Kan I ikke se det latterlige i dette, to be honest?Belloni skrev: Han skriver bare: Just around the corner. Kan nok først sige noget konkret når aftalen er underskrevet.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Up The RedMen... we go again!
Jeg må indrømme, at jeg ikke helt kan forstå, at folk bliver ved med at nævne Baines som en seriøs mulighed. Jeg vil da meget gerne have ham, men jeg kan ærligt talt ikke se Everton sælge ham til os. Er hans kontrakt ved at udløbe, eller hvad er det, der giver folk disse forhåbninger?
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Uden jeg er sikker, tror jeg han lige har forlængetLarsU skrev:Jeg må indrømme, at jeg ikke helt kan forstå, at folk bliver ved med at nævne Baines som en seriøs mulighed. Jeg vil da meget gerne have ham, men jeg kan ærligt talt ikke se Everton sælge ham til os. Er hans kontrakt ved at udløbe, eller hvad er det, der giver folk disse forhåbninger?
Kelly skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... m-angriber
Dette kunne være vores højre kantgardering, til nød også angribergardering.
Han og Adam er ikke vores majorhandel, hvem pokker kan det være ??.
Det kan da vel ikke være andre end Messi eller Cristiano Ronaldo?
Vi skal bare have lukket aftalen med Charlie Adam, elsker fandme den mand! For min skyld må vi også gerne hente Arda Turan/Mata, Enrique, Marveaux og drømmen ville klart være at hente Aguero og/eller Xabi Alonso.
-
pommelfeen
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 40
Kriller skrev:Med risiko for at få nogle over nakken, så er den bedste forklaring nok at han ikke er i aldersgruppen 18-24år med et spank/fransk/italiensk/sydamerikanks klingende navn. Lidt det samme problem glimrende spillere som Young og Adam har på diverse forums, eller Dann for den sags skyld.Jack Cade skrev:Hvorfor hater folk så meget på Downing? Jeg syntes flere gange han har vist, at han har klasse, og slår nogle gode indlæg. Han spillede f.eks. glimrende i Englands landskamp mod Ghana. Ja tak.
Haters gonna hate.
fordi det er på tide at vi får en kantspiller som kan finde ud af og drible og har noget fart i benene, hvilket jeg ikke mener at downing har... folk snakker om at vinde titler, men det går man ikke ved at købe spillere fra 3 hylde.
Personligt synes jeg han lyder som en medie liderlig idiot, der burde søge ind til paradise hotel, eller andet ligegyldigt reality. Så vidt jeg kan se har han udelukkende sne rygter fra nettet.Østergaard skrev:Jeg synes bestemt han lyder interessant ham Ydaphus', nogle der vil give mig et link til hans twitter profil?
Men sådan er vi jo forskellige. Mig bekendt er han først kommet med "nyheder" efter det er lagt på nettet. Et eller andet sted.
Verden er smask fuld af hyklere....
TjohJan skrev:Kan I ikke se det latterlige i dette, to be honest?Belloni skrev: Han skriver bare: Just around the corner. Kan nok først sige noget konkret når aftalen er underskrevet.
Verden er smask fuld af hyklere....
http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ool-afsked
Få Xabi Alonso tilbage! Rafa er heldigvis forlængst væk, og vi har nu en rigtig god manager i stedet. Det ville være den bedste erstatning overhovedet: Alonso ind i stedet for Lucas.
Få Xabi Alonso tilbage! Rafa er heldigvis forlængst væk, og vi har nu en rigtig god manager i stedet. Det ville være den bedste erstatning overhovedet: Alonso ind i stedet for Lucas.
-
Mazter81
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 44
- Kontakt:
Skulle vi ikke vinde titler? Så er alonso i stedet for Lucas da ikke den rigtige løsning. En kombination kunne være god - især hvis Alonso var 25 stadigvækSTMO skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ool-afsked
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
Ja, godt vi slap af med Rafa. Han gjorde jo intet rigtigt.... udover at hente Alonso og vinde titler naturligvis.STMO skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ool-afsked
Kloppite
-
JØ
Dette er også mit akument mod Downing, jeg kunne ikke være mere enig! Med indkøb af: Adam/McCarthy, Mata, Aguero og Marveaux. Så har vi sgu en top 4 offensiv! Jeg synes det er meget vigtigt med 2 kanter, Mata+Aguero eller hvis ikke Aguero kommer til, så Mata+Young/Turan, eller Young+Turan. Aguero er dog ikke en midtbane kant, men kan jo nemt spille wing!pommelfeen skrev:Kriller skrev:Med risiko for at få nogle over nakken, så er den bedste forklaring nok at han ikke er i aldersgruppen 18-24år med et spank/fransk/italiensk/sydamerikanks klingende navn. Lidt det samme problem glimrende spillere som Young og Adam har på diverse forums, eller Dann for den sags skyld.Jack Cade skrev:Hvorfor hater folk så meget på Downing? Jeg syntes flere gange han har vist, at han har klasse, og slår nogle gode indlæg. Han spillede f.eks. glimrende i Englands landskamp mod Ghana. Ja tak.
Haters gonna hate.
fordi det er på tide at vi får en kantspiller som kan finde ud af og drible og har noget fart i benene, hvilket jeg ikke mener at downing har... folk snakker om at vinde titler, men det går man ikke ved at købe spillere fra 3 hylde.
Klasse indlægtexnymann skrev:Ja, godt vi slap af med Rafa. Han gjorde jo intet rigtigt.... udover at hente Alonso og vinde titler naturligvis.STMO skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ool-afsked
http://twitter.com/#!/ydaphus
Vores ven på Twitter kan følges her, jeg læser også nogle af hans indlæg. For mig at se holder han mange dør åbne, og er ukonkret. Men han mener godt nok at vi er meget tæt på Adam nu. Og at forhandlingerne med Enrique går godt fremad. Det kan vel ikke kommer bag på så mange.
Min holdning til disse spillere er at de ikke forstærkes op. Og flytter os op hvor vi hører hjemme.
Lad kaninen være Neymar.
Vores ven på Twitter kan følges her, jeg læser også nogle af hans indlæg. For mig at se holder han mange dør åbne, og er ukonkret. Men han mener godt nok at vi er meget tæt på Adam nu. Og at forhandlingerne med Enrique går godt fremad. Det kan vel ikke kommer bag på så mange.
Min holdning til disse spillere er at de ikke forstærkes op. Og flytter os op hvor vi hører hjemme.
Lad kaninen være Neymar.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... ol-rumours
Der er logik i at han skifter fra Benfica til RM. Der i forvejen tæller en del spillere fra hans hjemland, og RM's manager er også fra hsn hjemland. Så han er i min verden long gone.
Er der nogen af jer som kender Celtic's venstreback fra Colombia ?.
Der er logik i at han skifter fra Benfica til RM. Der i forvejen tæller en del spillere fra hans hjemland, og RM's manager er også fra hsn hjemland. Så han er i min verden long gone.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Kriller
Jeg ved han er fra Honduras og er blevet kåret som årets spiller i Skotland, hvilket ikke siger så meget - hvis ikke det var fordi han er venstreback. Hvor tit ser man en der spiller den position vinde den slags kåringer?Kelly skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... ol-rumours
Nå ja, han hedder forresten: Emilio Izaguirre
Edit: Wiki siger han er 25år. Iøvrigt skulle han være ret så offensiv i sin tilgang til backspillet.