Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
No doubt at jeg helst ser Coentrao som vores nye venstre back, han kan gå hen og blive dyr men jeg tror også på sigt han kan blive det værd.
Mht. Jarvis så er jeg ikke enig i han ville være 4 valg, Jeg kunne sagtens se ham slå Kuyt af kanten f.eks.
Ligesom United til dels bruger Park, til nogen kampe og Valencia i nogen andre. Det er jo en fordel at have Jarvis som våben mod de små hold, i modsætningen til Kuyt bliver han ude på kanten, udfordre og slår mange indlæg. Han er i mine øjne en rigtig god bredde spiller, og det samme er Kuyt. Vi ser hvordan han i de store kampe i år har været en rigtig vigtig faktor, mod Scum, City, Chel$ea og Arsenal. Han er bare en stor spiller der leverer indsatsen mod alle hold. At han ikke altid er lige så god mod de mindre hold skyldes tildels hans kreativitet.
I mine øjne er det kvalitet fremfor kvantitet, derfor ser jeg gerne de her spillere komme til:
En Venstre back:
Coentrao / Baines.
En Midterforsvar:
Cahill / Sakho.
En Wing:
Mata / Hazard / Sanchez /
En bredde spillere:
Marin / Elja / Turan / Young / Jarvis
Mht. Jarvis så er jeg ikke enig i han ville være 4 valg, Jeg kunne sagtens se ham slå Kuyt af kanten f.eks.
Ligesom United til dels bruger Park, til nogen kampe og Valencia i nogen andre. Det er jo en fordel at have Jarvis som våben mod de små hold, i modsætningen til Kuyt bliver han ude på kanten, udfordre og slår mange indlæg. Han er i mine øjne en rigtig god bredde spiller, og det samme er Kuyt. Vi ser hvordan han i de store kampe i år har været en rigtig vigtig faktor, mod Scum, City, Chel$ea og Arsenal. Han er bare en stor spiller der leverer indsatsen mod alle hold. At han ikke altid er lige så god mod de mindre hold skyldes tildels hans kreativitet.
I mine øjne er det kvalitet fremfor kvantitet, derfor ser jeg gerne de her spillere komme til:
En Venstre back:
Coentrao / Baines.
En Midterforsvar:
Cahill / Sakho.
En Wing:
Mata / Hazard / Sanchez /
En bredde spillere:
Marin / Elja / Turan / Young / Jarvis

Ang. Cole så mener jeg, at han som type ikke passer ind i en konstellation, hvor han virkelig skal kæmpe for pladsen, og hvor det kræves, at han arbejder for sine medspillere og ikke omvendt. Han ville aldrig kunne vænne sig til at være fjerdevalg.
I den 4-3-3 med Carroll på toppen, som jeg synes at kunne skimte engang imellem, er Suarez mere fløj end angriber. Man kunne måske kalde det en sideangriber. Jeg så ikke kampen mod Birmingham, men ud fra highlights så var Suarez her angriber med licens til at løbe rundt over det hele - en slags central winger (en plads som Young i øvrigt også har spillet på et tidspunkt i denne sæson).
Hvorom alting er, så er det ikke dækkende imø. at betegne Suarez som en ren angriber.
Om Cahill og Young så er de perfekte spillere blandt alverdens spillere, ved jeg ikke. De har dog begge til sommer kun et år tilbage af kontrakten, og begge besidder nogle af de kvaliteter, som holdet sukker efter.
Jarvis rykker måske ned med Wolves, hvilket kan sænke prisen på ham.
Det er jo i sidste ende også et spørgsmål om penge. Carroll og Suarez tilfører nok holdet mere tilsammen, end Torres gjorde. En lignende tankegang, tror jeg, er den rette til sommer.
@ Xenne
Er der noget statistisk belæg for at påstå, at Kuyt leverer mest i de store kampe, hvad angår mål og oplæg?
I den 4-3-3 med Carroll på toppen, som jeg synes at kunne skimte engang imellem, er Suarez mere fløj end angriber. Man kunne måske kalde det en sideangriber. Jeg så ikke kampen mod Birmingham, men ud fra highlights så var Suarez her angriber med licens til at løbe rundt over det hele - en slags central winger (en plads som Young i øvrigt også har spillet på et tidspunkt i denne sæson).
