Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 19. apr, 2011 09:44

Surf skrev:
Cynwal skrev:
Surf skrev:Tottenham: ...., Keane, ....
Robbie Keane er ekstremt giftig! Scorede lige i weekenden.....for WEST HAM!!
Er han ikke kun udlejet?
Hvis Hammers bliver i PL, bliver aftalen permanent til en pris af £5 mio. - ifølge kammerat som er Spurs fan

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » tirsdag, 19. apr, 2011 10:03

alann skrev:Der skal ryddes rigtig godt og grundigt op i truppen til sommer. Som jeg ser det skal følgende spillere forlade klubben.

Jones, Konchesky, Aurelio, J.Cole, Jovanovic, Maxi, Kyrgiakos, Poulsen, Darby, El Zhar, Degen, Aquilani og selv om det smerter mig og gør ondt at skrive det Agger. Det er samlet 13 spiller der skal væk.

Vi mangler herefter topspillere til følgende

Venstre back, Central forsvar, central midt og venstre kant
Hvis vi henter 4 verdensklasse spiller til disse pladser, så kan vi levere store ting næste år.
Kunne passende være Baines, Cahill, Adam og Young.

Kunne give følgende start 11:

4-4-2
Reina – Johnson, Cahill, Carragher, Baines – Kuyt, Gerrard, Meireles, Young – Carroll, Suarez

4-2-3-1
Reina – Johnson, Cahill, Carragher, Baines – Lucas, Meireles – Young, Gerrard, Suarez – Carroll

4-3-3
Reina – Johnson, Cahill, Carragher, Baines - Gerrard, Lucas, Adam – Young, Carroll, Suarez

5-3-2
Reina – Johnson, Carragher, Cahill, Skrtel, Baines – Gerrard, Lucas, Meireles – Suarez, Carroll

5-4-1
Reina – Johnson, Carragher, Cahill, Skrtel, Baines – Kuyt, Gerrard, Meireles, Young – Carroll

3-5-2
Reina – Carragher, Cahill, Baines – Kuyt, Gerrard, Lucas, Adam, Young – Suarez, Carroll

3-4-3
Reina – Carragher, Cahill, Baines – Gerrard, Meireles, Lucas, Young – Kuyt, Carroll, Suarez

Jeg ser nu gerne, at vi beholder Agger - et køb af Cahill ville måske kunne give ham de pauser, som han ind imellem har brug for.

Liverbird

Indlæg af Liverbird » tirsdag, 19. apr, 2011 12:36

Jeg har lagt mærke til, at mange af jer skriver om Leighton Baines som et transfertarget. Hvordan er situationen med ham? Er det realistisk, at Everton vil sælge en af deres profiler til Liverpool? I givet fald må det så også betyde, at han bliver temmelig dyr. David Moyes vil uden tvivl kæmpe med arme og ben for at forhindre, at Baines skifter til lokalrivalerne.

Derudover har Leighton Baines fire år tilbage af sin kontrakt med Everton:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... 778107.stm
Diouf the Great

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 37

Indlæg af Xenne » tirsdag, 19. apr, 2011 13:38

Liverbird skrev:Jeg har lagt mærke til, at mange af jer skriver om Leighton Baines som et transfertarget. Hvordan er situationen med ham? Er det realistisk, at Everton vil sælge en af deres profiler til Liverpool? I givet fald må det så også betyde, at han bliver temmelig dyr. David Moyes vil uden tvivl kæmpe med arme og ben for at forhindre, at Baines skifter til lokalrivalerne.

Han må da have støre ambitioner end Neverton. Han er 26 mener jeg, og skal da stile efter at være med i toppen, fordi det ville Liverpool være næste sæson uden tvivl.
Billede

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 19. apr, 2011 13:56

Xenne skrev:
Liverbird skrev:Jeg har lagt mærke til, at mange af jer skriver om Leighton Baines som et transfertarget. Hvordan er situationen med ham? Er det realistisk, at Everton vil sælge en af deres profiler til Liverpool? I givet fald må det så også betyde, at han bliver temmelig dyr. David Moyes vil uden tvivl kæmpe med arme og ben for at forhindre, at Baines skifter til lokalrivalerne.

