Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 23. maj, 2011 20:42

texnymann skrev:Twitter-rygte siger, at Atletico Madrid desperat venter på andre bud for Aguero, da det kun er Real Madrid, der har været konkrete.
Det ville virkelig også være et nederlag af de store, hvis Atl. bliver nød til at sælge ham til RM. Tror det afskræmmende ved Aguero er lønkravene. Jeg kan forestille mig, han gerne vil have en fed løn nu, hvor han næsten er nødsaget til at forlade Atl.

Mindes også, at Aguero har en klausul, der udelukker et salg til RM. Ydermere skulle frikøbsklausulen også være billigere for ikke-spanske klubber, hvilket da kun kan øge vores interesse for ham.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
pimpefar
Geografisk sted: Århus
Alder: 36

Indlæg af pimpefar » mandag, 23. maj, 2011 20:59

Twitter oversvømmer med Aguero til Real Madrid-rygter. Det skulle være Marca der har meldt ud. Når Real har mødt minimumsklausulen er det vel ligegyldigt om der er en anden klausul i Agueros kontrakt. Hvis flere klubber havde lagt samme bud ville det måske give mening, men den lovpligtige minimumsklausul burde jo trumfe en sådan 'personlig klausul' rettet mod en specifik klub, da man ellers blot kunne liste alle de klubber der var pengestærke nok i kontrakten.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 23. maj, 2011 21:03

pimpefar skrev:Twitter oversvømmer med Aguero til Real Madrid-rygter. Det skulle være Marca der har meldt ud. Når Real har mødt minimumsklausulen er det vel ligegyldigt om der er en anden klausul i Agueros kontrakt. Hvis flere klubber havde lagt samme bud ville det måske give mening, men den lovpligtige minimumsklausul burde jo trumfe en sådan 'personlig klausul' rettet mod en specifik klub, da man ellers blot kunne liste alle de klubber der var pengestærke nok i kontrakten.
Håber godt nok, at der ikke er noget i de rygter :naughty:

hvor troværdig er Marca?

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 23. maj, 2011 21:07

Hvis RM får Aguero, hvordan stiller det så Higuain og Benzema? Bliver en af dem solgt. Jeg går ud fra at Ronaldo er selvskrevet.

Men Aguero kan vel bare nægte et skifte til RM. Han ved at han vil blive mødt at meget vrede AM fans, og jeg mener at han har et fint forhold til dem. Men spændende bliver det.

Nå men et andet rygte går på at min drømmesigning, Hazard bliver i Lille en sæson mere. Øv! Feltet snævres kraftigt ind, synes jeg.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » mandag, 23. maj, 2011 21:08

LFC_20 skrev:
pimpefar skrev:Twitter oversvømmer med Aguero til Real Madrid-rygter. Det skulle være Marca der har meldt ud. Når Real har mødt minimumsklausulen er det vel ligegyldigt om der er en anden klausul i Agueros kontrakt. Hvis flere klubber havde lagt samme bud ville det måske give mening, men den lovpligtige minimumsklausul burde jo trumfe en sådan 'personlig klausul' rettet mod en specifik klub, da man ellers blot kunne liste alle de klubber der var pengestærke nok i kontrakten.
hvor troværdig er Marca?
Der må være hold i rygterne, for ALT hvad der står på twitter er lig med sandheden ;)

athomsen

Indlæg af athomsen » mandag, 23. maj, 2011 21:12

LFC_20 skrev:Hvornår starter tranfersvinduet?
Klubberne kan købe og sælge spillere (og offentliggøre køb/salg) året rundt - transfervinduet er udelukkende et spørgsmål om, i hvilken periode et evt. køb eller salg kan træde i kraft.

Eks. kunne vi købe Young idag og offentliggøre det, men han kan først tiltræde pr. 1/7, når vinduet åbner.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 23. maj, 2011 21:13

athomsen skrev:
LFC_20 skrev:
hvor troværdig er Marca?
Der må være hold i rygterne, for ALT hvad der står på twitter er lig med sandheden ;)
Sarkasme/Ironi er nu en god ting ;)

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 23. maj, 2011 21:14

Med de udtalelser Aguero er kommet med, og den måde han virker på som spiller og person (dybt sympatisk) så nægter jeg at tro på, at han skifter til RM.

Apropos så er RM da godt igang med at hente forstærkninger. Sahin, Altintop og Callejo... Gad vide hvor mange der skal sælges derfra? Jeg har en fornemmelse af, at RM, Chelsea og City kommer til at holde et større udsalg til sommer. Hvis vi dog bare liiige kunne snuppe en spiller hist og her.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
pimpefar

Indlæg af pimpefar » mandag, 23. maj, 2011 21:15

LFC_20 skrev:

hvor troværdig er Marca?
Marca er kendt for at være en lidt Madrid-glad avis, men de plejer nu at have ret godt styr på hvad der sker med transfers og er ofte de første til at melde noget op i Spanien.