Hvorom alting er, så er det ikke dækkende imø. at betegne Suarez som en ren angriber.
Om Cahill og Young så er de perfekte spillere blandt alverdens spillere, ved jeg ikke. De har dog begge til sommer kun et år tilbage af kontrakten, og begge besidder nogle af de kvaliteter, som holdet sukker efter.
Jarvis rykker måske ned med Wolves, hvilket kan sænke prisen på ham.
Det er jo i sidste ende også et spørgsmål om penge. Carroll og Suarez tilfører nok holdet mere tilsammen, end Torres gjorde. En lignende tankegang, tror jeg, er den rette til sommer.
@ Xenne
Er der noget statistisk belæg for at påstå, at Kuyt leverer mest i de store kampe, hvad angår mål og oplæg?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Fribytter:
Nej har ikke undersøgt det, men jeg siger ikke han leverer mest i de store kampe.
Jeg siger bare at han gør det godt i de kampe, specielt i den her sæson husker jeg ham for gode indsatser hvor mod de små hold, der fylder han ikke lige så meget. Det er min personlige mening, ved desværre ikke hvor man kan finde sådan statistikker.
Nej har ikke undersøgt det, men jeg siger ikke han leverer mest i de store kampe.
Jeg siger bare at han gør det godt i de kampe, specielt i den her sæson husker jeg ham for gode indsatser hvor mod de små hold, der fylder han ikke lige så meget. Det er min personlige mening, ved desværre ikke hvor man kan finde sådan statistikker.

Jeg synes det er sjovt at se hvor hooked folk er på Coentrao. Jeg er slet ikke overbevist om at han passer ind i Premier League.
Der er vel ingen tvivl om at han offensivt er blandt de bedste backs i verden allerede. Jeg har dog set ham lidt i EL & i ligaen, og jeg synes det minder lidt om at han rent faktisk bare er mere talentfuld end de spillere han har mødt. Jeg tror ikke det bliver et problem offensivt, men PL forsvar er bare top of the world og meget mere fysiske end han er vant til.
På det defensive synes jeg SLET ikke han er imponerende, og jeg frygter i den grad hvad der skal ske når han skal til at forsvare fordi han nu spiller i en liga hvor der ikke kun findes 5 hold som rent faktisk kan spille fodbold og i en liga hvor de kan tryne ham fysisk. Jeg ser ham som et meget bedre fit i spanien, hvor forsvar er mindre vigtig og hvor genpres og pres højt på banen er mere udbredt
Jeg ser Coentrao som et klassisk BOOM! or bust køb, og til den pris jeg har set ham til, mener jeg at udover det er en kæmpe chance at tage i en situation hvor vi gerne skulle have resultater bedre end dem vi får nu(hurtigt) og hvor vi har så mange huller mener jeg at enten Baines eller Enrique er bedre(og billigere) valg.
Der er vel ingen tvivl om at han offensivt er blandt de bedste backs i verden allerede. Jeg har dog set ham lidt i EL & i ligaen, og jeg synes det minder lidt om at han rent faktisk bare er mere talentfuld end de spillere han har mødt. Jeg tror ikke det bliver et problem offensivt, men PL forsvar er bare top of the world og meget mere fysiske end han er vant til.
På det defensive synes jeg SLET ikke han er imponerende, og jeg frygter i den grad hvad der skal ske når han skal til at forsvare fordi han nu spiller i en liga hvor der ikke kun findes 5 hold som rent faktisk kan spille fodbold og i en liga hvor de kan tryne ham fysisk. Jeg ser ham som et meget bedre fit i spanien, hvor forsvar er mindre vigtig og hvor genpres og pres højt på banen er mere udbredt
Jeg ser Coentrao som et klassisk BOOM! or bust køb, og til den pris jeg har set ham til, mener jeg at udover det er en kæmpe chance at tage i en situation hvor vi gerne skulle have resultater bedre end dem vi får nu(hurtigt) og hvor vi har så mange huller mener jeg at enten Baines eller Enrique er bedre(og billigere) valg.
Imod moderne fodbold.
