Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Nu melder YDaphus at Adam handlen er meget tæt på at gå igennem. Mangler kun signatur. McCarthy skulle være langt fra færdig.
Skriver han noget om hvornår Adam handler vil blive offenligtgjortBelloni skrev:Nu melder YDaphus at Adam handlen er meget tæt på at gå igennem. Mangler kun signatur. McCarthy skulle være langt fra færdig.

EDIT: http://onside.dk/nyheder/premier-league ... m-angriber
En teknisk god spiller, som vel godt kan spille kant også?
Han skriver bare: Just around the corner. Kan nok først sige noget konkret når aftalen er underskrevet.LFC_20 skrev:Skriver han noget om hvornår Adam handler vil blive offenligtgjortBelloni skrev:Nu melder YDaphus at Adam handlen er meget tæt på at gå igennem. Mangler kun signatur. McCarthy skulle være langt fra færdig.![]()
Hvis den bliver til noget
EDIT: http://onside.dk/nyheder/premier-league ... m-angriber
En teknisk god spiller, som vel godt kan spille kant også?
Spændende

Hvis Gervinho vil spiller ChL næste sæson, som der står i artiklen, så bliver det nok Gooners
http://www.as.com/futbol/articulo/coent ... ftb_27/Tes
Coentrao udtaler nu at, hvis han skal skifte, bliver det kun til RM. Så håber jeg vi henter Nervertons venstre back Baines, bare City ikke byder på ham.
I øvrigt syntes jeg det er ok at skrive med Adam for ca. 55 mill. Så kan de godt gå i gang med at hjælpe CP videre. Han skal have spilletid. Adam har klare mangler, men er en stor fighter.
Coentrao udtaler nu at, hvis han skal skifte, bliver det kun til RM. Så håber jeg vi henter Nervertons venstre back Baines, bare City ikke byder på ham.
I øvrigt syntes jeg det er ok at skrive med Adam for ca. 55 mill. Så kan de godt gå i gang med at hjælpe CP videre. Han skal have spilletid. Adam har klare mangler, men er en stor fighter.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Forstærkninger: McCarthy, Mata, Dann, Friedel, Marveaux, Baines og Aguero. Det bliver vel 800 mill. DDK.
Ud: Cole, Poulsen, N'gog, Aqualani og Milan. Det bliver vel 250 mill. DDK.
Så Henry og co. skal give 550 mill. DDK.
Det er bestemt realistisk, fordi de jo kan se en fremtidige indtjenings mulighed i McCarthy, Mata, Aguero og måske også Marveaux, som vi må håbe kan overraske lignene Chartarito gjorde det.
Hvad mener i de nævnte udskiftninger ville kunne gøre? Jeg selv vil sige top 4, hvis vi ellers ikke er lige så uhældige med skader som i den netop overstået sæson og vi fortsætter med samme gejst, som KD har bragt ind.
.
Det er bestemt realistisk, fordi de jo kan se en fremtidige indtjenings mulighed i McCarthy, Mata, Aguero og måske også Marveaux, som vi må håbe kan overraske lignene Chartarito gjorde det.
Hvad mener i de nævnte udskiftninger ville kunne gøre? Jeg selv vil sige top 4, hvis vi ellers ikke er lige så uhældige med skader som i den netop overstået sæson og vi fortsætter med samme gejst, som KD har bragt ind.

Senest rettet af JØ fredag, 27. maj, 2011 20:59, rettet i alt 1 gang.
http://onside.dk/nyheder/premier-league ... m-angriber
Dette kunne være vores højre kantgardering, til nød også angribergardering.
Han og Adam er ikke vores majorhandel, hvem pokker kan det være ??.
Dette kunne være vores højre kantgardering, til nød også angribergardering.
Han og Adam er ikke vores majorhandel, hvem pokker kan det være ??.
Ser godt ud, men Ydaphus' seneste udtalelser, så ligner Adam, en snarlig forstærkning, som du kan læse i en af de tidligere kommentarerØstergaard skrev:Forstærkninger: McCarthy, Mata, Dann, Friedel, Marveaux og Aguero. Det bliver vel 665 mill. DDK.
Så Henry og co. skal give 415 mill. DDK.
Hvad mener i de nævnte udskiftninger ville kunne gøre? Jeg selv vil sige top 4, hvis vi ellers ikke er lige så uhældige med skader som i den netop overstået sæson og vi fortsætter med samme gejst, som KD har bragt ind..