Med Aguero i Real og Young muligvis på vej til Man U tynder det godt nok lidt ud i feltet :/

athomsen

Indlæg af athomsen » mandag, 23. maj, 2011 21:20

pimpefar skrev: Med Aguero i Real og Young muligvis på vej til Man U tynder det godt nok lidt ud i feltet :/
Skulle de 2 transfers holde stik, så MÅ der være andre spillere som kan forstærke os - come on

Hvis du bygger al formodning på twitter - så bliver det en lang sommer for dig. ;)

Brugeravatar
pimpefar

Indlæg af pimpefar » mandag, 23. maj, 2011 21:29

athomsen skrev:
pimpefar skrev: Med Aguero i Real og Young muligvis på vej til Man U tynder det godt nok lidt ud i feltet :/
Skulle de 2 transfers holde stik, så MÅ der være andre spillere som kan forstærke os - come on

Hvis du bygger al formodning på twitter - så bliver det en lang sommer for dig. ;)
Skønt med en lang sommer :alcohol:

Jeg bygger ikke min formodning på twitter. Aguero har hele tiden været mere end hvad jeg har turde håbe på.

Min 'tynder ud i feltet'-kommentar er i forhold til hvem folk troede/håbede på kom. Aguero, Young og Hazard er vel dem der har tændt de fleste julelys. Men ja, der er stadig masser af andre spillere og masser af tid, så mon ikke det hele går :)?

Jeg glæder mig i hvert fald til at se om denne 'marquee signing', der har været snak om, bliver en realitet og hvem det så kunne være.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 23. maj, 2011 21:32

Da jeg var i Barcelona i påsken så jeg en avis, der mente at Aguero stort set var Barcelonaspiller ;).

Kaninen må gerne være Neymar eller Pato :)

Jeg nægter simpelthen at tro på at Aguero skifter til RM. Det sker bare ikke.
Karim rygtes jo til Arsenal. Og mon ikke spillere har gemmenskuet City, med den gennemstrømning af spillere de har, får de svært ved at sammenspille holdet. Skal han til City kan det være, som erstatning for Carlos.

Både Young og Aguero må have noget at sige selv. Young kan være ret sikker på en bænkeplads i scum. Og Aguero ret sikker på en bænkeplads i RM. Begge klubber har bedre spillere på pladserne pt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 23. maj, 2011 21:35

Please, kan vi ikke godt holde os til at kalde spillerne deres efternavne? Det bliver sindssygt forvirrende ellers.
Badooo siger, hvad han mener!

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » mandag, 23. maj, 2011 21:41

Det er meget synd, at vi slutter sæsonen af med 2 nederlag til to ret gode hold. Det er et meget skidt signal at sende til interesserede spillere (sagde nogle ashley ung?), han var blevet lidt vild i varmen over at se kenny få holdet til at køre så godt, tror det havde overbevist ham om projektet hvis vi havde vundet de 2 sidste opgør... det kunne også have været en smuk afslutning. Nå, det nytter vel ikke så meget at snakke om hvad der kunne have været godt etc. men det er bare surt, min fornemmelse siger mig at mange spillere fravælger lfc med frygt for at vi også næste år sejler rundt på en sjette syvende plads. Øv, havde ellers glædet mig meget til vinduet her til sommer, men jeg synes for at være realistisk at det ser noget sort ud. Man troede lige det var så godt ...
Senest rettet af Liverdrengen mandag, 23. maj, 2011 21:42, rettet i alt 1 gang.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
pimpefar

Indlæg af pimpefar » mandag, 23. maj, 2011 21:42

Kelly skrev:Da jeg var i Barcelona i påsken så jeg en avis, der mente at Aguero stort set var Barcelonaspiller ;).

Kaninen må gerne være Neymar eller Pato :)

Jeg nægter simpelthen at tro på at Aguero skifter til RM. Det sker bare ikke.
Karim rygtes jo til Arsenal. Og mon ikke spillere har gemmenskuet City, med den gennemstrømning af spillere de har, får de svært ved at sammenspille holdet. Skal han til City kan det være, som erstatning for Carlos.

Både Young og Aguero må have noget at sige selv. Young kan være ret sikker på en bænkeplads i scum. Og Aguero ret sikker på en bænkeplads i RM. Begge klubber har bedre spillere på pladserne pt.
Young kan vel godt konkurrere med både Nani og Valencia? I Real kan den hedde Christiano-Aguero-Di Maria eller Christiano-Higuain-Aguero.

Det er langt fra sikkert de to får en bænkplads, selvom der måske kan være kortere til bænken end i LFC

Besvar