Det kunne være interessant at se på. Han bliver jo heller ikke yngre, selvom han jo altid leverer en forblændende arbejdsindsats i 90 min., eller hvor lang tid kampen nu varer, og selvom han stort set aldrig er skadet.Xenne skrev:Fribytter:
Jeg husker også umiddelbart hans scoringer og oplæg i de store kampe, men så leverede han en kamp som den mod Brum (som jeg dog kun har set i highlights, men i de fleste kampreferater bliver Kuyt rost), og personligt kunne jeg godt have mig selv mistænkt for at have glemt Kuyts præstationer i de mindre kampe.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Jamen jeg mindes også flere kampe hvor han ikke har været til megen gavn, pga. hans pasninger og kreativitet ikke rakte til den fodbold der skulle til for at overrumple modstanderne.Fribytter skrev:Det kunne være interessant at se på. Han bliver jo heller ikke yngre, selvom han jo altid leverer en forblændende arbejdsindsats i 90 min., eller hvor lang tid kampen nu varer, og selvom han stort set aldrig er skadet.Xenne skrev:Fribytter:
Jeg husker også umiddelbart hans scoringer og oplæg i de store kampe, men så leverede han en kamp som den mod Brum (som jeg dog kun har set i highlights, men i de fleste kampreferater bliver Kuyt rost), og personligt kunne jeg godt have mig selv mistænkt for at have glemt Kuyts præstationer i de mindre kampe.

- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Baines - Cahill - Young + det løse ville være en drømmesommer. Jeg ser i hvert fald gerne at man henter mindst to englændere fra øverste hylde.
Og så skal vi ikke glemme at hvis mesterskabet skal vindes skal vi have en irer i førsteholdstruppen - en McGeady vil kanske gerne "hjem" fra Moskva og ville da passe fint som squad player på fløjen. Ellers kunne man hente en Shane Long i Reading og smide N'Gog ud på låns
Derudover er der jo en række talenter der passer ind i PAYP strategien:
Adam Hlousek fra Tjekkiet, Stevan Jovetic fra Fiorentina, Gojko Kacar fra Hertha Berlin, Alexis Sanchez fra Udinese, Conor Wickham fra Ipswich, Alex Chamberlain, Lukaku, Pjanic, Hazard, Hulk osv..
Derudover ville en Naoki Yamada være indlysende i forbindelse med vores sponsors interesse i at vi henter en asiatisk spiller. Offensiv midtbanemand der er blevet sammenlignet med Scholes og kaldt Japans største talent i nyere tid. Ellers ville det eneste andet indlysende bud være Keisuke Honda..
Under alle omstændigheder er jeg for første gang i lang tid MEGET spændt på det kommende transfervindue.
Og så skal vi ikke glemme at hvis mesterskabet skal vindes skal vi have en irer i førsteholdstruppen - en McGeady vil kanske gerne "hjem" fra Moskva og ville da passe fint som squad player på fløjen. Ellers kunne man hente en Shane Long i Reading og smide N'Gog ud på låns

Derudover er der jo en række talenter der passer ind i PAYP strategien:
Adam Hlousek fra Tjekkiet, Stevan Jovetic fra Fiorentina, Gojko Kacar fra Hertha Berlin, Alexis Sanchez fra Udinese, Conor Wickham fra Ipswich, Alex Chamberlain, Lukaku, Pjanic, Hazard, Hulk osv..
Derudover ville en Naoki Yamada være indlysende i forbindelse med vores sponsors interesse i at vi henter en asiatisk spiller. Offensiv midtbanemand der er blevet sammenlignet med Scholes og kaldt Japans største talent i nyere tid. Ellers ville det eneste andet indlysende bud være Keisuke Honda..
Under alle omstændigheder er jeg for første gang i lang tid MEGET spændt på det kommende transfervindue.
Enig. De 3 (eller Enrique istedet for Baines) - så er vi kommet langt. Lad Adam være i Blackpool imo.ThunderZtorm skrev:Baines - Cahill - Young + det løse ville være en drømmesommer. Jeg ser i hvert fald gerne at man henter mindst to englændere fra øverste hylde.
