Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » onsdag, 27. apr, 2011 16:26

AJ skrev:Antalsmæssigt er vi jo besat i midterforsvaret, men det kniber mere med kvaliteten/nytten.

Agger er altid skadet. Carragher er aldrende. Skrtel er kun lige kommet ud af sin elendige periode. Wilson og Ayala er urutinerede på topniveau, og Kelly har hidtil kun spillet back.

Jeg synes alt taler for at vi henter en ny til positionen, og det skal være en med teknikken i orden. Det har virkelig været en hæmsko at spille så meget med Carragher, Skrtel og Kyrgiakos.
Enig. Dog ser jeg stadig mest Kelly som midterforsvarer, selvom hans gennembrud på førsteholdet er kommet som højre back. Hans størrelse, bevægelser og tekniske formåen ligner mere en Agger'sk midterforsvarers end en backs i mine øjne. Sammenlignet med andre backs er hans teknik, fart og generelle offensive kompetencer kun gennemsnitlige, hvor de sat op over for midterforsvarere bestemt ligger over gennemsnittets - det er i hvert fald mit indtryk. Hans opgaver som midterforsvarer vil naturligvis være en del anderledes end på backen, så eksempelvis hans evner ud i lange pasninger op gennem midten (en disciplin Agger for eksempel mestrer til UG) skal selvfølgelig også tages med i overvejelserne. Derudover skal hans defensive kvaliteter vigtigst af alt vurderes; måske han som ung spiller i virkeligheden klarer sig bedre på backen, da der ikke kræves den samme kølighed og det samme overblik, som der gør i midterforsvaret? Du ser langt flere backs få spilletid i deres helt unge år, end du ser det med midterforsvarere, hvilket der velsagtens må være en grund til. Hvor stærk han er i fysiske dueller over for større spillere ved vi heller ikke det store om.
Konklusionen på disse strøtanker må være, at jeg bestemt ser mest potentiale i Kelly som midterforsvarer, hvorfor jeg håber, at det på sigt bliver hans primære position på førsteholdet (som det har været det hos reserverne) - men da vi ikke ved, om han er opgaven voksen endnu (ligesom det er tilfældet med Ayala - Wilson ser ud til at mangle en del endnu), ville jeg føle mig mest tryg med en ny proven midterforsvarer i truppen, når næste sæson begynder.

Vores forsvar, som jeg håber, det kommer til at se ud til næste sæson (navnene på de forskellige pladser er listet i prioriteret rækkefølge - spillere i parantes er "out-of-primary-position"-løsninger):

HB: Johnson, Flanagan, (Kelly)
VB: NY, Insúa, Robinson, (Johnson, Kelly, Wilson)
CB: NY, Agger, Kelly, Skrtel, Carra, Wilson, Ayala
Senest rettet af Aarde onsdag, 27. apr, 2011 16:39, rettet i alt 1 gang.

Stephenson

Indlæg af Stephenson » onsdag, 27. apr, 2011 16:26

Steven__Gerrard skrev:
Badooo skrev:
Rosales skrev:Hej

Nogen der har en ide om hvor meget man skal lægge i Barton rygterne?

Rød front
En lynhurtig Google-søgning viser at rygterne er fra opkast og caughtoffside. Dvs. sandsynligheden for at rygterne er sande svarer til sandsynligheden for at Sverige giver os Skåne tilbage inden jul.
Nogen der har en ide om hvor meget man skal lægge i rygterne om at Sverige giver os Skåne tilbage inden jul?
Hvis du har læst rygterne på coughtoffside og opkast.dk, ikke så meget ;)

JimmyR
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af JimmyR » onsdag, 27. apr, 2011 16:40

Stephenson skrev:
Steven__Gerrard skrev:
Badooo skrev:

Rød front
En lynhurtig Google-søgning viser at rygterne er fra opkast og caughtoffside. Dvs. sandsynligheden for at rygterne er sande svarer til sandsynligheden for at Sverige giver os Skåne tilbage inden jul.
Nogen der har en ide om hvor meget man skal lægge i rygterne om at Sverige giver os Skåne tilbage inden jul?
Hvis du har læst rygterne på coughtoffside og opkast.dk, ikke så meget ;)
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... ing-barton sky sports har den også :)

