. Det kommer an på om man kan lide personen eller ej. ;)
Du mener altså at vi var havnet på en CL plads i den nyligt overståede sæson hvis Lucas ikke havde været på banen? Nu må du den onde lyneme spænde hjælmen knægt!!

Det kommer overhovedet ikke an på om man kan lide spilleren eller ej. Det kommer an på hvilken indsats spilleren yder for Liverpool FC og der er Lucas helt i top. Om man kan lide spilleren eller ej, så er det Liverpool FC der er vigtig og ikke forholdet til en enkelt spiller. Et gæt er at du kun er Liverpool fan grundet Gerrard, eller evt tidligere Torres.
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 31. maj, 2011 10:09

Kelly skrev:
Faktisk tror jeg de har en mindst lige så stor udfordring i at få solgt spillere.
Fuldstændig enig. Og vigtigheden af den opgave må ikke undervurderes.

Ifølge Ydaphus på twitter, så er stort set eneste forskel på Liverpools og Man Utds bud på Young, at Liverpool har givet spilleren al den tid til at svare, som han har brug for, mens Man Utd forlanger svar ASAP. Vi kan jo håbe, at Man Utds deadline er overskredet....
Kloppite

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 31. maj, 2011 10:19

Soren123 skrev:Mens Lucas har en tendens at lave "farlige" frispark udenfor feltet. Det hører ikke hjemme i topfodbold!
Som andre, så kan jeg altså heller ikke lade være med at kommentere på denne bemærkning.

Jeg synes, at den bærer præg af en manglende forståelse for opgavefordelingen på en fodboldbane. Og hvis den sidste del var korrekt, kunne man så ikke implicit udlede, at Barca, Real Madrid, AC Milan, Inter, Man Utd, Chelsea, Arsenal, Bayern München og mange andre topklubber ikke begår frispark udenfor feltet? Jeg har ved selvsyn konstateret, at dette ikke er tilfældet.

Personligt foretrækker jeg da også et frispark lige udenfor feltet frem for et straffespark.

Jeg ville ønske, at alle (som jeg) kunne glæde sig over den formidable udvikling hos sæsonens bedste Liverpoolspiller.
Kloppite

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 31. maj, 2011 10:27

texnymann skrev:
Soren123 skrev:Mens Lucas har en tendens at lave "farlige" frispark udenfor feltet. Det hører ikke hjemme i topfodbold!
Som andre, så kan jeg altså heller ikke lade være med at kommentere på denne bemærkning.

Jeg synes, at den bærer præg af en manglende forståelse for opgavefordelingen på en fodboldbane. Og hvis den sidste del var korrekt, kunne man så ikke implicit udlede, at Barca, Real Madrid, AC Milan, Inter, Man Utd, Chelsea, Arsenal, Bayern München og mange andre topklubber ikke begår frispark udenfor feltet? Jeg har ved selvsyn konstateret, at dette ikke er tilfældet.

Personligt foretrækker jeg da også et frispark lige udenfor feltet frem for et straffespark.

Jeg ville ønske, at alle (som jeg) kunne glæde sig over den formidable udvikling hos sæsonens bedste Liverpoolspiller.
Jeg har tidligere været i tvivl mht. Lucas, men det er over. Han er i en stor positiv kæmpe udvikling, og vokser konstant med opgaven. Ja det smutter i ny og næ, det gør det. Men han er ung, og det er ne spiller du ved, hvad du får fra. Flot fight. Med tiden ønsker jeg at se lidt flere dybdeløb fra Lucas.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Indlæg af Callesen » tirsdag, 31. maj, 2011 11:13

@ kelly

De dybdeløb han så kommer med er næsten altid nogen der ender i en chance.
Jeg tror gerne han vil lave flere, men nok vente til han er "sikker" på at der kommer noget ud af det. Hvis han laver for mange dybdeløb, og bolden rammer en modstander så mangler han. Så det skal gøres på de rigtige tidspunkter, som jeg synes han gør.

Kelly

Indlæg af Kelly » tirsdag, 31. maj, 2011 11:39

Callesen skrev:@ kelly

De dybdeløb han så kommer med er næsten altid nogen der ender i en chance.
Jeg tror gerne han vil lave flere, men nok vente til han er "sikker" på at der kommer noget ud af det. Hvis han laver for mange dybdeløb, og bolden rammer en modstander så mangler han. Så det skal gøres på de rigtige tidspunkter, som jeg synes han gør.
Ja det har du helt ret i. Det skal være indbygget nogle aftaler om, at når han går med frem (hvilket han gerne må gøre for han er ret godt til det), falder der en anden lidt tilbage i banen. Ingen tvivl hos mig, Lucas får Liverpool FC meget glæde af, han er stabil. Han skyder ret godt, det må han også genre gøre mere i.