ThunderZtorm skrev:Og så skal vi ikke glemme at hvis mesterskabet skal vindes skal vi have en irer i førsteholdstruppen - en McGeady vil kanske gerne "hjem" fra Moskva og ville da passe fint som squad player på fløjen.
Er det ikke en skotte du tænker på? Vores skotte er træner! Men enig i at McGeady ville være fin at få. Måske som supplement til de 3 ovennævnte? Uha.
Er vi ude i at hente en Championship-angriber som backup, når vi har Eccleston + N'Gog + Morgan klar på spring? Åndssvagt imo. Skulle vi hente en angriber, så hent en angriber med kvalitet.ThunderZtorm skrev:Ellers kunne man hente en Shane Long i Reading og smide N'Gog ud på låns
Badooo siger, hvad han mener!
Nu du siger det, så er rygterne om Kun Aguero igen igen begyndtBadooo skrev: Er vi ude i at hente en Championship-angriber som backup, når vi har Eccleston + N'Gog + Morgan klar på spring? Åndssvagt imo. Skulle vi hente en angriber, så hent en angriber med kvalitet.

Suarez - Carroll - Aguero
jizzz
- JudgeArdaStudge
El Kun til LFC ah, hvor står det henne?
Men i tilfælde af, vi rent faktisk ville forsøge at hente ham så har det da sine klare fordele, at han er gode venner med Maxi og tilmed Liverpool fan siden barns ben.
Coentrao, Arda og Aguero til sommer? Tja, hvorfor ikke. Lad os endelig hente nogle med hjertet på det rette sted.
Tilbage til virkeligheden, tak.
Men i tilfælde af, vi rent faktisk ville forsøge at hente ham så har det da sine klare fordele, at han er gode venner med Maxi og tilmed Liverpool fan siden barns ben.
Coentrao, Arda og Aguero til sommer? Tja, hvorfor ikke. Lad os endelig hente nogle med hjertet på det rette sted.
Tilbage til virkeligheden, tak.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Udemærkede spillere det kredser ind omkring. Jeg ser nu et eller andet sted for mig, at vi bør spille de unge Kelly og Wilson ind som spillende midter forsvarere, da det er deres naturlige positioner. Kelly vil altid være en mulig back up på højre back, og nu har vi også Flanno og Carra som nødløsning. Med Agger, Carra og Skrtel burde der være kampe til Kelly og Wilson som CF'ere.Fribytter skrev:Ifølge Andy Hunter i The Guardian følger LFC fem spillere:
Ashley Young, Charlie Adam, Gary Cahill, José Enrique og Yann M'Vila.
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=28630&zone=1
Ifølge Ben Smith i The Times følger LFC seks spillere:
Ashley Young, Stewart Downing, Charlie Adam, Gary Cahill, Matthew Jarvis og Mamadou Sakho.
Hvis jeg skulle vælge fem spillere ud fra ovenstående, ville jeg vælge:
1. Ashley Young: alsidig wing, besidder den hurtighed, som holdet sukker efter. Lægger desuden gode indlæg og er god på dødbolde. Da det ser ud som om, at Joe Cole, Jova og Maxi alle er færdige i klubben, så vil Young kun skulle konkurrere med Kuyt og måske Suarez om spilletid på fløjene. Og Kuyt vil i næste sæson fylde 31 år, hvorfor man også skal tænke i en erstatning for ham.
2. Gary Cahill: skulle være den, der fører bolden frem fra forsvaret hos Bolton, og det er en opgave, som har fået større betydning under Owen Coyle. Han er måske ikke på Agger-niveau, men mindre kan også gøre det. Soto smutter til sommer, og med Cahill i truppen vil Aggers gode pasninger ikke savnes, og man vil have fire "senior" centerforsvarer. Ayala og Wilson har nok ikke helt niveauet endnu til at være fast mand, men når Carra indstiller karrieren, kan det være, at de har - ihvertfald som fjerdevalg.
3. Yann M'Vila: han skulle være en defensiv midtbanespiller, der samtidig er teknisk stærk. Jeg ville vælge M'Vila over Adam, da den defensive midt er utrolig vigtig, hvis LFC vil spille med så offensive backs, som det lader til at være tilfældet - i visse kampe kan det endda være en fordel med to defensive midt. Desuden er Coady pt. den eneste af de mere defensive midtbanespillere, der ser ud til måske at have en fremtid på førsteholdet - Irwin og Roddan virker ikke helt så talentfulde.