Det er gode navne, jeg har dog svært ved at forstå Dann. Han vil for evigt være bænkevarmer. Og er ikke et ungt stortalent der bliver bedre og bedre. Jeg syntes de skal give Adam chancen.Østergaard skrev:Forstærkninger: McCarthy, Mata, Dann, Friedel, Marveaux og Aguero. Det bliver vel 665 mill. DDK.
Hvad mener i de nævnte udskiftninger ville kunne gøre? Jeg selv vil sige top 4, hvis vi ellers ikke er lige så uhældige med skader som i den netop overstået sæson og vi fortsætter med samme gejst, som KD har bragt ind..
Hvis vi køber McCarthy og Adam, syntes jeg det er for meget at købe til den centrale midtbane vi har tros alt Gerrard, Lucas, Meireles og lovende spillere i Shelvey og Spearing.Kelly skrev:http://www.as.com/futbol/articulo/coent ... ftb_27/Tes
Men hvis vi køber begge tror jeg faktisk vi vil komme til at spille 4-3-3, kan ikke se hvad forklaringen ellers kunne være?
Jeg syntes også det ville være godt med Adam, men ikke hvis at det at vi skal købe 2 centrale midtbanespillere skal gå ud over 2 kanter eller en angriber eller en første klasses VB (Baines)
.

Der mangler en venstre back i disse forstærkninger.Østergaard skrev:Forstærkninger: McCarthy, Mata, Dann, Friedel, Marveaux og Aguero. Det bliver vel 665 mill. DDK.
Forstærkninger: McCarthy, Mata, Dann, Friedel, Marveaux, Baines og Aguero. Det bliver vel 800 mill. DDK.
Hvad mener i de nævnte udskiftninger ville kunne gøre? Jeg selv vil sige top 4, hvis vi ellers ikke er lige så uhældige med skader som i den netop overstået sæson og vi fortsætter med samme gejst, som KD har bragt ind. .
Jeg syntes det er sjovt at debatere om ind og ud lister, så andre bud på en forstærkningliste og en ud liste, med priser?
Nu er jeg nyt medlem af dette forum, så jeg ved ikke om der plejer at være en tråd inden sæsonstart der hedder "hvad bliver vi i år" altså hvilken placeing? Fordi efter transfervinduet er det da bestemt et godt emne at debatere?
Hvad mener i de nævnte udskiftninger ville kunne gøre? Jeg selv vil sige top 4, hvis vi ellers ikke er lige så uhældige med skader som i den netop overstået sæson og vi fortsætter med samme gejst, som KD har bragt ind. .
Jeg syntes det er sjovt at debatere om ind og ud lister, så andre bud på en forstærkningliste og en ud liste, med priser?
Nu er jeg nyt medlem af dette forum, så jeg ved ikke om der plejer at være en tråd inden sæsonstart der hedder "hvad bliver vi i år" altså hvilken placeing? Fordi efter transfervinduet er det da bestemt et godt emne at debatere?
Jeg synes bestemt han lyder interessant ham Ydaphus', nogle der vil give mig et link til hans twitter profil? 

bare søg ydaphus twitter på google så kommer han fremØstergaard skrev:Jeg synes bestemt han lyder interessant ham Ydaphus', nogle der vil give mig et link til hans twitter profil?

Jeg tror der er større mulighed for at vi henter Cissokho frem for Baines, men er tilfreds hvis vi får en af disse to.Østergaard skrev:Forstærkninger: McCarthy, Mata, Dann, Friedel, Marveaux, Baines og Aguero. Det bliver vel 800 mill. DDK.