Du mener altså at vi var havnet på en CL plads i den nyligt overståede sæson hvis Lucas ikke havde været på banen? Nu må du den onde lyneme spænde hjælmen knægt!!Soren123 skrev:Nej jeg brokker mig ikke over Reina, han er en fantastisk målmand, vi havde "store problemer, hvis vi ikke havde ham. Mens med "uden" Lucas havde vi nok fået en Chl plads. Det er smagsag. Det kommer an på om man kan lide personen eller ej.Steven__Gerrard skrev:Jeg er faktisk lidt træt af den påstand. Ja Lucas laver frispark på farlige steder, men det kan man ikke fokusere på alene. Du bliver ligesom nødt til at se det i forhold til hans position, og hvor mange tacklinger, erobringer og dueller han generelt er involveret i. Det er ikke længe siden jeg læste (vist herinde), at han var en faktisk var en af de spillere i PL der erobrede flest bolde - du brokker dig jo heller ikke over at Reina giver mange "farlige" hjørnespark.Soren123 skrev: Mens Lucas har en tendens at lave "farlige" frispark udenfor feltet. Det hører ikke hjemme i topfodbold!
Det kommer overhovedet ikke an på om man kan lide spilleren eller ej. Det kommer an på hvilken indsats spilleren yder for Liverpool FC og der er Lucas helt i top. Om man kan lide spilleren eller ej, så er det Liverpool FC der er vigtig og ikke forholdet til en enkelt spiller. Et gæt er at du kun er Liverpool fan grundet Gerrard, eller evt tidligere Torres.