4. Matthew Jarvis: han er boldsikker og klog i sin omgang med bolden. Han har et godt antrit, men er ikke en eksplosiv fløj. Ellers er det samme begrundelse som ved Young.
5. José Enrique: han er hurtig og god til at komme med i offensiven. Har samtidig en god fysik og lader sig ikke kue i duellerne, som Insua en gang imellem kan/kunne have en tendens til (selvom det nu mere var placeringsvanskeligheder, der var problemet - de to ting kan dog hænge sammen i sidste ende). Hvis Insua ikke vender tilbage til LFC, er købet af Enrique et must, og i så fald ville Enrique nok være en anden- eller tredjeprioritet. Hvis Insua vender tilbage, er jeg bange for, at klubben pludselig har for mange backs om buddet, hvor aldersspredningen ikke er stor nok. Johnsons og især Kellys skadesproblemer gør dog, at jeg tror, at det vil være fornuftigt med en lidt mere fysisk venstreback end Insua, sådan at midtbanen i mindre grad behøver at bekymre sig om at dække af i den side, hvis der samtidig er en 18årig højreback på banen.
Stewart Downing: den mindst interessante af de nævnte fløjspillere, og tre fløje ud af fem spillere er et overkill. Faktisk er der mange andre fløjspillere, som jeg synes, er mere interessante.
Charlie Adam: Adam minder lidt om Alonso, men jeg tror ikke, at holdet får brug for en pasningsspiller i særklasse, hvis man får tilført noget hurtighed på siderne og nogle pasningsevner i firebackkæden. Desuden har LFC flere talenter, der har sans for den gode lange afleveringer end defensivt orienterede midtbanespillere - Suso, Shelvey og Adorjan. Spearing kunne faktisk også slå en gedigen lang aflevering på reserveholdsniveau... Et ok andetvalg, hvis M'Vila ikke kan sikres, da Adam også godt kan tage fra i defensiven. Nå ja, og så bliver Aquilani måske slet ikke solgt.
Mamadou Sakho: jeg er i tvivl, om han kan træde direkte ind i startopstillingen, og hvis det er et køb for fremtiden, så er jeg lidt usikker på, om han er et meget større talent end Ayala og Wilson. Et ok andetvalg, hvis Cahill ikke købes.
Det efterlader penge til andre spillere, og jeg vil være super glad for at få Enrique, da jeg ikke mener, at vi skal have verdens bedste, for ellers kun at satse på talenter. En så dygtig, hurtig og PL proven spiller, kan vi sagtens bruge, og man kan altid finde eksempler på, at forsvarsspillere koster mål, lige som angribere brænder chancer foran et åbent mål.
Enrique, Insua og Robbo til VB, og vi er stærkt kørende i hele forsvaret med masser af mulige konstellationer og dygtige reserver.
Enrique skal måske koster 15 mio.
En defensiv midt ville også være herligt, og her er buddene mange, og jeg vil lade mig positivt overraske. Mere end 10 mio. bør man ikke betale for en dygtig def. midt.
Så må der være penge til 2 wingers, hvor buddene kan være lige så mange, men jeg er meget tændt på Alexis Sanchez, da jeg tror, at vi kan få noget helt ekstra ordinært med ham, og så måske en Jarvis til en noget billigere penge.
Alternativt ville det være flot med Young og en spiller mere på samme niveau.
Vi har som tidligere nævnt ca. 10 spillere, som jeg håber, vi er igang med at sælge, så der kommer også penge og sparede lønninger den anden vej. Cole mener jeg ikke, vi skal sætte vores lid til. Vi skal kæmpe meget for hinanden, når vi spiller meget unge spillere ind på holdet, og det mener jeg ikke, at han er mand for, og så har han slet intet vist for os, så lad os se andre på fløjen.
Om man kan se Kuyt's værd mod de små hold ift. mod de store statistisk, ved jeg ikke, men det er åbenlyst, at han ikke er manden med speeden og teknikken til at runde en mand eller 2, gå til baglinien og alt det der, som ovennævnte wingers gerne skulle kunne, og som er så vigtigt mod de små, defensive hold. Hans samlede kompetencer overstråler til gengæld oftest hans direkte modstandere, når modstanderen også vil noget fremad banen og efterlader noget plads til Kuyt.
