Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Badooo

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » søndag, 22. maj, 2011 15:27

Suarez, Reina, Kuyt, Kelly og Meireiles burde klart blive årets spiller før overhovedet nogen tænker på Lucas.
Suarez har spillet her en halv sæson. Reina måske, men jeg synes han har haft et drop eller 2 hist og her. Kuyt har været svingende og er først kommet op. Kelly har været skadet længe og kom først på holdet da vi skulle møde Chelsea. Meireles var helt ved siden af i første halvdel af sæsonen men har spillet godt den sidste halvdel.

For at blive sæsonens spiller skal man vel præstere kontinuerligt igennem en hel sæson.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 22. maj, 2011 19:42

Aguero skal ind og det kan ikke gå hurtigt nok.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » søndag, 22. maj, 2011 19:53

Tro på det.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 22. maj, 2011 20:53

Det gør jeg skam også.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Indlæg af » søndag, 22. maj, 2011 21:06

ArdaTuran skrev:Det gør jeg skam også.
Jeg ville vireklig også være rigtig glad hvis Aguero kom til klubben, ham og Suarez kunne blive enorm giftige sammen ;-)

Jeg tror slet ikke på at Real køber ham, i det at Benzema er blevet bedt om at blive og at de i forvejen har Higuain.

Jeg har bare problemer med hvordan vi så vil spille med en tredje angriber?

Hvordan tror du og håber du så formationene ser ud efter ferien altså med evt. Aguero og andre køb?

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 22. maj, 2011 21:32

Østergaard skrev:
ArdaTuran skrev:Det gør jeg skam også.
Jeg ville vireklig også være rigtig glad hvis Aguero kom til klubben, ham og Suarez kunne blive enorm giftige sammen ;-)

Jeg tror slet ikke på at Real køber ham, i det at Benzema er blevet bedt om at blive og at de i forvejen har Higuain.

Jeg har bare problemer med hvordan vi så vil spille med en tredje angriber?

Hvordan tror du og håber du så formationene ser ud efter ferien altså med evt. Aguero og andre køb?
Jeg håber den kunne se sådan her ud:

4-3-3:

Reina
Johnson Agger Cahill Vertonghen/Vargas/Baines/Coentrao
Meireles Lucas Gerrard
Suarez Carroll Aguero

Evt:

4-4-2

Samme forsvar
Kuyt Lucas Gerrard Meireles/Young?
Suarez Aguero

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » søndag, 22. maj, 2011 22:34

Regel nummer 1 på et fodboldforum: Når en bruger poster et rygte/ønske om, at en spiller kommer til klubben og laver sin egen formation, så ved man, at der er 99 % sikkerhed for, at det ikke sker.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » søndag, 22. maj, 2011 23:06

Senest twitter rygte (ja jeg ved det godt, sorry) går på at scum har tilbudt Young £130k pr uge mens vi har tilbudt i omegn af £90k pr uge. Det jo insane, hvis der er noget om snakken.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 22. maj, 2011 23:18

Hvor er du negativ alex b.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 23. maj, 2011 02:33

Pede skrev:Senest twitter rygte (ja jeg ved det godt, sorry) går på at scum har tilbudt Young £130k pr uge mens vi har tilbudt i omegn af £90k pr uge. Det jo insane, hvis der er noget om snakken.
Ja, så kommer vi jo til at se om penge > førsteholdsplads for endnu en spiller. Det er sgu utroligt så grådige spillere kan være. Young kommer nok ikke til at lide nød, selvom han får 40k mindre hos os.

Jeg troede desuden at Scum skulle spare? De må da have oparbejdet sig en massiv gæld.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » mandag, 23. maj, 2011 08:48

Badooo skrev:
Pede skrev:Senest twitter rygte (ja jeg ved det godt, sorry) går på at scum har tilbudt Young £130k pr uge mens vi har tilbudt i omegn af £90k pr uge. Det jo insane, hvis der er noget om snakken.
Ja, så kommer vi jo til at se om penge > førsteholdsplads for endnu en spiller. Det er sgu utroligt så grådige spillere kan være. Young kommer nok ikke til at lide nød, selvom han får 40k mindre hos os.

Jeg troede desuden at Scum skulle spare? De må da have oparbejdet sig en massiv gæld.
Mit gæt er pengene for det gør 9 ud af 10

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 23. maj, 2011 09:20

Pengene bliver afgørende for fremtiden og afgørende for vores placering i 2011 - 2012 sæsonen, så enkelt er det.
Smider de ikke slanterne er vi uden for top 4 igen igen.
Vil de have Young koster han.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

veffe69

Indlæg af veffe69 » mandag, 23. maj, 2011 10:10

Badooo skrev:

Hvis det er klubberne der har tilbudt det, har det da intet med grådighed at gøre, så er det jo et valg han har fået og ikke forlangt.

Og spilletid skal han såmænd nok få i Scum, for det er vel kun Nina der har holdt rimelig niveau af kant spillerne.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 23. maj, 2011 10:15

Det blev også diskuteret i forbindelse med Suarez, hvor folk ytrede, at man bare skulle betale, hvad Suarez kostede eller trække sig, og at al anden opførsel var pinlig.

Her handler det så måske mere om løn og mindre om købssum, men tankegangen er den samme. Young til £90.000 er vildt mange penge. Han ville ca. være den næstbedst betalte LFC-spiller efter Gerrard (sammen med Cole og Reina). £110.000 tjente Torres efter sin anden kontrakt med klubben!

Suarez og Carroll skulle hver tjene £50-60.000...

Det handler netop om penge. LFC har færre penge end andre klubber, og derfor skal det nøje overvejes, hvordan de bruges. Hvis Young er for dyr, så er det sådan. Vi ved ikke, om Lavezzi, Hazard, Mata osv. er det.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 23. maj, 2011 10:16

veffe69 skrev:
Badooo skrev:

Hvis det er klubberne der har tilbudt det, har det da intet med grådighed at gøre, så er det jo et valg han har fået og ikke forlangt.

Og spilletid skal han såmænd nok få i Scum, for det er vel kun Nina der har holdt rimelig niveau af kant spillerne.
Har Valencia ikke her til slut nærmest slået Nani af?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Besvar