Kelly

Indlæg af Kelly » tirsdag, 31. maj, 2011 11:47

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera- ... eal-madrid

Hvad siger vores ven på Twitter til dette ?.

Brugeravatar
Juhl

Indlæg af Juhl » tirsdag, 31. maj, 2011 13:53

At han aldrig har været en mulighed siden sidste sommer

Friedel skulle have valgt spurs efter at de smed en option om 1 år mere på

Ifølge en twitter ITK (i know...)
Thomas_LFC
Mata is ours if we want him..We are happy to pay the price and he seems happy to play for LFC. Down to wages and medical there.

Charlie Adam wants us, we want Charlie Adams. Just price to agree with Blackpool. Wages etc wont be a problem.

Enrique is near on done. Him and Adam are the only 2 atm that are "close" to happening. #LFC

Aguero wants a PL move...This does not mean he will sign for us. Man City,Chelsea and Spurs all interested
lidt ekstra http://www.skysports.com/story/0,19528, ... um=twitter

All our energy is in the Mata deal atm. That could all change within the next week. Busy summer ahead.

Ydaphus skriver:
Meeting with Spurs is happening tomorrow! No further info at this point - Lennon?

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 31. maj, 2011 14:02

Juhl skrev:At han aldrig har været en mulighed siden sidste sommer

Thomas_LFC
Mata is ours if we want him..We are happy to pay the price and he seems happy to play for LFC. Down to wages and medical there.

Charlie Adam wants us, we want Charlie Adams. Just price to agree with Blackpool. Wages etc wont be a problem.

Enrique is near on done. Him and Adam are the only 2 atm that are "close" to happening. #LFC

Aguero wants a PL move...This does not mean he will sign for us. Man City,Chelsea and Spurs all interested

All our energy is in the Mata deal atm. That could all change within the next week. Busy summer ahead.

Ydaphus skriver:
Meeting with Spurs is happening tomorrow! No further info at this point - Lennon?
Ydaphus har netop uddybet, at han tror, at det drejer sig om Lennon, selvom Modric også pludselig er blevet tilgængelig.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 31. maj, 2011 14:11

texnymann skrev:

Thomas_LFC

Ydaphus skriver:
Ydaphus har netop uddybet, at han tror, at det drejer sig om Lennon, selvom Modric også pludselig er blevet tilgængelig.
Spændende med Lennon, men det giver da overhovedet ingen mening Spurs vil sælge Modric. Hvis de vil, så skal han bare hentes ind med det samme. Ubetinget deres bedste spiller og min årets spiller i PL.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly

Indlæg af Kelly » tirsdag, 31. maj, 2011 14:18

Enrique, Adam, Mata nu ville være kanon.
Lennon syntes jeg er hammergiftig, og god.
Alle er landsholdsspillere.

SKal vi ikke have en direkte angriber mere ?. det syntes jeg er nødvendigt. Modric ville være guld.

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 31. maj, 2011 14:20

Emmy skrev:
texnymann skrev:

Thomas_LFC

Ydaphus skriver:
Spændende med Lennon, men det giver da overhovedet ingen mening Spurs vil sælge Modric. Hvis de vil, så skal han bare hentes ind med det samme. Ubetinget deres bedste spiller og min årets spiller i PL.
Lennon, JATAK!! :D
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 31. maj, 2011 14:21

Emmy skrev:
texnymann skrev:

Thomas_LFC

Ydaphus skriver:
Du har ret, men han skulle være tilgængelig for £20m+ af en eller anden årsag. Mirror rapporterer også, at de er villige til at sælge Bale for £50m.

Jeg kan dog ikke se, hvorfor vi skulle investere i Modric (selvom han er fremragende). Vi har mange til den plads.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Tr ... 43025.html
Kloppite

Kelly

Indlæg af Kelly » tirsdag, 31. maj, 2011 14:23

Mata syntes jeg er klart bedre end Young, han kan i den grad spiller sammen med Luis.

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » tirsdag, 31. maj, 2011 14:39

Modric er self en bedre spiller end Aquilani lige nu, men udover at Modric nok er en bedre dribler idet, at han er en lille hurtig kæk fyr, så kan de 2 vel meget de samme ting... jeg tror på Aquilani, håber Kenny prøver ham meget de første måneder af den nye sæson, så han kan vænne sig til pl, uden skader eller noget. Så tror jeg han kan blive et stort hit på Anfield...
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Besvar