Brugeravatar
Balthazar
Geografisk sted: København
Alder: 42

Indlæg af Balthazar » onsdag, 27. apr, 2011 16:55

Badooo skrev:

Rød front
En lynhurtig googlesøgning viser, at rygterne fra opkast og caughtoffside er henholdvis 3 og 2 timer gamle. Noget mere pålidelige Skysports bragte rygtet for 4 timer siden!
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 27. apr, 2011 17:18

Jeg giver mig. Google var ikke min ven idag :(
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » onsdag, 27. apr, 2011 17:55

Jeg håber godt nok ikke Barton kommer til klubben. Han er et svin på en fodboldbane, ja han kæmper for holdet, men han går også over stregen alt for tit og jeg vil være skuffet over at se ham i vores smukke røde trøje. Der er mange andre jeg hellere så på den midtbane end ham.

Brugeravatar
SørenK
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 32

Indlæg af SørenK » onsdag, 27. apr, 2011 18:08

Nicoen skrev:Jeg håber godt nok ikke Barton kommer til klubben. Han er et svin på en fodboldbane, ja han kæmper for holdet, men han går også over stregen alt for tit og jeg vil være skuffet over at se ham i vores smukke røde trøje. Der er mange andre jeg hellere så på den midtbane end ham.
Og så har han et CV, der får Carroll til at fremstå som klassens pæne dreng! Desuden har jeg svært ved at se, hvad vi kan bruge Barton til. Jeg troede netop vi gik efter kvalitet til sommer og så lod de unge udgøre bredden?

Brugeravatar
Lemmiwinks
Geografisk sted: Randers
Alder: 34

Indlæg af Lemmiwinks » onsdag, 27. apr, 2011 19:24

Puha, han er godt nok en spiller jeg meget lidt kunne tænke mig at se i den røde trøje. Og så synes jeg heller ikke han passer ind i FSG's transferpolitik.

Brugeravatar
Panzerviking
Geografisk sted: Odense
Alder: 37

Indlæg af Panzerviking » onsdag, 27. apr, 2011 19:25

Selvom han har haft en god sæson og er PL-proven, så ser jeg hellere yngre kræfter komme til... og det tror jeg egentlig også, Comolli, Dalglish og NESV gør. Men vi bliver da også sat i forbindelse med alle og enhver op til dette vindue. Det skal sgu nok blive spændende.
Let off some steam, Bennett!

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » onsdag, 27. apr, 2011 21:25

Jeg brækker mig, hvis Barton kommer til klubben. For første gang nogensinde vil der så være en Liverpool-spiller, jeg under INGEN omstændigheder kan holde af og med. Det vil endog være værre end dengang Ince kom til klubben.

Og som flere andre har skrevet, så burde vi bestemt stile højere, rent kvalitetsmæssigt.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Gary

Indlæg af Gary » onsdag, 27. apr, 2011 23:47

Er der noget nyt om Skåne?

(Det virker mere interessant at beskæftige sig med end Barton)
On this train faith will be rewarded

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 28. apr, 2011 08:30

Gary skrev:Er der noget nyt om Skåne?

Nyt og nyt. Men eftersom vores flåde ikke er så stor, så har vi bygget en bro, så vi ikke får våde fødder.

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » torsdag, 28. apr, 2011 09:24

Hr. Drejer skrev:

Nyt og nyt. Men eftersom vores flåde ikke er så stor, så har vi bygget en bro, så vi ikke får våde fødder.
Jeg skal derover i ferien og skal hurtigt lave en kort empirisk undersøgelse, der vil vise at Skåne selv vil tilbage til DK. De arbejder jo alligevel efterhånden alle sammen ovre på vores side!
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 28. apr, 2011 09:49

Barton på den Defensive Midtbane, 42 Milioner. 28 år. Tjekker ham ud på søndag! ;)

I steden for - Spearing eller Lucas? :lol:
You'r Never Walk Alone. ///

Gary

Indlæg af Gary » torsdag, 28. apr, 2011 10:47

Kristoffer skrev:
Hr. Drejer skrev:

Jeg skal derover i ferien og skal hurtigt lave en kort empirisk undersøgelse, der vil vise at Skåne selv vil tilbage til DK. De arbejder jo alligevel efterhånden alle sammen ovre på vores side!
Vores onde plan er så småt ved at folde sig ud. Excellent.
On this train faith will be rewarded

Besvar