Men hvordan er det folk tror vi kommer af med Cole? Vi ophæver nok ikke hans kontrakt. Det koster sikkert kassen. Så kan vi vel ligeså godt beholde ham.
Og alternativt, hvem tror I er interesserede i at betale ham en hyre, der tilsvarer hans nuværende (jeg antager at vi er villige til at forære ham væk)? Tror I Cole er villig til at gå ned i løn for at få spilletid et andet sted?
Angående wing-diskussionen, så mener jeg kun vi bør handle hvis vi kan få virkelig kvalitet (jeg kender ikke Marveaux, men købet lugter ikke af klasse). Findes dette ikke til de rette penge, så hellere undvære. Chelsea har i lang tid spillet uden deciderede wings, og Arsenal har vel ikke andre i truppen end Walcott. Vi bruger det jo heller ikke selv pt. Det kan sagtens lade sig gøre. Specielt hvis vi får en brugbar offensiv venstre back.
Og alternativt, hvem tror I er interesserede i at betale ham en hyre, der tilsvarer hans nuværende (jeg antager at vi er villige til at forære ham væk)? Tror I Cole er villig til at gå ned i løn for at få spilletid et andet sted?
Angående wing-diskussionen, så mener jeg kun vi bør handle hvis vi kan få virkelig kvalitet (jeg kender ikke Marveaux, men købet lugter ikke af klasse). Findes dette ikke til de rette penge, så hellere undvære. Chelsea har i lang tid spillet uden deciderede wings, og Arsenal har vel ikke andre i truppen end Walcott. Vi bruger det jo heller ikke selv pt. Det kan sagtens lade sig gøre. Specielt hvis vi får en brugbar offensiv venstre back.
-
Der er vel også den mulighed at, vi betaler en del af hans hyre til hans nye klub?AJ skrev:Men hvordan er det folk tror vi kommer af med Cole? Vi ophæver nok ikke hans kontrakt. Det koster sikkert kassen. Så kan vi vel ligeså godt beholde ham.
Så hvis vi kan sælge ham for, f.eks. £5m og betaler måske 25% af hans hyre, i resten af den tid, hans kontrakt hos os ellers skulle ha´ løbet, sparer vi nok en hel del penge.
Ved godt at det ikke er optimalt, men penge sparet er altså penge tjent.
Mht nye spillere, hvad siger folket til Arturo Vidal fra Leverkusen?
Ved ikke om han har været oppe og vende herinde tidligere osv.
Kender ikke det vilde til ham, men det jeg ved (tror) er at han er en ung, god defensiv midtbane som har en god førstegangsberøring samt er rimelig sikker i sine afleveringer og arbejder hårdt for holdet.
Andre der kender noget/mere til ham?
Hvem skulle betale £5m for ham? De store klubber vil ikke røre ham med en ildtang, og de andre er enten for fattige eller også vil Cole sikkert ikke til dem. Jeg ved godt de £5m bare var et eksempel, men jeg kan simpelthen ikke se det. Der har da heller ikke været nævnt nogle klubber på rygtebørsen, eller hvad?
Arturo Vidal har før været nævnt i tråden, og han er helt bestemt interessant for de store klubber. Det tyder dog på at han skifter til Bayern München, så vidt jeg har forstået.
Arturo Vidal har før været nævnt i tråden, og han er helt bestemt interessant for de store klubber. Det tyder dog på at han skifter til Bayern München, så vidt jeg har forstået.
Ganske vidst stammer det rygte fra diverse suspekte sider, som f.eksAJ skrev:Hvem skulle betale £5m for ham? De store klubber vil ikke røre ham med en ildtang, og de andre er enten for fattige eller også vil Cole sikkert ikke til dem. Jeg ved godt de £5m bare var et eksempel, men jeg kan simpelthen ikke se det. Der har da heller ikke været nævnt nogle klubber på rygtebørsen, eller hvad?
http://www.betfairfootball.com/premier- ... 20211.html