Han må da have støre ambitioner end Neverton. Han er 26 mener jeg, og skal da stile efter at være med i toppen, fordi det ville Liverpool være næste sæson uden tvivl.
Problemet kan så være at manden ENTEN er LFC-fan (det er obv. ikke et problem) eller Everton-fan (det er så et problem). Fiddy-fiddy gir jeg den. Hvis han er Everton-fan tror jeg ikke at han i sin vildeste fantasi kunne tænke sig at trække vores trøje over hovedet, når han nu allerede spiller i Everton. Har han ambitioner, mon ikke han så kan smide små stikpiller til Scum-drengene, der så kan sælge Evra på 30 til overpris til RM og købe Baines istedet? Eller Arsenal der så skipper Clichy afsted? Ville vel give mening, såfremt de der 2 skod-managers har sans for forretning.

Er han LFC-fan er der ingen tvivl: Hent ham. Nu. Ham eller Enrique, så tror jeg ikke vi skal tænke på VB de næste 10 år fordi Robinson også må være moden når Baines/Enrique er aldrende.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » tirsdag, 19. apr, 2011 15:01

athomsen skrev:
alann skrev:Der skal ryddes rigtig godt og grundigt op i truppen til sommer. Som jeg ser det skal følgende spillere forlade klubben.

Jones, Konchesky, Aurelio, J.Cole, Jovanovic, Maxi, Kyrgiakos, Poulsen, Darby, El Zhar, Degen, Aquilani og selv om det smerter mig og gør ondt at skrive det Agger. Det er samlet 13 spiller der skal væk.

Vi mangler herefter topspillere til følgende

Venstre back, Central forsvar, central midt og venstre kant
Hvis vi henter 4 verdensklasse spiller til disse pladser, så kan vi levere store ting næste år.
Kunne passende være Baines, Cahill, Adam og Young.

Kunne give følgende start 11:

4-4-2
Reina – Johnson, Cahill, Carragher, Baines – Kuyt, Gerrard, Meireles, Young – Carroll, Suarez

4-2-3-1
Reina – Johnson, Cahill, Carragher, Baines – Lucas, Meireles – Young, Gerrard, Suarez – Carroll

4-3-3
Reina – Johnson, Cahill, Carragher, Baines - Gerrard, Lucas, Adam – Young, Carroll, Suarez

5-3-2
Reina – Johnson, Carragher, Cahill, Skrtel, Baines – Gerrard, Lucas, Meireles – Suarez, Carroll

5-4-1
Reina – Johnson, Carragher, Cahill, Skrtel, Baines – Kuyt, Gerrard, Meireles, Young – Carroll

3-5-2
Reina – Carragher, Cahill, Baines – Kuyt, Gerrard, Lucas, Adam, Young – Suarez, Carroll

3-4-3
Reina – Carragher, Cahill, Baines – Gerrard, Meireles, Lucas, Young – Kuyt, Carroll, Suarez

Jeg ser nu gerne, at vi beholder Agger - et køb af Cahill ville måske kunne give ham de pauser, som han ind imellem har brug for.
Det er jo nok til at få mundvandet til at drive uhæmmet. Af de fire nævnte tillader jeg mig nu at tvivle meget på Baines. Enrique eller - endnu bedre - Cointrao (sp?) kunne være alternativer, ligesom vi naturligvis har vores egen Jack-in-a-box, Robinson.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » tirsdag, 19. apr, 2011 15:46

Jeg tror det bliver et helt vildt vindue til sommer for Liverpool FC. Der går det vilde rygter konstant.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 19. apr, 2011 16:25

Perotti set for move

Reports claim club and player agree on summer switch

Diego Perotti and Sevilla have decided that he will leave the club this summer, it is being claimed in Spain.

The Argentine winger has been linked with a host of clubs in England, and reports suggest that a decision has been made that will see the 22-year-old depart.

Sevilla are ready to ask €16million for their midfield creator, who looks to have a plethora of options available to him in the Premier League.

Liverpool, Everton and Newcastle have all been strongly linked with Perotti in recent weeks.

Sevilla are looking at midfield options, but they have already confirmed a deal for Hamburg's Germany international Piotr Trochowski.

Trochowski is due to move to Sevilla on a Bosman transfer, his agent confirmed earlier this month

"Piotr will sign a four-year contract with Sevilla," Roman Grill told Bild.

Sakset fra Sky sports.

Er der nogen der kender Perotti og kan give en beskrivelse af ham - udover det man kan læse sig til på wiki?

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 19. apr, 2011 16:32

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-leag ... -ny-thuram

Lad os da byde de 150 mio. for ham :clap: :dontknow: :mrgreen:

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 19. apr, 2011 17:20

Vi skal altså ikke kun have en enkelt centerforsvarer. Vi må nødvendigvis skulle have 2 og så komme af med Skrtel, Sotis og Agger. Den sidste skade til Agger her, var desværre dråben der fik bægeret til at løbe over. Cahill+Shawcross og vi er styrket mere end tilstrækkeligt. Så vil jeg kunne sove roligt om natten igen.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 19. apr, 2011 17:49

@ Hr. Drejer:

YouTube er din ven. Søg på "Diego Perotti" og så dukker der kamp compilations frem. Derudfra synes jeg, man kan udlede, at han er rimelig hurtig, teknisk stærk, har et okay overblik og er lige dele god med begge fødder.
Frygter dog lidt, at han har let ved at falde. Det har de jo med at have det, dem fra de varmere himmelstrøg.

1. Navas
2. Perotti
3. Capel

Er alle dygtige kanter fra Sevilla. Jeg har opstillet dem alt efter, hvor gode jeg synes, de er i forhold til hinanden. Er ikke den store Sevilla fanatiker, men jeg har før nævnt Perotti. Interessant at han nu faktisk bliver linket til os.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 19. apr, 2011 18:16

Badooo skrev:Vi skal altså ikke kun have en enkelt centerforsvarer. Vi må nødvendigvis skulle have 2 og så komme af med Skrtel, Sotis og Agger. Den sidste skade til Agger her, var desværre dråben der fik bægeret til at løbe over. Cahill+Shawcross og vi er styrket mere end tilstrækkeligt. Så vil jeg kunne sove roligt om natten igen.
Jep to nye ville være godt, om det så er Sakho, Cahill &/eller Shawcross, men efter min mening skal der kun to nye til hvis Agger smutter/ryger ud. Vi har nemlig Danny Wilson som er et stort talent for fremtiden.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » tirsdag, 19. apr, 2011 18:38

LFC_20 skrev:
Badooo skrev:Vi skal altså ikke kun have en enkelt centerforsvarer. Vi må nødvendigvis skulle have 2 og så komme af med Skrtel, Sotis og Agger. Den sidste skade til Agger her, var desværre dråben der fik bægeret til at løbe over. Cahill+Shawcross og vi er styrket mere end tilstrækkeligt. Så vil jeg kunne sove roligt om natten igen.
Jep to nye ville være godt, om det så er Sakho, Cahill &/eller Shawcross, men efter min mening skal der kun to nye til hvis Agger smutter/ryger ud. Vi har nemlig Danny Wilson som er et stort talent for fremtiden.
Fint med Sakho og Cahill, men Agger skal ingen steder, han har så meget klasse, at jeg sagtens kan leve med hans skader. Han gør en stor forskel når han er med. Men klubben skal passe på ham, han kan ikke spiller hver gang, og den som er mest træt af dette er Daniel. Han har været ekstrem uheldig de sidste par sæsoner.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 19. apr, 2011 19:24

Den eneste grund til at Agger gør SÅ meget forskel, er fordi alternativerne har så lavt et topniveau at det er rystende. Hvis alternativerne hed Cahill+Sakho, Sakho+Shawcross eller Shawcross+Cahill vil Agger ikke gøre en forskel på samme måde, og han vil derfor ikke blive savnet, da en spiller der spiller halvdelen af kampene på topniveau samt bruger den resterende halvdel på lazarettet imo slås op til flere gange af en spiller der kan spille alle kampene på et niveau der måske ligger liiiige under.

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 36

Indlæg af Arturo Bandini » tirsdag, 19. apr, 2011 19:35

Jeg er helt med på udskibningen af Agger, men hold kæft hvor vil jeg ærgre mig hvis han finder fodfæstet i en anden klub. Han skal ikke komme til en stor PL hvis han skal væk!
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Besvar